![Kuva](http://www.mese.fi/forum/userpix/2626_WP_001388_1.jpg)
Sitten vähän enemmän ruosteen puolta. Vaikka näyttää pahalta, on yllättävän kova. Ei siitä vielä meisseli eikä puukko läpi mennyt.
Äsken kyliltä tullessa teki tämän minullekin liikennevaloista lähtiessä. Ovien lukituksen ja aukaisun jälkeen lähti käyntiin ja sammui, mutta jo 3. yrityksellä kävi taas ja lähdin varovaisesti liikkeelle, Paavo hieman meinasi alkaa nikottelemaan mutta kun kiihdytin niin höyhenenkevyesti, matka jatkui ja jo parin sadan metrin päästä Paavo pelasi kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos tämä nyt uusii puolen vuoden välein niin kuin tähän asti tapahtunut, kyllä sen kanssa pystyy elämään.dealer kirjoitti:- Eilen rivakan kiihdytyksen jälkeen syttyi EDC valo ja moottori sammui. Ei mitään vikatiloja vaan kunnon pelit-seis.
Ovien lukituksen ja aukaisun jälkeen lähti käyntiin ja sammui, noin 4. yrityksellä kävi taas mutta ajossa sammui heti kun kuormitti ja sama alusta.
Näin ajettiin viimeiset 5 km kotiin 10 pysähdyksen taktiikalla.
ja luulisin edelleenkin että silloinen sammuminen johtui juuri polttoainesuodattimesta, tuon kerran oire oli nimittäin sellainen että ei kestänyt yhtään kaasua vaan sammu.delaer kirjoitti:Päivällä mietin asiaa ja tulin siihen tulokseen että en ole vaihtanut polttoainesuodatinta, lisäksi päätin varautua korjaukseen railpaineensäätimen tiivistesarjalla.
Näiden vaihtamisen jälkeen auto toimi illan n. 30 km ajot ongelmitta.
No jaa, johan tässä on tullut huolettomia kilometrejä kuudessa päivässä yli 1300 kmdealer kirjoitti:Oivoieipä hyvin ala väykyn matka siellä kun näin alkuun tuo sammuminen.
Kuten jo Sherlock Holmesin apuri Dr. Watson totesi ummetuksen iskiessä: No shit Sherlock!Fenton kirjoitti:Tuon listan alla se on melko varma reikä
Kummassakaan ei tarvitse laittaa lämppäriä täysille tehoille, tai yleensäkään käännellä lämpötilan säätöä juurikaan.Vanja-eno kirjoitti:Satalankussa sai kääntää lämppäriä täysiltä tehoilta pois hieman ennen Lahden moottoritietä ettei tulisi hiki, Paavossa sama operaatio jossain Korson hujakoilla (20 km)
Helmikuun rassausmiitissä varmaan lueskellaan mitä kertoopi vikakooditjolle kirjoitti:Vikakoodien luvussa kun kävis niin saattais saada jotain suuntaa että mikä tuon sammumisen aiheuttaa.
Ja nyt on koodit luettu. Vikaa sammumisiin tarjosi 1 ja 4 suuttimelle. Näistähän Tiileri on vaihtanut muistaakseni jo liittimet ja johdot boxille asti. Vika (ei anna polttoainetta niin paljoin kaasupoljin pyytää) siis boxin päässä, liekö lastutuksen tuoma ropleema? Mutta eipä tuota boxia ole tarve lähteä vaihtelemaan, kun pystyy tuon vian kanssa elelemään.Vanja-eno kirjoitti:Helmikuun rassausmiitissä varmaan lueskellaan mitä kertoopi vikakooditjolle kirjoitti:Vikakoodien luvussa kun kävis niin saattais saada jotain suuntaa että mikä tuon sammumisen aiheuttaa.
Juuri näinVikaa sammumisiin tarjosi 1 ja 4 suuttimelle. Näistähän Tiileri on vaihtanut muistaakseni jo liittimet ja johdot boxille asti.
Ei ole tullut ohjelmoinnin myötä.Vika (ei anna polttoainetta niin paljoin kaasupoljin pyytää) siis boxin päässä, liekö lastutuksen tuoma ropleema? Mutta eipä tuota boxia ole tarve lähteä vaihtelemaan, kun pystyy tuon vian kanssa elelemään.
Ei mitään havaintoa. Vikatilassa ei ole ollut yhtään kertaa meillä ollessa. Mitä joskus aiemmin olen vikatestiä ottanut niin mielestäni tuota vikaa ei ole ollut muistissa.Yllättävin vika oli muistissa ilmamassamittarin lämpökalvosta, joka oli diagnosoitu parisataa kilsaa ennen minulle tulemista. Tiedä onko oireillut mitään??? Muistuisko Tiilerille? Itse en auton ajossa mitää poikkeavaa ole huomannut.
Juu ei mennut puukko eikä meisseli mutta vesisuihku paineella meniVanja-eno kirjoitti:
Sitten vähän enemmän ruosteen puolta. Vaikka näyttää pahalta, on yllättävän kova. Ei siitä vielä meisseli eikä puukko läpi mennyt.
Oli kyllä Wolfien kanssa puhetta, että jos yhdessä joku päivä "kevvväämmällä" rasuteltais ruosteita + laiteltais epoksia yms. tilpehööriä ja sitten kilikalikilikalit pintaan...dealer kirjoitti:Kevään tullen rapsuttelet enimmät pintaruosteet pois ja paikkaat reiät, sitten kilikalipullosta maalia päälle ja kesä menee "nättinä"![]()
Que?dealer kirjoitti:Tässä väyrysessä on muuten pieni pala E420 väykkyäkin