Hei.
Kertokaapa viisaammat mikä mahtaa olla vikana auton vaihdelootassa? Kyseessaä siis 5v automaatti, vaihdevalitsin liikkuu normaalisti, mutta näytöllä lukee edellee P, vaikka valitsin on asennossa D, R tai N. Vaihteet eivät vaihdu 2. vaihdetta suuremmalle. Myöskään S/C valinta ei toimi, eikä vaihteita voi vaihtaa +/- toiminnolla. Kun pysähtyy ja yrittää laittaa valitsimen asentoon P ei se mene ennenkuin sammuttaa auton. Näytöllä ei mitään herjoja.
Automaatti sekoilee W211 -04 200CDI
Liekkö KYB venttiili ? Eikös se näissä yleensä ala oireileen https://vaihteistokauppa.fi/product/369 ... i-mercedes
Mb E 200 CDI -04
" Siihen sammui Johtotähti, jätkä kävelemään lähti..."
" Siihen sammui Johtotähti, jätkä kävelemään lähti..."
itsellä w211 270cdi oli samaa vikaa mitä tässä ja aloittajan viestissä.Jarsse82 kirjoitti:Vanha viesti mutta kyselen että löytyikö tähän ongelmaan ratkaisua. Itsellä vastaava ongelma ja lisäksi teki sen että lukitsi isommalle vaihteelle eli ei suostunut vaihtamaan pienemmälle
Meni silloin se vaihteenvalitsin yksikkö vaihtoon. Samalla havaittiin että öljyä oli noussut piuhoja pitkin automaatin ohjainyksikön sisään. Piirilevyn puhdistamisella siitä selvittiin
Tänään kävi auto(200 kompura -04) piuhan päässä. Herjasi että vaihteenvalitsin ei toimi. Olisi kyllä aika looginen vika kun näyttö ei vian ilmentyessä tiedä yhtään mikä pykälä on päällä. Oliko kuinka kallis murikka ko yksikkö.
Pitääkö se koko ohjainboksi sieltä matkustajan jalkatilasta ottaa pois että näkee onko siellä öljyä. Käytin liittimet irti ja ne näytti kyllä ihan kuivilta. Torstaina menee auto tarkempiin tutkimuksiin.
Pitääkö se koko ohjainboksi sieltä matkustajan jalkatilasta ottaa pois että näkee onko siellä öljyä. Käytin liittimet irti ja ne näytti kyllä ihan kuivilta. Torstaina menee auto tarkempiin tutkimuksiin.
En osaa sanoa näkeekö aina liittimistä vuodon varmasti. Ottaa irti ja kallistaa niin huomaa kyllä jos öljyä on.
Tästä on jo vuosia aikaa ja silloin meni Veho hommaksi kun keppi yksikkö piti tilata Saksasta koodattuna että toimii muiden ecujen kanssa yhteistyö. Kyllä siihen tais kaikkineen se tonni euroja mennä.
Tästä on jo vuosia aikaa ja silloin meni Veho hommaksi kun keppi yksikkö piti tilata Saksasta koodattuna että toimii muiden ecujen kanssa yhteistyö. Kyllä siihen tais kaikkineen se tonni euroja mennä.