124 230E Automaattilaatikko ja peräöljyt.
124 230E Automaattilaatikko ja peräöljyt.
Olis 60tkm täynnä laatikko ja peräöljyillä. Mitä öljyjä suosittelette niissä käytettävän?
Myös protipit vaihtotoimenpiteistä tervetulleita, tä on mun eka kerta.
Myös protipit vaihtotoimenpiteistä tervetulleita, tä on mun eka kerta.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Noniin, liemet ja tarvikkeet hommattu ja ens vk pitäis vaihdella.
Laatikkoon mobil ATF 220 ja perään mobil SHC 75w-90. MB 235.0 luokituksen mukaista öljyä en löytänyt. Tässä 235.8 eli pitäis käydä ihan yhtä hyvin?
Semmonen tyhmä kyssäri, että kannattaako laatikkoöljyt valuttaa pihalle lämpimänä vai kylmänä?
Laatikkoon mobil ATF 220 ja perään mobil SHC 75w-90. MB 235.0 luokituksen mukaista öljyä en löytänyt. Tässä 235.8 eli pitäis käydä ihan yhtä hyvin?
Semmonen tyhmä kyssäri, että kannattaako laatikkoöljyt valuttaa pihalle lämpimänä vai kylmänä?
Lootaöljy on aika juoksevaa kylmänäkin, ainakin jossei puhuta kovista pakkasista, joten ei liene väliä.
Tiesit varmastikkin että turbiinissa on oma tyhjennysproppu, josta tulee liki puolet öljyistä
Tiesit varmastikkin että turbiinissa on oma tyhjennysproppu, josta tulee liki puolet öljyistä
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Peränöljyn vaihto meni ihan hyvin, mutta laatikon kanssa ei mennyt kuin römpsöössä. Öljynpohjan kiinnityskorvakkeista osa oli jo hieman vääntyneet, ja antautuivat lopullisesti kun eilen motonetista ostetusta momenttiavaimesta ei löytynyt momenttia ollenkaan.
No ei siinä, elämä on niinkuin muuan mainoksessa aikoinaan sanottiin. Öljynpohjan metsästykseen siis.
No ei siinä, elämä on niinkuin muuan mainoksessa aikoinaan sanottiin. Öljynpohjan metsästykseen siis.
Pohjan korvat vääntyy kun niitä kiristetään liian lujaan ja tiivistekkin voi rikkoutus - momenttihan on pieni ja sen kyllä oppii kevyesti kiristämään kevyesti ilman momenttia - momentin kanssa parempi tietysti.Mese-Allu kirjoitti:Peränöljyn vaihto meni ihan hyvin, mutta laatikon kanssa ei mennyt kuin römpsöössä. Öljynpohjan kiinnityskorvakkeista osa oli jo hieman vääntyneet, ja antautuivat lopullisesti kun eilen motonetista ostetusta momenttiavaimesta ei löytynyt momenttia ollenkaan.
No ei siinä, elämä on niinkuin muuan mainoksessa aikoinaan sanottiin. Öljynpohjan metsästykseen siis.
Itse olen käyttänyt saksalaisia LiquiMoly öljyjä (Fixus Oy myy) ja ne ovat olleet hyviä ja löytyy oikeat öljyt. No eipä ole kallista Vehollakaan.
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011