Äitienpäivälahja
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Nyt on eilisestä asti ollut vika päällä, lisäbonuksena on myös kikdaun poissa, sekä lämmösäätimien välissä olevat ilmastoinnin napit (punaiset merkkivalot). Ja tietenkin tuo rinkimittari.dealer kirjoitti:Pakkivalohan on sulakkeella 7, mutta mielestäni se ei taas kiekkamittariin liity
Sulaketta nro 7 heiluttamalla heräsivät KAIKKI!! Halleluuja!
Vaihoin reippaasti uuden hapettuneen tilalle.
Törkiänkolokosti kiitoksia! Taas todistettiin, ettei ehjännäköinen sulake välttämättä toimi.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Pakkasta aamupäivästä n.-25, värkki käyntiin lohkolämmittimen avulla normaalisti.
Liikkeelle ja oli kovin kankian olonen, 2-3 vaihto oli kyllä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tälläkertaa.
Puolen kilsan päässä alkoi meno hyytyä ja vekotin sammahti tienvarteen, lupaili mutta ei jäänyt käyntiin. Soittelin jo kaveria hinaamaan, mutta sitten lähti ja sain kahden stopin taktiikalla ajamalla kotiin. Haiskahti polttoaineen puutteelta, putkistossa lie hyytymä, luulen ma. Jätin sitten kokeeksi louskuttamaan tyhjäkäynnille ja kolmenvartin päästä uskaltauduin ajamaan testilenkille. Käynnissä tuo pysyi sitten lähemmäs kuutisen tuntia yhteenmenoon.
Viime tankkauskerralta muistan ämpyilleeni kun mittarissa ei lukenut erikseen talvilaatu.
Tiedä sitten, tuskimpa se käsälaatua kuiteskaan oli, ajelin tankkia kuitenkin tyhjemmäksi ja sain 32 litraa talvilaatua menemään. Suodatin on vaihdettu (paitsi karkeasuti.) Katsotaan aamulla miten käy. Pistin 123:n lämpenemään, kylmänä sanoi voivoivoiv...
Jossain vaiheessa jännästi vaikutti jarrun painaminen, kierroslukumittari nyrjähti alas ja turvavyön merkkivalo taustapeilin juuressa alkoi vilkuttamaan. Häipyi sitten parin kerran jälkeen. Ei ole tämä vielä tainnut nähdä tällaista pakkasta.
Liikkeelle ja oli kovin kankian olonen, 2-3 vaihto oli kyllä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tälläkertaa.
Puolen kilsan päässä alkoi meno hyytyä ja vekotin sammahti tienvarteen, lupaili mutta ei jäänyt käyntiin. Soittelin jo kaveria hinaamaan, mutta sitten lähti ja sain kahden stopin taktiikalla ajamalla kotiin. Haiskahti polttoaineen puutteelta, putkistossa lie hyytymä, luulen ma. Jätin sitten kokeeksi louskuttamaan tyhjäkäynnille ja kolmenvartin päästä uskaltauduin ajamaan testilenkille. Käynnissä tuo pysyi sitten lähemmäs kuutisen tuntia yhteenmenoon.
Viime tankkauskerralta muistan ämpyilleeni kun mittarissa ei lukenut erikseen talvilaatu.
Tiedä sitten, tuskimpa se käsälaatua kuiteskaan oli, ajelin tankkia kuitenkin tyhjemmäksi ja sain 32 litraa talvilaatua menemään. Suodatin on vaihdettu (paitsi karkeasuti.) Katsotaan aamulla miten käy. Pistin 123:n lämpenemään, kylmänä sanoi voivoivoiv...
Jossain vaiheessa jännästi vaikutti jarrun painaminen, kierroslukumittari nyrjähti alas ja turvavyön merkkivalo taustapeilin juuressa alkoi vilkuttamaan. Häipyi sitten parin kerran jälkeen. Ei ole tämä vielä tainnut nähdä tällaista pakkasta.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Niin, nyt on neljä kertaa käynyt samanlailla ja aina SAMAAN paikkaan 5-metrin tarkkuudella, viimeisellä kerralla ajoin korttelin ympäri eri kautta ensin. Kuitenkin sammahti entiseen paikkaan. Viimeisellä kerralla myös hirtin sammutinvivun ylös mutta ei auttanut.Karvanaama kirjoitti: Puolen kilsan päässä alkoi meno hyytyä ja vekotin sammahti tienvarteen, lupaili mutta ei jäänyt käyntiin.
Kait se on uskottava, että sudit vaihtoon.
Töissä kävin 123:lla, ohan se kiva auto!!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Nyt on kestäny pakkasta hyvin (käynnin puolesta).
Pahimmillaan pakkasta oli -33 , ei tahtonut lämpöä riittää hytin lämmitykseen. Kyllähän sieltä semmosta lämmintä tuli, mutta ei kuumaa niinkuin pitäisi. Ja pysähtyessä haaleni selvästi, eli taitaa kiertovesipumppu mennä vaihtoon.
Hoksasin sitten kun wepastoa pitää päällä ajaessa, on puhallusilmakin jopa kuumaa.
Weballa taitaa olla oma kiertovesipumppu, joka taisi auttaa asiaa. Moottorinlämpö on joka tilanteessa sama 83-85, miten nyt sitä mittaria tulkitseekin.
Närhemmunat kannattanee putsata ihan kaiken varalta, jos pumppu vaihtoon menee.
Tallissa saattaa olla jopa sopiva varaosamunapumppupaketti valmiina, harjoittelen sen putsauksen ensin.
Pahimmillaan pakkasta oli -33 , ei tahtonut lämpöä riittää hytin lämmitykseen. Kyllähän sieltä semmosta lämmintä tuli, mutta ei kuumaa niinkuin pitäisi. Ja pysähtyessä haaleni selvästi, eli taitaa kiertovesipumppu mennä vaihtoon.
Hoksasin sitten kun wepastoa pitää päällä ajaessa, on puhallusilmakin jopa kuumaa.
Weballa taitaa olla oma kiertovesipumppu, joka taisi auttaa asiaa. Moottorinlämpö on joka tilanteessa sama 83-85, miten nyt sitä mittaria tulkitseekin.
Närhemmunat kannattanee putsata ihan kaiken varalta, jos pumppu vaihtoon menee.
Tallissa saattaa olla jopa sopiva varaosamunapumppupaketti valmiina, harjoittelen sen putsauksen ensin.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tallissa pitkään lojunut närhemmunapumppupaketti ei olekkaan samanlainen kuin on tässä tdt:ssä. Tämän kiertovesipumppu on piilotettuna vissiinkin lasinpesunestesäiliön alle, *Huoh!
Menköön nyt lopputalvikin näin, en ala lumihangessa sitä irrottelemaan.
No jos liittimiin pääsee käsiksi, voisi kai sitä tarkistaa että jännite tulee pumpulle.
Menköön nyt lopputalvikin näin, en ala lumihangessa sitä irrottelemaan.
No jos liittimiin pääsee käsiksi, voisi kai sitä tarkistaa että jännite tulee pumpulle.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Jo kuukausi sitten lootan kyljestä paineita käänsin puoli kierrosta lisää, ei mainittavaa muutosta 2-3 luistoon.
No ehkä sen verran että luisto tapahtuu nykyään oikeastaan vaan kierrosalueella 2500-3500 rpm.
Alle tuon vaihto menee ihan hyvin ja isommilla myöskin. Tarttee varmaan vielä puoliska kerrallaan kokeilla.
Kulutus on seilannut 8,2 - 9 litran välillä, eipä sekään mikään yllätys ole.
Uusi rattikin on vielä laittamatta, olen sentään pessyt koslan pariin otteeseen talven aikana.
Mitäs muuta en ole tehnyt.. juu ei ole öljyä tarvinnut lisätä.
Tulisi se kevät jo..
No ehkä sen verran että luisto tapahtuu nykyään oikeastaan vaan kierrosalueella 2500-3500 rpm.
Alle tuon vaihto menee ihan hyvin ja isommilla myöskin. Tarttee varmaan vielä puoliska kerrallaan kokeilla.
Kulutus on seilannut 8,2 - 9 litran välillä, eipä sekään mikään yllätys ole.
Uusi rattikin on vielä laittamatta, olen sentään pessyt koslan pariin otteeseen talven aikana.
Mitäs muuta en ole tehnyt.. juu ei ole öljyä tarvinnut lisätä.
Tulisi se kevät jo..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tähän tuli kesätassut alle, tuskailin peltivannepulttien riittävyyden kanssa, kun piti saada 123:een yksi sarja varapyörää varten. Tässä kun on nuo Tolimannit peltivannepulteilla.
Löytyi sitten 5 kpl. vähän pitempiä, jotka kelpasi eteen. Illemmalla sitten löysin tallista 20 kpl. Bilteman vielä paketissa olevia pallokantapultteja, jotka olin unohtanut ostaneeni. Vanhuus alkaa lähestymään..
Öljyt vaihtui myöskin, Teboil Diamond diesel 5W-40. Vanhoilla oli menty reilu 13000km.
Vaan eipä ole lisätty kertaakaan!!
Pesun yhteydessä löytyi lähes joka puolelta pikku raapaisuja ja jälkiä, joita en muista ennen olleen. Kaupan pihalla näitähän saa ihan rajattomasti ja halvalla.
Löytyi sitten 5 kpl. vähän pitempiä, jotka kelpasi eteen. Illemmalla sitten löysin tallista 20 kpl. Bilteman vielä paketissa olevia pallokantapultteja, jotka olin unohtanut ostaneeni. Vanhuus alkaa lähestymään..
Öljyt vaihtui myöskin, Teboil Diamond diesel 5W-40. Vanhoilla oli menty reilu 13000km.
Vaan eipä ole lisätty kertaakaan!!
Pesun yhteydessä löytyi lähes joka puolelta pikku raapaisuja ja jälkiä, joita en muista ennen olleen. Kaupan pihalla näitähän saa ihan rajattomasti ja halvalla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Päivän ohjelmassa oli alppikellon /(ALDA:n?) säätö. Tässä oli vielä sen suojana jonkinlainen peltinen hattu, joka piti riipiä palasiksi ennenkuin säätöön pääsi käsiksi. Todentotta vittumainen paikka, olikohan 2-3 imukaulan välistä jotenkuten pääsi ähräämään. Toisella puolella vepasto ja kaikkea muuta joutavaa.
Säädin 3 kierrosta aukipäin ja vaikutus oli heti havaittavissa. Paikaltaanlähtö on selvästi terävämpää, eipä tästä sillä vielä superia tule. Mutta ero säätämättömään on ihan kiistaton.
Jos joku tuon säätöä vielä miettii, ei kannata epäröidä enää!
Pesaisin moottorin, kun vaikutti 6:n suuttimen tienoilla olevan märkää.
Pistin pesun jälkeen moottorin hyrskyttämään, vettä oli suuttimien kuopissa.
2,3,4,5 ja 6 kuplivat.. kai nuo pitää joskus irrottaa/irrotuttaa. Tai jos sitte koko kansi samalla, kuumalla koneella öljynpainemittari hieman hypähtelee. Eli lie kannentiiviste vaihdon tarpeessa. Mahtavaa!
Säädin 3 kierrosta aukipäin ja vaikutus oli heti havaittavissa. Paikaltaanlähtö on selvästi terävämpää, eipä tästä sillä vielä superia tule. Mutta ero säätämättömään on ihan kiistaton.
Jos joku tuon säätöä vielä miettii, ei kannata epäröidä enää!
Pesaisin moottorin, kun vaikutti 6:n suuttimen tienoilla olevan märkää.
Pistin pesun jälkeen moottorin hyrskyttämään, vettä oli suuttimien kuopissa.
2,3,4,5 ja 6 kuplivat.. kai nuo pitää joskus irrottaa/irrotuttaa. Tai jos sitte koko kansi samalla, kuumalla koneella öljynpainemittari hieman hypähtelee. Eli lie kannentiiviste vaihdon tarpeessa. Mahtavaa!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Viime numerossa manittu alppikellon säätö aiheutti toki terävämmän reagoinnin kaasuun, mutta myös 2-3:n luisto lisääntyi häiritseväksi.
Joten säädin ensin puoli kierrosta lisää painetta laatikkoon, sitten taas puolikas.
Tässä kohtaa ollaan samassa, josta olin viime vuoden puolella lähtenyt pienentelemään.
Sitten lisää painetta kahden hahlon verran (vajaa puolikierrosta), parempaan päin mennään.
Vielä kahden hahlon verran, sitten vielä yhden hahlon. Eli vähän vajaa kierros lähtötilanteesta on nyt paineet isommalla.
Luisto on lähes poissa, pienellä kierrosalueella on lyhyt hetki jossa kierrokset vähän nytkähtää ylöspäin. Ajelen nyt näin hetkenaikaa, mutta painetta voisi varmaan vieläkin nostaa.
Niin ja taas piti valonsäätöpotikka tinata uudestaan.
Joten säädin ensin puoli kierrosta lisää painetta laatikkoon, sitten taas puolikas.
Tässä kohtaa ollaan samassa, josta olin viime vuoden puolella lähtenyt pienentelemään.
Sitten lisää painetta kahden hahlon verran (vajaa puolikierrosta), parempaan päin mennään.
Vielä kahden hahlon verran, sitten vielä yhden hahlon. Eli vähän vajaa kierros lähtötilanteesta on nyt paineet isommalla.
Luisto on lähes poissa, pienellä kierrosalueella on lyhyt hetki jossa kierrokset vähän nytkähtää ylöspäin. Ajelen nyt näin hetkenaikaa, mutta painetta voisi varmaan vieläkin nostaa.
Niin ja taas piti valonsäätöpotikka tinata uudestaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Viime sunnuntaina kävästiin pojan kanssa road tripillä.
Kokkola - Rauma - Kokkola - Haapavesi - Kokkola. 978km /14,5 h. Yksi tankillinen pelkästään matka-ajoa, kulutus 7,44 l/100km. Aika kohtuullinen sanoisin. Toki sekalaisessa ajossa kulutus on ihan muuta.
Tavaraakin oli peräloosteri täynnä, pojun muuttotavarat, sekä koukussa polkupyörä.
On muuten Kannus - Ylivieska tie ärsyttävän heikossa kunnossa. Vaasasta Raumalle 8-tie oli hyväkuntoinen, mutta toivottoman tylsä väli.
Kait pitäisi tämäkin kohta katsastaa..
Kokkola - Rauma - Kokkola - Haapavesi - Kokkola. 978km /14,5 h. Yksi tankillinen pelkästään matka-ajoa, kulutus 7,44 l/100km. Aika kohtuullinen sanoisin. Toki sekalaisessa ajossa kulutus on ihan muuta.
Tavaraakin oli peräloosteri täynnä, pojun muuttotavarat, sekä koukussa polkupyörä.
On muuten Kannus - Ylivieska tie ärsyttävän heikossa kunnossa. Vaasasta Raumalle 8-tie oli hyväkuntoinen, mutta toivottoman tylsä väli.
Kait pitäisi tämäkin kohta katsastaa..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Lomapäiviä edes jotenkin hyödyntääkseni käväsin leimasedällä kyläilemässä ja tuloksena hyväksytty! Suullinen maininta oikean puolen jarruvalosta, joka oli himmeämpi. Ehkäpä sinne on eksynyt 5W polttimo.
Savut 1,1. Toki aldan käänsin takaisin alkuasentoon ennen poljentaa.
Sitten taas 3,5 kierrosta isommalle, johon säätövara loppui. Saas nähdä milloin löytyy innostusta käydä pumpun takakannen alla..
Savut 1,1. Toki aldan käänsin takaisin alkuasentoon ennen poljentaa.
Sitten taas 3,5 kierrosta isommalle, johon säätövara loppui. Saas nähdä milloin löytyy innostusta käydä pumpun takakannen alla..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Edellisessä viestissä mainittu jarruvalo oli kyllä vattimäärältään oikea, mutta himmeämpänä pysyi putsailusta huolimatta, joten rehvakkaasti uutta tilalle.
Pumpun säätöön ei ole innostusta siunaantunut, talvirenkulat vaihdoin alle.
Sava eskimo ice 195-65-15, joista ei pahaa sanottavaa viime talven perusteella.
Puolitoista kesää ajetut Yokohamat alkaa olla lopuillaan, ehkäpä noilla vielä ensi kesäkauden aloittaa, mutta eivät riitä koko kaudelle. Näistä en ole oikein tykännyt, herkät nousemaan veden päälle, etteivät vain olisi peräisin jeesuksen vanhasta taunuksesta. Melko äänekkäätkin ovat.
Pumpun säätöön ei ole innostusta siunaantunut, talvirenkulat vaihdoin alle.
Sava eskimo ice 195-65-15, joista ei pahaa sanottavaa viime talven perusteella.
Puolitoista kesää ajetut Yokohamat alkaa olla lopuillaan, ehkäpä noilla vielä ensi kesäkauden aloittaa, mutta eivät riitä koko kaudelle. Näistä en ole oikein tykännyt, herkät nousemaan veden päälle, etteivät vain olisi peräisin jeesuksen vanhasta taunuksesta. Melko äänekkäätkin ovat.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Öljyt ja suodattimen sain sentään vaihdettua, TB diamond 5W40 sinne luikahti.
Vanhoilla oli ajettu reilu 12000km, ei tarvinnu lisäillä kertaakaan.
Kyllä noista eskimorenkaista sen verran löytyy moitittavaa, että ulisevat hieman häiritsevästi. Rekisterikilven toinen valo palanut, on nämä vanhat mersut huonoja, aina jostain rikki.
Vanhoilla oli ajettu reilu 12000km, ei tarvinnu lisäillä kertaakaan.
Kyllä noista eskimorenkaista sen verran löytyy moitittavaa, että ulisevat hieman häiritsevästi. Rekisterikilven toinen valo palanut, on nämä vanhat mersut huonoja, aina jostain rikki.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Eipä tälle mitään erikoista taaskaan. Ajettu vaan, nyt on 493042 km mittarissa.
Kesärenkaat laitoin tänään alle, muuttuipa miellyttävämmäksi, joka ei tietenkään mikään yllätys ole. Talvikumit taisi olla viimeistä talveaan alla, taitaa olla hivenen liikaa aurausta.
Talvikumeissa näkyi epätasaista kulumaa molemmilla ulkosyrjillä, toki myös viimekesäisissä kesätassuissa myös, jotka laitoin vaihteeksi taakse. Eli kulmien säätöä kaipaisi.
Vepasto herkesi toimimasta jo alkutalvesta, pumppu ei ala naksuttelemaan. Ei vaan nyt huvita tutkia, niinkuin ei huvittanut talvellakaan.
Kesärenkaat laitoin tänään alle, muuttuipa miellyttävämmäksi, joka ei tietenkään mikään yllätys ole. Talvikumit taisi olla viimeistä talveaan alla, taitaa olla hivenen liikaa aurausta.
Talvikumeissa näkyi epätasaista kulumaa molemmilla ulkosyrjillä, toki myös viimekesäisissä kesätassuissa myös, jotka laitoin vaihteeksi taakse. Eli kulmien säätöä kaipaisi.
Vepasto herkesi toimimasta jo alkutalvesta, pumppu ei ala naksuttelemaan. Ei vaan nyt huvita tutkia, niinkuin ei huvittanut talvellakaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ei oo syöttyä lisäilty. Sensijaan kyhäsin lisäpitkät keulalle.
Jussapeeltä toinen maski, johon nurkissa pyörinyt Bilteman valoteline kiinni ja tukia varten ronskisti reijät kromireunukseen. Kasnäin:
Painoa tuli sen verran ettei konepelti pysy enää ylhäällä, paitsi pystyasennossa.
Secin hakureissulla menomatkalla kulutus tyhjä traileri perässä 9,3 l /100km.
Paluumatkalla malmikasa lisänä 10,8l / 100km.
Matkaa oli reilu 500km suuntaansa, eli tankkasin lähtiessä, perillä ja taas kotona.
Mittaus ei siis sisällä muuta sekapyörittelyä.
Kiihtyvyys oli 200D:n luokkaa lisäpainon kanssa, mutta kun vauhti oli saatu kerättyä, yhdistelmä kulki suht vaivattomasti, eikä lämpöjenkään kanssa tarvinnut skitsoilla.
Jussapeeltä toinen maski, johon nurkissa pyörinyt Bilteman valoteline kiinni ja tukia varten ronskisti reijät kromireunukseen. Kasnäin:
Painoa tuli sen verran ettei konepelti pysy enää ylhäällä, paitsi pystyasennossa.
Secin hakureissulla menomatkalla kulutus tyhjä traileri perässä 9,3 l /100km.
Paluumatkalla malmikasa lisänä 10,8l / 100km.
Matkaa oli reilu 500km suuntaansa, eli tankkasin lähtiessä, perillä ja taas kotona.
Mittaus ei siis sisällä muuta sekapyörittelyä.
Kiihtyvyys oli 200D:n luokkaa lisäpainon kanssa, mutta kun vauhti oli saatu kerättyä, yhdistelmä kulki suht vaivattomasti, eikä lämpöjenkään kanssa tarvinnut skitsoilla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tähänkin iski useasti mainittu pissapojan letkun sulamissyndrooma.
Parin viikon aikana otti nenään pesunesteen tuoksu melko voimakkaana.
Arvelinkin säiliön vuotavan vähän, no voi se vuotaakkin. Mutta kuskinpuolensuuttimen alla oli letku sulanut poikki.
Ei ihme ettei vettä tullut lasille. Ei vaan millään nappaisi ulkona alkaa letkua vaihtamaan.
Parin viikon aikana otti nenään pesunesteen tuoksu melko voimakkaana.
Arvelinkin säiliön vuotavan vähän, no voi se vuotaakkin. Mutta kuskinpuolensuuttimen alla oli letku sulanut poikki.
Ei ihme ettei vettä tullut lasille. Ei vaan millään nappaisi ulkona alkaa letkua vaihtamaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Juu siinäpä suunnitelma olisi.
Tosin pitäisi jo ottaa lisää työkaluja mukaan.
Katiska alkoi sammumaan viiveellä, taitaa olla alipainevuoto jossain.
Ajovalojen korkeussäätö toimii kuitenkin normaalisti.
Nyt vaan ykkösasiana on mopottimen ruuvaus, joten tämäkin juttu saa nyt hetken olla. Ellei sitten herkeä sammumasta kokonaan.
Eihän se suuri vaiva olisi edes kurkata sammuttimen letkut..
Tosin pitäisi jo ottaa lisää työkaluja mukaan.
Katiska alkoi sammumaan viiveellä, taitaa olla alipainevuoto jossain.
Ajovalojen korkeussäätö toimii kuitenkin normaalisti.
Nyt vaan ykkösasiana on mopottimen ruuvaus, joten tämäkin juttu saa nyt hetken olla. Ellei sitten herkeä sammumasta kokonaan.
Eihän se suuri vaiva olisi edes kurkata sammuttimen letkut..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
eikös lokasuojan sisäpuolelta vois laittaa nokkapellin jousen seuraavaan "loveen"Karvanaama kirjoitti:Ei oo syöttyä lisäilty. Sensijaan kyhäsin lisäpitkät keulalle.
Jussapeeltä toinen maski, johon nurkissa pyörinyt Bilteman valoteline kiinni ja tukia varten ronskisti reijät kromireunukseen. Kasnäin:
Painoa tuli sen verran ettei konepelti pysy enää ylhäällä, paitsi pystyasennossa.
Secin hakureissulla menomatkalla kulutus tyhjä traileri perässä 9,3 l /100km.
Paluumatkalla malmikasa lisänä 10,8l / 100km.
Matkaa oli reilu 500km suuntaansa, eli tankkasin lähtiessä, perillä ja taas kotona.
Mittaus ei siis sisällä muuta sekapyörittelyä.
Kiihtyvyys oli 200D:n luokkaa lisäpainon kanssa, mutta kun vauhti oli saatu kerättyä, yhdistelmä kulki suht vaivattomasti, eikä lämpöjenkään kanssa tarvinnut skitsoilla.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tähän se jousisarja on jo öljyjen ja suodattimen kera jo vaihdettukin.potox kirjoitti:Tiiä, onko se 2 - 3 luisto korjaantunut, mutta siihenhän saa sen jousipaketin uuen.. alta 20€ ja auttaa heti.
ei ollu pahakaan vaihtaa, menee samalla kun laatikko ölpät ja filtteri..
Kahdessa aikaisemmassa autossani se on auttanut, vaan tässä ei.
Jos kesä joskus vielä tulee, koitan vielä leikkiä laatikon paineiden kanssa.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Sittenhän se herkesi sammumasta kokonaan, päivystysviikon sammuttelin pellin alta vivusta. Testasin sitten irtoletkulla imemällä, poskissa tuntui kun alipaine karkasi kalvon läpi. Joten motonetista uusi sammutin ja kaveri vaihtoi se korjaamollaan. Nyt on hyvä.Karvanaama kirjoitti: Katiska alkoi sammumaan viiveellä
On sitten astetta komeampi korjaamoauto tällä kaverilla: 115 ambulance!!
Ei vaan tullut kuvaa otettua.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan