Eli alle vaihtu uuet etujouset ja -iskarit sekä molemmat moottorin tyynyt.
Keula oli mun mielestä ollu sentin pari liian korkeassa asennossa joten olin hankkinu avantgardeen tarkotetut jouset (ja iskaritki) oottelemaan sopivaa aikaa. Tossa kun vanhat saatiin purettua poies, huomattiin ekana että jousista oli joskus laikattu pätkät poies.
Osanumero oli vieterissä vielä näkyvissä joten nopea googlaus paljasti sen olevan kutoskoneiseen tarkotettu, tainnu joku aiempi omistaja olla hätäsesti ostoksilla

Toinen iskari oliki sopivasti vielä vuotanu joten selkeesti oli aika uusia nekin.
Koneen tyynyt oli uusiin vertaillessa ihan selkeesti lopussa ja kylläpä sen jo käynnistä huomasi eron. Siinä samalla kun piti pakoputkessa asuvaa pönttöä käyttää poissa tieltä havaittiin että senkin oli joku kerenny suolistaa, nätti luukku oli kyljessä hitsattuna

Harmi vaan että seuraava liitos oli koottu huonosti ja sehän oliki vuotanu oikeen kunnolla, ilmankos tyhjäkäynnillä tuntuki hytässä että jokin käryää. Putsattiin ja korjattiin kuntoon.
Mukava oli kotiin ajella, pitää tarkastella sitä keulan korkeutta paremmin päivänvalossa kun on ehtiny asettua kohilleen, jos ei oo sopiva nii seuraavalla huoltokäynnillä säädetään. Varoja jäi molempiin suuntiin.
Laatikkoöljyjen huuhteluvaihto + kyb-venttiili on tosiaan seuraavat listalla ja samalla menee uusiks laatikon takakannake.
Mutta jos ensin hakis leimaa, alustan puolesta pitäs kyllä mennä läpi
