Zipin pemari
Zipin pemari
Sattuu näköjään paremmissakin piireissä hairahduksia.
Mersu rupesi vaatimaan kohtalaisen suuria välittömiä huoltotoimenpiteitä niin ostin sitte pemarin.
530d vuodelta -01
Varusteita on riittävästi kilsoja 340tkm suomessa suolattu vuodesta -08.
Reilu tuhat kilometriä takana eikä tunnu hassummalta ajokilta.
Parempia kuvia luvassa joskus tulevaisuudessa.
Mersu rupesi vaatimaan kohtalaisen suuria välittömiä huoltotoimenpiteitä niin ostin sitte pemarin.
530d vuodelta -01
Varusteita on riittävästi kilsoja 340tkm suomessa suolattu vuodesta -08.
Reilu tuhat kilometriä takana eikä tunnu hassummalta ajokilta.
Parempia kuvia luvassa joskus tulevaisuudessa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Re: Zipin pemari
Pistä tähän vaikka veikkaus että milloin laatikko pamahtaa...94zip kirjoitti:Sattuu näköjään paremmissakin piireissä hairahduksia.
Mersu rupesi vaatimaan kohtalaisen suuria välittömiä huoltotoimenpiteitä niin ostin sitte pemarin.
530d vuodelta -01
Varusteita on riittävästi kilsoja 340tkm suomessa suolattu vuodesta -08.
Reilu tuhat kilometriä takana eikä tunnu hassummalta ajokilta.
Parempia kuvia luvassa joskus tulevaisuudessa.
No, jäämme odottamaan innokkaana välittömien huoltotarpeiden ilmaantumista tuohon härveliin.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: Zipin pemari
Juu jos on mehulinko niin yhdyn samaanAK47 kirjoitti:Pistä tähän vaikka veikkaus että milloin laatikko pamahtaa...
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
jos on ihan syntymästä asti ollu mersun logolla olevat vaipat ja myöhemmin mersu kalsarit niin voihan sitä odottaa
mutta tiedän vastaavan bemarin jolla oli vuosi sitten ajettu 560tkm ja loota alkuperäinen ja lastutettukin on raakemman jälkeen
oli kai ne mersunkin laatikossa aluksi öljyt joita ei tarvinnut vaihtaa ennen kun neulalaakeri oli tuhonnut loodan
katkeraa ja vahingon iloista tuntuu olevan merkki kalsari ihmisten kommentit vaikka olis kuinka vaihteiston kyb venttiilit/johdelevyt/ohjaimet täynnä öljyä ja keppi moduulit vialla
silti odotettu ja toivottu bemarin laatikon hajoaminen lämmittää enempi mieltä kuin se vetelä vahinko tähti kalsareiden sisällä
mutta tiedän vastaavan bemarin jolla oli vuosi sitten ajettu 560tkm ja loota alkuperäinen ja lastutettukin on raakemman jälkeen
oli kai ne mersunkin laatikossa aluksi öljyt joita ei tarvinnut vaihtaa ennen kun neulalaakeri oli tuhonnut loodan
katkeraa ja vahingon iloista tuntuu olevan merkki kalsari ihmisten kommentit vaikka olis kuinka vaihteiston kyb venttiilit/johdelevyt/ohjaimet täynnä öljyä ja keppi moduulit vialla
silti odotettu ja toivottu bemarin laatikon hajoaminen lämmittää enempi mieltä kuin se vetelä vahinko tähti kalsareiden sisällä
Täällähän on meinannut Tapaninpäivän aamun kunniaksi oikein kärty haista
Onnittelut uudesta kulkineesta. Samaa mieltä kuin Pappi, kutosen murina on kivan kuulloista ja tuossa se on vielä aika äijämäistä. Korikin on ainakin minun mielestä yksi onnistuneimpia muotoilultaan. Probsit hankinnasta
Jätän yleensä lukematta
Onnittelut uudesta kulkineesta. Samaa mieltä kuin Pappi, kutosen murina on kivan kuulloista ja tuossa se on vielä aika äijämäistä. Korikin on ainakin minun mielestä yksi onnistuneimpia muotoilultaan. Probsit hankinnasta
AK47 kirjoitti:Manuaali
Jätän yleensä lukematta
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei oo ollu. Mutta tytöllä oli mersututti - ainoa mikä kelpas ja sitäkään ei montaa kertaa suussa nähty.xr kirjoitti:jos on ihan syntymästä asti ollu mersun logolla olevat vaipat ja myöhemmin mersu kalsarit niin voihan sitä odottaa
mutta tiedän vastaavan bemarin jolla oli vuosi sitten ajettu 560tkm ja loota alkuperäinen ja lastutettukin on raakemman jälkeen
oli kai ne mersunkin laatikossa aluksi öljyt joita ei tarvinnut vaihtaa ennen kun neulalaakeri oli tuhonnut loodan
katkeraa ja vahingon iloista tuntuu olevan merkki kalsari ihmisten kommentit vaikka olis kuinka vaihteiston kyb venttiilit/johdelevyt/ohjaimet täynnä öljyä ja keppi moduulit vialla
silti odotettu ja toivottu bemarin laatikon hajoaminen lämmittää enempi mieltä kuin se vetelä vahinko tähti kalsareiden sisällä
Nuita nyt on tosiaan automaattilootia posahellut pemareista. Tosin posahteleehan niitä muitakin lootia. Anteeksi että on tunteitasi loukattu. On se vaan bemari paras auto ja laatikot parhaita ja bemarivaipat imee pissaa ja sinappia eniten...
Juu, hajoshan mullakin 95hp tehoilla 372tkm ajettu loota mersusta kun ei ollu vissiin vaihettu siihen ikinä öljyjä
No, turvallisia kilometrejä sipin pemalille oli mikä tahansa laatikko.
Äänestys vaan ois kiva, äänestäsin vaikka 371tkm lootalle iäksi...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Mukava auto, kunhan pysyy kunnossa. Niinhän moni muukin...
Moottori on bemarin dieseleistä toimivimmasta päästä, automaatti taas on mitä on kuten näemmä edellä jo läpi keskusteltukin
Nykyään tuollaisen hankintahinta on alhainen, ei taida enää maailma kaatua vaikka sattuisi niin huono tuuri että hajoaisi jostain isommasti.
Vilkaisin Nettiautosta hintoja niin eka ilmoitus tuli luettua ja vähän naurattikin siinä:
Moottori on bemarin dieseleistä toimivimmasta päästä, automaatti taas on mitä on kuten näemmä edellä jo läpi keskusteltukin
Nykyään tuollaisen hankintahinta on alhainen, ei taida enää maailma kaatua vaikka sattuisi niin huono tuuri että hajoaisi jostain isommasti.
Vilkaisin Nettiautosta hintoja niin eka ilmoitus tuli luettua ja vähän naurattikin siinä:
"TAAS ? OPIKKO sammumaan TÄH ?!?!?!?! ja vielä TUOSSSSTA "Auto jääny seisomaan koska rajummassa kiihdytyksessä auto sammuu mutta pystyy ajaa normaalisti. Pumppuvika??
Airbag valo palaa
Muutama kirveen isku konepellis. Näkyy kuvis
Joopajoo keskustelu heräsi.
Automaatti kyseessä.
60 tuhatta sitten vaihdettu tehdaskunnostettu vaihteisto ja uusi turbiini. Öljyt on vaihdettu kahteen otteeseen sen jälkeen.
Automaatin heikkoudet tiedostaen sihti oli aika tiheä kun autoa tutkin.
Muita korjauksia viimeisen kahdenvuoden ajalta mm. Molemmat pa-siirtopumput ja korkeapainepumppu.
On vaihdettu myös ilmapussit ja niihin liittyyvää romua aikatavalla.
Ainut isompi harmituksen aihe on toimimaton webasto.
Jos nyt jatke sattuu antautumaan niin mersuja on kuitenkin kaksinkappalein vielä pihassa.
Automaatti kyseessä.
60 tuhatta sitten vaihdettu tehdaskunnostettu vaihteisto ja uusi turbiini. Öljyt on vaihdettu kahteen otteeseen sen jälkeen.
Automaatin heikkoudet tiedostaen sihti oli aika tiheä kun autoa tutkin.
Muita korjauksia viimeisen kahdenvuoden ajalta mm. Molemmat pa-siirtopumput ja korkeapainepumppu.
On vaihdettu myös ilmapussit ja niihin liittyyvää romua aikatavalla.
Ainut isompi harmituksen aihe on toimimaton webasto.
Jos nyt jatke sattuu antautumaan niin mersuja on kuitenkin kaksinkappalein vielä pihassa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Näiden E39-korimallin 530d-penareiden hinnat ovat pudonneet voimakkasti ja tarjontaa on 1500 eur hintatasolla jatkuvasti nettiautossa. Ilmeisesti niitä on takavuosina haettu Saksasta innolla ja nyt ne alkavat olla vaihtovuorossa. kone on aika tehokas, mitenhän näissä on vakuutusmaksut?
Viimeksi muokannut Sharedoc, 31.12.2016 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän näitä aika edullisesti alkaa saamaan.
Näissäkin on jokunen tyyppivika joista eroon päästäkseen saa maksaa itsensä kipeäksi.
Mm. Tuo edellä mainittu vaihteisto ja esimerkiksi takakontin luukku joka kykenee lähes samaan ruostumisvauhtiin väyrysen kanssa.
Jos haluaa auton josta nämä on jollain tavalla eliminoitu niin hinta pomppaa aika reilusti.
Näissäkin on jokunen tyyppivika joista eroon päästäkseen saa maksaa itsensä kipeäksi.
Mm. Tuo edellä mainittu vaihteisto ja esimerkiksi takakontin luukku joka kykenee lähes samaan ruostumisvauhtiin väyrysen kanssa.
Jos haluaa auton josta nämä on jollain tavalla eliminoitu niin hinta pomppaa aika reilusti.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Tiedä häntä itsellä n450t ajettu e39 1999 vm. Ei ikinä vaihdettu automaattilaatikon öljyä. Kerran lisätty 3dl, laatikko vihreällä leimalla.
Oman kokemuksen mukaan 250t ABS anturit on kulutustavaraa originaalit kestää paremmin. Hyvä ajopeli pemukin on, vaikka tällähetkellä ajelenkin enimmäkseen mersulla .
Mukavia kilometreja
Oman kokemuksen mukaan 250t ABS anturit on kulutustavaraa originaalit kestää paremmin. Hyvä ajopeli pemukin on, vaikka tällähetkellä ajelenkin enimmäkseen mersulla .
Mukavia kilometreja
Montako laatikkoa on vaihdettu jos ei oo öljyjä vaihdettu?KaleMani kirjoitti:Tiedä häntä itsellä n450t ajettu e39 1999 vm. Ei ikinä vaihdettu automaattilaatikon öljyä. Kerran lisätty 3dl, laatikko vihreällä leimalla.
Oman kokemuksen mukaan 250t ABS anturit on kulutustavaraa originaalit kestää paremmin. Hyvä ajopeli pemukin on, vaikka tällähetkellä ajelenkin enimmäkseen mersulla .
Mukavia kilometreja
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jos elementti palasina ja poikittain kääntyilly romppeet sisällä ja muutenkin ne kennoston reunan tilkkeet siellä haitolla jne niin huomaahan tuon ihan persedynollakin.94zip kirjoitti:Katit sai suolestushoidon.
Onko mahollista että.tulisi vetoja niin että sen huomaa ratin takaa?
Jos on oikein tukkoset.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Tankkaamisella on menty taas pitkäsiivu.
Pientä tehonpuutteentunnetta pitäisi paikata.
Homma aloitettiin alkuperäisen vuotavan ja tukkoisen coolerin vaihtamisella "Kiinancooleriin".
Tilaa oli nokalla odotettua enemmän, ei nyt ihan liikaa kuitenkaan.
Aikataulupaineista johtuen asennus on toistaiseksi aika näkyvä.
Cooleri maalataan mustaksi samoin klemmarit.
Jotain näkösuojaa , ritilää tms. Tulee puskuriin peitteeksi.
Originaali ritilä ei mahdu paikallensa.
Pientä tehonpuutteentunnetta pitäisi paikata.
Homma aloitettiin alkuperäisen vuotavan ja tukkoisen coolerin vaihtamisella "Kiinancooleriin".
Tilaa oli nokalla odotettua enemmän, ei nyt ihan liikaa kuitenkaan.
Aikataulupaineista johtuen asennus on toistaiseksi aika näkyvä.
Cooleri maalataan mustaksi samoin klemmarit.
Jotain näkösuojaa , ritilää tms. Tulee puskuriin peitteeksi.
Originaali ritilä ei mahdu paikallensa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Tuli korjattavaa, töistä lähtiessä vänkärin puolen takanurkka lösötti maassa, ylös asti ei noussut enää.
Ilmapussihan siellä oli antautunut.
187€ kustansi uusi ja matka jatkuu, originaali vuodelta 2001 oli vielä paikallaan, toisellepuolelle oli jo joku vaihtanut aikasemmin.
Öljyt ja suodattimenkin vaihdoin 5w40 diamond dieselit, ainakaa 10t vaihtovälillä ei lisäyksen tarvetta ollut.
Turbo vähän tihkuu öljyä josta johtuen oikea moottorin tyyny on saanut öljykylvyn ja on aika vetelä.
Garrett gt2260 pitäis jostain löytää niin vois alkaa viritys puuhiin.
Ilmapussihan siellä oli antautunut.
187€ kustansi uusi ja matka jatkuu, originaali vuodelta 2001 oli vielä paikallaan, toisellepuolelle oli jo joku vaihtanut aikasemmin.
Öljyt ja suodattimenkin vaihdoin 5w40 diamond dieselit, ainakaa 10t vaihtovälillä ei lisäyksen tarvetta ollut.
Turbo vähän tihkuu öljyä josta johtuen oikea moottorin tyyny on saanut öljykylvyn ja on aika vetelä.
Garrett gt2260 pitäis jostain löytää niin vois alkaa viritys puuhiin.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Tankkamalla on selvitty taas pitkän matkaa, kuskinpuolella edessä joku kyllä paukkuu ,
Arvaus on pitkittäinen alatukivarsi.
Kesävanteet vaihtui ja vahasinkin ihan.
Ilmastointikin puskee kylmää vastoin odotuksia.
uudet umpion lasit pitää vaihtaa eteen, kohtalaisen sumea katse on jo.
[/miitit]
Arvaus on pitkittäinen alatukivarsi.
Kesävanteet vaihtui ja vahasinkin ihan.
Ilmastointikin puskee kylmää vastoin odotuksia.
uudet umpion lasit pitää vaihtaa eteen, kohtalaisen sumea katse on jo.
[/miitit]
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Taas on pemarilla menty hyvän matkaa ilman hirmu murheita,
puhallinmoottori odottaa aikaa vaihdolle, mallia kojelauta irti.
vakaajan korihelat on edestä loppu, koiranluut vaihdoin jo.
keskuslukituksen kauko-ohjaus ei syystä tai toisesta ole hetkeen toiminut, vastaanottimelta oli ainakin piuha katki, pitäisi purkuautosta keretä hakemaan ehjä tilalle.
puhallinmoottori odottaa aikaa vaihdolle, mallia kojelauta irti.
vakaajan korihelat on edestä loppu, koiranluut vaihdoin jo.
keskuslukituksen kauko-ohjaus ei syystä tai toisesta ole hetkeen toiminut, vastaanottimelta oli ainakin piuha katki, pitäisi purkuautosta keretä hakemaan ehjä tilalle.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo