Cordoba "Rovanperän" uusi elämä *THE END*
Seatti katsastettu ja läpi meni laakista
Ennen katsastusta vaihdoin raidetangon pään kuskinpuolelle ja kesärenkaat uusittu, nyt taas kovaa ajoa ainakin vuodenpäähän
Oli muuten valtava vaikutus uudella raidetangon päällä, enää ei vetele mihin sattuu urissa ja tuulella.
Öljyt pitäisi vaihtaa kunhan kerkeää, mittarissa ihan justiin 330tkm
Ennen katsastusta vaihdoin raidetangon pään kuskinpuolelle ja kesärenkaat uusittu, nyt taas kovaa ajoa ainakin vuodenpäähän
Oli muuten valtava vaikutus uudella raidetangon päällä, enää ei vetele mihin sattuu urissa ja tuulella.
Öljyt pitäisi vaihtaa kunhan kerkeää, mittarissa ihan justiin 330tkm
Tietenkin kun pakkaset tuli oikein kunnolla niin lohkolämmitin sanoi sopimuksen irti, hyvin lähtee vielä käyntiin näillä 20 asteen pakkasilla käyntiin.
Tänään metsästämään uutta tilalle, näyttää olevan sen verran hankalassa paikassa että taitaa mennä maksulliseksi työksi
Pitäisi alakautta saada vaihdettua eikä tuota nosturia ole olemassa ja kuoppaa ei saa enää kaivettua..
Tänään metsästämään uutta tilalle, näyttää olevan sen verran hankalassa paikassa että taitaa mennä maksulliseksi työksi
Pitäisi alakautta saada vaihdettua eikä tuota nosturia ole olemassa ja kuoppaa ei saa enää kaivettua..
Lohkolämmitin vaihdettu tuossa jo muutama päivä sitten. Ei saanut korjaamolle mistään aikaa niin piti itte vaihtaa rasvamontusta käsin, aika hankalassa paikassa mutta loppu hyvin. Lisäksi ostoslistalla oli akku joka sekin tuli samaan vaivaan vaihdettua uuteen.
Öljynvaihto uhkaa taas lähestyä, vielä muutama tonni ja sitten vaihto
Öljynvaihto uhkaa taas lähestyä, vielä muutama tonni ja sitten vaihto
Alkuviikosta oli taas eteläsuomen turnee kyseessä, reissu meni näin:
Menomatkalla Keravalle takapyörän laakeri alkoi mukavasti jollottamaan, no kyllä minä sen kestän.
Aloin tekemään lähtöä HML ja hotellia kohti kun toimitusjohtaja pyysi kyytiä kun samaan paikkaan piti myös päästä, sanoi että mulla on Seatti oletko varma, oli se! Ei varmaan ikinä ole Seattiin ilmeisesti päässyt
Ei siinäkään vielä mitään mutta kun ilmeni että piti otta Keravan juna asemalta kyytiin vielä Puolan vahvistus mukaan
Taajama ajossa iloinen englannin kielinen puheen sorina täytti Seatin matkustamon ja minä panikoi Keravan keskustan lumisessa maastossa yrittäen arvata miten täältä pääsee pois no sai Seattikin osaksi kansainvälisyyttä. Satuin kysymään tältä puolalaiselta että onko eka kerta Suomessa, olihan se ja vielä Seatilla pääsi oikein matkaan.
Taajama ajon loppuosuudella kun matkustusnopeus alkoi hiukan kasvaa huomasin monta kertaa että peräpenkiltä kuului sorry can you say again because i don't hear you. Sanoin suomeksi että joo tiedän se on se laakeri, siirretään converseissoni myöhempään ajankohtaan. Ymmärti ilmeisesti sen verran Suomea.
Kerava-HML välinen moottoritieosuus oli hiljainen, keskustelun suhteen, Seatti piti äänimaailmasta huolen nousten välillä lähes infernaaliseksi nopeuden mukaan
No päästiin kuitenkin perille ja vein puolan vahvistuksen s- markettiin hakemaan ruisleipää ja salmiakkia kun ei ollut ennen maistanut. Luultavasti huomenna johtaja ja Puolan vahvistus menee taksilla juna-asemalle, tarjoan kuitenkin kyytiä kohteliaisuus syystä
Ennen reissua tuli kuitenkin vielä vedettyä pintaan Megun #16 pintaan. Melko liukas eikä p*ska tartu..
Syötin verkkokauppaan juuri molemmille puolille laakerit ja takajarrukengät. Paikallisesta hain öljyt ja suodattimen, mittariin pyörähti juuri 340tkm. Jospa näillä remonteilla pärjätään taas vähän aikaa
Menomatkalla Keravalle takapyörän laakeri alkoi mukavasti jollottamaan, no kyllä minä sen kestän.
Aloin tekemään lähtöä HML ja hotellia kohti kun toimitusjohtaja pyysi kyytiä kun samaan paikkaan piti myös päästä, sanoi että mulla on Seatti oletko varma, oli se! Ei varmaan ikinä ole Seattiin ilmeisesti päässyt
Ei siinäkään vielä mitään mutta kun ilmeni että piti otta Keravan juna asemalta kyytiin vielä Puolan vahvistus mukaan
Taajama ajossa iloinen englannin kielinen puheen sorina täytti Seatin matkustamon ja minä panikoi Keravan keskustan lumisessa maastossa yrittäen arvata miten täältä pääsee pois no sai Seattikin osaksi kansainvälisyyttä. Satuin kysymään tältä puolalaiselta että onko eka kerta Suomessa, olihan se ja vielä Seatilla pääsi oikein matkaan.
Taajama ajon loppuosuudella kun matkustusnopeus alkoi hiukan kasvaa huomasin monta kertaa että peräpenkiltä kuului sorry can you say again because i don't hear you. Sanoin suomeksi että joo tiedän se on se laakeri, siirretään converseissoni myöhempään ajankohtaan. Ymmärti ilmeisesti sen verran Suomea.
Kerava-HML välinen moottoritieosuus oli hiljainen, keskustelun suhteen, Seatti piti äänimaailmasta huolen nousten välillä lähes infernaaliseksi nopeuden mukaan
No päästiin kuitenkin perille ja vein puolan vahvistuksen s- markettiin hakemaan ruisleipää ja salmiakkia kun ei ollut ennen maistanut. Luultavasti huomenna johtaja ja Puolan vahvistus menee taksilla juna-asemalle, tarjoan kuitenkin kyytiä kohteliaisuus syystä
Ennen reissua tuli kuitenkin vielä vedettyä pintaan Megun #16 pintaan. Melko liukas eikä p*ska tartu..
Syötin verkkokauppaan juuri molemmille puolille laakerit ja takajarrukengät. Paikallisesta hain öljyt ja suodattimen, mittariin pyörähti juuri 340tkm. Jospa näillä remonteilla pärjätään taas vähän aikaa
No nyt on Seatissa uutta osaa taas vaikka kuinka noiden aikaisempien akun ja lohkolämmittimen lisäksi.
Molemmat takapyörän laakerit, takajarrukengät ja niiden as. sarjat lisäksi öljyt ja suodatin. Vaihdoin vielä toiselle puolelle pissapojan suuttimen uuteen kun hiukan heikko paine meinasi olla, toiselle puolelle vielä kun jaksaisi asentaa.
Aika halpoja osat, nuo kaikki kustanti postikulujen kanssa 70€ ja joitain senttejä päälle
Jatketaan ajamista, reipas 340tkm jo takana
Molemmat takapyörän laakerit, takajarrukengät ja niiden as. sarjat lisäksi öljyt ja suodatin. Vaihdoin vielä toiselle puolelle pissapojan suuttimen uuteen kun hiukan heikko paine meinasi olla, toiselle puolelle vielä kun jaksaisi asentaa.
Aika halpoja osat, nuo kaikki kustanti postikulujen kanssa 70€ ja joitain senttejä päälle
Jatketaan ajamista, reipas 340tkm jo takana
Mukava kuulla näin pitkän ajan jälkeenkin vielä että olet ollut tyytyväinen autoon Itse olen aina välillä kattonut myös jos tuon Volvon vaihtaisi uudempaan mutta ei siitä vaihdossa saisi mitään vaikka täysi tekniikkaremppa onkin tehty vajaa 120tkm sitten niin olen sitten tullut siihen tulokseen että ajan sillä niin kauan kuin se vaan kestää Ja nythän se jääkin sitten pelkästään talviautoksi mulle kun kesät ajelen tulevaisuudessa asuntoautolla
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Jäähdytin vaihdettu ihan uuteen, onneksi ei kallis ollut 80€ paikallisesta ja ebaystä 72€ olisi uuden sanut.
Keulan muoviosat tuhoutui ja meni hukkaan törmäyksessä joten niitä ei nyt enää ole. Jos jossain tulee vastaan niin pitää ostaa, toimii noinkin vaikka silmälle ei täydellinen ole
Jatketaan yhteistä matkaa..
Keulan muoviosat tuhoutui ja meni hukkaan törmäyksessä joten niitä ei nyt enää ole. Jos jossain tulee vastaan niin pitää ostaa, toimii noinkin vaikka silmälle ei täydellinen ole
Jatketaan yhteistä matkaa..
Mitähän tälle autolle nyt tekisi?
Jakoremmi ja vesipumppu pitää vaihtaa kohta
Melkoinen nakutus kuuluu venttiileistä/nostajista
Käy kuin traktori, joku venttiili jumittaa? Vai olisiko parempaa arvausta? Nokka-akseli?
Onneksi alkaa kesäloma jos loman aikana saisi kurkattua venttiilikopan sisälle..
Haluaako joku ostaa?
Jakoremmi ja vesipumppu pitää vaihtaa kohta
Melkoinen nakutus kuuluu venttiileistä/nostajista
Käy kuin traktori, joku venttiili jumittaa? Vai olisiko parempaa arvausta? Nokka-akseli?
Onneksi alkaa kesäloma jos loman aikana saisi kurkattua venttiilikopan sisälle..
Haluaako joku ostaa?
Hyvä homma kun asettui tuollaisella pikku huollolla Se on muuten jännä homma kun itelläkin alkoi silloin se asuntoauto pitämään ääntä kun öljyt alkoi olla vaihtokunnossa Traktori taas vastaavasti alkaa viemään öljyä kun alkaa vaihto olla ajankohtaista
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B