Meinasin ostaa Bugatti Chironin,
Meinasin ostaa Bugatti Chironin,
mutta eihän sen keulaan saa mihinkään rekisterikilpeä
Pitäköön tunkkinsa
Pitäköön tunkkinsa
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Just eilen katselin Shmeen videota tuosta autosta. On se vaan upea luomus. Sitä rupeaa miettimään että monessa paikassa tieverkko jo alkaa asettamaan rajat tuon auton huippunopeudelle.
Se on hyvä että tällasia autoja vielä valmistetaan.
Se on hyvä että tällasia autoja vielä valmistetaan.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Mahtaa olla melkoinen kokemus istua tuollaisen kyydissä huippunopeudessa. Top Gearissa vetäsivät +400km/h Veyronilla ja sanoi että tuon jälkeen meinasi 100km/h vauhdissa avata oven ja hypätä pihalle, kun tuntui niin mitättömältä vauhdila
Rumahan tuo silti on kuin h*lvetti ja jos tuollaisen summan sijoittaisi autoon, niin kyllä Pagani olisi houkuttelevampi vaihtoehto. Vaikka harvemmin näiden ostajien tarvii pahemmin arpoa, ostaa vaan molemmat ja kattoo seuraavasti tiliotteesta mitä maksoi
Rumahan tuo silti on kuin h*lvetti ja jos tuollaisen summan sijoittaisi autoon, niin kyllä Pagani olisi houkuttelevampi vaihtoehto. Vaikka harvemmin näiden ostajien tarvii pahemmin arpoa, ostaa vaan molemmat ja kattoo seuraavasti tiliotteesta mitä maksoi
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
On tuo kyllä ruma eikä mahdu harrastekamatkaan kyytiin. Tuolla tosin ehtii hakea vaikka yks kerrallaan useammankin reissun
Vaikka lompsa ois kuinka täys niin ehkä "tyytyisin" kuitenkin kolmasosaan nuista heposista:
CLS 63 AMG Shooting Brake 4-Matic
Vaikka lompsa ois kuinka täys niin ehkä "tyytyisin" kuitenkin kolmasosaan nuista heposista:
CLS 63 AMG Shooting Brake 4-Matic
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No, juu mutta tuolla sivulla parhaan näköinen on toi G malli....XUX63 kirjoitti:On tuo kyllä ruma eikä mahdu harrastekamatkaan kyytiin. Tuolla tosin ehtii hakea vaikka yks kerrallaan useammankin reissun
Vaikka lompsa ois kuinka täys niin ehkä "tyytyisin" kuitenkin kolmasosaan nuista heposista:
CLS 63 AMG Shooting Brake 4-Matic
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jos sattuisin äkkirikastumaan, niin en kyllä todellakaan harkitsisi tuollaista pulkkaa omistukseeni, etsisin ennemmin käsiini priimat alle 100 t ajetun W123 300D automaatin tai jopa kaksikin, W126 SDL:n ja ruosteettoman Väyrysen... loput rahat tuhlaisin
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Re: Meinasin ostaa Bugatti Chironin,
LEDivalot, eikä paikkaa X-Vision Dominatoreille. Miten tuommoisella ajat mökille hiiihtämään - ei mitenkään.ram kirjoitti: Pitäköön tunkkinsa
Miksei tuokin jonkun pingiksenpelaajan käyttöön taajama-alueella sopisi, mutta oikeat urheiluautot ovat muualla. Siis mielenkiintoisten urheilulajien, sellaisten, missä voi loukata itsensä oikein huolella.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Vanja-eno kirjoitti:Jos sattuisin äkkirikastumaan, niin en kyllä todellakaan harkitsisi tuollaista pulkkaa omistukseeni, etsisin ennemmin käsiini priimat alle 100 t ajetun W123 300D automaatin tai jopa kaksikin, W126 SDL:n ja ruosteettoman Väyrysen... loput rahat tuhlaisin
W123 300D ja W126SDL on ihan 100% tuhlausta.
Tuollaiset haaveet karsiutuu kyllä kun tilillä pötköttää muutama miljoona. Ja jos ei karsiudu niin miljoonat on mennyt hukkaan ja suosittelen lääkärinhoitoa siinä vaiheessa.
Nythän tuossa lukee että kun ei ole miljoonia niin ajelen tällä w123 joka hitsattu, paikattu, parsittu ja rullattu 700tkm+ ja tämä on paras mersu ikinä
Tokihan w123 oli hyvä auto 70 luvulla mutta siitä on hieman kehitystä tapahtunut.
Itselle riittäisi ihan kivasti joku uusi tehokas mersu.... Muttei ole haaveessa ostaa vähän ajettua mersua joka 1900 luvun puolelta.... Aika köyhäkin voi hankkia 2000 luvun mersun jossa vähän kilometrejä.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Siinä vaiheessa kun on rahaa bugattiin, niin rupeaa niitä vähän ajettuja 123:ia löytymään, olihan Mobilistissakin joku aika sitten alle 1000 km ajettu 123 uutisena...AK47 kirjoitti:Vanja-eno kirjoitti:Jos sattuisin äkkirikastumaan, niin en kyllä todellakaan harkitsisi tuollaista pulkkaa omistukseeni, etsisin ennemmin käsiini priimat alle 100 t ajetun W123 300D automaatin tai jopa kaksikin, W126 SDL:n ja ruosteettoman Väyrysen... loput rahat tuhlaisin
W123 300D ja W126SDL on ihan 100% tuhlausta.
Tuollaiset haaveet karsiutuu kyllä kun tilillä pötköttää muutama miljoona. Ja jos ei karsiudu niin miljoonat on mennyt hukkaan ja suosittelen lääkärinhoitoa siinä vaiheessa.
Nythän tuossa lukee että kun ei ole miljoonia niin ajelen tällä w123 joka hitsattu, paikattu, parsittu ja rullattu 700tkm+ ja tämä on paras mersu ikinä
Tokihan w123 oli hyvä auto 70 luvulla mutta siitä on hieman kehitystä tapahtunut.
Itselle riittäisi ihan kivasti joku uusi tehokas mersu.... Muttei ole haaveessa ostaa vähän ajettua mersua joka 1900 luvun puolelta.... Aika köyhäkin voi hankkia 2000 luvun mersun jossa vähän kilometrejä.
Kuka haluaa mitäkin, vaimolle sanoin että ostaisin 365 autoa jos olisin rikas, joka päivälle oma. Siihen mahtuu niin 123, 126 ja yksi uudempikin ja 362 muuta
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
No joo... 36500 autolla ajelis jo 100 vuotta joka päivä eri auto...Vanja-eno kirjoitti:Siinä vaiheessa kun on rahaa bugattiin, niin rupeaa niitä vähän ajettuja 123:ia löytymään, olihan Mobilistissakin joku aika sitten alle 1000 km ajettu 123 uutisena...AK47 kirjoitti:Vanja-eno kirjoitti:Jos sattuisin äkkirikastumaan, niin en kyllä todellakaan harkitsisi tuollaista pulkkaa omistukseeni, etsisin ennemmin käsiini priimat alle 100 t ajetun W123 300D automaatin tai jopa kaksikin, W126 SDL:n ja ruosteettoman Väyrysen... loput rahat tuhlaisin
W123 300D ja W126SDL on ihan 100% tuhlausta.
Tuollaiset haaveet karsiutuu kyllä kun tilillä pötköttää muutama miljoona. Ja jos ei karsiudu niin miljoonat on mennyt hukkaan ja suosittelen lääkärinhoitoa siinä vaiheessa.
Nythän tuossa lukee että kun ei ole miljoonia niin ajelen tällä w123 joka hitsattu, paikattu, parsittu ja rullattu 700tkm+ ja tämä on paras mersu ikinä
Tokihan w123 oli hyvä auto 70 luvulla mutta siitä on hieman kehitystä tapahtunut.
Itselle riittäisi ihan kivasti joku uusi tehokas mersu.... Muttei ole haaveessa ostaa vähän ajettua mersua joka 1900 luvun puolelta.... Aika köyhäkin voi hankkia 2000 luvun mersun jossa vähän kilometrejä.
Kuka haluaa mitäkin, vaimolle sanoin että ostaisin 365 autoa jos olisin rikas, joka päivälle oma. Siihen mahtuu niin 123, 126 ja yksi uudempikin ja 362 muuta
Kuoleekohan rikkaat?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Niin, ei vain saa kaikkia osia. Ei edes puolia... Siis puolia osista ei sytytyspuolia siissonikki kirjoitti:Tai sitte hakee vaan marmorilta varaosanumeroilla kokonaisen w123 ja leikkaa/liimaa/askartelee siintä kokonaan uuden Mitäköhän maksais, joku nyt sormet syyhyten pänttäämään EPC:tä+pricelistiä?
Lähes kaikkia osia saa uudempiin mutta esim jo 202 ja 210 on osia joita ei varaosana saa ehkä uudemmissakin.
Koko korinkin saa joihinkin malleihin
Oishan se semmoinen isojen poikien lego/mecano jos koko auton kasailisi
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Varmaan saa kun vaan lyö taaloja tiskiin. Haluaako kukaan? Se on lie toinen juttu seAK47 kirjoitti:Saiskohan tota etuvetoisena ja kitkarenkailla?
No ei todellakaan ole. Nautintoa parhaimmillaanAK47 kirjoitti:W126SDL on ihan 100% tuhlausta..
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No, w140 vielä menis S600C versiona, mutta 126 on jo liian retroa oli mikä versio tahansa.XUX63 kirjoitti:Varmaan saa kun vaan lyö taaloja tiskiin. Haluaako kukaan? Se on lie toinen juttu seAK47 kirjoitti:Saiskohan tota etuvetoisena ja kitkarenkailla?
No ei todellakaan ole. Nautintoa parhaimmillaanAK47 kirjoitti:W126SDL on ihan 100% tuhlausta..
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Kilven voi laittaa samalla tavalla kuin Alfa Romeoon, lappujen alle pop-niiteillä kiinni.
Ei kai tuollaista viitsisi osta vaikka olisi rahaa kuinka. Jäkessä on niin kuoppaiset kadut, ettei tuolla pääsisi edes kauppaan. Jossain oli juttua Rytsölän entisestä Lambosta ja siinä on kompura, jolla keulaa nostetaan hidastetöyssyihin, että päästään yli vaurioitta. Ei tuollaiset autot ole lainkaan Suomen nykyoloihin.
ML 55 AMG taitaa olla kovin (tietämäni) rauta, jolla näillä teillä voi huoletta ajella.
Ei kai tuollaista viitsisi osta vaikka olisi rahaa kuinka. Jäkessä on niin kuoppaiset kadut, ettei tuolla pääsisi edes kauppaan. Jossain oli juttua Rytsölän entisestä Lambosta ja siinä on kompura, jolla keulaa nostetaan hidastetöyssyihin, että päästään yli vaurioitta. Ei tuollaiset autot ole lainkaan Suomen nykyoloihin.
ML 55 AMG taitaa olla kovin (tietämäni) rauta, jolla näillä teillä voi huoletta ajella.
Kenelle on, kenelle ei oon itsekin aikamoinen muinaisjäännös kaukaiselta 60-luvultaAK47 kirjoitti: mutta 126 on jo liian retroa oli mikä versio tahansa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi