W204 200cdi -08, koliseva etupää
W204 200cdi -08, koliseva etupää
Onko ominaista tälle laitteelle, jotta etupää kolisee etenkin pakkasella montuissa? Ei ole löytynyt väljiä niveliä. Alatukivarret ja koiranluut uusittu vuoden sisällä ja noidenkin vaihdon jälkeen kolkattelee edelleen. Viimeksi oli turha reissu MB osassa kolinoiden tarkastusta varten, ei löytynyt mitään. Voiko johtua iskareista, mittarissa tällähetkellä 270th. km ja kolissut siitä asti, kun auto minulla on ollut 230th. km alkaen?
S205 C220d AMG -15
Ex. W204 C200cdi At. -08
S203 C220cdi -05
w203 C200K At. -02
W203 C180 -01
W212 facelift E200cdi BE A Business (MY13.B)At. -13
Ex. W204 C200cdi At. -08
S203 C220cdi -05
w203 C200K At. -02
W203 C180 -01
W212 facelift E200cdi BE A Business (MY13.B)At. -13
Sama vika täällä...
"Onko ominaista tälle laitteelle, jotta etupää kolisee etenkin pakkasella montuissa? Ei ole löytynyt väljiä niveliä. Alatukivarret ja koiranluut uusittu vuoden sisällä ja noidenkin vaihdon jälkeen kolkattelee edelleen. Viimeksi oli turha reissu MB osassa kolinoiden tarkastusta varten, ei löytynyt mitään. Voiko johtua iskareista, mittarissa tällähetkellä 270th. km ja kolissut siitä asti, kun auto minulla on ollut 230th. km alkaen?"
Mulla C200 cdi T autom. vm. 08, ajettu 200 tkm, tarkastettu nyt kolmessa eri liikkeessä ja tänään katsastettu, ei väljää alustassa (nivelet, helat, tukivarret jne.) iskarit (Sachs) näyttävät päällisin puolin hyvältä, mittaustulos 64% (joka nyt ei kerro mitään.), lopputulos= kolisee ihan tajuttomasti.
Kai se vika niissä iskareissa on.
Tätä se taas on mersumiehenä olo.
Mulla C200 cdi T autom. vm. 08, ajettu 200 tkm, tarkastettu nyt kolmessa eri liikkeessä ja tänään katsastettu, ei väljää alustassa (nivelet, helat, tukivarret jne.) iskarit (Sachs) näyttävät päällisin puolin hyvältä, mittaustulos 64% (joka nyt ei kerro mitään.), lopputulos= kolisee ihan tajuttomasti.
Kai se vika niissä iskareissa on.
Tätä se taas on mersumiehenä olo.
Nyt on alkanut pitämään pauketta renkaita paikallaan käännettäessä, ääriasennoissa? Samaa vaivaa oli viime syksynä tuolloin eivät tarkastuksessa löytäneet syytä paukkeelle ja pauke oli loppunutkin, kun aikansa kääntelivät rattia.
S205 C220d AMG -15
Ex. W204 C200cdi At. -08
S203 C220cdi -05
w203 C200K At. -02
W203 C180 -01
W212 facelift E200cdi BE A Business (MY13.B)At. -13
Ex. W204 C200cdi At. -08
S203 C220cdi -05
w203 C200K At. -02
W203 C180 -01
W212 facelift E200cdi BE A Business (MY13.B)At. -13
Riittääkö rasvaus, vaan kandeeko suosiolla vaihtaa 'laakerit'?Iskarien yläpään laakerit kuivuneet.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Etuvakaajan kumit
Mulla kolisee C200CDI -12 etupäästä. Aikanaan 202:een vaihdoin etuvakaajan kumihelat, jolloin auto hiljeni totaalisesti. Nyt olen metsästänyt vastaavia kumeja 204:ään, mutta en ole löytänyt. Pitäisi ostaa vakaaja, jolloin kumit tulisivat mukana. Onko kokemuksia esim. tarvikekumeista?
Kirjoituksien perusteella saattaa olla iskaritkin, tai iskarin yläpään laakeri tms, mutta tuosta olisi halpaa aloittaa. Alustaremontti on autoon tehty, ja katsastettukin äskettäin, mutta kukaan ei löydä väljyyksiä.
Autolla ajettu 260 tkm.
Kirjoituksien perusteella saattaa olla iskaritkin, tai iskarin yläpään laakeri tms, mutta tuosta olisi halpaa aloittaa. Alustaremontti on autoon tehty, ja katsastettukin äskettäin, mutta kukaan ei löydä väljyyksiä.
Autolla ajettu 260 tkm.