pitääkin hiukan korjata tekstiäxr kirjoitti:Joka vuotinen Felicia on yhtä varma kuin joulu
Joka vuotiset Feliciat on yhtä varmoja kuin juhannus ja joulu
On siinä, uso pois. Tuollainen olisi jo itelläkin pihassa mikäli noita olis tarjolla ilmastoinnilla... on sen verran kermaperseeksi tullut.hcmato kirjoitti:Pitäsköhän tuollasta velisiaa kokeilla joskus itekkin kun jokuhan siinä täytyy olla...ohan se rumempikin kun mersu ja mersut on aika kauheita
Sori OT, mutta olen nähnyt moisen, metallisininen farmari bensa koneella ja tuo facelifti malli, mutta harvassa ovat Suomessa.Vanja-eno kirjoitti:On siinä, uso pois. Tuollainen olisi jo itelläkin pihassa mikäli noita olis tarjolla ilmastoinnilla... on sen verran kermaperseeksi tullut.hcmato kirjoitti:Pitäsköhän tuollasta velisiaa kokeilla joskus itekkin kun jokuhan siinä täytyy olla...ohan se rumempikin kun mersu ja mersut on aika kauheita
Onko tuo kottiutuessaan Kolisija, Kalisija vai Ulisija? Vai voiko sillä het siitä lähteä haastamaan seututeiden liikennerytmiin perehtymättömät, uniset kanssatyömatka-autoilijat?dealer kirjoitti:Katsottiin samantien, perjantaina pitäisi taas olla feliciaton aika ohi joksikin aikaa
En minä tiedä On on Joskus olen saattanut muitakin etuja mainita, jos lukaiset aiempia viestejäsimoks kirjoitti:Mikä tämä felicia-fetissi oikein on? Onko nämä luotettavia aivan kuin vanhanajan corollat kertomuksien mukaan vai mitä.
Tämän punaisenhan pomo osti puoliväkisin ennenkuin ehdin sillä itse juuri ajamaan. Hänen vävykokelaan käytössä Oulun suunnalla ollut.dealer viime joulukuussa kirjoitti:
No tuossa ilmoitukseen mukaan yksi...jaris kirjoitti:Sori OT, mutta olen nähnyt moisen, metallisininen farmari bensa koneella ja tuo facelifti malli, mutta harvassa ovat Suomessa.Vanja-eno kirjoitti:On siinä, uso pois. Tuollainen olisi jo itelläkin pihassa mikäli noita olis tarjolla ilmastoinnilla... on sen verran kermaperseeksi tullut.hcmato kirjoitti:Pitäsköhän tuollasta velisiaa kokeilla joskus itekkin kun jokuhan siinä täytyy olla...ohan se rumempikin kun mersu ja mersut on aika kauheita