blacklaken w201
[nettiauto]9646813[/nettiauto]
Olisikohan tuossa hyvä peli tenavan tilalle?
Juurikaan ei ole moisesta kokemusta.
Sinkkikorihan tuossa ei ole mutta vaikuttaisi siistikuntoiselta.
Onko näissä minkämoisia tyyppivikoja ym. Vai kannattaako suosiolla vain ostaa facelift?
Entäs kulutuksista. Mitä vie automaattina todellisuudessa tuommoinen 200 tai sit 270 cdi?
Olisikohan tuossa hyvä peli tenavan tilalle?
Juurikaan ei ole moisesta kokemusta.
Sinkkikorihan tuossa ei ole mutta vaikuttaisi siistikuntoiselta.
Onko näissä minkämoisia tyyppivikoja ym. Vai kannattaako suosiolla vain ostaa facelift?
Entäs kulutuksista. Mitä vie automaattina todellisuudessa tuommoinen 200 tai sit 270 cdi?
® Mesen Porkkana-klubi
https://m.nettiauto.com/mercedes-benz/c ... 2&vifNav=Y
En saanu linkkiä toimivaks mut tuosta löytyy.
En saanu linkkiä toimivaks mut tuosta löytyy.
® Mesen Porkkana-klubi
Mobil ATF220blacklake kirjoitti: Lootaan pistin Teboil fluidS, tiiä sit onko se hyvä öljy tuolle askille
On niissä eroja. Itse vetolevyssä ei taida olla, mutta siinä hammaskehässä on. Diiselin kehä on aika reippaasti painavampi kun siinä on paksua rautaa kehällä ja siten toimii vauhtipyöränä turbiinin kanssa.blacklake kirjoitti:Onkohan nuissa vetolevyissä eroja?
Laatikon mukana ei tullut vetolevyä niin sain 320CE 722.5 vetolevyn ja se näyttää melko rimpulalta.. Oisko dieselin vetolevy vahvempi?
Joo oikiat öljyt on tuossa oottanu vaihtamista jo hetken, ei oo vielä saanut aikaiseksi
Hyvin tuo on kyllä tuollakin vetolevyllä pelannut, tosin aika kovasti vaihtaa pintakaasulla.
Nyt mittarissa muistaakseni noin 480tkm ja vaparikone on vielä hengissä
Tällähetkellä vielä vääntöalue aika alhaalla kun 7,5mm pumppu ja ahtimena ategon 3.3litran koneesta. Herää kivasti mutta piikki jää noin pienellä puuttumaan. Ahtopainetta 1.7bar
Hyvin tuo on kyllä tuollakin vetolevyllä pelannut, tosin aika kovasti vaihtaa pintakaasulla.
Nyt mittarissa muistaakseni noin 480tkm ja vaparikone on vielä hengissä
Tällähetkellä vielä vääntöalue aika alhaalla kun 7,5mm pumppu ja ahtimena ategon 3.3litran koneesta. Herää kivasti mutta piikki jää noin pienellä puuttumaan. Ahtopainetta 1.7bar
® Mesen Porkkana-klubi
Juu, topicin edellinen tenava lähti tosiaan jo vajaa paruvuotta sitten uudelle omistajalle. Itse ajelin sillä muistaakseni 98tkm. Siitä asti on sataysikymppiä luonnollisesti mieli tehnyt ja nyt ajauduin taas sattumalta semmosen omistajaks.
Yhden kerrostalon autokatoksessa varmaan jo 5 vuotta sitten ekan kerran kävin ikkunoista sisään kurkkimassa. Säännöllisesti käynyt autoa kattelemassa mutta hetki takaspäin hoksasin, että autoa oli kolaroitu. Vein sitten lappua ikkunaan ja niin vain sieltä soiteltiin että kyllä siitä autosta nyt voisi luopua..
Auto oli ensimmäisellä omistajalla (tai no, siskonsa tämän oli uutena ostanut)
Kaupat tehtiin ja ajelin mersun omaan pihaan
Kilometrejä mittarissa 225tkm, tälläkertaa ne vielä pitävät varmasti paikkaansa
Pesemään en vielä kerinnyt, laitetaan joskus parempia kuvia.
Sisusta on kyllä komia ja alkuperänen beckeri paikallansa
Yhden kerrostalon autokatoksessa varmaan jo 5 vuotta sitten ekan kerran kävin ikkunoista sisään kurkkimassa. Säännöllisesti käynyt autoa kattelemassa mutta hetki takaspäin hoksasin, että autoa oli kolaroitu. Vein sitten lappua ikkunaan ja niin vain sieltä soiteltiin että kyllä siitä autosta nyt voisi luopua..
Auto oli ensimmäisellä omistajalla (tai no, siskonsa tämän oli uutena ostanut)
Kaupat tehtiin ja ajelin mersun omaan pihaan
Kilometrejä mittarissa 225tkm, tälläkertaa ne vielä pitävät varmasti paikkaansa
Pesemään en vielä kerinnyt, laitetaan joskus parempia kuvia.
Sisusta on kyllä komia ja alkuperänen beckeri paikallansa
® Mesen Porkkana-klubi
https://www.youtube.com/watch?v=w3PchLY2HcMblacklake kirjoitti:Joo raumalla vaikutetaan
Wanha Raum näyttikin tutulta.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Porissa mää asun mutta toi kaveri (C55) asuu Raummmm.blacklake kirjoitti:Makiat on sävelet
Ei oo sattunu sun mersu silmiin, vaikka videon kuvausaikaankin jo täällä asustellut
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Oolrait. Paikallisia kuunnellessa voi aistia lievää viha(rakkaus) suhdetta Porilaisia kohtaan
Mersuun löysin tänään tuommosen korjauspalan. Uutta koko takakylkeä en raaskinut alkaa ostamaan.
Harmi kun tuostakin on noin leikattu pala pois.. hiukan tekee lisää työtä, mutta koitetaan saisko sauman jotenkin piiloon. Luultavasti ei minun peltisepäntaidoilla, mut yritetään
Myös tuommonen auton korin väriin natsaava tuuliohjain tuli torissa vastaan niin pakko se oli ostaa.. vielä kun on tuo yksitoiminen luukku, ettei lippa nouse.. Sähköllä kuitenkin.
Niin, juu, tämähän oli siis 2.0 m102+5v manuaali
Jännä, kun kuvien laatu näyttää olevan huono, mut kai niistä selvän saa.
Mersuun löysin tänään tuommosen korjauspalan. Uutta koko takakylkeä en raaskinut alkaa ostamaan.
Harmi kun tuostakin on noin leikattu pala pois.. hiukan tekee lisää työtä, mutta koitetaan saisko sauman jotenkin piiloon. Luultavasti ei minun peltisepäntaidoilla, mut yritetään
Myös tuommonen auton korin väriin natsaava tuuliohjain tuli torissa vastaan niin pakko se oli ostaa.. vielä kun on tuo yksitoiminen luukku, ettei lippa nouse.. Sähköllä kuitenkin.
Niin, juu, tämähän oli siis 2.0 m102+5v manuaali
Jännä, kun kuvien laatu näyttää olevan huono, mut kai niistä selvän saa.
® Mesen Porkkana-klubi
...Pikanen väligalluppi... Oisko jollaki kiinnostanu tää w201 fiksailla ittelleen? Mulla olis tossa yks semmone rojekti mikä vois olla parempi tähän tilanteeseen ittelle
Tonnilla liikahtas ny muutaman päivän aikana, pist yyveetä jos nappaa.
Jos ei ketää innosta nii työnnetään pariksi kuukaudeksi talliin jäähylle
Tää olis hyvä museoaihio.. ja halvalla hetken.
Edit: Tenavan myynniltä vältyttiin, mutta tenavaan hankkimani 16x8 ankaa vanteet täytyi myydä.
Tonnilla liikahtas ny muutaman päivän aikana, pist yyveetä jos nappaa.
Jos ei ketää innosta nii työnnetään pariksi kuukaudeksi talliin jäähylle
Tää olis hyvä museoaihio.. ja halvalla hetken.
Edit: Tenavan myynniltä vältyttiin, mutta tenavaan hankkimani 16x8 ankaa vanteet täytyi myydä.
® Mesen Porkkana-klubi
No joo tämmöinen pensamese tupsahti nyt pihaan.
Tarina meni suunnilleen samanlailla kuin tenavan kanssa, mutta tämä ei ole ekalta omistajalta vaan pari vuotta sitten tuotu Kaliforniasta jonka jälkeen ollut tällä vanhemmalla miehellä suomessa.
Heltyi myymään samasta syystä kuin tuo w201 tapaus, eli ojaan ajo.
Tästä fiksailen nyt käyttiksen kokeilumielessä, että miltä se m104 kyyti tuntuisi
Nopealla tarkastelulla vaihtoon menee etupuskuri, vähän kiinnikerautoja täytyy oikoa. Etuvilkut lentänyt taivaan tuuliin ja oikea eturengas oli rytäkässä puhjennut.
vararengasta alle ja ajelin kotia. Hiukan puoltaa ojaan päin (tullut kolarissa, syksyllä tehty 4-pyöräsuuntaus ja kulkenut kuulema hienosti suoraan), mutta en nyt löytänyt muuta vikaa kuin että kallistuksenvajaakasta näkyy hiukan uutta "paljasta pintaa" oikean tukivarren kiinnityskohdan vieressä..
Olisiko alatukivarsi voinut vääntyä aavistuksen taaksepäin, vaikkei siitä silmämääräisesti huomaa nyt mitään vääntymiä? Muuta en keksinyt, raidetangot näyttää oikein hyviltä kaikki kolme.
Varustelistahan tässä on aivan kiva, muunmuassa kattoluukkua, vakkaria, automaattinen ilmastointi, MB-texit täysin sähkösäädettävillä etujakkaroilla, sähkölasit ja varmaan muutakin. Koneena tosiaan m104 jonka perässä 722.3
Mittarilukemakin oikein kohtuullinen, 120t mailia, jotain lappuja oli että pitäisi olla vielä oikea, tiedä sitten. Koneeseen ei kuulema tarvi lisätä öljyä vaihtovälillä.
Pohja näyttää mukavasti oikeinkin ruosteettomalta (kiitos kalifornian), mutta pintapeltejä on aurinko polttanut ja osittain ylimaalattukin (kiitos kalifornian )
Sitten vielä jokunen kuvatus
Tarina meni suunnilleen samanlailla kuin tenavan kanssa, mutta tämä ei ole ekalta omistajalta vaan pari vuotta sitten tuotu Kaliforniasta jonka jälkeen ollut tällä vanhemmalla miehellä suomessa.
Heltyi myymään samasta syystä kuin tuo w201 tapaus, eli ojaan ajo.
Tästä fiksailen nyt käyttiksen kokeilumielessä, että miltä se m104 kyyti tuntuisi
Nopealla tarkastelulla vaihtoon menee etupuskuri, vähän kiinnikerautoja täytyy oikoa. Etuvilkut lentänyt taivaan tuuliin ja oikea eturengas oli rytäkässä puhjennut.
vararengasta alle ja ajelin kotia. Hiukan puoltaa ojaan päin (tullut kolarissa, syksyllä tehty 4-pyöräsuuntaus ja kulkenut kuulema hienosti suoraan), mutta en nyt löytänyt muuta vikaa kuin että kallistuksenvajaakasta näkyy hiukan uutta "paljasta pintaa" oikean tukivarren kiinnityskohdan vieressä..
Olisiko alatukivarsi voinut vääntyä aavistuksen taaksepäin, vaikkei siitä silmämääräisesti huomaa nyt mitään vääntymiä? Muuta en keksinyt, raidetangot näyttää oikein hyviltä kaikki kolme.
Varustelistahan tässä on aivan kiva, muunmuassa kattoluukkua, vakkaria, automaattinen ilmastointi, MB-texit täysin sähkösäädettävillä etujakkaroilla, sähkölasit ja varmaan muutakin. Koneena tosiaan m104 jonka perässä 722.3
Mittarilukemakin oikein kohtuullinen, 120t mailia, jotain lappuja oli että pitäisi olla vielä oikea, tiedä sitten. Koneeseen ei kuulema tarvi lisätä öljyä vaihtovälillä.
Pohja näyttää mukavasti oikeinkin ruosteettomalta (kiitos kalifornian), mutta pintapeltejä on aurinko polttanut ja osittain ylimaalattukin (kiitos kalifornian )
Sitten vielä jokunen kuvatus
® Mesen Porkkana-klubi
Mittään ei ole kerinny tekemään ku täytyny koittaa etäopiskella
W201 ollu nyt käyttiksenä kokoajan mutta koukkua siinä ei oo ja mulla se on melkei välttämätön..
Kävin purkuautosta purkamassa vakio koukun ja johtosarjan, mutta en saanut niitä eteenpäin lähteviä tukirautoja irti?
Koostuu siis ne tukiraurat kahdesta eri palasta mutta niitä etummaisimpia en saanut irti.. Onko jollaki muistissa miten lähtisi?
Ei viitsisi laittaa ilman niitäkään kun sitten olisi vain puskurin kiinnikkeissä kaikki vääntö
W201 ollu nyt käyttiksenä kokoajan mutta koukkua siinä ei oo ja mulla se on melkei välttämätön..
Kävin purkuautosta purkamassa vakio koukun ja johtosarjan, mutta en saanut niitä eteenpäin lähteviä tukirautoja irti?
Koostuu siis ne tukiraurat kahdesta eri palasta mutta niitä etummaisimpia en saanut irti.. Onko jollaki muistissa miten lähtisi?
Ei viitsisi laittaa ilman niitäkään kun sitten olisi vain puskurin kiinnikkeissä kaikki vääntö
® Mesen Porkkana-klubi
No kävin ottamassa edes nuo takemmat.. Uskosin noiden riittävän iha hyvin.
Koukku on alkuperänen Oris, joten asennus oli suht kivuton.
Tulevat siis näinkin yksinkertaisesti kiinni, reijät oli valmiina
Yhdet reijät tarvi porailla tuohon ja tulpata vanhat puskurin kiinnikereijät.
Uusilla pulteilla ja puskuriin piti porata vakio kohdille nuo reijät.. Tuommosta spray massaa laitoin joka paikkaan.. tiijä onko hyötyä vai haittaa
Sähköt oli makia kytkeä kerranki.. tuommosella ryöstösarjalla tuonne pistokkeen väliin.
Ja jottei liian vähillä kuvilla päästä nii tämmöstä on tullu hetken käytettyä.. Tiiä sitte onko tästäkään muuta hyötyä ku rahapussin keveneminen
Koukku on alkuperänen Oris, joten asennus oli suht kivuton.
Tulevat siis näinkin yksinkertaisesti kiinni, reijät oli valmiina
Yhdet reijät tarvi porailla tuohon ja tulpata vanhat puskurin kiinnikereijät.
Uusilla pulteilla ja puskuriin piti porata vakio kohdille nuo reijät.. Tuommosta spray massaa laitoin joka paikkaan.. tiijä onko hyötyä vai haittaa
Sähköt oli makia kytkeä kerranki.. tuommosella ryöstösarjalla tuonne pistokkeen väliin.
Ja jottei liian vähillä kuvilla päästä nii tämmöstä on tullu hetken käytettyä.. Tiiä sitte onko tästäkään muuta hyötyä ku rahapussin keveneminen
® Mesen Porkkana-klubi
No on siinä sanomista, muunmuassa maalipinta palanut monesta kohtaa puhki jne. Mulla on nyt molemmat autot myynnissä että kun toinen menee niin voi toisen ottaa pois myynnistä. 190 olllut nyt käyttiksenä mutta tilaa niin rajallisesti että pakko olis saada toinen nyt sitten pois w202 vois lähtiä vaikka 900e. Erittäin edullisesti siis, mutta on siinä työtäkin jos haluaa siistin
Olispa tilaa eikä olis opiskelija nii enempi ko mielellään pitäisin molemmat
Olispa tilaa eikä olis opiskelija nii enempi ko mielellään pitäisin molemmat
® Mesen Porkkana-klubi