Mikan TLC KDJ120--->HDJ100--->HDJ80--->KDJ120
Mikan TLC KDJ120--->HDJ100--->HDJ80--->KDJ120
Tehäämpä tässä joutessaan tämmönen topicci.
Tästä taitaa tulla semmonen "sähköinen huoltokirja" ja reissukuvien julkasupaikka.
Yhenlainen sivu kääntyi autoilussa kun ~15vuotta käyttiksenä olleet mersut vaihtui aivan toisenlaiseen peliin.
Tuomonen tuli käyttikseksi, eli 2003 mallin Toyota LandCruiser KDJ120.
Aiemminkin on ollut maastureita mutta nyt semmonen tuli ihan käyttöautoksi.
Edellinen LC HDJ80 lähti extemporee myyntiin ja menikin käytännössä heti kaupaksi niin käyttiksen etsintä piti alottaa het.
Tämä löyty tuosta lähikyliltä niin ei tarvinu lähteä hakemaan toiselta puolen Suomea niinkuin yleensä kaikki päähänpistot.
Väri tässä ei kyllä ole se mitä hain, mutta kaippa se tuo hopeakin menee. Helppo ainakin pitää puhtaana kun ei pieni paskakerros näy oikein mihinkään.
Pariviikkoa on auto nyt ollut pihassa ja tripissä on 3000km
Pari pohjosen ajelureissua takana ja mukavahan tuolla on laukottaa menemään.
Helposti menee yhellä istumalla 500km. Eikä vauhti tunnu kyllä yhtään missään.
Sisältäkin pari kuvaa...
Rokkikone tähän tietenki piti heti vaihtaa.
Se oliki vähän isompi rojekti.
Tuossa vielä foto siitä edellisestä reissukaverista. Tällä tuli ajettua monta pohjosen reissua läpi. 2vuotta ja 57tkm.
Tästä taitaa tulla semmonen "sähköinen huoltokirja" ja reissukuvien julkasupaikka.
Yhenlainen sivu kääntyi autoilussa kun ~15vuotta käyttiksenä olleet mersut vaihtui aivan toisenlaiseen peliin.
Tuomonen tuli käyttikseksi, eli 2003 mallin Toyota LandCruiser KDJ120.
Aiemminkin on ollut maastureita mutta nyt semmonen tuli ihan käyttöautoksi.
Edellinen LC HDJ80 lähti extemporee myyntiin ja menikin käytännössä heti kaupaksi niin käyttiksen etsintä piti alottaa het.
Tämä löyty tuosta lähikyliltä niin ei tarvinu lähteä hakemaan toiselta puolen Suomea niinkuin yleensä kaikki päähänpistot.
Väri tässä ei kyllä ole se mitä hain, mutta kaippa se tuo hopeakin menee. Helppo ainakin pitää puhtaana kun ei pieni paskakerros näy oikein mihinkään.
Pariviikkoa on auto nyt ollut pihassa ja tripissä on 3000km
Pari pohjosen ajelureissua takana ja mukavahan tuolla on laukottaa menemään.
Helposti menee yhellä istumalla 500km. Eikä vauhti tunnu kyllä yhtään missään.
Sisältäkin pari kuvaa...
Rokkikone tähän tietenki piti heti vaihtaa.
Se oliki vähän isompi rojekti.
Tuossa vielä foto siitä edellisestä reissukaverista. Tällä tuli ajettua monta pohjosen reissua läpi. 2vuotta ja 57tkm.
Viimeksi muokannut Mika.T, 30.7.2018 17:17. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Ei tämä toki viaton peli ole.
Turbo on vaihto kunnossa. Ujeltaa niin prkl:sti
Syykin taisi selvitä...
Noo. Eipä tuo ajoa haittaa. Hävettää vaan tuo ujellus/vollotus kun fööni lähtee ahtamaan.
Jos jollain sattuu olemaan tiedossa tämmösen alkuperäset 17" alumiinivanteet niin ilmoittele
Vararenkaana ko. vanne.
Nuo kesärenkaiden vanteet pitää päivittää joksikin muuksi. Karmeat vanteet.
Turbo on vaihto kunnossa. Ujeltaa niin prkl:sti
Syykin taisi selvitä...
Noo. Eipä tuo ajoa haittaa. Hävettää vaan tuo ujellus/vollotus kun fööni lähtee ahtamaan.
Jos jollain sattuu olemaan tiedossa tämmösen alkuperäset 17" alumiinivanteet niin ilmoittele
Vararenkaana ko. vanne.
Nuo kesärenkaiden vanteet pitää päivittää joksikin muuksi. Karmeat vanteet.
On tämä menny jo 410tkm. Kone tähän on vaihettu 2012 uuteen jolla nyt menty ~115tkm.
Ja tosiaan tuo 163heppanen malli. Aika onneton esitys tuo moottori kuutosiin tottuneelle.
Voimaa kaipaisi. Tai lähinnä vääntöä... ja hiljaisempaa käyntiääntä
Uudemmassa olisi kyllä vääntöä se 70nm enemmän. Pitää käyä joskus semmosta kokeilemassa.
Loota on nelivaihteinen ja toimii yllättävän siististi verrattuna aikanan olleeseen HDJ80 automaattiin.
Lootan öljynvaihto ois ajankohtanen öljytkin ois jo hommattuna.
Webasto pitäs laittaa. Etelästä tämä on lähtösin niin eipä ole webastoa/eberiä.
Letkulämmitin näky olevan konehuoneessa.
Ja tosiaan tuo 163heppanen malli. Aika onneton esitys tuo moottori kuutosiin tottuneelle.
Voimaa kaipaisi. Tai lähinnä vääntöä... ja hiljaisempaa käyntiääntä
Uudemmassa olisi kyllä vääntöä se 70nm enemmän. Pitää käyä joskus semmosta kokeilemassa.
Loota on nelivaihteinen ja toimii yllättävän siististi verrattuna aikanan olleeseen HDJ80 automaattiin.
Lootan öljynvaihto ois ajankohtanen öljytkin ois jo hommattuna.
Webasto pitäs laittaa. Etelästä tämä on lähtösin niin eipä ole webastoa/eberiä.
Letkulämmitin näky olevan konehuoneessa.
Varustelusta en osaa kyllä vielä sanoa. Mietinnässä vielä että muutanko 2paikkaseksi pakuksi jolloin taakse vois tehhä samanlaista varustusta kuin tuossa ex hdj.ssä oli.
Sisätiloiltaan tämä on kuitenkin sen verran pieni ettei taakse oikein saa täymittaista nukkumatilaa lapin reisuja varten
Ex hodarissa oli takana 195cm pitkä laveri vaikka etupenkit oli taka-asennossa.
Rengastus vaihtuu korkeampaan mutta varmaan vasta ens kesäksi jos löydän toisen sarjan noita alkuperäsiä vanteita
Mietin 265/70/17 kokoa. Se ei paljoa suurempi ole kun alkuperänen koko on 265/65/17.
75 profiili ei taida mahtua korottamatta kääntymään.
Siitä päästäänkin korotus asiaan. Keulaa pitää nostaa että saa auton vaateriin.
Vakionahan näissä makaa keula alempana.
Muistaako kilander niitä korotuslimppujen mittoja? Lähinnä sen lätkän sisä ja ulkohalkasijaa?
Sisätiloiltaan tämä on kuitenkin sen verran pieni ettei taakse oikein saa täymittaista nukkumatilaa lapin reisuja varten
Ex hodarissa oli takana 195cm pitkä laveri vaikka etupenkit oli taka-asennossa.
Rengastus vaihtuu korkeampaan mutta varmaan vasta ens kesäksi jos löydän toisen sarjan noita alkuperäsiä vanteita
Mietin 265/70/17 kokoa. Se ei paljoa suurempi ole kun alkuperänen koko on 265/65/17.
75 profiili ei taida mahtua korottamatta kääntymään.
Siitä päästäänkin korotus asiaan. Keulaa pitää nostaa että saa auton vaateriin.
Vakionahan näissä makaa keula alempana.
Muistaako kilander niitä korotuslimppujen mittoja? Lähinnä sen lätkän sisä ja ulkohalkasijaa?
Ettei ois suutinvaivaa? Mulla on tuollainen -07 270tkm ajettu ja siinä oli tosi karkea käynti varsinkin kylmänä ennen suuttimien vaihtoa. Nyt käy mun mielestä neloskoneeksi kohtuu nätisti. Mikähän näissä on erona kun on hieman eri tehot?Mika.T kirjoitti:.. ja hiljaisempaa käyntiääntä .
Oman ajattelin ohjelmoituttaa, mutta sitten löytyikin Toyota Motorsport diesel performance kit hanskalokeron takaa.
Semmonen ois makia peli kyllä.
Pikkusen niitä kyttäsinki mutta ovat ikänsä ja ajomäärien puolesta ihan järjettömän kalliita.
Ei ne kyllä nämä 120tkään halpoja ole mutta vähän ajattelin löpön kulutustakin. Ja se taas on osottaunut samaksi kuin ex hdj80ssä.
Sen puolesta ois sama ollu laittaa semmonen hdj100:kin
Pikkusen niitä kyttäsinki mutta ovat ikänsä ja ajomäärien puolesta ihan järjettömän kalliita.
Ei ne kyllä nämä 120tkään halpoja ole mutta vähän ajattelin löpön kulutustakin. Ja se taas on osottaunut samaksi kuin ex hdj80ssä.
Sen puolesta ois sama ollu laittaa semmonen hdj100:kin
Lähipiirissä muutamiakin noita 120 cruisereita on ja tuntuis että uudempi päivitys (2005?) cruiseria 5 pykäläisellä automaatilla on taloudellisempi ku alkupään manuaali sekä 4 portainen automaatti. Niillä ajellukki muutaman pitkän reissun. Kympillä alkavan ne tuntuu ottavan satkulla herkästi. Ja ylikin jos nopeutta nostaa vähänkin.
Mutta semmonen LC100 kyllä saattas kelvata itellekki
Mutta semmonen LC100 kyllä saattas kelvata itellekki
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Oma LC vei siinä kympin paikkeilla, talvella pätkäajossa meni joskus 11-12 .
Muutaman kerran mittasin reissuissa tankista todellista 8,5..8,7.Renkaat vaikuttaa jonkin verran, katukäyttöön soveltuvat vie ainakin litran vähemmän kuin mutakumit.
Ei tuo paha ole tämän kokoiselle, jatkuva nelivetoiselle automaatille.
Manuaali 2,5 Jeep cherokee joka kytkettävällä nelivedolla vei ainakin saman..
Ei tuo 14 mallinen Hiluxi yhtään vähemmällä kulje kuin kdj 120, varmaan se dpfi tms.vaikuttaa.
Muutaman kerran mittasin reissuissa tankista todellista 8,5..8,7.Renkaat vaikuttaa jonkin verran, katukäyttöön soveltuvat vie ainakin litran vähemmän kuin mutakumit.
Ei tuo paha ole tämän kokoiselle, jatkuva nelivetoiselle automaatille.
Manuaali 2,5 Jeep cherokee joka kytkettävällä nelivedolla vei ainakin saman..
Ei tuo 14 mallinen Hiluxi yhtään vähemmällä kulje kuin kdj 120, varmaan se dpfi tms.vaikuttaa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Toyota taitaa kuitenkin koneeltaan kestää kilometrejä kun katsoo nettiauton tarjontaa.
Työkaveri osti Mitsun Pajero Sportin... Alle 200tkm ajettu ja taitaa olla taas vaihteeksi kansiremontti tulossa??? onkohan toinen vai kolmas noille kilometreille.
Näille meidän teille maasturi alkaa olla kohta ainoa oikea.
Työkaveri osti Mitsun Pajero Sportin... Alle 200tkm ajettu ja taitaa olla taas vaihteeksi kansiremontti tulossa??? onkohan toinen vai kolmas noille kilometreille.
Näille meidän teille maasturi alkaa olla kohta ainoa oikea.
kilander kirjoitti:Oma LC vei siinä kympin paikkeilla, talvella pätkäajossa meni joskus 11-12 .
Muutaman kerran mittasin reissuissa tankista todellista 8,5..8,7.Renkaat vaikuttaa jonkin verran, katukäyttöön soveltuvat vie ainakin litran vähemmän kuin mutakumit.
Näiden perusteella taitaa tuo kulutus olla tässäkin ihan linjassaan.Castillo kirjoitti:Lähipiirissä muutamiakin noita 120 cruisereita on ja tuntuis että uudempi päivitys (2005?) cruiseria 5 pykäläisellä automaatilla on taloudellisempi ku alkupään manuaali sekä 4 portainen automaatti. Niillä ajellukki muutaman pitkän reissun. Kympillä alkavan ne tuntuu ottavan satkulla herkästi. Ja ylikin jos nopeutta nostaa vähänkin.
Tosiaan kun vauhti ei juuri tunnu niin tulee ajettuakin se 110-115 lasissa kokoajan.
Kattotelineet vaan humisee tuossa vauhissa jo melkoisesti. Joutas ottaa pois mutta ULLATUUUUS... Noiden telineiden avain hukassa.
Laitoinkin etummaisen telineen alle tuon vanhasta lc:stä jääneen ledipanelin kun sopi niin mukavasti katon ja telineen väliin.
80-85 gps:ssä tuntuu kyllä ihan köröttelyltä
Öljynpainemittaria mietin kun näissä koneissa on ollut sitä öljypumpun imusihdin tukkeutumista.
Mittari kertois het kun alkaa paineet vajota. Merkkivalon anturi näytti sytyttävän valon vasta 0.1-0.25 paineessa joka on kyllä myöhäistä jos ajossa paineet vajoaa.
Hyvää paikkaa tuolle mittarille vaan ei ole, eikä viittis rei'ittää mitään paneleitakaan.
Tuo aiemmin ihmettelyn alla ollut turbon ulina loppu kun vaihdoin koneen kylkeen uuden turbon.
Pakopuoli on pahemmin väljä ja pakosiipi pääsi vastaamaan pesään.
Aivan kuin eri auto kun ei sitä volinaa kuulu kokoaikaa kun turbo nostaa ahtopainetta.
Alavääntö vaan katos
Ilmeisesti vnt siivet ei mene niin kiinni kuin alkuperäsessä. Vaatii siksi enempi kierroksia koneseen että herää.
Edellisessä postauksessa harmittelin kattotelineiden huminaa. Noh... sekin loppu kun nakkasin telineet ja samalla sen ledipanelin tallin nurkkaan.
Lisävaloina nykyään c-bright slim arrow tms ledit.
Mukavan leveä kuvio mutta ei kanna mitenkään erikoisen kauas.
Pakopuoli on pahemmin väljä ja pakosiipi pääsi vastaamaan pesään.
Aivan kuin eri auto kun ei sitä volinaa kuulu kokoaikaa kun turbo nostaa ahtopainetta.
Alavääntö vaan katos
Ilmeisesti vnt siivet ei mene niin kiinni kuin alkuperäsessä. Vaatii siksi enempi kierroksia koneseen että herää.
Edellisessä postauksessa harmittelin kattotelineiden huminaa. Noh... sekin loppu kun nakkasin telineet ja samalla sen ledipanelin tallin nurkkaan.
Lisävaloina nykyään c-bright slim arrow tms ledit.
Mukavan leveä kuvio mutta ei kanna mitenkään erikoisen kauas.
Castillo kirjoitti:Minä olin ihan ajatellut että LC100 ilmestys sun topiciin jossaivaihees tuon 80:n jälkee. Vielä toki ehtii virheen korjata
Mika.T kirjoitti:...mutta vähän ajattelin löpön kulutustakin. Ja se taas on osottaunut samaksi kuin ex hdj80ssä.
Sen puolesta ois sama ollu laittaa semmonen hdj100:kin
Nämä on välillä vähän äkäsiä liikkeitä näitten pirssien kans
Viitaten tuohon aiemmin kirjotteluun löpön kulutuksesta... Aamusella ~450km eteläänpäin j120 3.0d4d:llä ~9.9l/100km
Sama matka takas j100 4.2 24v td:llä ~9.5l/100km
Ja aikalailla sama vauhti/matka-aika molempiin suuntiin. Ei toki täysin vertailukelposta faktaa mutta vähemmän tuntus syövän...
Ja onhan tuo ison kuutosen tasaisen matala ääni mukavaa kuunneltavaa tuon neloskolisijan jälkeen.
Viitaten tuohon aiemmin kirjotteluun löpön kulutuksesta... Aamusella ~450km eteläänpäin j120 3.0d4d:llä ~9.9l/100km
Sama matka takas j100 4.2 24v td:llä ~9.5l/100km
Ja aikalailla sama vauhti/matka-aika molempiin suuntiin. Ei toki täysin vertailukelposta faktaa mutta vähemmän tuntus syövän...
Ja onhan tuo ison kuutosen tasaisen matala ääni mukavaa kuunneltavaa tuon neloskolisijan jälkeen.
UUjee...tuoseon auto, jolla on kovempi maine kuin Bruce Leellä.
Tuntuu hinnatkin olevan sen mukaisia Mielenkiinnolla odotetaan miten kestää. Vaan onko liiankin tylsä peli
Joskus tuli tollaista kokeiltua, missä oli 400tkm mittarissa ja tuntu ihan uudelta. Laiska se tosin oli kuin lammas
Tuntuu hinnatkin olevan sen mukaisia Mielenkiinnolla odotetaan miten kestää. Vaan onko liiankin tylsä peli
Joskus tuli tollaista kokeiltua, missä oli 400tkm mittarissa ja tuntu ihan uudelta. Laiska se tosin oli kuin lammas
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
no nyt tässä voi taas nukkua yönsä rauhassa. Tuo on juuri oikea pirssi sen 80 jatkoksi... ennen LC200:sta. Nuien kans mulla on vähä samaa vaivaa suhtautumisessa ku volvojen. Nimittäi niien valmistus loppu 1998 ku viimene takavetovolvo valmistu.
Lantaruiskut on kutosdieseleitä minimissään
Lantaruiskut on kutosdieseleitä minimissään
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Saturaisella alkaa olla 1000km takana.
Mukava kampe. Älyttömän ison oloinen versus edellinen j120 joka oli aika kätevän kokoinen pyöritellä menemään.
Kulutus siinä kympin molemmin puolin, 9.7-10,2/100km
Tänä aamuna oli -17c ja komentosilta lämpenee kyllä mukavan nopeasti.
eeperi kerkesi olla 10min päällä ennenku pyöräytin myllyn tulille, samaten "power heater" nappi päälle ja hetkeksi sisälle oottelemaan. ~5min tuulilasi oli jo sulanut ja lämpömittari lähtenyt nousemaan
Erikoisin ominaisuus on varsin hidas ohjaus Jotenkin tottunut että yleensä auto kääntyy n. varttikierroksen ratin kääntämisellä melkein risteyksestä kuin risteyksestä.
Tätä saa veivata huomattavasti enempi.
Normaalissa ajonopeudessa sisälle mukavan hiljainen, Paikaltaan lähtiessä /kiihdyttäessä moottorin murina kuuluu sisään mutta ei tuo kuorma-automainen kutosen murina kyllä haittaa.
Takaa toki kuuluu sitten vauhdissa rengaskohinaa ainakin nyt nastarenkailla, mutta jospa kevväämmällä vaimentais noita takaosaston sivukoteloita... jos tämä nyt edes on niin pitkään pihassa
Faceliftin turbiinilukollinen 5v automaatti toimii tosi siististi. Ei töksäyttele pykäliä.
Vaihteisto+voimansiirron öljyt tähän olikin vaihdettu ~10tkm sitten.
Tuossa vielä muuan kuva mitä myyjä laitto ennen kauppoja.
Pikkusen on tuo sisusta aran värinen. Kuskinpenkkiin taidan nakata sellasen irrotettavan penkin suojan.
Ratti onkin joskus vaihdettu ehjä nahkaiseen ja väriltään on harmaasta sisustasta. Noo. Eipä tuo haittaa vaikka ei aivan sävy sävyyn olekkaan.
Takapenkit saattaa saada kans lähdöt jos innostun tekemään tähänkin samanlaista retkeilyvarustusta kuin ex hdj80:ssä oli. Tässä olisi taas tilaa tehdä... j120 oli siihen liian pieni.
Pohja kaipaa joskus huomiota pintaruosteiden osalta. Ens kesän hommia, jos pesisi sen kunnolla höyrypesurilla ja kattelis sitten mitä jää jälelle.
Moottoriöljyt vaihdoinkin heti oston jälkeen kun edellisestä vaihdosta oli mennyt ~17000km
AHC-alustan öljyt tilasin, ne pitää vaihtaa myös ensitilassa kun ei ole mitään tietoa niiden vaihdosta.
Niinjja lohkolämmitin pitänee laittaa niin saa työmaalla porottaa kattilaa sillä lämpimäksi.
Nyt kun ei ole muuta lämmitintä kuin tuo löpölämmitin niin toivottavasti se toimii. Onneksi se ei ole kuin pari vuotta vanha. Laitettu 2015, samalla kun pirssi on tuotu Suomeen.
Mukava kampe. Älyttömän ison oloinen versus edellinen j120 joka oli aika kätevän kokoinen pyöritellä menemään.
Kulutus siinä kympin molemmin puolin, 9.7-10,2/100km
Tänä aamuna oli -17c ja komentosilta lämpenee kyllä mukavan nopeasti.
eeperi kerkesi olla 10min päällä ennenku pyöräytin myllyn tulille, samaten "power heater" nappi päälle ja hetkeksi sisälle oottelemaan. ~5min tuulilasi oli jo sulanut ja lämpömittari lähtenyt nousemaan
Erikoisin ominaisuus on varsin hidas ohjaus Jotenkin tottunut että yleensä auto kääntyy n. varttikierroksen ratin kääntämisellä melkein risteyksestä kuin risteyksestä.
Tätä saa veivata huomattavasti enempi.
Normaalissa ajonopeudessa sisälle mukavan hiljainen, Paikaltaan lähtiessä /kiihdyttäessä moottorin murina kuuluu sisään mutta ei tuo kuorma-automainen kutosen murina kyllä haittaa.
Takaa toki kuuluu sitten vauhdissa rengaskohinaa ainakin nyt nastarenkailla, mutta jospa kevväämmällä vaimentais noita takaosaston sivukoteloita... jos tämä nyt edes on niin pitkään pihassa
Faceliftin turbiinilukollinen 5v automaatti toimii tosi siististi. Ei töksäyttele pykäliä.
Vaihteisto+voimansiirron öljyt tähän olikin vaihdettu ~10tkm sitten.
Tuossa vielä muuan kuva mitä myyjä laitto ennen kauppoja.
Pikkusen on tuo sisusta aran värinen. Kuskinpenkkiin taidan nakata sellasen irrotettavan penkin suojan.
Ratti onkin joskus vaihdettu ehjä nahkaiseen ja väriltään on harmaasta sisustasta. Noo. Eipä tuo haittaa vaikka ei aivan sävy sävyyn olekkaan.
Takapenkit saattaa saada kans lähdöt jos innostun tekemään tähänkin samanlaista retkeilyvarustusta kuin ex hdj80:ssä oli. Tässä olisi taas tilaa tehdä... j120 oli siihen liian pieni.
Pohja kaipaa joskus huomiota pintaruosteiden osalta. Ens kesän hommia, jos pesisi sen kunnolla höyrypesurilla ja kattelis sitten mitä jää jälelle.
Moottoriöljyt vaihdoinkin heti oston jälkeen kun edellisestä vaihdosta oli mennyt ~17000km
AHC-alustan öljyt tilasin, ne pitää vaihtaa myös ensitilassa kun ei ole mitään tietoa niiden vaihdosta.
Niinjja lohkolämmitin pitänee laittaa niin saa työmaalla porottaa kattilaa sillä lämpimäksi.
Nyt kun ei ole muuta lämmitintä kuin tuo löpölämmitin niin toivottavasti se toimii. Onneksi se ei ole kuin pari vuotta vanha. Laitettu 2015, samalla kun pirssi on tuotu Suomeen.
Jep.
Vähän kuin mersun airmatic mutta hydraulinen. Kolme korkeustasoa ja neljä jäykkyystasoa.
Korkeusmuutos taisi olla 10cm matalimman ja korkeimman välillä.
En ole perehtynyt tuohon niin paljoa mutta muistaakseni vasta uudemmissa malleissa tulee se toiminto joka esim mutkissa/jarrutuksissa kompensoi auton kallistumista. (samalla tavalla kuin mersun ABC-alusta)
Vähän kuin mersun airmatic mutta hydraulinen. Kolme korkeustasoa ja neljä jäykkyystasoa.
Korkeusmuutos taisi olla 10cm matalimman ja korkeimman välillä.
En ole perehtynyt tuohon niin paljoa mutta muistaakseni vasta uudemmissa malleissa tulee se toiminto joka esim mutkissa/jarrutuksissa kompensoi auton kallistumista. (samalla tavalla kuin mersun ABC-alusta)