c250tdt lastuttaminen?
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: 20.1.2008 15:50
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
c250tdt lastuttaminen?
Olisko jollain suositella jotain erityistä paikkaa missä moinen kannattas lastuttaa? nii ja auto on siis vm-97
"Life is too short to BULLSHIT", s124 rokkaa!!!
Karalaa on moni kehunut. Oma kohtaisia kokemuksia ei ole"vielä".
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kyllä minäkin uskallan Karalaa suositella. Tehon nousu lienee siinä 30hp:n tietämillä. Jälleenmyyjiäkin löytyy niin ei tarvitse välttämättä
Jyväskylään asti ajella.
http://www.turbotec.com/henkiloautot/yh ... kartta.php
Jyväskylään asti ajella.
http://www.turbotec.com/henkiloautot/yh ... kartta.php
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: 20.1.2008 15:50
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
vie pumppu pajalle (mynä tai pp-diesel) ja asennutat 7 tai 8mm tapit (saat sieltä vissihin jotku kartat loppusäätöjä varten) ja sen jälkeen ohjelmointiin niin jo on kumma ellei ala savuta renkaat ja putkisto (olettaen että puhallin on riittävän iso )
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
ei käyttö auto pitäs vielä olla. ja manuaali askin pitäis vielä kestää, johonkin parin sadan korville ois kiva päästä,mutta onkohan lie mitään toivoa ? 606 vakioahdin ois varmaan tulossa.
Viimeksi muokannut keijo17, 24.10.2011 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vakio aski kestää kivasti sen parisataa, mut kytkin saattaa antautua jossainkohti. en oiekeen tiä et pitääkö saada 200 hummaa ihan 6 mm tapeilla? kai niilläki se onistuukeijo17 kirjoitti:ei käyttö auto pitäs vielä olla ja manuaali aski sais kestää johonkin parin sadan korville ois kiva päästä mutta onkohan lie mitään toivoa ? 606 vakioahdin ois varmaan tulossa
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Ite vaihtelin tuon 606:sen turbon ja tein 3" putkiston tuohon omaan. Vielä en oo kerenny (ei oo opiskelijan lompakko antanut periks) ohjelmaa laittaa, mut varmaan joku 180-190hp pitäs olla ihan mahdollista pelkällä ohjelmalla. Vielä kun laittas paremman kuulerin, niin ois hyvä.
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kyllä 606:sen turbolla ja oikeanlaisella ohjelmalla 200 menee rikki.
Tosin kuuleri ei kyllä olisi pahitteeksi. Saattaa kyllä olla että ohjelmointi on suoritettava Leppävedellä, ellei Karala sitten lähettele custom ohjelmaa jollekin jälleenmyyjälle
Mullahan homma on tehty nurinkurisesti, eli vaihdoin turbon vasta ohjelmoinnin jälkeen. Vakio turbolla 185/320 muistaakseni, ja silloin sai
kytkimen luistamaan kun löi tossun lattiaan. Isomman turbon vaihdolla koneen käytös muuttui mukavampaan suuntaan ja kytkinkin pitää.
Ja taitaa pakopaineetkin olla paremmalla tasolla. Että sinänsä tuo isompi turbo + "vakio"ohjelma ei ole hassumpi vaihtoehto.
Tosin kuuleri ei kyllä olisi pahitteeksi. Saattaa kyllä olla että ohjelmointi on suoritettava Leppävedellä, ellei Karala sitten lähettele custom ohjelmaa jollekin jälleenmyyjälle
Mullahan homma on tehty nurinkurisesti, eli vaihdoin turbon vasta ohjelmoinnin jälkeen. Vakio turbolla 185/320 muistaakseni, ja silloin sai
kytkimen luistamaan kun löi tossun lattiaan. Isomman turbon vaihdolla koneen käytös muuttui mukavampaan suuntaan ja kytkinkin pitää.
Ja taitaa pakopaineetkin olla paremmalla tasolla. Että sinänsä tuo isompi turbo + "vakio"ohjelma ei ole hassumpi vaihtoehto.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Kyllähän tuo ihan kohtuullinen varmaan on, mutta kyllä ahtolämmöt tuppaakeijo17 kirjoitti: ja eikös tuo cooleri oo ihan hyvän kokonen ja alumiinipäädyt ja kaikkee?
olemaan aika kovat jos aletaan tehoa ottamaan. Vaikeahan tuonne on isompaa saada, varsinkin jos mielii ilmastoinnin säilyttää.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89