Avataan tämä arvoitus...
Viikko sitten erehdyin yövuorossa katselemaan nettiauton tarjontaa kun oli sopiva hetki. Siellähän se oli. Väreistä tuli mieleen "Puoli seitsemän" naisjuontajan korkeat korot ja niiden kopina Ylen käytävillä...
Kävin sitten yövuoron jälkeen kaupungissa koeajolla ja otin tarjouksen joka ei paljoa jättänyt arvailua, miten tästä edetään.
Tänään saapui pihaan numero 9 vai oliko tämä 10.s
"VOLVO IN LOVE"
2.4d Summum vuosimallia 2008. Ajettu noin 319tkm. Olen neljäs omistaja. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja ja ei ole ollut taksina.
Hopee ja Loveboat rinnakkain.
Tähän näkymään pitäisi tottua.
Näille penkeille sitten sovitella itsensä istumaan. Sisustan virallinen nimi on Cranberry, eli karpalo.
Hopeesta jäi hyvät muistot ja joku saa siitä itselleen käyttöauton. Minä jatkan nyt ensimmäisellä kolmoskoppasella ennakkovaroituksista huolimatta. Hyvitys noin 445tkm ajetusta Volvosta oli hyvä. Kauppaa helpotti tietenkin se, että kumpikin kaupan kohde oli Avainvaunun myymiä uutena, joten autojen historia oli tiedossa. Näyttää tämä hopee olevan jo myynnissä, pyyntinä 7300€.
Eräs kaveri tuumasi, että
ei tuosta täyspäinen hetero voi nousta julkisella paikalla ulos.
No, katsotaan nyt tuliko tuosta hinaajamagneetti vai mikä. Itse tykkään ja sehän se on pääasia.
Kulutustietoja ja kokemuksia tulee kunhan nitä alkaa kertymään.