No nih... Kaveri soitteli tuossa ja kertoi että jollain hänen tutulla on M103sta kadonnut tyhjäkäynti lämpimänä. Nii joo auto on W124 300E
Kuulemma kylmänä käy ihan normaalisti mutta kun lämpenee niin ei käy tyhjäkäyntiä... Pitäs kuulemma käyä vilkasemassa.
Missäs mahtaa vika piileä? Lambda? joku lämpöanturi?... Tuosa ruiskukoneessahan kaikanmaailman tyhjänpäiväsiä paine-ero säätimiä. Bensanpaineen säätimiä, tyhjäkäyntimoottoreita... Sanonko että vaiha auto?
M103 käynti ongelmaa. TAAS...
Joo pistäs kylmänä käyntiin niin melkeen veikkaan, että kun lämmöt on n. 78-79 astetta niin tyhjäkäynti loppuu? Mulla oli ihan sama vika 300 e katissa m -90 ja vika löytyi kalliin etsinnän jälkeen virranjakajasta! Nimittäin kun se kuulemma lämpenee siinä koneen päässä niin alkaa kipinä vanhasta jakajasta lennellä miten sattuu! Älä osta kuin aluperäistä Boschin jakajaa niillä muilla ei tee mitään - on kuulemma ainoa bakeliittinen jakaja tää bossi. Toivottavasti jeesaa, vaikka se on kyllä arvokas eli 120 erkkiä.