On se kyllä sen näkönen ettei ole ikinä koskettu.kerosiini kirjoitti: Liekkö ikinä uusittu?
Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Eemeli ja Hyyymeri.
Mää tuumailin tuohon ransittiin tehdä uuden väliseinän metrin päähän takaovista.Mika.T kirjoitti:
Jokin 2+2paikkanen pitkä sprintteri vois olla kiva
Takapenkkien taakse sais sitten tehtyä parimetrisen korotetun sängyn jonka alle tavaratila jäis. Häätyy selvitellä miten tuollanen väliseinä ratkasu olis luvallisesti tehtävissä.
Sais vaan olla ikkunamallinen vehe joita ei kovin paljon näytä olevan.
Se riittää, että saa sidontapisteet inssiä tyydyttävin välein.
Pilkkua viilaten pitäisi seinästä olla lujuuslaskelmat, mutta tuumailin kyllä viedä sen kylmin ilmein leimalle, enkä puhu mitään että seinä on siirtynyt
Ikkunoistahan ei ole kuin haittaa yöpymishommissa. Talvella niistä tulee kylmää ja kesällä kuumaa
Tuossa ois perhemalli.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... r/10896694
Kannattaa seurailla keväällä myyntiin tulevia pikkubusseja. Monessa kunnassa kilpailutukset menee uusiksi. Päästöjen tiukentuessa tulee markkinoille monenlaista kulkinetta. Valmiiksi eristettyjä ja sisustaltaan muokattavia autoja.
Ei sillä että itse kuumeilen.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... r/10896694
Kannattaa seurailla keväällä myyntiin tulevia pikkubusseja. Monessa kunnassa kilpailutukset menee uusiksi. Päästöjen tiukentuessa tulee markkinoille monenlaista kulkinetta. Valmiiksi eristettyjä ja sisustaltaan muokattavia autoja.
Ei sillä että itse kuumeilen.
No tuota ikkunahommaa olen tässä pähkäilly puolin ja toisin.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... r/10821695
Tuollanen malli ois se paras. Eli noita ihan takimmaisia sivuikkunoita ei oliskaan ollenkaan.
Pitäs käyä kyselemässä tuon tavaratilan nykyvaatimukset. Karavaanarit.org foorumilta luin että tavaratilassa pitää olla 6kpl sidontalenkkejä, kolme/puoli ja ensimmäiset pitäisi olla 25cm päätyseinästä ja lenkkien väli 60cm.
Tiiä sitten onko tuomosta mittasääntöä oikeasti edes olemassa, mutta 6kpl niitä vissiin pitää olla.
Minun hajatelmissa tuo ei aiheuta kyllä ongelmia mutta miten Leemun transussa?
Papin esimerkki on matalamalli. Muuten mitä mainioin kun noissa penkit on melkein aika siirrettävissä kiskoilla haluttuun paikkaan.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... r/10821695
Tuollanen malli ois se paras. Eli noita ihan takimmaisia sivuikkunoita ei oliskaan ollenkaan.
Pitäs käyä kyselemässä tuon tavaratilan nykyvaatimukset. Karavaanarit.org foorumilta luin että tavaratilassa pitää olla 6kpl sidontalenkkejä, kolme/puoli ja ensimmäiset pitäisi olla 25cm päätyseinästä ja lenkkien väli 60cm.
Tiiä sitten onko tuomosta mittasääntöä oikeasti edes olemassa, mutta 6kpl niitä vissiin pitää olla.
Minun hajatelmissa tuo ei aiheuta kyllä ongelmia mutta miten Leemun transussa?
Papin esimerkki on matalamalli. Muuten mitä mainioin kun noissa penkit on melkein aika siirrettävissä kiskoilla haluttuun paikkaan.
Näitä tulee tyrkylle keväisin kun koulukyydit loppuu ja osa yrittäjistä päivittää kalustoaan.
https://www.kylahullutkulkurit.fi/forum ... php?t=7964
Itse muutamaa autoa mittaillut. Tuommoseen saisi jonkinlaiset retkitilat tehtyä.
Peräylityksen kanssa saa olla tarkkana. Sopivasti kun kääntää niin perä tekee hyvän heiton sivuun.
https://www.kylahullutkulkurit.fi/forum ... php?t=7964
Itse muutamaa autoa mittaillut. Tuommoseen saisi jonkinlaiset retkitilat tehtyä.
Peräylityksen kanssa saa olla tarkkana. Sopivasti kun kääntää niin perä tekee hyvän heiton sivuun.
Siinä ois komia aihio.
Mulle kelpais tuosta se hitusen lyhyempi malli jossa ei ole tuo takaylitys noin älytön.
Noita linja-autoja/busseja puoltais myös se että noissa on melko monessa ihan asialliset ylähyllyt/kaapistot ja kattoverhoilut. Niille ei tarvis tehhä mitään.
Tuo takaylitys vaan tuossa täyspitkässä tosiaan kauhistuttaa. Ei sen sivulle heiton takia vaan siksi ettei tuolla pääse mistään kuopalla olevasta tieliittymästä tahi huonompien teiden isoista/laajoista montuista yli.Pappi kirjoitti:
Peräylityksen kanssa saa olla tarkkana. Sopivasti kun kääntää niin perä tekee hyvän heiton sivuun.
Mulle kelpais tuosta se hitusen lyhyempi malli jossa ei ole tuo takaylitys noin älytön.
Noita linja-autoja/busseja puoltais myös se että noissa on melko monessa ihan asialliset ylähyllyt/kaapistot ja kattoverhoilut. Niille ei tarvis tehhä mitään.
Suora lainaus finlexistä:Mika.T kirjoitti: Pitäs käyä kyselemässä tuon tavaratilan nykyvaatimukset. Karavaanarit.org foorumilta luin että tavaratilassa pitää olla 6kpl sidontalenkkejä, kolme/puoli ja ensimmäiset pitäisi olla 25cm päätyseinästä ja lenkkien väli 60cm.
Tiiä sitten onko tuomosta mittasääntöä oikeasti edes olemassa, mutta 6kpl niitä vissiin pitää olla.
Minun hajatelmissa tuo ei aiheuta kyllä ongelmia mutta miten Leemun transussa?
Minä ainakin kun luen noita kuin piru raamattua, niin ymmärrän tuon 60cm keskinäisen etäisyyden tarkoittavan seinälle sijoitettuja erillisiä sidontapisteitä.Kiinnityspisteiden välinen etäisyys pituussuunnassa saa olla enintään 1,2 m, erityisestä syystä kuitenkin enin tään 1,5 m. Etummainen ja takimmainen kiinnityspiste saa olla enintään 0,25 m:n etäisyydellä etu- ja vastaavasti takapäädyn sisäpinnasta. Umpinaisen kuormakorin seinään sijoitetut alimmat kiinnityspisteet saavat olla enintään 1,0 m:n korkeudella kuormatilan lattiasta sekä erilliset kiinnityspisteet vähintään 0,6 m:n etäisyydellä toisistaan.
Nämähän on siitä "hauskoja" juttuja, että haluttuun lopputulokseen pääsee parhaiten yleensä ensin kysymällä konttorilta ja sitten katsastamalla samalla insinöörillä.
Ts. mikä kelpaa yhdelle voi toisen mielestä olla tyystin laitonta
Hieno peli, mutta jos runsaammin meinaa liikennekäytössä pitää, niin trafin postia lukiessa voi tulla suru puseroonPappi kirjoitti:Tässähän se olisi Mikalle vastaus...
https://www.nettikaravaani.com/mercedes ... er/1525635
Jaaniin, unehtu vallan, että matkailuautoa kohdellaan hieman vähemmän raskaasti.dealer kirjoitti:Eihän tuossa ole ceemersua kummemmat verot, vajaa 750 euroa vuosi. Jos oikeasti tarvetta on niin tuskin siihen kaatuu.
Mulla oli mielessä perus henkilöauton verot, jotka noilla painoilla on jossain tonnin tuolla puolen.¨
On se toki tuokin summa sylettävän tuntuinen kun vertaa kuorma-autoon.
Tämän tyyppisiä väliseiniä on näissä kuorma-auto sovelluksissa jonkin verran näkynyt. Itsekin piti mennä aluksi tuolla mallilla, mutta kun meiniki on kuljettaa elukoita, niin on helpompi tehdä vaan suora seinä perälle, niin saa kaikki elolliset lämpimälle puolelle.
Osa on törmännyt varsinkin bussien kanssa tavaratila-asiassa sellaiseen tulkintaan, että tavaratilan on oltava täyskorkea.
Toisaalta taas tiedetään tapauksia joissa on bussin ruumatila hyväksytty. Ja joskus olen myynnissä nähnyt vanhan kirjastoautonkin joka oli matkailuauto, mutta rekisteröity kuorma-autoksi Tavaratilaa ei kuvissa näkynyt kuin vaatekaappi
Eli jos meinaa/tarvitsee muutoskatsastaa, niin kannattaa konsultoida suikkapäätä jolla meinaa leimata.
Toisaalta taas tiedetään tapauksia joissa on bussin ruumatila hyväksytty. Ja joskus olen myynnissä nähnyt vanhan kirjastoautonkin joka oli matkailuauto, mutta rekisteröity kuorma-autoksi Tavaratilaa ei kuvissa näkynyt kuin vaatekaappi
Eli jos meinaa/tarvitsee muutoskatsastaa, niin kannattaa konsultoida suikkapäätä jolla meinaa leimata.
Oli kauan sitten hauska tilanne kun meillä oli 310D pussimersu matkailuautona ja eräällä puolitutulla sattui samaan aikaan 208D "kevyt kuorma-auto" viereen kaupan parkkipaikalla, naureskeli ettei hänellä olisi varaa maksaa meidän auton veroja. Kysyin siinä että paljonko vakuutuksen hinta mahtaa olla niin ei ihan tarkkaan muistanut, mielenkiinnosta sitten vakuutusyhtiön laskureilla katsoin mitä minulle olisi maksanut niin liikennevakuutus olikohan 400-500 kalliimpi kuin matkailuautossa.Mika.T kirjoitti:Ja kuorma-autona 80e
Melekein vuoden löpöt. No ei nyt sentään mutta aika kivan roadtripin tuolla erotuksella käväsee. Parikin hieman lyhyempää lapin reissua.
Näin ei enää varmasti ole, mutta minkähän hintainen lienee kuroma-auton tai linja-auton vakuutus ?
Matkailuauto-retkeilyauto-Sprinterissä rapiat satasen vuosi, jos täydet bonukset.
wiimax.fi
Tuon 906:sen vakuutukset vuodessa 0 bonuksilla 1019e mutta onneksi on täydet bonukset(83%) niin ei ole nuin huimaa määrää maksettavana Vero tuossa mun autossa 101e,asuntoauto sprinterissä vero taas 760e ja vakuutukset täysillä bonuksilla 297e sisältäen täyskaskon Ja kuorma-auton tavaratilasta pitää löytyä tosiaan sitten se 6kpl sidontalenkkejä mutta tavaratilan pituudella ei merkitystä mutta kantavuuden ne konttorilla laskee ja sitä pitää jäädä yli 50% mitä alun alkaen autossa onkin ennenkuin sinne lisätään istumapaikkoja,istumapaikalle sitten lasketaan että 75kg/istuin mitkä otetaan huomioon sitten tuon kantavuuden osalta (tuossa 906:ssa kantavuudeksi jäi muistaakseni vielä 2160kg istumapaikkojen jälkeen)
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Omassa 1+6 paikkaisessa 3550kg sprintterissä 150e liikenne+osakasko vuodessa.dealer kirjoitti:Näin ei enää varmasti ole, mutta minkähän hintainen lienee kuroma-auton tai linja-auton vakuutus ?Mika.T kirjoitti:Ja kuorma-autona 80e
Melekein vuoden löpöt. No ei nyt sentään mutta aika kivan roadtripin tuolla erotuksella käväsee. Parikin hieman lyhyempää lapin reissua.
Matkailuauto-retkeilyauto-Sprinterissä rapiat satasen vuosi, jos täydet bonukset.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Subbari läks viikonpäivät sitten maailmalle, ja nyt pitäs alkaa joku reissureki hommamaan taas alle.
Vähän kyllä harmittaakin kun sillä oli niin hyvä painattaa noita huonoja teitä menemään...
Pitkä sprintteri haussa. Mieluusti valmiilla jatko-ohjaamolla niin saa aikaa visioida tulevia.
Yhdestä pitkästä -04 316cdi automaatista vähän vääntäny kauppaa mutta vielä on aika arvokas. Ihan asiallisessa kunnossa kyllä.
Saapa nähhä.
Piru kun yks puolipitkä neliveto meni vähän kuin sivu suun tuolla nettisätissä. Se kyllä oli niin kaukana ettei ihan ykskaks jaksanu lähteä hakemaankaan, sen puolesta hyväkin että meni.
Onko noihin takavetosiin W903 koppasiin saatavissa erilaisia etujousia? Keula makaa prkl melkein kaikissa "maassa"
Tarttis tehhä jottain että sais vaikka 3-5cm keulaa korkeammalle.
Vielä vähän auki myös se että miten suhtaudutaan N2-luokan kuorma-auton tavaratilan kokoon/muotoon.
M1 matkailuauto ei tarvis koko väliseinäviritystä (mahdollisen tavaratilan erottava seinärakenne ei siis tarvis lujuustodistuksia, eikä tarvi nopeusrajoitinta mutta vaatii taas sitten muita ei aina niin tarpeellisia varusteita.)
Vähän kyllä harmittaakin kun sillä oli niin hyvä painattaa noita huonoja teitä menemään...
Pitkä sprintteri haussa. Mieluusti valmiilla jatko-ohjaamolla niin saa aikaa visioida tulevia.
Yhdestä pitkästä -04 316cdi automaatista vähän vääntäny kauppaa mutta vielä on aika arvokas. Ihan asiallisessa kunnossa kyllä.
Saapa nähhä.
Piru kun yks puolipitkä neliveto meni vähän kuin sivu suun tuolla nettisätissä. Se kyllä oli niin kaukana ettei ihan ykskaks jaksanu lähteä hakemaankaan, sen puolesta hyväkin että meni.
Onko noihin takavetosiin W903 koppasiin saatavissa erilaisia etujousia? Keula makaa prkl melkein kaikissa "maassa"
Tarttis tehhä jottain että sais vaikka 3-5cm keulaa korkeammalle.
Vielä vähän auki myös se että miten suhtaudutaan N2-luokan kuorma-auton tavaratilan kokoon/muotoon.
M1 matkailuauto ei tarvis koko väliseinäviritystä (mahdollisen tavaratilan erottava seinärakenne ei siis tarvis lujuustodistuksia, eikä tarvi nopeusrajoitinta mutta vaatii taas sitten muita ei aina niin tarpeellisia varusteita.)
Eihän siitä mahda lakikirja sanoa oikein mitään, ainoastaan niistä sidontapisteistä.Mika.T kirjoitti:
Vielä vähän auki myös se että miten suhtaudutaan N2-luokan kuorma-auton tavaratilan kokoon/muotoon.
M1 matkailuauto ei tarvis koko väliseinäviritystä (mahdollisen tavaratilan erottava seinärakenne ei siis tarvis lujuustodistuksia, eikä tarvi nopeusrajoitinta mutta vaatii taas sitten muita ei aina niin tarpeellisia varusteita.)
Niissä kävi itselläni tulkintamoka, koko ajan olen jotenkin ollut siinä luulossa, että päätymmäiset lenkit täytyy olla 25cm valiseinästä ja takaovista.
Piru vie, siellähän lukee, että enintään 25cm. Eli saa olla vaikka seinässä/ovissa kiinni.
Kannattanee haastatella katsuria, jolle on menossa.
Tosiaan osalle on kelvannut bussin ruumatilakin sellaisenaan ja se yksi kirjastoautosta tehty kiinnostaisi, että mitä on konttorilla selitetty, kun ei ollut vaatekomeroa kummoisempaa kuormatilaa ja kuitenkin on papereissa kuorma-auto
Tuomonen kampe jäi tänään käsiin.
2004 316cdi automaagi.
Saapa nähhä minkälainen reissureki tästä tulee. On nyt 2+3 paikkanen joten jatko-ohjaamo löytyy valmiiksi.
Ompa paljon saatu rintteristäkin tekstiä
Parameter Value
172 FUEL PREHEATER
423 No code designation available
5376 PAINT COLOR, HYACYNTH BLUE MB 5376
580 No code designation available
925 N/A
AC6 AXLE RATIO I = 3.727
B90 WITHOUT LOAD-DEPENDENT BRAKE VALVE
BB0 BRAKING SYSTEM WITH ABS/ASR OR ABS/ETS
BB3 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
C42 STABILIZER,REAR AXLE UNDER THE FRAME
C45 H.D. FRONT AXLE STABILIZER
C47 H.D. SHOCK ABSORBERS
D03 HIGH ROOF
D93 ELIMINATION OF PARTITION PANEL
E21 HEAVY-DUTY BATTERY/BATTERIES
E28 ADDITIONAL BATTERY FOR RETROFITTED CONSUMER
E36 CUT-OFF RELAY FOR ADDITIONAL BATTERY
E88 CIGAR LIGHTER
ER0 RADIO PREINSTALLATION
ES5 INSTRUMENT PANEL CHARGING PACKAGE
F66 LOCKABLE GLOVE COMPARTMENT
F68 HEATED AND ELECTRICALLY ADJUSTABLE OUTSIDE MIRROR
FF5 STOWAGE BOX/TRAY ABOVE WINDSHIELD
FG7 STORAGE BOX AT CO-DRIVER SEAT
FZ1 CENTRAL LOCKING WITH REMOTE CONTROL
G40 AUTOMATIC TRANSMISSION
H04 HEAT INSULATION DRIVER CAB
H12 HOT WATER ADDITIONAL HEATER
H16 SEAT HEATER FOR DRIVER
H86 TIMER FOR HEATER BOOSTER
HH9 SEMI-AUTOMATICALLY CONTROLLED TEMPMATIC A/C
HZ9 HEATER BOOSTER, DIESEL
IK9 ACTUATION 0
IL2 EXPORT CODE
J10 SPEEDOMETER KM/H
J65 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
KL1 FUEL-LEVEL SENSOR FOR AUXILIARY HEATER
L04 AUTOMATIC DIM-DIP LIGHT
L94 ELIMINATION OF PARKING LIGHT
LB1 SIDE MARKING LIGHTS
LL3 FRONT TRAFFICATOR, LARGE VERSION (TURN SIGNALS)
M96 FUEL PREHEATER
MQ6 ENGINE OM612 DE27 LA 115KW (156HP) 3800RPM
MS3 ENGINE VERSION EURO III
P47 MUDFLAP FRONT
P48 REAR MUD FLAPS
R65 SPARE WHEEL CARRIER UNDER FRAME END
R87 SPARE WHEEL
RF8 TIRE MANUFACTURER MICHELIN (80)
RG5 225/70 R15 TIRES
RM7 SUMMER TIRES
RS0 STEEL WHEELS 6J X 15
S04 ADJUSTABLE FRONT PASSENGER SEAT
S22 DRIVER'S SEAT ARMREST
S25 CO-DRIVER'S SEAT ARMREST
SA5 AIRBAG DRIVER SIDE
SB3 DRIVER SEAT SUSPENSION SEAT
SS4 SANTOS FABRIC
T16 SLIDING DOOR RIGHT
V50 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
V93 WOOD FOOT FLOOR, DISCONTINUED
W17 RIGHT FRONT WINDOW,FIXED IN SIDE WALL/SLIDING DOOR
W54 REAR-END DOORS, DOUBLE-WING, OPENING TO SIDE WALL
WM0 SPRINTER FACELIFT 2003
WP0 STEUERCODE WERK
X47 PLATES / PRINTED MATERIALS FINNISH
XG4 WEIGHT VARIANT 3550 KG
Y43 HYDRAULIC JACK
Z11 BAD ROADS VEHICLES
Z41 APPROVAL AS TRUCK
Z81 TIE-DOWN EYES
2004 316cdi automaagi.
Saapa nähhä minkälainen reissureki tästä tulee. On nyt 2+3 paikkanen joten jatko-ohjaamo löytyy valmiiksi.
Ompa paljon saatu rintteristäkin tekstiä
Parameter Value
172 FUEL PREHEATER
423 No code designation available
5376 PAINT COLOR, HYACYNTH BLUE MB 5376
580 No code designation available
925 N/A
AC6 AXLE RATIO I = 3.727
B90 WITHOUT LOAD-DEPENDENT BRAKE VALVE
BB0 BRAKING SYSTEM WITH ABS/ASR OR ABS/ETS
BB3 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
C42 STABILIZER,REAR AXLE UNDER THE FRAME
C45 H.D. FRONT AXLE STABILIZER
C47 H.D. SHOCK ABSORBERS
D03 HIGH ROOF
D93 ELIMINATION OF PARTITION PANEL
E21 HEAVY-DUTY BATTERY/BATTERIES
E28 ADDITIONAL BATTERY FOR RETROFITTED CONSUMER
E36 CUT-OFF RELAY FOR ADDITIONAL BATTERY
E88 CIGAR LIGHTER
ER0 RADIO PREINSTALLATION
ES5 INSTRUMENT PANEL CHARGING PACKAGE
F66 LOCKABLE GLOVE COMPARTMENT
F68 HEATED AND ELECTRICALLY ADJUSTABLE OUTSIDE MIRROR
FF5 STOWAGE BOX/TRAY ABOVE WINDSHIELD
FG7 STORAGE BOX AT CO-DRIVER SEAT
FZ1 CENTRAL LOCKING WITH REMOTE CONTROL
G40 AUTOMATIC TRANSMISSION
H04 HEAT INSULATION DRIVER CAB
H12 HOT WATER ADDITIONAL HEATER
H16 SEAT HEATER FOR DRIVER
H86 TIMER FOR HEATER BOOSTER
HH9 SEMI-AUTOMATICALLY CONTROLLED TEMPMATIC A/C
HZ9 HEATER BOOSTER, DIESEL
IK9 ACTUATION 0
IL2 EXPORT CODE
J10 SPEEDOMETER KM/H
J65 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
KL1 FUEL-LEVEL SENSOR FOR AUXILIARY HEATER
L04 AUTOMATIC DIM-DIP LIGHT
L94 ELIMINATION OF PARKING LIGHT
LB1 SIDE MARKING LIGHTS
LL3 FRONT TRAFFICATOR, LARGE VERSION (TURN SIGNALS)
M96 FUEL PREHEATER
MQ6 ENGINE OM612 DE27 LA 115KW (156HP) 3800RPM
MS3 ENGINE VERSION EURO III
P47 MUDFLAP FRONT
P48 REAR MUD FLAPS
R65 SPARE WHEEL CARRIER UNDER FRAME END
R87 SPARE WHEEL
RF8 TIRE MANUFACTURER MICHELIN (80)
RG5 225/70 R15 TIRES
RM7 SUMMER TIRES
RS0 STEEL WHEELS 6J X 15
S04 ADJUSTABLE FRONT PASSENGER SEAT
S22 DRIVER'S SEAT ARMREST
S25 CO-DRIVER'S SEAT ARMREST
SA5 AIRBAG DRIVER SIDE
SB3 DRIVER SEAT SUSPENSION SEAT
SS4 SANTOS FABRIC
T16 SLIDING DOOR RIGHT
V50 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
V93 WOOD FOOT FLOOR, DISCONTINUED
W17 RIGHT FRONT WINDOW,FIXED IN SIDE WALL/SLIDING DOOR
W54 REAR-END DOORS, DOUBLE-WING, OPENING TO SIDE WALL
WM0 SPRINTER FACELIFT 2003
WP0 STEUERCODE WERK
X47 PLATES / PRINTED MATERIALS FINNISH
XG4 WEIGHT VARIANT 3550 KG
Y43 HYDRAULIC JACK
Z11 BAD ROADS VEHICLES
Z41 APPROVAL AS TRUCK
Z81 TIE-DOWN EYES
Sehän on varsin hyvän näköinen peliMika.T kirjoitti:
Z11 BAD ROADS VEHICLES
Ja pitäisi päästä pahoihin paikkoihin
Onkos siinä jonkinmoinen hupiakkusysteemi tehtaalta jo
E28 ADDITIONAL BATTERY FOR RETROFITTED CONSUMER
E36 CUT-OFF RELAY FOR ADDITIONAL BATTERY
Missä pirussa kaikki tuollaiset autot oli kun meikäläisellä oli haku päällä