W219 2005 3.5 b, diagnoosiväylästä ei yhistä
W219 2005 3.5 b, diagnoosiväylästä ei yhistä
Mikähän olis vikana, tai mistä vikaa voisi etsiä, kun laittaa näitä ns. Kunnollisempia diagnoosilaitteita kiinni, niin ei vaan pääse säätämään mitään. auton saa käyntiin, mutta vikakoodeja näyttää mittarissa, mutta ei pääse näkemään mitä. Ei edes suoraan ratista naputellen. Sekaisin kuin käkikello!
Kun starttaa niin ainakin tuulettimet lähtevät huutelemaan täysillä heti??
Kun starttaa niin ainakin tuulettimet lähtevät huutelemaan täysillä heti??
sulakkeet katottu? Flektin huutaminen yleensä johtuu siitä että joku paikka ei eculla saa jännitettä. Mitäs se mittari sanoo, kyllä ne pitäis siinä alussa piipittäessään sanoo miksi ne 'malfunctionit' tulee, ja sammuttamisenjälkeen siitä pitäis päästä selaamaan, toimiiko rattinapit muuten? Mitäs stari sanoo kun yrittää yhdistää, syttyykä muxin valo (jos c3)?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Jep. Aulakkeet on katottu ja pitäs olla ehjätkin. Muuten täytyy kai tutkia uudelleen vielä kerran ja katsoa, että oikeilla paikoilla, vaikka kerran jo tehtiinkin. Staria ja Boshilaisiakin ollut kiinni, mutta ei näy, eikä pääse ettepäin, että näin, mutta täytyy huomenissa kokeilla uusiksi, jos ei sitten tule jotain ihan uuden uutta ideaa....
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1932
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Joku kuvakaappaus siitä miten Star reagoi tai parempi kuvaus tänne. Pitäisi tietää saako se testeri ollenkaan yhteyttä CGW:lle ja siitä eteenpäin. OBD-liittimen jännitteet ja CAN kunnossa...
Ei se mittaristossa näytä vikakoodeja, virheilmoituksia vain sellaisista asioista mitä kuskin pitää huomioida.
Ei se mittaristossa näytä vikakoodeja, virheilmoituksia vain sellaisista asioista mitä kuskin pitää huomioida.
https://www.youtube.com/watch?v=qmvfvJs01Eo
En tiedä onko apuja, mutta tollanen tuli joskus vastaan YouTubea selaillessa ja nyt muistu mieleen. Ihan mielenkiintoinen video kaikinpuolin vaikka onkin vähän jenkkihapatusta ja kaveri ei selkeestikkään ole mikään MB-asiantuntija. Tosin se voi olla ihan hyväkin asia joskus.
En tiedä onko apuja, mutta tollanen tuli joskus vastaan YouTubea selaillessa ja nyt muistu mieleen. Ihan mielenkiintoinen video kaikinpuolin vaikka onkin vähän jenkkihapatusta ja kaveri ei selkeestikkään ole mikään MB-asiantuntija. Tosin se voi olla ihan hyväkin asia joskus.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
4 ja 5 on -
16 +
ei tarvitse edes gogletella
viewtopic.php?t=23680&postdays=0&postorder=asc&start=30
kuva pinnien paikoista
jos ei jostain syystä testeri kerro mitkä pitää tarkistaa
osa taka samin releistä on samoja selviää helposti osanuomeroita vertaamalla
16 +
ei tarvitse edes gogletella
viewtopic.php?t=23680&postdays=0&postorder=asc&start=30
kuva pinnien paikoista
jos ei jostain syystä testeri kerro mitkä pitää tarkistaa
osa taka samin releistä on samoja selviää helposti osanuomeroita vertaamalla
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Autohan on kai periaatteessa sama tekniikaltaan kuin W211.
Tämä starttaa ja laittaa karvalakkitesterilläkin ilmoituksen, No protocol found ja auton omassa näytössä mm. vikailmoitukset, joissa Display faulty, SRS restraint system defective, ESP defective, ABS defective,
Yleensä näytössä 5 manfauld, valillä kaksi.
Vuotava jarruputki vaihdettiin tuossa, mutta pitääkö sekin nollata tossa koneella? Alkoi huutamaan näyttö punasena, mutta rauhoittui siltä osin, kun putki vaihdettin.
Jos lähtee liikkeelle alkaa, kuten tuolla yhdellä videolla flektit huutamaan, mutta erikoisuutena, ohjaustehostin toimii jonkin aikaa ja putoaa sitten pois käytöstä. Kumma vekotin on joo
Tämä starttaa ja laittaa karvalakkitesterilläkin ilmoituksen, No protocol found ja auton omassa näytössä mm. vikailmoitukset, joissa Display faulty, SRS restraint system defective, ESP defective, ABS defective,
Yleensä näytössä 5 manfauld, valillä kaksi.
Vuotava jarruputki vaihdettiin tuossa, mutta pitääkö sekin nollata tossa koneella? Alkoi huutamaan näyttö punasena, mutta rauhoittui siltä osin, kun putki vaihdettin.
Jos lähtee liikkeelle alkaa, kuten tuolla yhdellä videolla flektit huutamaan, mutta erikoisuutena, ohjaustehostin toimii jonkin aikaa ja putoaa sitten pois käytöstä. Kumma vekotin on joo
Itsellä SLK:ssa hajonnut jännitesäädin laturissa sotki ja hajoitti ylijännitteellä etu-Samin. En tiedä olisko tullut kuntoon pelkällä jännitesäätimen vaihdolla, mutta kun kerta uusi Sami oli jo tilattu niin laitetiin kaikki.jjartsa kirjoitti:No, kokeillaan tuotakin. Ilmotellaan, jos sattuu pääsemään. Onko tietoa, jos on noin päässyt kiinni?Mou kirjoitti:Pääseekö niihin moduleihin käsiksi kun on pelkät virrat päällä mutta kone ei käy?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Jos nyt viimeistään huomenna saataisiin paikalle molemmat vehkeet, star ja bosch, josko alkais jotain pelittämään ja kaveri löytäis romppeistaan sen takasampan, että voitais kokeilla ne releetkin kunnolla.
Eikä tässä mitään muuta ole huolena kuin se, ettei yksinkertaisesti tiedä, mistä voisi tuon vikarykelmän purkamista voisi alkaa kunnolla etsimään. Tulee nimittäin hintoihinsa, jos joutuu ihan arvailemalla kokeilemaan jokaisen elementin yhdessä, tai erikseen... Mutta ehdotuksia otetaan vastaan, koska ei kai tämä ensimmäinen mese ole, joka alkaa tällä tavalla wit****lemaan...
Eikä tässä mitään muuta ole huolena kuin se, ettei yksinkertaisesti tiedä, mistä voisi tuon vikarykelmän purkamista voisi alkaa kunnolla etsimään. Tulee nimittäin hintoihinsa, jos joutuu ihan arvailemalla kokeilemaan jokaisen elementin yhdessä, tai erikseen... Mutta ehdotuksia otetaan vastaan, koska ei kai tämä ensimmäinen mese ole, joka alkaa tällä tavalla wit****lemaan...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
joko mittasit sen portinjjartsa kirjoitti:Jos nyt viimeistään huomenna saataisiin paikalle molemmat vehkeet, star ja bosch, josko alkais jotain pelittämään ja kaveri löytäis romppeistaan sen takasampan, että voitais kokeilla ne releetkin kunnolla.
Eikä tässä mitään muuta ole huolena kuin se, ettei yksinkertaisesti tiedä, mistä voisi tuon vikarykelmän purkamista voisi alkaa kunnolla etsimään. Tulee nimittäin hintoihinsa, jos joutuu ihan arvailemalla kokeilemaan jokaisen elementin yhdessä, tai erikseen... Mutta ehdotuksia otetaan vastaan, koska ei kai tämä ensimmäinen mese ole, joka alkaa tällä tavalla wit****lemaan...
kokeille yksikkö kerrallaan yhteyttä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kyllähän tuota jo kerran koitettiin, mutta pitänee vielä kerrata kokonaisuudessaan kaikki, että taistelu tuulimyllyjä vastaan jatkukoon....CDI203 kirjoitti:joko mittasit sen portinjjartsa kirjoitti:Jos nyt viimeistään huomenna saataisiin paikalle molemmat vehkeet, star ja bosch, josko alkais jotain pelittämään ja kaveri löytäis romppeistaan sen takasampan, että voitais kokeilla ne releetkin kunnolla.
Eikä tässä mitään muuta ole huolena kuin se, ettei yksinkertaisesti tiedä, mistä voisi tuon vikarykelmän purkamista voisi alkaa kunnolla etsimään. Tulee nimittäin hintoihinsa, jos joutuu ihan arvailemalla kokeilemaan jokaisen elementin yhdessä, tai erikseen... Mutta ehdotuksia otetaan vastaan, koska ei kai tämä ensimmäinen mese ole, joka alkaa tällä tavalla wit****lemaan...
kokeille yksikkö kerrallaan yhteyttä
No viimeinkin selvisi, kun kokeiltiin dieselin infoboxilla, niin pääsi ettepäin, eli kyseinen infoboxi vaihtoon, Veholla oma boxi naftisti hieman yli 1300 ja germaanilta alle 40 eunukkii, että näin ja sitten vielä oikealta takaa absmagneettirengas vaihtoon ja avot, toimii.
Helevata mikä riesa ja loppujen lopux osat yht. alle 60 eunukkii.
Niijuu ja kiitos kaikille vaivaa nähneille....
Helevata mikä riesa ja loppujen lopux osat yht. alle 60 eunukkii.
Niijuu ja kiitos kaikille vaivaa nähneille....