Hesen mese, s211 270cdi, myyty pois ja fordilla toistaiseksi.
Mb-osa vaihtoi saksasta tilaamani pumpun, 45minuuttia sisältäen jäähdytinnesteen vuotopaikan etsinnän. Flektin alla kulkeva letku on ollut irti kiinnikkeistään ja päässyt hankaamaan yhteen pulttiin.
Pieni reikä ja pieni vuoto, laitetaan jossain välissä tilaukseen moinen osa.
Starilla pumpun toiminta vielä katsottiin, ei mitään ongelmaa. Hivenen oli halvempi kuin kotimaan vastaava, harmi sinänsä kun rahat menevät ulkomaille mutta sieltähän se ostetaan mistä halvalla saadaan.
Ostetun pumpun hinta oli 1/3 Suomessa myytävästä vastaavasta.
Jospa se nyt taas menisi näiltä osin pitkään. Hihnan kiristin ja pari rullaa pitää vielä uusia, jurnuttaa ja sirisee.
Takalasin pyyhkijä alkoi toimimaan kun sulaketta käytin pois ja avitin vähän pyyhkijän varresta liikkeelle. Liekö ollut vähän jumissa vain.
Pieni reikä ja pieni vuoto, laitetaan jossain välissä tilaukseen moinen osa.
Starilla pumpun toiminta vielä katsottiin, ei mitään ongelmaa. Hivenen oli halvempi kuin kotimaan vastaava, harmi sinänsä kun rahat menevät ulkomaille mutta sieltähän se ostetaan mistä halvalla saadaan.
Ostetun pumpun hinta oli 1/3 Suomessa myytävästä vastaavasta.
Jospa se nyt taas menisi näiltä osin pitkään. Hihnan kiristin ja pari rullaa pitää vielä uusia, jurnuttaa ja sirisee.
Takalasin pyyhkijä alkoi toimimaan kun sulaketta käytin pois ja avitin vähän pyyhkijän varresta liikkeelle. Liekö ollut vähän jumissa vain.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Ajeltu menemään, vikinä tyhjäkäynnillä ja kiihdyttäessä jatkuu, ei ole nyt kerennyt siihen paneutua. Luultavasti rulla tai kiristin.
Sellainen ilmiö että ohjaus on vähän jäykähkö,liekö kaikissa näissä samanlainen?
Jännästi vaeltelee tuolla tiellä, vähän väliä saa rattia hienosäätää ja jotenki pehmeästi tuntuu että koko auto liikkuu sivusuunnassa.
Jännä ilmiö ja vähän häiritsevä, enskuussa käytän konttorilla niin saa ehkä lisätietoa.
Muuten kyllä ollut mukavin auto ikinä mulla, paljon on tullu kurvailtua.
Eilisen Nivalan reissun kulutus 4.9l satkulla, keskinopeus 83
Sellainen ilmiö että ohjaus on vähän jäykähkö,liekö kaikissa näissä samanlainen?
Jännästi vaeltelee tuolla tiellä, vähän väliä saa rattia hienosäätää ja jotenki pehmeästi tuntuu että koko auto liikkuu sivusuunnassa.
Jännä ilmiö ja vähän häiritsevä, enskuussa käytän konttorilla niin saa ehkä lisätietoa.
Muuten kyllä ollut mukavin auto ikinä mulla, paljon on tullu kurvailtua.
Eilisen Nivalan reissun kulutus 4.9l satkulla, keskinopeus 83
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Omassa w211 on tuo parametriohjaus ja ihan on normaalin oloinen. Epäilyttää että toimiiko se täydellä teholla, ikinä en ole päässyt ajamaan w211 missä olisi normaali ohjaus ja ainakin tuo oman autoni ohjaus tuntuu vähän jäykemmälle kuin muut parametriohjaus w211 mitä olen ajanut.
Testerillä koitin toimintaa ja sen ohjausventtiilin poiskytkeytyessä ohjaus jäykkeni huomattavasti eli oletan että se kuitenkin toimii. Vaikea sanoa toimisiko uudella venttiilillä sitten herkemmin, voikohan se jotenkin toimia vaan ”puoliteholla”? Ei viitsi 400 euron venttiiliä huvikseen vaihtaa.
Risteyksestä kun lähtee niin tietyssä ratin asennossa ohjaus tuntuu todella köykäiseltä eli sellaiselta kuin kuuluisikin parametriohjauksessa. Muissa asennoissa kuitenkin ohjaus on enemmän perinteisen tehostetun ohjauksen oloinen. Öljynvaihtoa ajattelin kokeilla jos se muuttaisi asiaa. Saa nähdä.
Testerillä koitin toimintaa ja sen ohjausventtiilin poiskytkeytyessä ohjaus jäykkeni huomattavasti eli oletan että se kuitenkin toimii. Vaikea sanoa toimisiko uudella venttiilillä sitten herkemmin, voikohan se jotenkin toimia vaan ”puoliteholla”? Ei viitsi 400 euron venttiiliä huvikseen vaihtaa.
Risteyksestä kun lähtee niin tietyssä ratin asennossa ohjaus tuntuu todella köykäiseltä eli sellaiselta kuin kuuluisikin parametriohjauksessa. Muissa asennoissa kuitenkin ohjaus on enemmän perinteisen tehostetun ohjauksen oloinen. Öljynvaihtoa ajattelin kokeilla jos se muuttaisi asiaa. Saa nähdä.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Koita tarkistella iskarin yläpäät,Sakari kirjoitti:Omassa w211 on tuo parametriohjaus ja ihan on normaalin oloinen. Epäilyttää että toimiiko se täydellä teholla, ikinä en ole päässyt ajamaan w211 missä olisi normaali ohjaus ja ainakin tuo oman autoni ohjaus tuntuu vähän jäykemmälle kuin muut parametriohjaus w211 mitä olen ajanut.
Testerillä koitin toimintaa ja sen ohjausventtiilin poiskytkeytyessä ohjaus jäykkeni huomattavasti eli oletan että se kuitenkin toimii. Vaikea sanoa toimisiko uudella venttiilillä sitten herkemmin, voikohan se jotenkin toimia vaan ”puoliteholla”? Ei viitsi 400 euron venttiiliä huvikseen vaihtaa.
Risteyksestä kun lähtee niin tietyssä ratin asennossa ohjaus tuntuu todella köykäiseltä eli sellaiselta kuin kuuluisikin parametriohjauksessa. Muissa asennoissa kuitenkin ohjaus on enemmän perinteisen tehostetun ohjauksen oloinen. Öljynvaihtoa ajattelin kokeilla jos se muuttaisi asiaa. Saa nähdä.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Juu ei vaikuta. Ei siellä oo mitään kääntyvää osaa missään. Ja oon käännelly sitä pyörästä käsin nosturilla. Tuntuu ihan normaalilta eikä jumittele. Eipä tuo nyt niin oo päätä vaivannu saattaahan tuo johtua renkaistakin kesät on 245 ja talvet 225 leveet.dealer kirjoitti:Ei kai 211:ssa iskarin yläpäät juurikaan vaikuta ohjaukseen, kun ei ne käänny ?
Pitääpä muuten testerillä sitä venttiiliä ohjata vaikka sen 100 kertaa päälle ja pois, mielenkiinnosta kokeilla saisko sitä sillätavalla ”herkistettyä” suuntaan tai toiseen.
No hupsista sattuuhan noita. Joku reilu 400e orkkiksena muistelisin.dealer kirjoitti:Minä herkistin yhdestä CLK:sta sen venttiilin kertapaukulla, kun moottori-vaihteisto-pakettia asentelin takaisin paikoilleen. Uusi oli muistaakseni kallis kilohinnaltaan.
Edit: tuskin tarvikkeena edes saatavillakaan.
Hyvin siihen on tottunut, ei häiritse enää ellei ihan asiasta tehen rupea miettimään.
Öljynvaihto jo ajankohtainen, reipas 15tkm menty nykyisillä jo.
Rukalle pitäis ensviikonloppuna täydellä autolla lähteä, pitääpä mielenkiinnon vuoksi laskea kulutus tarkkaan.
Auton katolle ostamani boxi täyteen romua ja autoon sisään 7 aikuista, ans kattoo.
Hyvin on pelannut noilla pienillä vioilla vielä, niin paljon ajoa ja illasta vasta ois aikaa niihin perehtyä ettei ole nyt jaksanut. Pientä huoltoa on kuitenkin luvassa tämän reissun jällkeen.
Öljynvaihto jo ajankohtainen, reipas 15tkm menty nykyisillä jo.
Rukalle pitäis ensviikonloppuna täydellä autolla lähteä, pitääpä mielenkiinnon vuoksi laskea kulutus tarkkaan.
Auton katolle ostamani boxi täyteen romua ja autoon sisään 7 aikuista, ans kattoo.
Hyvin on pelannut noilla pienillä vioilla vielä, niin paljon ajoa ja illasta vasta ois aikaa niihin perehtyä ettei ole nyt jaksanut. Pientä huoltoa on kuitenkin luvassa tämän reissun jällkeen.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Ja rukan reissu tehty, loppuviimein 6 aikuista ja romut kyydissä, toiseen autoon meni laskuvehkeet. Laskettu kulutus oli 6.3l/100km, pakkasta 25 ja keskinopeus 70km/h.
Ei huono ollenkaan. Pari ohitusta koko matkan aikana, kehtasivat ajella 75 satasen alueella.
Sen verran huomasin, että pieni ujellus jostain perän suunnalta alkoi 80 nopeudessa, veto päällä katosi ja moottorijarrutuksella vähän lisi. Liekö se perästä tulee, oli sellaista korkeahkoa UUUuuuUuuuu ääntä.
Pitääkin katsoa peräöljyjen tilanne huoltokirjasta, milloin viimeksi vaihdettu.
Muuten ollut kyllä kelpo ajoa, mukava auto ja lämmin ku mikäkin noillakin asteilla. 20 astetta ja automaatti asetus ilmastointiin riittää.
Ei huono ollenkaan. Pari ohitusta koko matkan aikana, kehtasivat ajella 75 satasen alueella.
Sen verran huomasin, että pieni ujellus jostain perän suunnalta alkoi 80 nopeudessa, veto päällä katosi ja moottorijarrutuksella vähän lisi. Liekö se perästä tulee, oli sellaista korkeahkoa UUUuuuUuuuu ääntä.
Pitääkin katsoa peräöljyjen tilanne huoltokirjasta, milloin viimeksi vaihdettu.
Muuten ollut kyllä kelpo ajoa, mukava auto ja lämmin ku mikäkin noillakin asteilla. 20 astetta ja automaatti asetus ilmastointiin riittää.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Jos vaihdat öljyt niin heitä X1R joukkoon. Ainakin superissa hiljensi ääniä kummasti. Liekö sitten korvien välissä mutta jos se korvien väliä hiljensi niin hyvä niinHese126 kirjoitti:Pitääkin katsoa peräöljyjen tilanne huoltokirjasta, milloin viimeksi vaihdettu.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kävin lueskelemassa nettiä, aika 50/50 kokemukset että onko siitä hyötyä. Toisaalta jos se on rikki menossa niin miksipä ei voisi kokeilla, oli jollain auttanut kuitenkin siihen ulinaan.XUX63 kirjoitti:Jos vaihdat öljyt niin heitä X1R joukkoon. Ainakin superissa hiljensi ääniä kummasti. Liekö sitten korvien välissä mutta jos se korvien väliä hiljensi niin hyvä niinHese126 kirjoitti:Pitääkin katsoa peräöljyjen tilanne huoltokirjasta, milloin viimeksi vaihdettu.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Vesiongelma ratkaistu, n.100e ois ollut uus letku niin kun sitä pääsi rauhassa katselemaan, lyhennettiin n.5cm vanhaa letkua ja reikä jäi katkaistuun osaan.
Hyvin pelaa.
Hyvin pelaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Ajeltu menemään, en löytänyt äkkiseltään huoltokirjasta merkintää peräöljyistä joten aika varattu. 95e kaikkineen, sisältää sen x1r-lisäaineen.
Xenonin lamppu sammu, pelkästään verkosta saa varalamppuja joten tilasin kaks paria 5000k 35w h7, 18e posteineen.
Eiköhän ne hetken pelaa taas.
Xenonin lamppu sammu, pelkästään verkosta saa varalamppuja joten tilasin kaks paria 5000k 35w h7, 18e posteineen.
Eiköhän ne hetken pelaa taas.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Perään öljyt vaihdettu, siltä osin taas saa huoletta ajella.
Xenonit tilasin lightinthebox sivuilta, tulikin kohtalaisen nopeasti. Mutta ongelma tietysti niiden asennuksessa, en vaan saa paikalleen sitä pysymään.
Vanhasta otin sen asennuskiinnikkeen mutta ei mitenkään sitä saanut asettumaan pysyvästi kiinni. Toinen reuna kiinnikkeestä menee mutta toinen ei pysy paikoillaan.
Ärsyttää, tuikku pimiänä ajella menemään. Pitänee viikonloppuna purkaa umpio pois ja katsoa mikä siellä mättää, paisarikin eessä ettei saa kättä mahtumaan kunnolla, eikä sinne varsinkaan näe mikä siellä kanittaa vastaan.
Vanhassa polttimossa oli kiinnikkeelle lukitusnipsu, uudessa ei.
Xenonit tilasin lightinthebox sivuilta, tulikin kohtalaisen nopeasti. Mutta ongelma tietysti niiden asennuksessa, en vaan saa paikalleen sitä pysymään.
Vanhasta otin sen asennuskiinnikkeen mutta ei mitenkään sitä saanut asettumaan pysyvästi kiinni. Toinen reuna kiinnikkeestä menee mutta toinen ei pysy paikoillaan.
Ärsyttää, tuikku pimiänä ajella menemään. Pitänee viikonloppuna purkaa umpio pois ja katsoa mikä siellä mättää, paisarikin eessä ettei saa kättä mahtumaan kunnolla, eikä sinne varsinkaan näe mikä siellä kanittaa vastaan.
Vanhassa polttimossa oli kiinnikkeelle lukitusnipsu, uudessa ei.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Olethan huomannut että paisarin saa kätevästi käännettyä sivuun irroittamalla sen ristipää kannalla olevan muovikiinnikkeen.?Hese126 kirjoitti:Perään öljyt vaihdettu, siltä osin taas saa huoletta ajella.
Xenonit tilasin lightinthebox sivuilta, tulikin kohtalaisen nopeasti. Mutta ongelma tietysti niiden asennuksessa, en vaan saa paikalleen sitä pysymään.
Vanhasta otin sen asennuskiinnikkeen mutta ei mitenkään sitä saanut asettumaan pysyvästi kiinni. Toinen reuna kiinnikkeestä menee mutta toinen ei pysy paikoillaan.
Ärsyttää, tuikku pimiänä ajella menemään. Pitänee viikonloppuna purkaa umpio pois ja katsoa mikä siellä mättää, paisarikin eessä ettei saa kättä mahtumaan kunnolla, eikä sinne varsinkaan näe mikä siellä kanittaa vastaan.
Vanhassa polttimossa oli kiinnikkeelle lukitusnipsu, uudessa ei.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Juu huomasin kun luin forumeita aiheesta, sillon ku tuota koitin vaihtaa niin oli pihalla 28 pakkasta. Ei kauaa jaksanut värkätä. Nyt vkloppuna pääsen talliin ni katon.
Kiitos vain.
Kiitos vain.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Auts, rovaniemellä käytiin ja tänään tulomatkalla aika huono tuuri.
Rekkaa ohitin nelostiellä kemin eteläpuolella, nakkasi loskat lasiin ja tuulilasi halki.
Hätäjarrutuksen jouduin tekemään kun ei eteen nähnyt yhtään, siitä penkkaan ja jäätiin pohjasta kiinni. Ainakin öljypohja otti siipeensä kun alkoi tippaseen öljyä ja helmat hajosi molemmin puolin.
Falkin kyydillä kotiin ja katostaan mitä tästä tulee, vain osakasko niin ei ainakaan sieltä saa rahaa.
Kyllä se tästä, ihmisille ei mitään mutta romut kontissa otti kyllä lentoa.
Rekkaa ohitin nelostiellä kemin eteläpuolella, nakkasi loskat lasiin ja tuulilasi halki.
Hätäjarrutuksen jouduin tekemään kun ei eteen nähnyt yhtään, siitä penkkaan ja jäätiin pohjasta kiinni. Ainakin öljypohja otti siipeensä kun alkoi tippaseen öljyä ja helmat hajosi molemmin puolin.
Falkin kyydillä kotiin ja katostaan mitä tästä tulee, vain osakasko niin ei ainakaan sieltä saa rahaa.
Kyllä se tästä, ihmisille ei mitään mutta romut kontissa otti kyllä lentoa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Kiitos dealer, mutta tässä vaiheessa hyvä muistuttaa että on huhtikuun eka. Sori ja kuravettä suuhun
Ehkä vähän huono aihe mutta ainakin toimiva.
Ehkä vähän huono aihe mutta ainakin toimiva.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
et ollut ainoa johon tämä toimi. Joku jekku se pitää aina tuona päivänä keksiä, nyt ehkä vähän arka aihe mutta katsotaan taas ensvuonna jotain.
Ei onneksi tarvinnut osia alkaa metsästämään.
Ei onneksi tarvinnut osia alkaa metsästämään.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Tuore leima, meinasi mennä vanhaksi edellinen. Jotenki kuvittelin että 3.4.18 on vasta kuukauden päästä.
No kerrastahan tuo hyväksyi, tuumasi vain että harvoin näkee näin härskejä etulasien tummennuksia.
Kuun vaihteeseen antoi niille aikaa nypätä pois, katsotaan nyt rauhassa mitä kesä tuo tullessaan
Vänkärin eturengas oli sisälaidasta melkein kankailla, enpä hoksannu alle laittaessa tarkistaa sen kummemmin oliko vanhaa perua.
Melkein luulisin että oisin huomannut jos näin olisi ollut. Seuraillaan.
No kerrastahan tuo hyväksyi, tuumasi vain että harvoin näkee näin härskejä etulasien tummennuksia.
Kuun vaihteeseen antoi niille aikaa nypätä pois, katsotaan nyt rauhassa mitä kesä tuo tullessaan
Vänkärin eturengas oli sisälaidasta melkein kankailla, enpä hoksannu alle laittaessa tarkistaa sen kummemmin oliko vanhaa perua.
Melkein luulisin että oisin huomannut jos näin olisi ollut. Seuraillaan.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.