blacklaken w201
Eilen sain lainata yhtä pajaa illan nii tuli taas öljyt+suodatin vaiheltua.
Sitte samalla imusarjan ja huohotusputket liotin kunnolla puhtaaks.
Myös syöttöä lisäsin, 3kierrosta eikä enää voi puhua samasta autosta, todellakin kannatti vaikka kädet on verillä hieman ahtaasta säätövälistä johtuen
Sitte samalla imusarjan ja huohotusputket liotin kunnolla puhtaaks.
Myös syöttöä lisäsin, 3kierrosta eikä enää voi puhua samasta autosta, todellakin kannatti vaikka kädet on verillä hieman ahtaasta säätövälistä johtuen
® Mesen Porkkana-klubi
Muistaakseni w123:ssa luki perävälitys iha selvästi siinä takakannen vieressä ulokkeessa?
W124:ssa oli siinä lätkässä vaa tämmöstä: 761492342
Mikähän välitys?
Perä vuoden -86 porrasperäisestä 200 kaasari automaatista.
Mut tiiä sit onko alkuperäinen perämurikka kun perän takalevyssäkin alkoi numerosarja 201....
W124:ssa oli siinä lätkässä vaa tämmöstä: 761492342
Mikähän välitys?
Perä vuoden -86 porrasperäisestä 200 kaasari automaatista.
Mut tiiä sit onko alkuperäinen perämurikka kun perän takalevyssäkin alkoi numerosarja 201....
® Mesen Porkkana-klubi
Mikähän multa jäi irti tahi puuttumaan kun puskee vain kylmää ilmaa?
Katsoin kennon pätystä lampulla jotta oli sinne ainaki nestettä tullut.
Sitte tuntuu ettei pelais myöskään tuo ylös/alas ym. säätönupikka...
E: käyttelin konetta melko lämpimäks ja kokeilin sisätilan kennolle meneviä putkia niin kumpikin on aivan kylmiä eli siis vesi ei kierrä siellä
Katsoin kennon pätystä lampulla jotta oli sinne ainaki nestettä tullut.
Sitte tuntuu ettei pelais myöskään tuo ylös/alas ym. säätönupikka...
E: käyttelin konetta melko lämpimäks ja kokeilin sisätilan kennolle meneviä putkia niin kumpikin on aivan kylmiä eli siis vesi ei kierrä siellä
® Mesen Porkkana-klubi
Seurailin säätöpaneelista lähteviä alipaineletkuja ja toinen päätyi venttiilille.
Otin sitte tuon säätöventiilin irti, putsailin ja laitoin takas vaa ei vaikutusta.
Otin pikaratkaisuna alipaineletkun irti venttiilistä joten nyt venttiili on auki ja kuumaa tulee.
Tuo on kaiketi sitte tuo säätöpaneeli rikki.
Tuli mielee sellane pikaratkasu jos tää olis linttalupilainen nii laittasin tuoho alipaineletkuun ahtopaineensäätimen toimimaan alipaineensäätimenä ja tietysti pitkillä letkuilla vedettynä kojelaudan päälle ja siihen isoilla ruuveilla kiinni
Otin sitte tuon säätöventiilin irti, putsailin ja laitoin takas vaa ei vaikutusta.
Otin pikaratkaisuna alipaineletkun irti venttiilistä joten nyt venttiili on auki ja kuumaa tulee.
Tuo on kaiketi sitte tuo säätöpaneeli rikki.
Tuli mielee sellane pikaratkasu jos tää olis linttalupilainen nii laittasin tuoho alipaineletkuun ahtopaineensäätimen toimimaan alipaineensäätimenä ja tietysti pitkillä letkuilla vedettynä kojelaudan päälle ja siihen isoilla ruuveilla kiinni
® Mesen Porkkana-klubi
94zip kirjoitti:Tuo moottorihan näyttää ihan tehtaan uudelta. Turbo ilmeisesti tulossa pellin alle?
Joo on ihan uusi "original teile" vaihtokone.
No joo tulossa pellin alle kunhan kerkeää.. tähän mennessä saatu putkisto tehtyä, leikattu coolerille tilaa keulalle ym.
Saa nähä millon tullee valamiiks.
Kuitenki 1000km tulee viikossa vähintään kilsoja niin ei jouda oleen kovin kauvaa yhtäjaksoisesti telakalla
Nii ja tuli teetettyä myös öljulauharille letkut.
Ja ostin myös kesävanteet.. renkaita pitäs vielä metsästää.
Viimeksi muokannut blacklake, 29.3.2014 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen Porkkana-klubi
Tämähän on aikoinaan kolaroitu ja korjaukset jätetty hieman puolitiehen..
Vaihtoon menisi siis:
-umpiot(toisessa lasi rikki, toisessa polttimon kiinnityspaikat kärsinyt)
-maski
-puskuri
-etulokasuoja kuskin puolelta
Umpiot ja ja maski hommattu 300tkm ajetusta autosta, umpiot boschit.
Käytin lamput auki ja lisäsin niihin vähän kalvoa sumariumpioon.
Muita osia pitää päivittää kun taas kävelee osia sopivasti vastaan.
Joku huono kuva konehuoneesta..
Putkistokin siinä näkyy.. kahdella vaimentimella tuli 2,5" tavarasta.
3"lähtee turbolta alas sekä myös ulostulo 3"
Ja sisustasta vielä joku huono kuva..
Vaihtoon menisi siis:
-umpiot(toisessa lasi rikki, toisessa polttimon kiinnityspaikat kärsinyt)
-maski
-puskuri
-etulokasuoja kuskin puolelta
Umpiot ja ja maski hommattu 300tkm ajetusta autosta, umpiot boschit.
Käytin lamput auki ja lisäsin niihin vähän kalvoa sumariumpioon.
Muita osia pitää päivittää kun taas kävelee osia sopivasti vastaan.
Joku huono kuva konehuoneesta..
Putkistokin siinä näkyy.. kahdella vaimentimella tuli 2,5" tavarasta.
3"lähtee turbolta alas sekä myös ulostulo 3"
Ja sisustasta vielä joku huono kuva..
® Mesen Porkkana-klubi
94zip kirjoitti:Mihinkäs toi 604:nen joutu? Siistin näkösesti laitettu tekniikka ja sisusta.
Se on vielä kasautumassa tuolla yhen hallin perällä.. Kannentiiviste siihen tuli uus eikäse tarvis enää juur mittää.. pa-suotimen jalan, pumppua ym.
Pittää ottaa eka vähän tuntumaa tuolla kuusnollaykkösellä
Taitaa pulttautua tuo 7mm pumppu tässä jokupäivä 601kylkeen. Ja kytkin pittää samalla vaihtaa.
® Mesen Porkkana-klubi
94zip kirjoitti:Mikä turbo ja pakosarja tässä on? minkälaisilla paineilla kestää ajaa? ois tuossa sopivasti tiggi kone ja vesiputken käyriä, jos väätäis omaan tenavaan turbon.
Turbo on om603alkuperäinen. Hukkaportti ei ole käytössä.
Pakosarja sellane tosihyvin virtaava pitkä käärmeenpesämallinen.
Voisin periaatteessa myydä tuosta painekotelon, ahtimen ja pakosarjan jos tuo menis sitte vaparina peltivanteilla paremmin kaupaks
Nyt ei oo autolle tarvetta ainakaa puolee vuotee nii pistä yv jos tarviit jotai.
Mittari mulla ei oo vielä kytketty mut oisko tuola painetta jotaki puolen kilon luokkaa.. Veikkaan ettei vakiopumpulla tuota konetta voi hengiltä saada.. Ainakaan kovin helpolla. Mulla ainaki kokoajan kaasu ollu pohjassa mitä ny 4000km ajanu ahdettuna.
Sepelilastissa olevaa kärryä, asuntovaunua ym. kaikkee tullu myös kiskottua eikä kone huohota yhtään enempää kuin 4000km sitten.
® Mesen Porkkana-klubi
Intran kopioblockit tuli hommattua.. 17x7,5 et35
Taakse tuli FK:n 20mm pultattavat speiserit ja eteen 5mm lätyt.
Pitäis pudottaa edestä 1cm ja takaa ainakin 3
E:testilenkit heitetty ja todettu että mulle on myyty nyt kuraa..
Vanteet myytiin mulle uutta vastaavilla renkailla.. Liijan nopeesti ostohetkellä katsoin jotta pintaa on reilusti.
Vanteita sovitellessa hoksasin jotta niissä on sitte kudosvaurioita
Pystyy tuolla ny kuuttakymppiä ajamaan, sen jälkeen pompitaan jo ilmassa.
Tympeä kun löytyy tuollaisia myyjiä.. Tai en ainakaan jaksa uskoa että kudokset olisi yhtäkkiä pullahtanut piloille hakumatkan aikana takapenkillä
Taakse tuli FK:n 20mm pultattavat speiserit ja eteen 5mm lätyt.
Pitäis pudottaa edestä 1cm ja takaa ainakin 3
E:testilenkit heitetty ja todettu että mulle on myyty nyt kuraa..
Vanteet myytiin mulle uutta vastaavilla renkailla.. Liijan nopeesti ostohetkellä katsoin jotta pintaa on reilusti.
Vanteita sovitellessa hoksasin jotta niissä on sitte kudosvaurioita
Pystyy tuolla ny kuuttakymppiä ajamaan, sen jälkeen pompitaan jo ilmassa.
Tympeä kun löytyy tuollaisia myyjiä.. Tai en ainakaan jaksa uskoa että kudokset olisi yhtäkkiä pullahtanut piloille hakumatkan aikana takapenkillä
® Mesen Porkkana-klubi
200D vauhtihirmun tarina jatkuu uuden hirmun merkeissä.
-88 vuoden 613tkm ajettu tenava tuli laitettua. Ollut ensimmäisellä omistajalla vuoteen 2013 saakka, erittäin hyvä kuntoinen.
Myyjän mukaan huollatettu joka 10tkm veholla, valitettavasti tästä ei ollut mitään dokumenttia..
Tainnut olla myös aina sisätiloissa sillä lohkolämmitintäkään ei ole.
Melko karvalakki vehjes, viininpunainen. kuvia tulloo kans joskus
-88 vuoden 613tkm ajettu tenava tuli laitettua. Ollut ensimmäisellä omistajalla vuoteen 2013 saakka, erittäin hyvä kuntoinen.
Myyjän mukaan huollatettu joka 10tkm veholla, valitettavasti tästä ei ollut mitään dokumenttia..
Tainnut olla myös aina sisätiloissa sillä lohkolämmitintäkään ei ole.
Melko karvalakki vehjes, viininpunainen. kuvia tulloo kans joskus
® Mesen Porkkana-klubi
Ei dokumentteja...Tuunaa se! Teippiä, kalvoa, madallusta (rälläkällä) tuninkiumpiot, takapoileri, tähdet pois, bemarin loota ja tojotasta koneblacklake kirjoitti:200D vauhtihirmun tarina jatkuu uuden hirmun merkeissä.
-88 vuoden 613tkm ajettu tenava tuli laitettua. Ollut ensimmäisellä omistajalla vuoteen 2013 saakka, erittäin hyvä kuntoinen.
Myyjän mukaan huollatettu joka 10tkm veholla, valitettavasti tästä ei ollut mitään dokumenttia..
Tainnut olla myös aina sisätiloissa sillä lohkolämmitintäkään ei ole.
Melko karvalakki vehjes, viininpunainen. kuvia tulloo kans joskus
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Eijjei
Mää yritän pidättäytyä tän virittelystä ym. ku on nii fiksu kampe
Vaa saa nähä kauva taas kehtaa vaparina ajella
Oishan mulla tuo kuusnollanelonen konekki vielä mut saa nähä
Ja tuo värikin on sen verran hirveä että en tiiä passaako siihe edes mitkään vanteet.. 16x8 kaivonkannet kyllä laitan jos vastaan tulee mut muista en oikee tiiä..
Mää yritän pidättäytyä tän virittelystä ym. ku on nii fiksu kampe
Vaa saa nähä kauva taas kehtaa vaparina ajella
Oishan mulla tuo kuusnollanelonen konekki vielä mut saa nähä
Ja tuo värikin on sen verran hirveä että en tiiä passaako siihe edes mitkään vanteet.. 16x8 kaivonkannet kyllä laitan jos vastaan tulee mut muista en oikee tiiä..
® Mesen Porkkana-klubi
Tulipa tuommoinen vm -86 pikkumersu sitten ostettua.
Älyttömän siisti kuntoinen, 392tkm ajettu om602 plus tomaattiloota.
2011 viimeksi ollut leimassa.
jokunen kuva ostohetkestä jonka jälkeen maskin vaihdoin orkkikseen ja ufot löytyi varastosta autoon.
2.5 -merkin otin luukusta pois kun oli jostakin syystä väärässä kohdassa.
Älyttömän siisti kuntoinen, 392tkm ajettu om602 plus tomaattiloota.
2011 viimeksi ollut leimassa.
jokunen kuva ostohetkestä jonka jälkeen maskin vaihdoin orkkikseen ja ufot löytyi varastosta autoon.
2.5 -merkin otin luukusta pois kun oli jostakin syystä väärässä kohdassa.
® Mesen Porkkana-klubi