Ehei raavi ET:llä 23:kaanHemingway kirjoitti:Mikä et? 37:lla ei pitäis raapia.veppe kirjoitti:Mulla on 225/45/17 ja etukaariin raapii pahoissa heitoissaPitää korkeammat kumit pistää jousten päälle
Sais sillä muutenkin tuon tasapainoon..

En ole varma ET:stä, pitääpä jossain vaiheessa tarkistaa.. Ei noista kuvista oikein näe, mutta kyllähän ne edestä vähän liikaa tulee yli..AM kirjoitti:Ehei raavi ET:llä 23:kaanHemingway kirjoitti:Mikä et? 37:lla ei pitäis raapia.veppe kirjoitti:Mulla on 225/45/17 ja etukaariin raapii pahoissa heitoissaPitää korkeammat kumit pistää jousten päälle
No ei varmaan raavi lokasuojan kaareen noin isolla ET:lläAM kirjoitti:Ehei raavi ET:llä 23:kaanHemingway kirjoitti:Mikä et? 37:lla ei pitäis raapia.veppe kirjoitti:Mulla on 225/45/17 ja etukaariin raapii pahoissa heitoissaPitää korkeammat kumit pistää jousten päälle
Pohjat taitaa olla nykyisessäkin kulkineessa: alkuperäinen koko 175/80 R 14 on korvattu huippumatalalla 185/70 R 14 -profiililla. On hieman ohuen näköiset nuo tuuninkirenkaat, ihan kuin kutistesukkaa olis vetästy vantehien päälle.dealer kirjoitti:Olette ajaneet monenlaisilla Mersuilla.
Joukkoon mahtuu tuunattuja autoja, ainakin senverran tuunattuja että vanteet ja renkaat on vaihdettu.
Mikä on ollut suurin rengaskoko Mersussa jolla olette ajaneet ?
Hakusessa autot joiden ajamiseen riittää B-kortti.
Omalla kohdallani "pohjat" tulivat tänään: 285/35/22"
Prööt,aika pienet,lähtis tästä ajelemaan loppupäiväksi 38":silla vanteilla varustetulla vehkeelläkimmop kirjoitti:Aika kevyitä noi teijän rinkulat. Itellä alla 35*15*15 tuumaset mateen nahat vaikkakin otteessa vain 255/85-16
Pätkä G on ja toki laitan kuvia kunhan pääsen oman koneen ääreen säätämään.. Ei noita 35" ole oikeasti ku kerran käytetty alla ja todettu niiden mahtuvan. Kisa/ mettä renkaina luokkamääräysten vuoksi 33*13.5-15 ja ajorenkaina noi mitkä otteessa. 33*12.5 sais otteeseen mut ei jaksa alkaa levikkeitä väsäämään kun eivät kuitenkaan pysy ehjinä metässä.AM kirjoitti:Prööt,aika pienet,lähtis tästä ajelemaan loppupäiväksi 38":silla vanteilla varustetulla vehkeelläkimmop kirjoitti:Aika kevyitä noi teijän rinkulat. Itellä alla 35*15*15 tuumaset mateen nahat vaikkakin otteessa vain 255/85-16![]()
No eihän ne ihan mersussa ole
![]()
Onko kimmop:llä G mersu,kansa vaatii kuvia