mitä eroja syyläreillä?
mitä eroja syyläreillä?
kun vertaa soficaa ja behriläistä ja onko näitä vielä muitakin merkkejä?mikä on vuosi milloin behr asennus loppui ja sofican laittaminen tilalle alkoi mitä noita nyt näynyt niin 1979 asti olleet behrin ja 1982-1985 sofican ainakin 200Deessä onko myös bensa koneellisissa sama ilmiö ja miten on 1980 ja 1981 mitkä näissä on ollut ensi asennus syylärit museo tarkistuksia ajatellen olisi hyvä tietää
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: 19.10.2010 22:54
- Paikkakunta: Tukholma
Re: mitä eroja syyläreillä?
Soficaa ei ole enää->Valeo.c280r6 kirjoitti:kun vertaa soficaa ja behriläistä ja onko näitä vielä muitakin merkkejä?mikä on vuosi milloin behr asennus loppui ja sofican laittaminen tilalle alkoi mitä noita nyt näynyt niin 1979 asti olleet behrin ja 1982-1985 sofican ainakin 200Deessä onko myös bensa koneellisissa sama ilmiö ja miten on 1980 ja 1981 mitkä näissä on ollut ensi asennus syylärit museo tarkistuksia ajatellen olisi hyvä tietää
Behriä asennettu 1985 asti ja löytyy vieläkin uutena.
Mitä itselle on tullut vastaan niin kolmessa 240D-85 oli ensiasennuksena Behr syylari.
http://www.benzgarage.de/technik/kuehler/kuehler.html
Behr oli tietysti itelläki alkuperäinen, ostin Nissensin tilalle. Samoin tuohon W126:een tuli uudeksi Nissens kun siitä on tosiaan mualimallakin ollut hyviä kokemuksia.
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)