220cdi 143hv virittäminen.
220cdi 143hv virittäminen.
Alotetaan oma juttu tästä, ehkä tämä jo saadaan valmiiksi 1-2 vuoden aikavälillä. Jokatapauksessa kun tästä voi saaha enemmänki kait juttua aikaan niin en halua dieselviritys diippadaappia tuonne yleisesittelyn puolelle
eli, moni jo tuntee tapauksen kun minun 220 korkeapainepumppu otti ja leikkasi kiinni.
joten Jos nyt sitten lähetään sille tielle että aletaan tuunaamaan urakalla ja vaihdetaan:
-pumppu 270cdi
-turbo 270cdi
-kiinacooleri
-ohhjelma
-muuta?
Niin mitäs olisi toiveissa saada tehoja ulos penkissä? Mitä se tomaattilaatikko sanoo tästä hommasta? Minä en tiedä dieseleistä juuri mitään ja cdi autoista vielä vähemmän. Kamalaa puuhaa kertakaikkiaan mutta minkäs teet, köyhän on yritettävä sieltä missä aitaa ei ole lainkaan.
eli, moni jo tuntee tapauksen kun minun 220 korkeapainepumppu otti ja leikkasi kiinni.
joten Jos nyt sitten lähetään sille tielle että aletaan tuunaamaan urakalla ja vaihdetaan:
-pumppu 270cdi
-turbo 270cdi
-kiinacooleri
-ohhjelma
-muuta?
Niin mitäs olisi toiveissa saada tehoja ulos penkissä? Mitä se tomaattilaatikko sanoo tästä hommasta? Minä en tiedä dieseleistä juuri mitään ja cdi autoista vielä vähemmän. Kamalaa puuhaa kertakaikkiaan mutta minkäs teet, köyhän on yritettävä sieltä missä aitaa ei ole lainkaan.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
katotaan ny alkuun jos saisi 200hv ja 400nm rikki, ni siinähä olis jo alkua. Täs koko illan lueskellu näiden foorumien cdi juttuja eli tuikun ja tapion lähinnä...
crash course in cdi surgery
crash course in cdi surgery
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Näin tekee, kannattasko sittenkin pitää Väykky vakiona ja tuumia suoraan isompikoneisen laittoaVirittäminen maksaa ennemmin tai myöhemmin Tiesit kyllä tämän
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
joo-o kyllähän se toki on kallista. sellanen v8 olis kyllä muikea mutta samantien vois sit laittaa bensiiniauton, vaikka vähän yli 7 litrainen brabus. Neki o vähä liian kalliita kyl.
Mut jotta saahaan tää auto edes liikkumaan ni nyt pitäs tosissaa saaha noita 270 osia
Eikä tollanen om628 maksa ku 3-4 tonnia
Mut jotta saahaan tää auto edes liikkumaan ni nyt pitäs tosissaa saaha noita 270 osia
Eikä tollanen om628 maksa ku 3-4 tonnia
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Jos otetaan käytettävyys yhdeksi halutuista ominaisuuksista ja tiedänkin Sergeyn nauttivan cruisailusta niin silloin voi mun mielestä unohtaa tuon 320:stä kotoisin olevan Garrettin. Herää aika paljon korkeemmilla kierroksilla nelimukisessä versus 270:stä oleva.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
tässä jo sormet syyhyää että "sofort kaufen" tuolla ebayssä, mutta ku uskaltais ostaa jotaki ku en tiä mitä pitää ostaa
ostin ny sitte nahkapöksyiltä käytetyn pumpun joka peräisin w203 270CDI, romuraudalla ajettu 107tkm ja auton väri oli musta hintaa tuli 261,2e sisältäen rahdit.
ostin ny sitte nahkapöksyiltä käytetyn pumpun joka peräisin w203 270CDI, romuraudalla ajettu 107tkm ja auton väri oli musta hintaa tuli 261,2e sisältäen rahdit.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tuossa on aika hyvä tietopläjäys: http://www.turbotec.com/henkiloautot/et ... 220cdi.php