Ville S. kirjoitti:Nuo ykspisteruutat ei suinkaan oo ranskalaisten etuoikeus, samaan on syyllistyneet melkeen kaikki sakemannitkin. Jos se kaasuläppäyksikkö pimahtaa, niin siihen ei varmaan saa osia erikseen. Siksi kai se on sinne tungettu. Vai olisko HVM ollu tyytyväsempi jos valo olis sammutettu polttimo poistamalla? Tahi tökkäämällä siihen sukkapuikolla. Lopputulos olis varmaan ollu sama

.
Eipä tässä ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, oli nuilla mm. jenkeilläkin omat seikkailunsa noiden sähköruiskujen historian alkuhämärissä.
Ensin tuli TPI joka koitettiin korvata Cross-Fire ruiskulla.
Riittää varmaan jos kerron että harrastajien suussa ko. systeemi sai nimen Cease-Fire...
Hassua sinänsä että pihassa on -87 Mazza 2.0 GTi ja siinä on 4-piste ruutta joka toimii kuin kello. 5 vuotta aikasemmin.
Ranskan autoissa on varmasti paljon hyviä puolia, mutta miksi ihmeessä esim. C5 sitkasta lähtee puolet hinnasta kolmessa vuodessa?
Tommoseen ei ole mulla toudellakaan varaa, ajan 16 vuotta vanhalla mersulla.
Mesen ruiskuista ei kokemuksia, joten niitä en tähän vedä.
Kiitos ja anteeksi, olen hieman saunonu.
Vielä kerran, ei herneitä nenuun, jooko?
