...mutta uskoisko tuohon nyt tosiaan. [/quote]Motonet kirjoitti:Vihje: 78 vaihtuu asetelma+laakeri itsekeskittäväksi!
W123 kytkin pitääkö keskittää
W123 kytkin pitääkö keskittää
W123 250 -79 ja 4-v manuaali. Siirrän paineasetelman+kytkinlevyn koneesta toiseen. Pitääkö kytkinpaketti keskittää vaiko ei? Siirrettävä satsi on alkuperäisen oloinen Eichtel&Sachs AG, mersulogolla varustettu paketti.
Tää on ihan kohta valmis.
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Malli 123
Tekniset muutokset, 4- ja 5-sylinteriset moottorit
Kesäkuu 1978
painelevy ja kytkimen painelaakeri: uudet itsekeskiöityvät laakerit.
Näin sanotaan aapisessa, joka tosin koskee dieselmoottorisia malleja. Mutta miksipä ei 250 olisi uudistunut samalla tavalla. Jatkotoimet ovat silti lukijan vastuulla
Tekniset muutokset, 4- ja 5-sylinteriset moottorit
Kesäkuu 1978
painelevy ja kytkimen painelaakeri: uudet itsekeskiöityvät laakerit.
Näin sanotaan aapisessa, joka tosin koskee dieselmoottorisia malleja. Mutta miksipä ei 250 olisi uudistunut samalla tavalla. Jatkotoimet ovat silti lukijan vastuulla
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Kyllä se levy pitää keskittää muuten voi tulla pahoja ongelmia laatikon takaisin asennuksen kans.Silmä mitta on yleensä täysin riittävä.Omassa autossani kytkinlevyn keskiö oli kyllä niin löysä että olis voinu mennä keskittämättäkin mutta en tiedä sitten .Keskitin levyn kuitenkin ja laatikon asennus sujui kivuttomasti.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
No niin, itse itseäni opettaen: paineasetelma (=painelevy) ja laakeri ovat toki vähän eri asia kuin kytkinlevy. Eli keskitetään kunhan saadaan uusi levy tilauksesta toivottavasti huomenna. Vanha vuodesta -79 ajossa ollut oli kyllä erittäin siisti mutta kohtalaisen vaihtorajalle kulunut.
Tulipa taas hintavertailua: pelkälle kytkinlevylle kertyi hintaa
- Vehossa 334 euronkia
- KL:ssä 150,- (Sachs)
- AD-varaosamaailmassa 114,- (Sachs) ja toimitus huomiseksi
Sen sijaan KL:n viimeinen painelaakeri oli poistomyynnissä parillakympillä.
Tulipa taas hintavertailua: pelkälle kytkinlevylle kertyi hintaa
- Vehossa 334 euronkia
- KL:ssä 150,- (Sachs)
- AD-varaosamaailmassa 114,- (Sachs) ja toimitus huomiseksi
Sen sijaan KL:n viimeinen painelaakeri oli poistomyynnissä parillakympillä.
Tää on ihan kohta valmis.