Tere.
Kylmästöinti oli talven aikana antautunut = minimaallisesti ainetta systeemissä.
Carsoft näytti, että ei painetta tarpeeksi.
Silti ei EC-napeloisen valo loistanut...
Täytettiin, toimi viikon.
Valolla väriainetta etsiessä, ei het päällisin puolin löydy vuotoa.
Sotkee, kun aiemmin on vaihdettu lauhdutin ja silloin sotkettu paikat tuolla väriaineella.
Nyt ei taas viilennä.
EC-valo ei pala.
Carsoft näyttää myös kaiken olevan OK.
Ilmeisesti aineet vain taas vähentyneet liikaa, mutta tuo ¨viattomuus¨ mietityttää, että jos joku anturi tms. ohjainlaite voisi olla vikaantunut.
Onkoos kellään the teoriaa, mikä kyseessä.
Kaikki kirjoitukset ja ehdotukset tervetulleita.
W203 -02. Ilmastointi ei toimi.
Omituista ettei heti tutkittu vuotopaikkaa kun huomattiin että mennyt tyhjäksi koeponnistus typellä ja piipparilla nuuskien vuodon etsintä.
Starilla näkee onko painetta, voi kokeilla kompuraa päälle jne... testerihän suorittaa 203:ssa erikseen ilmastoinnille testin ja tutkii onko jotain häikkää, eikä pelkästään lue vikakoodimuistia.
Starilla näkee onko painetta, voi kokeilla kompuraa päälle jne... testerihän suorittaa 203:ssa erikseen ilmastoinnille testin ja tutkii onko jotain häikkää, eikä pelkästään lue vikakoodimuistia.
wiimax.fi
Kyllähän sitä vissiin alipaineella tutkailtiin. Täyttyi kuitenniin ja piti painetta. Siis ainakin viikon. Vieläkin on painetta systeemissä, kun painaa venttilistä niin jo suhahtelloo.
Jep, ensviikolla koitellaan sitten sitä typpihaistelua.
Ihme vaan, kun ei pala valo siinnä EC-napelossa, vaikka ei siis toimi kylmennys...
Jep, ensviikolla koitellaan sitten sitä typpihaistelua.
Ihme vaan, kun ei pala valo siinnä EC-napelossa, vaikka ei siis toimi kylmennys...
Hermostuksissani, ennen typpikatoa, rävelsin taas ja koitin olla nohevana.
Havaintoja: ei tule kylmää, EC-valo ei pala, Carsofti ei näytä vikoja, flekti ei pyöri ikuna...
Paitsi, kun tempasen puhallinmoottorin sulakkeen irti(41), niin jo alkaa flekti veivaamaan reipasta rallia...
Näinkö se pitää toimia? Mittarin mukaan koneen lämmöt ei nouse kipurajoille noinkaan. Siis vaikka flekti on henketön.
Että onko se vain ilmastointia varten?
Vaikka tod.näköistä, että ainetta liian vähän, oisko kekään Kangasalan liki, starin kanssa valmiudessa...
Havaintoja: ei tule kylmää, EC-valo ei pala, Carsofti ei näytä vikoja, flekti ei pyöri ikuna...
Paitsi, kun tempasen puhallinmoottorin sulakkeen irti(41), niin jo alkaa flekti veivaamaan reipasta rallia...
Näinkö se pitää toimia? Mittarin mukaan koneen lämmöt ei nouse kipurajoille noinkaan. Siis vaikka flekti on henketön.
Että onko se vain ilmastointia varten?
Vaikka tod.näköistä, että ainetta liian vähän, oisko kekään Kangasalan liki, starin kanssa valmiudessa...
Vastaava tötterö kuin otsikossa, niin onko kenelläkään tullut vastaan semmoista ongelmaa, että pukkaa kuivaimen päältä ainetta pihalle.. Lorautin vähän vettä tuohon, että havainnollistaa mistä välistä vuotaa..
Venttiilissä on 17mm kanta ja kokeilin kiristää.. Helvetin lujalla tuntui olevan, eli en uskaltanut kiristää ollenkaan.
Mitähän tuolle vois tehdä? Vaihtaa koko lauhduttimen?
Venttiilissä on 17mm kanta ja kokeilin kiristää.. Helvetin lujalla tuntui olevan, eli en uskaltanut kiristää ollenkaan.
Mitähän tuolle vois tehdä? Vaihtaa koko lauhduttimen?
Aineet pois systeemistä ja kattoa onko venttiili halki, olikohan tuolla o-rengas välissä... ja uusia venttiilejähän saa ellei ole sitten kenno halki, parisen sataa Suomessa behrin kenno uutena.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex