
Ajon jälkeen auto seisoi muutaman tunnin ja perä oli pudonnut maahan. No, perä nousi ylös, kun koneen laittoi käyntiin ja pyöritteli hetken. Ilmeisesti jouset ovat täysin lopussa ja perä on iskarien varassa. Jumittikohan siellä joku vai mikä tuli?
Öö. Iskarit on erilaiset ja kaasupallon ja iskarin väliset putket ovat erilailla. Lienevätkö kaasupallot samassa paikassa.Teo kirjoitti:Mulla olisi aiheeseen liittyen kysymys:
Ostin tossa varaosa-autoksi w123 230E farkun. Saisiko siitä siirrettyä ton korkeudensäätösysteemin kaikkine kilkkeineen sedaniin? Tarkoitus olisi vaihtaa samalla 200D koneen tilalle 230E kone +laatikko, eli sen tasontäätöjousituksen öljypummpu olisi koneen kyljessä valmiiksi.
Jos öljyä ei häviä, niin silloin häiriö on todennäköisesti säätöventtiilissä. Sen sisällä on venttiili, joka pitää iskareissa tietyn peruspaineen. En tarkkaan tiedä, miten käy jos tuo jumittaa auki eli pääseekö silloin ööli takaisin säiliöön. Ilmeisesti kuitenkin jokin osio säätöventtiilistä vielä pelaa, jos perä nousee takaisin vaateriin, kun koneen rysäyttää tulille.AriK123 kirjoitti: