Dieselöintiä taas kerran...
- SevenEleven
- Viestit: 21
- Liittynyt: 07.6.2006 14:07
- Paikkakunta: Jyväskylä mlk
Dieselöintiä taas kerran...
Olisiko idioottimainen temppu tai käytännössä mahdoton operaatio heittää 190E bensa-automaattiin (-92) esim 220 CDI kone +automaattiloota? Jos meinaan "jostain" löytäisi edullisen kone+laatikko -paketin? Nyt puhuu amatööri ja epärealisti, joka ei itse osaa pajassaan loihea mitä vaan...
- SevenEleven
- Viestit: 21
- Liittynyt: 07.6.2006 14:07
- Paikkakunta: Jyväskylä mlk
Kiitos, näin kyllä päättelinkin. Appiukon C-cdi on niin herkku ajettava ja naftapihi, että haihatteluajatukset heräsivät. Mikähän olisi nykyaikaisin tai helpoin kone heittää keulille, jos laatikko voisi jäädä paikoilleen - 2.5d viitonen, 2.0 nuhapumppu-neppa?!Melitos kirjoitti:Olisi.
Tai ainakin kauhea savotta sähköjen kanssa koska CDI on täysin sähköisesti ohjattu moottori. Samoin vielä automaattilaatikolle omat sähköpoksit.
Jos nuo mainitsemasi 2.5d ja 2.0d ovatten nuita 124/201-sarjan patoja OM602 ja OM601,SevenEleven kirjoitti:Mikähän olisi nykyaikaisin tai helpoin kone heittää keulille, jos laatikko voisi jäädä paikoilleen - 2.5d viitonen, 2.0 nuhapumppu-neppa?!Melitos kirjoitti:Olisi.
Tai ainakin kauhea savotta sähköjen kanssa koska CDI on täysin sähköisesti ohjattu moottori. Samoin vielä automaattilaatikolle omat sähköpoksit.
niin samoja kamppeitahan ne on keskenää, toisessa yksi pytty lisää.
Eikö se ole sama silloin hankkia 190 2.5D A suoraan?
Pro HVM
- SevenEleven
- Viestit: 21
- Liittynyt: 07.6.2006 14:07
- Paikkakunta: Jyväskylä mlk
No joo. Mites, luin tossa vanhan keskustelusarjan automaatin säätelyistä ja öljynvaihdoista. Että missä se oikeastaan olis se vaijeri, jolla sais säädettyä vähäsen sitä vaihtokohtaa? Onko se jossain samoilla nurkilla kuin ruiskulle tuleva polkimen vaijeri, on tietysti? On vähän sellainen maku, että laatikko vaihtaa vähän liian iisisti kolmoselta neloselle?Rässi66 kirjoitti:Jos nuo mainitsemasi 2.5d ja 2.0d ovatten nuita 124/201-sarjan patoja OM602 ja OM601,SevenEleven kirjoitti:Mikähän olisi nykyaikaisin tai helpoin kone heittää keulille, jos laatikko voisi jäädä paikoilleen - 2.5d viitonen, 2.0 nuhapumppu-neppa?!Melitos kirjoitti:Olisi.
Tai ainakin kauhea savotta sähköjen kanssa koska CDI on täysin sähköisesti ohjattu moottori. Samoin vielä automaattilaatikolle omat sähköpoksit.
niin samoja kamppeitahan ne on keskenää, toisessa yksi pytty lisää.
Eikö se ole sama silloin hankkia 190 2.5D A suoraan?
Yhden dieselöinnin 2.0E>> 250dt tehneenä voin sanoa että unoha koko juttu.
Nuo autot on nykyään niiiiin halpoja ja paljon tarjolla, että sama ostaa valmis ja hävittää entinen.
Kova työ ja varsinkaan jos ei ite osaa tehä ja alkuperäisyyden kanssa on sitte vähä niin ja näin.
Jos kokeilla haluat, niin täältä löytyy priima 250D kone kaikilla tykötarpeilla
Nuo autot on nykyään niiiiin halpoja ja paljon tarjolla, että sama ostaa valmis ja hävittää entinen.
Kova työ ja varsinkaan jos ei ite osaa tehä ja alkuperäisyyden kanssa on sitte vähä niin ja näin.
Jos kokeilla haluat, niin täältä löytyy priima 250D kone kaikilla tykötarpeilla