Iltapäivää!
Pitäs ilmeisesti vaihtaa tuo apukuskin puolen vetoakseli kun toisena päivänä ääntää kovasti semmonen kolina/kilkatus ja toisena ei.
Mikä niistä perän pulteista oli se tyhjennys roppu se tähtipäinenkö? Ja pittääkö sitä perää löysätä rungosta että saapi sen takaposken poissa, kun jostain luin, että joissain malleissa pitää. Ootteko muut koskaan tehnyt tunkin alla tuommosta, aika tympiää kyllä on.
Vetarin vaihto.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tyhjennysroppu kuusiokolo sijaitsee takakannessa, oikea alareuna ja täyttöroppu vasemmalla etusivulla.....
Homma etenee näin:
- auto ylös
- rengas pois
- jarrusatula pois
- vetari pois navasta
- öljyt pois
- perä alas > perähän on kiinni poikkipalkissa neljällä pultilla
- perän takakansi pois
- vetarin sokka pois perän sisältä........jne.
Homma etenee näin:
- auto ylös
- rengas pois
- jarrusatula pois
- vetari pois navasta
- öljyt pois
- perä alas > perähän on kiinni poikkipalkissa neljällä pultilla
- perän takakansi pois
- vetarin sokka pois perän sisältä........jne.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
Noniin nyt on vetari saatu irti vaikkakin kahdessa osassa tuli mutta pääasia, että tuli. Tyhjennysroppuun piti hitsata oma avain ja muitakin työkaluja piti jalostaa.
Kyselisin tässä vinkkejä, että mitenhän sen sokan saa sinne vielä takaisinkin ja
millä olette kiristäneet ne perän kannen ylimmät pultit. Ja millä olisi hyvä täyttää
öljyllä se perä. Vielä ihmettelen, että ei oulusta yhtä vetaria löydy ja sekin pitää jostain kaukaa tilata on kyllä ihme.
Kyselisin tässä vinkkejä, että mitenhän sen sokan saa sinne vielä takaisinkin ja
millä olette kiristäneet ne perän kannen ylimmät pultit. Ja millä olisi hyvä täyttää
öljyllä se perä. Vielä ihmettelen, että ei oulusta yhtä vetaria löydy ja sekin pitää jostain kaukaa tilata on kyllä ihme.