Uskaltaisko ostaa Nissan Navaran?
Uskaltaisko ostaa Nissan Navaran?
Työmaalle tarvittaisiin vielä yksi työauto ja semmoinen ajatus on välähtänyt että josko T5 Transporterin ja Viton lisäksi oliskin yks maastokelpoisempi...
Hiluxia on kokeiltu (en itse) ja kalliiksi todettu käytettynä. Navaran sais edullisemmin ja se ajaa saman asian.
Onko jotain vinkkejä aiheeseen liittyen? Jännänä yksityiskohtana todettakoon että Navaraan on saanut 171 hv Dci -koneen, mikä tekee autosta kohtuu ripeän .
Hiluxia on kokeiltu (en itse) ja kalliiksi todettu käytettynä. Navaran sais edullisemmin ja se ajaa saman asian.
Onko jotain vinkkejä aiheeseen liittyen? Jännänä yksityiskohtana todettakoon että Navaraan on saanut 171 hv Dci -koneen, mikä tekee autosta kohtuu ripeän .
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Mielenkiinnosta kysyn, että mihinkä tyssää portterin maastoeteneminen? Itse olen koittanut käyttöautoksi kattoa T5 4motivaationia jossa olis takamurikalla lukko. Meinaa vaan olla harvassa varsinki pitkässä mallissa :/
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Etu- ja takavetoiset normaaleilla renkailla varustetut pakut eivät oikein tykkää liukkaista savisista pelloista tai peltoteistä. Pitää olla kunnollinen alusta. Nelivetopakulla varmaan pääsee paremmin mutta ne renkaat rajoittaa silti menoa.kerosiini kirjoitti:Mielenkiinnosta kysyn, että mihinkä tyssää portterin maastoeteneminen? Itse olen koittanut käyttöautoksi kattoa T5 4motivaationia jossa olis takamurikalla lukko. Meinaa vaan olla harvassa varsinki pitkässä mallissa :/
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Re: Uskaltaisko ostaa Nissan Navaran?
Navaraa on saanut myös paljon tehokkaammillakin koneilla kuin piskuisella neli-pyttyisellä diesel-rouskuttimella.C-Klasse kirjoitti:Jännänä yksityiskohtana todettakoon että Navaraan on saanut 171 hv Dci -koneen, mikä tekee autosta kohtuu ripeän .
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Juu, taitaa saada 3,5 v6 -versionkin mutta se sopii paremmin yksityisiin harrastuksiin. Firmalle ostettava lava-auto pitää olla kaksipaikkainen. Muutenkin pakttiauto -laviksiin liittyy mielenkiintoista sääntelyä esim. lavakatteiden osalta. Sitten kun ostetaan firmalle 9-paikkainen kuorma-auto Sprinter tms. niin mitään ongelmaa ei olekaan
Navaroissa ei ole ESP:tä ollenkaan, kuinkahan vaarallinen peli tuollainen on sitte mustalla jäällä tai muissa vastaavissa yllättävän liukkaissa oloissa ku takaveto päällä kuitenkin ajetaan..
Navaroissa ei ole ESP:tä ollenkaan, kuinkahan vaarallinen peli tuollainen on sitte mustalla jäällä tai muissa vastaavissa yllättävän liukkaissa oloissa ku takaveto päällä kuitenkin ajetaan..
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Navarasta ei ole kokemusta mutta koppiversio pathfinderistä kyllä. Moottori yllättävän luja ja ohjelmoituna liikkuukin aivan hyvin kokoisekseen. Tässä laitteessa 6 vaihteinen manuaali ja liikkuu matka-ajossa jopa 8 alkavilla kulutuksilla. Auto ostettu noin 350tkm ajettuna ja nyt taitaa olla hiukan yli 500tkm lasissa eikä valittamista.
Alustan osia ei kannata tilata pörhöltä tai ainakaan omien kokemuksien mukaan. Takatukivarsissa on pallonivelet jotka väljistyy ja niitä ei saa erikseen, tukivarsien hinta suomessa noin 700e 2015 vuonna kysyttynä, englannista tuli 170e pari. Navarassahan taitaa olla erilainen alusta takana että niissä ei näihin ongelmiin varmaan törmää.
Pyöränlaakereissa myös aika rajut hintaerot suomen ja ulkomaiden välillä.
4vuoden kokemuksen perusteella voin sanoa että hintaisekseen aika hyviä vehkeitä vaikka eivät vissiin kovin arvostettuja olekkaan.
Ja siis auto Nissan Pathfinder 2.5dci 6v manuaali -06
Alustan osia ei kannata tilata pörhöltä tai ainakaan omien kokemuksien mukaan. Takatukivarsissa on pallonivelet jotka väljistyy ja niitä ei saa erikseen, tukivarsien hinta suomessa noin 700e 2015 vuonna kysyttynä, englannista tuli 170e pari. Navarassahan taitaa olla erilainen alusta takana että niissä ei näihin ongelmiin varmaan törmää.
Pyöränlaakereissa myös aika rajut hintaerot suomen ja ulkomaiden välillä.
4vuoden kokemuksen perusteella voin sanoa että hintaisekseen aika hyviä vehkeitä vaikka eivät vissiin kovin arvostettuja olekkaan.
Ja siis auto Nissan Pathfinder 2.5dci 6v manuaali -06
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
GrandCherokee 2.7crd -02
W124 300E -88
A4 B8 2.0TFSI Quattro -10
W906 318 CDI -08
GrandCherokee 2.7crd -02
W124 300E -88
A4 B8 2.0TFSI Quattro -10
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Sangen kohtuulliseltahan tuo kuulostaa Datsunin pito tänäänkin.
120Y:n vaihekirstu teki kahdensadan markan loven lämiskään, itte tehtyine töineen. Olihan se saateri kallis.
Jos vertaa frustraation, perspiraation ja dementaation jälkeen nuota valuuttakursseja, niin samoissa mennään remonttihinnoissa.
Eiku nythän mä muistin, se on se fermentaatio ja distillaatio kun niitä rahanarvoja vuosi vuodelta rukkaa...
120Y:n vaihekirstu teki kahdensadan markan loven lämiskään, itte tehtyine töineen. Olihan se saateri kallis.
Jos vertaa frustraation, perspiraation ja dementaation jälkeen nuota valuuttakursseja, niin samoissa mennään remonttihinnoissa.
Eiku nythän mä muistin, se on se fermentaatio ja distillaatio kun niitä rahanarvoja vuosi vuodelta rukkaa...
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1673
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Se olis vielä puuttunu, että Easyn laatikon vaihtoon olis kuulunu fellaatio...Easy Rider kirjoitti:Sangen kohtuulliseltahan tuo kuulostaa Datsunin pito tänäänkin.
120Y:n vaihekirstu teki kahdensadan markan loven lämiskään, itte tehtyine töineen. Olihan se saateri kallis.
Jos vertaa frustraation, perspiraation ja dementaation jälkeen nuota valuuttakursseja, niin samoissa mennään remonttihinnoissa.
Eiku nythän mä muistin, se on se fermentaatio ja distillaatio kun niitä rahanarvoja vuosi vuodelta rukkaa...
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Oisko tuossakin perärepussa honottimen hattu liian tihti, notta tukehtuu kurasta ja kerää paineen.. Sillonhan vian korjaa heltisesti ennen esiintuloakin.
Tosin ei ne maha stefatkaan olla enää sen sorttiset kuin muinoon.. Jotta kestivät.
Paskemmat kun lähtöö halavemmalla.
Tosin ei ne maha stefatkaan olla enää sen sorttiset kuin muinoon.. Jotta kestivät.
Paskemmat kun lähtöö halavemmalla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Käytiin kokeilemas yhtä "tarkalla miehellä ollutta" Navaraa joka oli aivan perus ok näöltään mutta jarruja ei ollut enää juurikaan. Siinä kun yks miehistön jäsen joutui sinne penkin taakse istumaan lattialla niin tuli mieleen että pitäis olla ehkä takapenkillinen lava-auto.
Onko mahdollista saada osakeyhtiölle pakettiauto jossa on takapenkki vai meneekö kaksikäyttöautoksi (pelleilyä)? Kun katselen myynnissä olevia takapenkillisiä lava-autoja, ajoneuvolaji on pakettiauto mutta onko siinä jotain koiraa haudattuna? Firma on ihan kunnon yritys, joka todella tarvii ne takapenkin tilat että omistaja-yrittäjät mahtuvat kaikki kyytiin. Sillä tuskin on väliä...
Onko mahdollista saada osakeyhtiölle pakettiauto jossa on takapenkki vai meneekö kaksikäyttöautoksi (pelleilyä)? Kun katselen myynnissä olevia takapenkillisiä lava-autoja, ajoneuvolaji on pakettiauto mutta onko siinä jotain koiraa haudattuna? Firma on ihan kunnon yritys, joka todella tarvii ne takapenkin tilat että omistaja-yrittäjät mahtuvat kaikki kyytiin. Sillä tuskin on väliä...
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI