Välillä Väyrysellä Vol. 2 - Vanja-eno Edition

Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

PÄIVÄN RUST-UP PIC - osa 3.

Kuva

Sitten vähän enemmän ruosteen puolta. Vaikka näyttää pahalta, on yllättävän kova. Ei siitä vielä meisseli eikä puukko läpi mennyt.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Yks tuttu äijä täs pohdiskeli, jos hankkis käyttöautoksi Väyrys -mallin Mersun kun olis saatavilla kohtuuhintaan monenmoisia ja monesti automaattina. Ei ajele paljon ja osaa ittekin korjailla. Onko ne oikeasti ihan toivottomia ylläpidettäviä pelliensä osalta?

Kattelin täs nettiautosta, että farmariväykkyjäkin saa oikeastaan valita, montako pyttyä, bensa vai diesel, kattoluukullinen vai ei jne. Ei kai ne kaikki voi olla ihan susia? Kalliita ne ei oo ostaa kun kattelee. Yllättävän kova tarjonta :shock:.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Enemmän nuo ruosteet ovat esteettinen asia ja joutunee nähdä uudestaa ruostefiksauksen vaivaa parin kolmen vuoden päästä vaikka tekisi hyvinkin...? Ehkä pohjaan ja helmaan joutuu jokusen paikan joskus lätkäsemään... Kun tietää ostavansa ruostetta, ei pety. Kattoo ostaessa semmosen jota ei vielä ole pahemmin yritetty fiksailla niin tietää mitä saa, niinkuin tuo minun väyväy. Ajo-ominaisuudet korjaa lievän harmituksen. Asenne on siis tärkeintä.

Sitten lainaus tämän auton edellisestä topicista:
dealer kirjoitti:- Eilen rivakan kiihdytyksen jälkeen syttyi EDC valo ja moottori sammui. Ei mitään vikatiloja vaan kunnon pelit-seis.
Ovien lukituksen ja aukaisun jälkeen lähti käyntiin ja sammui, noin 4. yrityksellä kävi taas mutta ajossa sammui heti kun kuormitti ja sama alusta.
Näin ajettiin viimeiset 5 km kotiin 10 pysähdyksen taktiikalla.
Äsken kyliltä tullessa teki tämän minullekin liikennevaloista lähtiessä. Ovien lukituksen ja aukaisun jälkeen lähti käyntiin ja sammui, mutta jo 3. yrityksellä kävi taas ja lähdin varovaisesti liikkeelle, Paavo hieman meinasi alkaa nikottelemaan mutta kun kiihdytin niin höyhenenkevyesti, matka jatkui ja jo parin sadan metrin päästä Paavo pelasi kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos tämä nyt uusii puolen vuoden välein niin kuin tähän asti tapahtunut, kyllä sen kanssa pystyy elämään.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Oivoi :( eipä hyvin ala väykyn matka siellä kun näin alkuun tuo sammuminen.

Vanja-enon lainaukseen oli jatkoksi:
delaer kirjoitti:Päivällä mietin asiaa ja tulin siihen tulokseen että en ole vaihtanut polttoainesuodatinta, lisäksi päätin varautua korjaukseen railpaineensäätimen tiivistesarjalla.
Näiden vaihtamisen jälkeen auto toimi illan n. 30 km ajot ongelmitta.
ja luulisin edelleenkin että silloinen sammuminen johtui juuri polttoainesuodattimesta, tuon kerran oire oli nimittäin sellainen että ei kestänyt yhtään kaasua vaan sammu.

Se kertomani sammuilu jota on ollut muutaman kerran meillä ajetulla n. 50tkm matkalla on ollut juuri tuota 1-3 käynnistyksellä pitkäksi aikaa korjaantuvaa.
Vikakoodeja oli joskus 1 ja 4 suuttimista, niille vaihdoin johdot boksille saakka kun oli niin hapertuneet suuttimen puoleisesta päästä.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

dealer kirjoitti:Oivoi :( eipä hyvin ala väykyn matka siellä kun näin alkuun tuo sammuminen.
No jaa, johan tässä on tullut huolettomia kilometrejä kuudessa päivässä yli 1300 km :wink: Ja parempi että heti näytti sen oikkunsa, että osaan vaimoa omakohtaisella kokemuksella valistaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Paavo-Johannes sai ehjemmän hymyn

ENNEN:
Vanja-eno kirjoitti:Kuva
JÄLKEEN:
Kuva
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

PÄIVÄN RUST UP PIC OSA 4.

Kuva

Molemmat helman päät takaosassa tälläsiä, tämä niistä se pahempi versio.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3029
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Tuon listan alla se on melko varma reikä :wink:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Fenton kirjoitti:Tuon listan alla se on melko varma reikä :wink:
Kuten jo Sherlock Holmesin apuri Dr. Watson totesi ummetuksen iskiessä: No shit Sherlock! :lol: :wink:

Tiilerin toisessä VäVä-topiksissa keskusteltiin Väykyn lämpenemisestä, niin sain olen tässä parina yönä testaillut tämän Väykyn lämpenemistä verrokkina entinen 300TD satalankku.

Lähtötilanne on aamuyö jossain kuuden hujakoilla ja pakkasta jossain -15 korvilla ja vaunu seissyt semmoset kaheksan tuntia kylmillään ilman lohkolämppäriä. Ajoreitti Pasilan postikeskus - Tuusulantie (2 km) - Kehä I (5 km) - Lahden moottoritie (10 km)- Kellokoski (50 km). Auto käyntiin ja hieman lumen putsausta laseilta ja menoksi.

Satalankku oli tarkenemislämmin sisältä reilun 5 minuutin päästä hieman ennen Kehä ykköstä, Paavo hieman ennen Lahden moottoritielle ajamista.

Satalankussa sai kääntää lämppäriä täysiltä tehoilta pois hieman ennen Lahden moottoritietä ettei tulisi hiki, Paavossa sama operaatio jossain Korson hujakoilla (20 km)

Ja hieman pitempään kun on ajellu noissa pakkasissa niin kyllä Paavossakin tarkenee.

Laitetaans sitten väliin PÄIVÄN RUST UP PIC OSA 5.

Kuva
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vanja-eno kirjoitti:Satalankussa sai kääntää lämppäriä täysiltä tehoilta pois hieman ennen Lahden moottoritietä ettei tulisi hiki, Paavossa sama operaatio jossain Korson hujakoilla (20 km)
Kummassakaan ei tarvitse laittaa lämppäriä täysille tehoille, tai yleensäkään käännellä lämpötilan säätöä juurikaan.
Rullien ollessa vaikkapa noin 20 asteessa lämmitys toimii täydellä teholla kunnes haluttu lämpötila on saavutettu, vaikka rullat olisivat maksimiasennossa ei lämpeneminen ole nopeampaa.
Jos sitten ajossa sisälämpötilan saavutettua säädetyn arvon tuntuu hieman liian kylmältä, tai kuumalta, voi rullaa hieman nihauttaa suuntaan tai toiseen.

Mutta joo, kelvollisesti tarkenee webastollisessa väykyssä. Kokeileppa jonain aamuna samat ajot niin että webasto on koko ajan pois päältä 8)
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Teki eilen ja tänään taas liikennevaloista lähtiessa sammumisen, mutta molemmilla kerroilla tuttu keino, ovet lukkoon ja auki salli matkan jatkumisen. Tuumittuani asiaan, totesin kaikissa tapauksissa olevan identtinen lähtökohta, eli rivakka kiihdytys liikennevaloista, liukasta ja kolmio syttyy kojelaudassa ja sitten EDC valo ja auto tumppaa... Asia ei minua niin kauaa haittaa lainkaan kunhan vain matka jatkuu :lol: mutta liukkaalla ei näemmä kannata olla raskas kaasujalka. Olisiko asialla tekemistä lastutuksen kanssa vai niinkuin yksi fakiiri epäili niin rail-paineiden kanssa... Ajamma jatkossa liukkaalla rauhallisemmin liikennevaloista lähteissä :wink:

Niin ja lopuksi taas kuva, tällä kertaa justiinsa pestynä ja vahattuna

Kuva
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Vikakoodien luvussa kun kävis niin saattais saada jotain suuntaa että mikä tuon sammumisen aiheuttaa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Nyt on kyllä ihan uudet tavat väykyllä jos alkaa sammumaan nimenomaan kiihdytyksessä, sehän yleensä johtuu railpaineen putoamisesta joka edelleen johtuu suuttimesta / suuttimista jne...
Suuttimet on kuitenkin ajettu varmaan alle 60tkm ja viime talvena vaihdoin railpaineen säätimeen o-renkaat, ei luulisi noista nyt vikovan :?
Jos vikatestissä löytyy koodia railpaineesta niin sitten on pakko olla jotain sen tapaista, ja sanoisin että pakkanen on nyt tuonut tuon ongelman esille.
Reippaita kiihdytyksiä on kyllä voinut tehdä, luulisin että hyvinkin reippaita kun tuolla on nuorisokin ajellut 8)
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Se pisti nyt protestin päälle ku joutu tiileri-setän tallista lähteen pois... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

jolle kirjoitti:Vikakoodien luvussa kun kävis niin saattais saada jotain suuntaa että mikä tuon sammumisen aiheuttaa.
Helmikuun rassausmiitissä varmaan lueskellaan mitä kertoopi vikakoodit
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Sunnuntaina kävi Paavo-Johannes Wolfien tehopuhdistuksessa sisustan osalta (KIITOS!) ja onpa puhdasta nyt sisällä, kelpaa istua.

Enpä muuten ole tainnut kertoa, että tämä Väykky on muuten tasan 100. auto jonka omistan... :D
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

554 tkm pulpahti Paavolle täyteen eli semmoiset 2700 km olen nyt tuolla ajellut ja mitään murheita ei ole ollut niiden parin sammumisepisodin jälkeen. Hieman lumiröykyissä on Tiilerin mainitsemat vakaajatangon päät kolahdelleet ja kovimpana pakkasaamuna olin muka kuulevinani sen kannatinlaakerin kitisevän, mutta eipä tuo ole sen jälkeen taaskaan äännellyt.

Mukava ja lämmin peli, lieko tyyntä myrskyn edellä :lol:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Oliko tuossa ecoline-merkkiset, vähän ajetut suuttimet? Ei sammuilu mitään normaalia ole. Ettei vaan ole orastavaa suutinvikaa jo nyt?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

On uudehkot suuttimet, mutta ainakaan ne sammuilut mitä minulla ollessa sattui eivät niistä johtuneet. Sen verran tuli kokeiltua :wink:
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:
jolle kirjoitti:Vikakoodien luvussa kun kävis niin saattais saada jotain suuntaa että mikä tuon sammumisen aiheuttaa.
Helmikuun rassausmiitissä varmaan lueskellaan mitä kertoopi vikakoodit
Ja nyt on koodit luettu. Vikaa sammumisiin tarjosi 1 ja 4 suuttimelle. Näistähän Tiileri on vaihtanut muistaakseni jo liittimet ja johdot boxille asti. Vika (ei anna polttoainetta niin paljoin kaasupoljin pyytää) siis boxin päässä, liekö lastutuksen tuoma ropleema? Mutta eipä tuota boxia ole tarve lähteä vaihtelemaan, kun pystyy tuon vian kanssa elelemään.

Myös tarjosi vikakoodia jäähdytysnesteen- / tuulilasinpesunesteen varoituksen kanssa. No kokemuksella voin sanoa että ainakin pesunesteen vikavalo ja sitäkautta anturi pelaavat. Kojelaudassa syttyy jäähdytysnesteen määrän merkkivalo kun laittaa virrat päälle, joten vika lienee anturissa (huono kontakti? / johdotus?).

Yllättävin vika oli muistissa ilmamassamittarin lämpökalvosta, joka oli diagnosoitu parisataa kilsaa ennen minulle tulemista. Tiedä onko oireillut mitään??? Muistuisko Tiilerille? Itse en auton ajossa mitää poikkeavaa ole huomannut.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vikaa sammumisiin tarjosi 1 ja 4 suuttimelle. Näistähän Tiileri on vaihtanut muistaakseni jo liittimet ja johdot boxille asti.
Juuri näin :roll:
Vika (ei anna polttoainetta niin paljoin kaasupoljin pyytää) siis boxin päässä, liekö lastutuksen tuoma ropleema? Mutta eipä tuota boxia ole tarve lähteä vaihtelemaan, kun pystyy tuon vian kanssa elelemään.
Ei ole tullut ohjelmoinnin myötä.
Se on toinen juttu sitten että toimisiko vakiosoftalla noilta osin, mutta ainakin parisataatuhatta on ajettu viritettynä ilman sammahteluja.
Yllättävin vika oli muistissa ilmamassamittarin lämpökalvosta, joka oli diagnosoitu parisataa kilsaa ennen minulle tulemista. Tiedä onko oireillut mitään??? Muistuisko Tiilerille? Itse en auton ajossa mitää poikkeavaa ole huomannut.
Ei mitään havaintoa. Vikatilassa ei ole ollut yhtään kertaa meillä ollessa. Mitä joskus aiemmin olen vikatestiä ottanut niin mielestäni tuota vikaa ei ole ollut muistissa.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Se katsos päätti kai sitten tehdä viimesen vian sulle, kun ostohetkellä oli mittarissa 551440 nin *rin mukaan tuo vika oli 551200 tienoolla :lol:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Tuli tänään täyteen :D

Kuva
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Pesasinpa sunnuntaina Paavoa painepesurilla ja kas...

Kuva
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ooh :D Kaunis reikä :pusuposkelle:
wiimax.fi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Eiks tää oo nyt vähän niiQ racing-malli kun on etujarrulla tämmönen läpivirtus tuuletus :lol: :lol: :lol:
Vanja-eno kirjoitti:
Kuva

Sitten vähän enemmän ruosteen puolta. Vaikka näyttää pahalta, on yllättävän kova. Ei siitä vielä meisseli eikä puukko läpi mennyt.
Juu ei mennut puukko eikä meisseli mutta vesisuihku paineella meni :lol: :lol: :lol:

En tainnu koputtaa tarpeeksi lujaa, enkä oikeesta kohdasta :D
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kevään tullen rapsuttelet enimmät pintaruosteet pois ja paikkaat reiät, sitten kilikalipullosta maalia päälle ja kesä menee "nättinä" :roll:

Tässä väyrysessä on muuten pieni pala E420 väykkyäkin :idea:
wiimax.fi
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Tuolta saa kilikaleja värikoodilla niin tulee ehkä jopa melkein hyvä:
http://www.automaalit.net
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Mersua ei oikein uskalla painepesurilla pestä. Itse putsasin tyttären lakkiaisiin pihan betonilaattoja painepesurilla ja niistä lähti pintakerros vesisuihkulla. Oli taiteellisen näköistä.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3387
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

dealer kirjoitti:Kevään tullen rapsuttelet enimmät pintaruosteet pois ja paikkaat reiät, sitten kilikalipullosta maalia päälle ja kesä menee "nättinä" :roll:
Oli kyllä Wolfien kanssa puhetta, että jos yhdessä joku päivä "kevvväämmällä" rasuteltais ruosteita + laiteltais epoksia yms. tilpehööriä ja sitten kilikalikilikalit pintaan...
dealer kirjoitti:Tässä väyrysessä on muuten pieni pala E420 väykkyäkin :idea:
Que? :ei_tajuu:

Se alahuuliko?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”