cdi viton osto?

Vastaa Viestiin
jussaP
aktiivimeseläinen

cdi viton osto?

Viesti Kirjoittaja jussaP »

pistän kaverin puolesta kyselyä kun en itse osannut kaverille oikeen mitään sanoa. Eli kaveri on hankkimassa 112 cdi vitoa vm- 2001, automaatti ja ajettu 337tkm. Koriltaan siisti kuten myös sisustaltaan...
korithan näissä ilmeisesti on ruosteherkkiä?? no se puoli on autosta jo tarkistettu.... ja ilmeisesti suutin vikoja näissäkin jonkin verran??? mitäs muuta kannattais ottaa huomioon :roll:
kiitokset jo etukäteen neuvoista 8)
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
jupi

Viesti Kirjoittaja jupi »

no vesipumpun ynnä muitten moniuraremmillä olevien laiteitten kunto.. on meinaan kohtuu työläs savotta vaihtaa hilut...ihan perus kulutus osiahan nuoki on..on vaan sen verta vee mäinen vaihtaa/huoltaa nuo tai yleensäkkin mikään... :shock:
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
tuikku
Mersutohtori

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Tuotatuota, jos se on oikeasti kaveri, niin sano että säästää vielä vähän ja ostaa sellaisen pari vuotta uudemman, takavetoisen.
Vanha etuvetovito ja tekniikan tuntemattomuus on yhdistelmä, jonka odotusarvo onnellisen lopun suhteen on valitettavasti nolla...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
AM
Mr.Tuning

Viesti Kirjoittaja AM »

Minulla on ollut Vito nyt..hmm.. kohta 5 vuotta. Ei mitään isompaa vikaa. Käsijarrua saa korjailla joka katsastukseen, samaten kulutusosaa vetarin suojakumit. Ei ainuttakaan vikatilaa, ei ole kertaakaan jättänyt välille/ollut vikaa mikä estäisi ajamisen. Ruosteita saisi korjata joka päivä jos kiinnostaisi :lol: Helpompaa kun vaan hyväksyy että ruostetta on.

Automaatin itse unohtaisin kokonaan, nuo Viton tomaatit on ainakin minun mielestä melko heikkoja. Ja kalliita korjata. Viton manuaali on ihan ok, parempi kuin henkilömalleissa käytettävyydeltään.

Auto on kylmä jos eberi ei toimi. Pirun kylmä.

Etuveto Vito on mainettaan parempi. Mutta ei se hyvä ole :lol: Mutta parin-kolmen tonnin hintaluokassa hyvä vaihtoehto. Enempää en tuollaisesta maksaisi vaikka olisi kuinka hyvä. Sitten katselee ennemmin niitä takavetoja.
veskola
V-klasse-spesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Minulla on nyt ollut automaattivito yli 9 vuotta, ei niissä mitään ihmeellistä yleensä ole...buhahahah.

Käske sen kaverin ostaa mieluummin vaikka olutta.
jussaP
aktiivimeseläinen

kyllä se tuntu että pysyy toistaseksi vag autojen kimpussa :roll:
® Mesen Porkkana-klubi
AM
Mr.Tuning

Viesti Kirjoittaja AM »

Ojasta allikkoon :D No sama kai tuo kummassa on.
Kris

Viesti Kirjoittaja Kris »

Itellä C w202 vaihtu tänään W638 112cdi vitoon.... manuaaliversio. Kahden vaiheilla olin t4 transportterin ja viton välillä ja päädyin vitoon, koska se on mielestäni näppärämmän kokoinen ja samalla hintaa vitoja sai vähemmän ajettuna ja paremmin varusteltuna. Aika sitten näyttää, miten toimii... enpä ite hirveesti etukäteen näitä murehdi...Sitte vaan korjataan jos korjattavaa on.
Kaikki mutsit on milffejä, paitsi meidän mutsi...
pjj53

Viton osto ??

Viesti Kirjoittaja pjj53 »

Eikös tuo ole etuveto??

Jos on, ja automaatti, niin tuo laatikko on jostai peugeotista kotoisin :evil: , muistaakseni. Jos on, unohda koko juttu :!:
jussaP
aktiivimeseläinen

Re: Viton osto ??

pjj53 kirjoitti:Eikös tuo ole etuveto??

Jos on, ja automaatti, niin tuo laatikko on jostai peugeotista kotoisin :evil: , muistaakseni. Jos on, unohda koko juttu :!:
joo etuveto... kaveri hautas jo vito haaveet ku täällä niin hyväksi kaikki on pelotelleet :lol:
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”