Ilmamäärämittariden putki halki
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: 03.5.2013 21:59
- Paikkakunta: Kajaani
Ilmamäärämittariden putki halki
Tere
Miten ootte näitä korjannut ja saako näihin muita osia kuin koko paketin mikä sisältää ilmamäärämittarit? Ei raskis koko pakettia ostaa kun kiinnike vähän lohjennut?
Auto siis w164 -07
[/img]
Miten ootte näitä korjannut ja saako näihin muita osia kuin koko paketin mikä sisältää ilmamäärämittarit? Ei raskis koko pakettia ostaa kun kiinnike vähän lohjennut?
Auto siis w164 -07
[/img]
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: 03.5.2013 21:59
- Paikkakunta: Kajaani
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: 03.5.2013 21:59
- Paikkakunta: Kajaani
siis tämmönen
https://www.turbozentrum.de/Repair-Kit- ... -CDI-OM642
Löytyykö Suomesta ja soveltuva käyttöön?
https://www.turbozentrum.de/Repair-Kit- ... -CDI-OM642
Löytyykö Suomesta ja soveltuva käyttöön?
Joo yli 600€€ on nykyään ”vanhan mallin” imuputki, uuden mallineen putki tonnin huiteilla...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
3d tulostamalla tuo yhdysputkelta turbolle tuleva pätkä uusiksi, ja paremmasta (joustavammasta) materiaalista. Samalla voisi jättää tuon turpoavan oranssin kumilerssin pois ja suora silikoniletku tilalle...
Tuon linkin silikoniletku ois toki toimiva jos sen vaan saa jotenkin kiinni tuohon yhdysputkeen. Aika naftiksi jää kaulus jos nykyisen katkasee huohottimen letkun vierestä.
ex volvossa oli ahtoputki kiinni samallalailla. Aivan onneton viritys, aina halki.
Tuon linkin silikoniletku ois toki toimiva jos sen vaan saa jotenkin kiinni tuohon yhdysputkeen. Aika naftiksi jää kaulus jos nykyisen katkasee huohottimen letkun vierestä.
ex volvossa oli ahtoputki kiinni samallalailla. Aivan onneton viritys, aina halki.
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: 03.5.2013 21:59
- Paikkakunta: Kajaani