Teemun S204
Kyllä tämä vaimon töissäkäyntiin tuli. Mutta jos on 18" vanteet alla niin ei saisi ihan traktorilta silti näyttää omaan silmään. Tulee onneksi niin vähän kilometrejä nykyisin niin koitan itsekin päästä tällä ajamaan.
Edellinen 180 CDI oli kyllä hienossa kunnossa, mutta se kuulemma kulutti liikaa ja suorituskyky oli huono. Tästä uudesta ei ole tullut mitään valituksia ja tykkään siinä itsekin istua, kun varusteita on vähän normaalia enemmän. Oikeastaan omaan budjettiin tiedän, että hienompaa en saa. Pitäisi laittaa kymppitonni lisää, jos haluaisi AMG-paketin, panoraamakaton ja Webaston vielä.
Edellinen 180 CDI oli kyllä hienossa kunnossa, mutta se kuulemma kulutti liikaa ja suorituskyky oli huono. Tästä uudesta ei ole tullut mitään valituksia ja tykkään siinä itsekin istua, kun varusteita on vähän normaalia enemmän. Oikeastaan omaan budjettiin tiedän, että hienompaa en saa. Pitäisi laittaa kymppitonni lisää, jos haluaisi AMG-paketin, panoraamakaton ja Webaston vielä.
Aika passelit....mulla oli auton alla ostettaessa 18"x 8.5" et 35, 225-245/40 kumeilla ja tuli aika jäptisti reunalle.tn62634 kirjoitti:Tilasin myös spacerit. Vähän hakuammuntaa oli mitat, mutta oli setti, jossa eteen 15mm/puoli ja taakse 20mm/puoli. Näillä vakiovanteiden ET muuttuu edessä 8"ja ET35 ja takana 8,5" ja ET38. Tulikohan hyvät?
E50 amg
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
Ensi tiistaina vien auton jousien vaihtoon ja kulmien suuntaukseen. Lumien sulamisten odottelua sitten, että saan kesäpyörät alle. Onneksi harvoin on täysi poka päällä niin ehkä mahtuvat pyörimään spacereidenkin kanssa, kun ovat ihan vakiokokoa.
Jouset tulivat perjantaina Saksasta ja spacerit eilen.
Tämän jälkeen vielä se valaistu keulatähti niin auto on valmis.
Jouset tulivat perjantaina Saksasta ja spacerit eilen.
Tämän jälkeen vielä se valaistu keulatähti niin auto on valmis.
Nyt on auto madallettu ja kulmat säädetty. Hyvä tuli eikä alusta ole kova, vaikka pelkäsin.
Kävin myös rekisteröimässä auton. Paras paikka Tampereen seudulla on mielestäni Katsastuspark Turtolan Kitymarketin vieressä. Siellä on Mercedes-henkinen henkilökunta (C350 CDI ja CLS 320 CDI) ja autoilijaystävällinen palvelu muutenkin. Eipä tarvitse missään muualla ajatellakaan käyvänsä, kun varaa Paavolle ajan katsastukseen. Maahantuontikatsastuksen hintakin on mielestäni hyvin kilpailukykyinen. Suosittelen!
Kävin myös rekisteröimässä auton. Paras paikka Tampereen seudulla on mielestäni Katsastuspark Turtolan Kitymarketin vieressä. Siellä on Mercedes-henkinen henkilökunta (C350 CDI ja CLS 320 CDI) ja autoilijaystävällinen palvelu muutenkin. Eipä tarvitse missään muualla ajatellakaan käyvänsä, kun varaa Paavolle ajan katsastukseen. Maahantuontikatsastuksen hintakin on mielestäni hyvin kilpailukykyinen. Suosittelen!
Nyt näyttää hyvältä! Löytyykö lisää kuvia, miten keula tippui ja tuliko tuonne -30mm vieterit?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Tähän tuli H&R:n jousisarja, jonka sanottiin tiputtavan 25-30 mm. Lisäksi odottavat nuo ylemmässä viestissä olevat 18" AMG-paketin vanteet ja Eibachin spacerit sekä H&R:n pultit. Eteen 15 mm ja taakse 20 mm per vanne.
Olisi ollut ehkä aika traktori matalaprofiilisilla vanteilla, vaikkei tuumakoko olekaan isompi kuin 18. Ajokokemukset H&R:n jousista ovat toistaiseksi hyvät. Työpaikan parkkihalliin en ole vielä tällä koittanut. Voi ottaa pohjamuovit kiinni. Laittelen kuvia sitten, kun on kesäpyörät alla ja toivottavasti näyttää joltain. Nyt 16-tuumaisilla on aika linja-auton offsetilla. Vähänhän se tilanne taitaisi parempi olla 18-tuuman vanteilla, vaikken tiedä noiden talvivanteiden ET-lukua. Kesäpyörissä mielestäni edessä 8" ja ET48 ja takana 8,5" ja ET54. Ja muuttuvat spacereilla eteen ET33 ja taakse ET34. Toivottavasti mahtuvat lokasuojien sisään.
Olisi ollut ehkä aika traktori matalaprofiilisilla vanteilla, vaikkei tuumakoko olekaan isompi kuin 18. Ajokokemukset H&R:n jousista ovat toistaiseksi hyvät. Työpaikan parkkihalliin en ole vielä tällä koittanut. Voi ottaa pohjamuovit kiinni. Laittelen kuvia sitten, kun on kesäpyörät alla ja toivottavasti näyttää joltain. Nyt 16-tuumaisilla on aika linja-auton offsetilla. Vähänhän se tilanne taitaisi parempi olla 18-tuuman vanteilla, vaikken tiedä noiden talvivanteiden ET-lukua. Kesäpyörissä mielestäni edessä 8" ja ET48 ja takana 8,5" ja ET54. Ja muuttuvat spacereilla eteen ET33 ja taakse ET34. Toivottavasti mahtuvat lokasuojien sisään.
Viimeksi muokannut tn62634, 22.3.2016 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitoksia! Tippui kyllä juuri sopivasti noilla vietereillä H&R itselläkin hyviä kokemuksia, tällä hetkellä kw:n V1 alla. Pyytelen lisäkuvia kun saat kesävanteet alle ja miten spacereilla rengas tulee kaarelle. Itsellä kun on täysin samat vanteet
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Joo kyllä tässä jo vähän kesärenkaita alle olisi kiva laitella. Pitää odottaa vaan, että kotipihan mäki sulaa. Viikonloppuna piti hiekoittaa, että noilla kitkoilla pääsi pihaan.
Harmi kun ei ole AMG-pakettia, mutta uskoisin niiden vanteiden olevan hyvät tähänkin. Eniten auton ulkonäköön vaikuttava seikka kun on vanteistus.
Toivottavasti siitä tulee saakelin hieno Mersu.
Harmi kun ei ole AMG-pakettia, mutta uskoisin niiden vanteiden olevan hyvät tähänkin. Eniten auton ulkonäköön vaikuttava seikka kun on vanteistus.
Toivottavasti siitä tulee saakelin hieno Mersu.
Tuontiautostatusta ei tarvitse peitellä. D-merkki takalasissa ja merkkiliikkeen kilventausta erottavat auton ulkopuolelta Premium Busineksista. Sisällä onkin sitten vähän enemmän kermaa kakun päällä.
"Jostain syystä" en saanut kutsua Veho Airportin avajaisiin, mutta menenkin mielummin Hampuriin tai Stuttgartiin... itse asiassa Vehon mainoslehden kuvissa uusi liike näytti samalta sisältä kuin Hampurin Wandsbekin päätoimipaikka.
Ei nyt mikään Suomen hienoin C200 CDI, mutta olen itse tyytyväinen.
Renkaat ovat juuri sopivassa kohdassa! Ilman spacereita jäävät turhan sisälle
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02