Erikoiskuljetuskalustoa n. 30 v. sitten:Laaksonen kirjoitti:Silvastille lisää isoja Arocseja:

RR:n venemoottorissa venttiilikopan V-muoto oli näköjään toisinpäin:Laaksonen kirjoitti:..........................................................................................................3
Scanian alkuperäinen, 14,2-litrainen (14 188 cm ) V8
jossa tunnusmerkkinä nuo V:n muotoiset venttiilikannet oli tuotannossa n. 30 v (1969-99), uudempi 15,6-litrainen n. 13 v. (2000-13), nähtäväksi jää, kuinka pitkäaikainen tulee olemaan nykyinen 16,4-litrainen, maailman viimeinen kuorma-auton sekä vinkkeli- että 8-kone.
sinet vaan osaakondivo kirjoitti:[img]Laaksonen kirjoitti:Valmetilla ja Steyrillä oli muutenkin yhteistyötä 90-luvulla; vrt esim:
[img]
Hyvät kuvat
no jos vielä joskus sattuu noinkondivo kirjoitti:Ei näy edelleenkään ja Firefox on selain.xr kirjoitti:kumma juttu sinänsä että kun lisäsin nuo linkit tähän niin tuli kuvat näkyviin tuossa Laaksosen jutussakin![]()
On muuten pikkisen makian näköinen sisältä, Timolla on joku tarkoitus tehdä ko veturista näyttelyyn sopiva veturi kärryineen, keväällä käyn "ruinaamassa" kiertoajelua tuolla veturilla, sen tiedän ettei timo kuitenkaan päästä ratin taakkeLaaksonen kirjoitti:Tällainenkin jenkkirekka näkyy maastamme löytyvän:
http://www.lahettikytonen.fi/galleria