Moro kaikille.
Ostamassa w211 farkku 280 t V6 tieseliä (190 hp). Tällä yksilöllä aj. vajaa puol miljoonaa. Kertokaa ja avittakaa ihmeessä onko näillä kilsoilla jotain mitä kannattaa pitää silmällä eritoten..? Suuttimet kenties...?
Vinkkejä..
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Re: Vinkkejä..
Varmistahan onko lauhduttimen o-rengas jo vaihdettu. Ihan V-aukon pohjalla, ja iso työmäärä tunneissa.
Miten lie pakosarjat, ahtimen säädin, abs-kehät jne.
Miten lie pakosarjat, ahtimen säädin, abs-kehät jne.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Re: Vinkkejä..
Moottorin öljytäytteiset tukikumit. Yksi ylenkatsotuimpia huoltokohteita Mersuissa.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Re: Vinkkejä..
Kyllä noille metreille jokainen auto on yksilö. Osa on ihan pommeja ja osa todella siistissa kunnossa.
Alustan tukivarsiremppa sasi olla tehnynä, tai se on just edessä.
Vaihteiston ja perän öljynvaihdot tehtynä edes 100tkm välein.
Farkuissa takana ilmajouset, pysyykö perä ylhäällä yön yli. Kompuran ilmansuodatin ja ilmankuivaimen ryynit vaihtoon heti niin järjestelmä kerkeää kuivata ennen pakkasia
Alustan tukivarsiremppa sasi olla tehnynä, tai se on just edessä.
Vaihteiston ja perän öljynvaihdot tehtynä edes 100tkm välein.
Farkuissa takana ilmajouset, pysyykö perä ylhäällä yön yli. Kompuran ilmansuodatin ja ilmankuivaimen ryynit vaihtoon heti niin järjestelmä kerkeää kuivata ennen pakkasia