Sanoppa sama Saameksi, niin katsotaan mitä vastaan... Tuon vois ottaa hlö kohtaisesti jos jaksais. Yritän omalta osaltani kuitenkin pitää tämän topicin asiallisen. En siis aio sortua ruottin kielen kiemuroihin.Kuuno Paajanen kirjoitti:Vad säger du nu? Vad?
Toyota vastaan Mersu...
Eihän toyotaan tarvitse vaihtaa virtalukkoa. Mukana tulee se erinoimainen katsastus avain (=huoltoaviain), jota ei saa pois virtalukosta moottorin käydessä. Kätevät tuo 500tkm ajettu toyotan virtalukko. Avaimet saa mukaan koska vain. Siitä on etua esimerkiksi kovilla pakkasilla, kun voi jättää auton käymään, mutta lukita ovet. Tai kun pistää auton talliin, voi olla tallin avaimet samassa nipussa kuin autonkin, eikä silti tarvitse toyotaa turhaan sammutella.
No, omassa Kaarinassa alkoi lukko temppuilemaan ja avain jäi jumiin. Tojotan huollon kautta sain ohjeet miten pesä lähtee irti.
Ehkä tuo väljä lukko homma toimii jossain vanhemmassa japskissa, mutta kun vertaa kaarinan ja hagertin avaimia niin eipä noissa paljon eroa ole.
Huoltoavaimella ei saa auki hanskalokeroa...
Ehkä tuo väljä lukko homma toimii jossain vanhemmassa japskissa, mutta kun vertaa kaarinan ja hagertin avaimia niin eipä noissa paljon eroa ole.
Huoltoavaimella ei saa auki hanskalokeroa...
Nyt kannattaa muuten myydä mersu jos se ärsyttääPappi kirjoitti:No, omassa Kaarinassa alkoi lukko temppuilemaan ja avain jäi jumiin. Tojotan huollon kautta sain ohjeet miten pesä lähtee irti.
Ehkä tuo väljä lukko homma toimii jossain vanhemmassa japskissa, mutta kun vertaa kaarinan ja hagertin avaimia niin eipä noissa paljon eroa ole.
Huoltoavaimella ei saa auki hanskalokeroa...
Katselin juuri myyntipalstaa ja hinnat ovat nousussa, jos se kohta vaikuttaa siellä pohjoisemmassakin?
No itsellä nyt on kokemusta tuosta Camrystä keväältä asti, vaikka en kyllä koskaan ajatellut Toyotaa hankkia. Täytyy kyllä sanoa että on toiminut värkki luotettavasti. Pitempiäkin reissuja kulkenut vallan mukavasti. On aivan sopiva käyttöauto -> kulutuslukemat kohdillaan, ajo-ominaisuudet on ihan OK ja tällä pääsee ohikin. Nyt talven tullen kaipaisi vaan vähän enemmän lämpöä kabiiniin.
Näissä tojoissahan on luksusta se, että nämä vanhemmat
eivät maksa juurikas mitään ja toimivat hyvin. Jos tulee joku isompi vika eikä sitä jaksa korjata, niin sen voi pistää vaikka paaliin tai myydä pikkurahalla ja ostaa "uuden" samanlaisen tojotan.
Näissä tojoissahan on luksusta se, että nämä vanhemmat
eivät maksa juurikas mitään ja toimivat hyvin. Jos tulee joku isompi vika eikä sitä jaksa korjata, niin sen voi pistää vaikka paaliin tai myydä pikkurahalla ja ostaa "uuden" samanlaisen tojotan.
Empiirissä tutkimuksissa löysimme Volvo 850:n heikon kohdan:dealer kirjoitti:Olen koittanut kysellä täällä Volvojen heikkoa kohtaa, ei ole oikein vastausta löytynyt.
Kas tässä, laitetaan linkki ettei tule hitaille hankaluuksia.
Kartioviltteri Sen vika, ei minkään muun.raul kirjoitti:Empiirissä tutkimuksissa löysimme Volvo 850:n heikon kohdan:dealer kirjoitti:Olen koittanut kysellä täällä Volvojen heikkoa kohtaa, ei ole oikein vastausta löytynyt.
Kas tässä, laitetaan linkki ettei tule hitaille hankaluuksia.
Vanhemmassa mallissa oli kohtalaisen mukavat ajo-ominaisuudet. Mutta taas ensimmäisessä Camryssä meno oli ihmeellistä.. ensin auto ei käänny lainkaan mutkaan ja sitten lähtee perä alta varoittamatta.dealer kirjoitti:Suht halpa ylläpitää tuollainen, tosin ajo-ominaisuudet liukkaalla kelillä ovat äkkiväärät juuri tuossa korimallissa Carinaa.
HVM on hyvin lähellä totuutta.. Yliviritetty Volvo, lähtenyt lapasesta moottoritien siltapylvääseen. Tulos on taattu.HVM kirjoitti: Kartioviltteri Sen vika, ei minkään muun.
Mutta mersua jos yliviritetään, niin sehän ei karkaa koskaan lapasesta, eihän Kun eihän sitä voi ylivirittää, kun ajo-ominaisuudet pysyy edelleen tehoihin nähden hyvin hanskassa...
No joo.. Toyota on aina toyota.. itte ajoin Hiacella 850 km lenkin su-ma. Ihan hyvä kyyti oli paitti että melua oli kopissa.. En tiedä oisko tuo Vito kyyti ollut sen kummosempi.. siinä olis jalat puutunut ku ois joutunu koukussa pitämään.. Tosin onhan niitä Suomiväliseiniäkin niissä.. juu..
(Kävin kyllä Varkaudessa kattelemassa tulomatkalla jo C- sarjan dsl varkkua.. )
(Kävin kyllä Varkaudessa kattelemassa tulomatkalla jo C- sarjan dsl varkkua.. )
ML 270 CDI -00
Tarkottaakos tuo muutakin, kuin sitä, että joku on maksanut tojotastaan pahasti liikaaKaapo kirjoitti:Kyllä Tojota on paras, jos raadollisesti mitataan. Yhtiö voisi pörssiarvolla mitatulla varallisuudellaan ostaa GM:n, Mersun, Bemarin, Audin ja muutaman muun pikkutekijän pois kuleksimasta ja jäisi vielä pensarahaakin .
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Mä ainakin oon ollu tyytyväänen w124:een...kuten mamma ja pappakin...ite pystyy korjaamaan viat mitä tulee....autoon on tullu n.65tkm kahdes vuodes...ja voin totisesti sanoa että on muuten saanu sikaa ja kunnolla....autoa en oo sääliny hetkeäkään ja silti kestää...hullu homma että kaikki sanoo että menee perkeleesti takapään puslia,mutta ei ny mitää hirveetä...onhan niihin osiihi menny muuuuuuutta...joku 700-800 on lähellä+kannen tilkkeen vaihto joka 700€...nyt kun rupeen muistlemaan nii on menny:
-takaa raidentangot hintaa ei muista millää...
-jarrulevyt ja palat jokaiseen nurkkaan olikohan jotai 120€
-takajouset 80€ vaihtoineen
-narina nivelet
-yx tanko takapäästä maksoi mututuntumalla jotai 60€
-moottorin kummit(omaa syytä kokonaan.kaameita moottori jarrutuksia kuivalla piellä eli raastoa)160€?
-nyt vaihdoin simpukan ja se oli ilmaanen
-moniurahihnan kiristäjän iskun vaimennin 100€???
sitten vielä jotain pientä...auto kaipaisi maalausta ja tuninkiva ja kaikkia kivaa....niiin ja onhan sitä pp-diisselilläkin käyty eli sinne 350€...
mutta eikös se niin oo että kun tämän ja tämän ja tämän ja tämän ja tämän ja tämän vaihtaa nii siitte ajetaaaaaaan taaaasmiljjooooooooonia...
kavereilla on monella ollu kaiken moisia japskia, mutta ite en kyllä huolisi ikinä...vetää edestä,tuntuu että kivet tuloo pian läpi pelliistä ku ruavittaa...vetaria menee joka toinen päivä...sinistä pukkaa...yms. "pientä" kans sillä saralla...sekä useat olleet aika pehuja...laatikoita on menny,mutta on niitä menny mersuustakin...primeroita noilla on ollu...kaipa ne on hyviä...
-takaa raidentangot hintaa ei muista millää...
-jarrulevyt ja palat jokaiseen nurkkaan olikohan jotai 120€
-takajouset 80€ vaihtoineen
-narina nivelet
-yx tanko takapäästä maksoi mututuntumalla jotai 60€
-moottorin kummit(omaa syytä kokonaan.kaameita moottori jarrutuksia kuivalla piellä eli raastoa)160€?
-nyt vaihdoin simpukan ja se oli ilmaanen
-moniurahihnan kiristäjän iskun vaimennin 100€???
sitten vielä jotain pientä...auto kaipaisi maalausta ja tuninkiva ja kaikkia kivaa....niiin ja onhan sitä pp-diisselilläkin käyty eli sinne 350€...
mutta eikös se niin oo että kun tämän ja tämän ja tämän ja tämän ja tämän ja tämän vaihtaa nii siitte ajetaaaaaaan taaaasmiljjooooooooonia...
kavereilla on monella ollu kaiken moisia japskia, mutta ite en kyllä huolisi ikinä...vetää edestä,tuntuu että kivet tuloo pian läpi pelliistä ku ruavittaa...vetaria menee joka toinen päivä...sinistä pukkaa...yms. "pientä" kans sillä saralla...sekä useat olleet aika pehuja...laatikoita on menny,mutta on niitä menny mersuustakin...primeroita noilla on ollu...kaipa ne on hyviä...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
Aika moni on tyytyväinen 124 mersuun - se on varsin miellyttävä käyttöauto, kunhan odotukset eivät ole luokkaa "tämähän on mersu, tähän ei voi tulla koskaan mitään vikaa".
Korjauskuluja ei kannata tallentaa / muistella, tulee paha mieli.
Lämmin talvella, hyvä ajettava kaikissa olosuhteissa, kohtuullinen polttoaineenkulutus.
primerat hyviä ? ääääääääääääääää....
Korjauskuluja ei kannata tallentaa / muistella, tulee paha mieli.
Lämmin talvella, hyvä ajettava kaikissa olosuhteissa, kohtuullinen polttoaineenkulutus.
primerat hyviä ? ääääääääääääääää....
wiimax.fi
Mulla on taktiikkana teettää isompia korjauksia öljynvaihdon yhteydessä. Ei sitten muistele kuin niitä öljynvaihtohuoltoja vaindealer kirjoitti: Korjauskuluja ei kannata tallentaa / muistella, tulee paha mieli.
Niin, en enää jaksa itse vaihtaa edes öljyjä, kun ei ole tallia. Sain hommasta tarpeekseni, kun pihassani (joka viettää) onnistuin sotkemaan öljyyn pihan lisäksi pressun ja vaatteet, kun halpakaupasta ostettu "jäteöljyastia" ei vetänytkään öljyä sisäänsä samaa tahtia kuin sitä tuli mersun öljypohjasta
Edit: eräs dieseli-Primerani kuitenkin edelleen johtaa korjauskuluissa
Jos ei halua laadusta maksaa niin sama ajella tonnin lintoilla
Eipähän voi jälleenmyyntiarvo paljoa pudota
Sitten kun ei pelaa niin vie romun keräykseen (loput ruosteet)
Pitäisi varmaan yksi tojota ostaa et on auto kun joutuu mersua ruuvaan
No se on sen verran vähän korjaamolla et sama ajaa taksilla....
mut jos ostaa 7000eur tojon ja 7000eur mesen niin onhan se selvä et mersu on vanhempi ja paskempi mut....osta uusi mese... tojoja saa aika laila useamman samaan rahaan....
mut jospa laittaisi bemarin.....
Eipähän voi jälleenmyyntiarvo paljoa pudota
Sitten kun ei pelaa niin vie romun keräykseen (loput ruosteet)
Pitäisi varmaan yksi tojota ostaa et on auto kun joutuu mersua ruuvaan
No se on sen verran vähän korjaamolla et sama ajaa taksilla....
mut jos ostaa 7000eur tojon ja 7000eur mesen niin onhan se selvä et mersu on vanhempi ja paskempi mut....osta uusi mese... tojoja saa aika laila useamman samaan rahaan....
mut jospa laittaisi bemarin.....
Petska: Määrittele sana laatu?
JPrinne: Toisaalta kun ajattelee sitä, että mersu maksaa hankintahinnaltaan enemmän niin voisi olettaa, että pääsisi vähän vähemmillä kustannuksilla. Tahtoo vaan olla, että huollettu ja hyvänä pidetty mersu on vaihtoautona harvinaisuus. Eri asia ovat ne muutamat helmet, mitä olen matkallani nähnyt ja koeistunut.
Muilta osin en ees viitti kommentoida... Menee tämäkin asiallinen keskustelu joutavalle linjalle...
JPrinne: Toisaalta kun ajattelee sitä, että mersu maksaa hankintahinnaltaan enemmän niin voisi olettaa, että pääsisi vähän vähemmillä kustannuksilla. Tahtoo vaan olla, että huollettu ja hyvänä pidetty mersu on vaihtoautona harvinaisuus. Eri asia ovat ne muutamat helmet, mitä olen matkallani nähnyt ja koeistunut.
Muilta osin en ees viitti kommentoida... Menee tämäkin asiallinen keskustelu joutavalle linjalle...
Eli ongelmana on,kun lopultakin suomessa autot vähän halventuneet,niin ihmisille tullut vauhtisokeus ostaa autoja,joita ei ole vara pitää.
Ainahan se järki ei pelitä autokuumeen vallitessa,tunteet ratkaisee ja tulee hankittua sellainen auto johon ei rahkeet riitä.
Täälläkin mainittu rotteloW124-loukusta,mutta tilannehan ei ole ollenkaan niin paha.Huonosti on asiat jos pihassa velkarahalla ostettu saksanmaan ongelmajäte esim.vanhat audi a8,pemarin v12 mallit yms.vastaavat saattaa olla oikeesti kalliita pitää.
Se muuten voi olla hankala vaihtaa vanha mersu tojotaksi,kannattaa varmaan jättää mese heinälatoon oottamaan aikoja parempia.
On vissiin ylitarjontaa markkinoilla,kun foorumeita lukiessa päässyt käsitykseen,että autokauppiaat ei noteeraa esim.kakkosnelkkuja mitenkään.
Vanhat tojotat sentään menee afrikkaan
Ainahan se järki ei pelitä autokuumeen vallitessa,tunteet ratkaisee ja tulee hankittua sellainen auto johon ei rahkeet riitä.
Täälläkin mainittu rotteloW124-loukusta,mutta tilannehan ei ole ollenkaan niin paha.Huonosti on asiat jos pihassa velkarahalla ostettu saksanmaan ongelmajäte esim.vanhat audi a8,pemarin v12 mallit yms.vastaavat saattaa olla oikeesti kalliita pitää.
Se muuten voi olla hankala vaihtaa vanha mersu tojotaksi,kannattaa varmaan jättää mese heinälatoon oottamaan aikoja parempia.
On vissiin ylitarjontaa markkinoilla,kun foorumeita lukiessa päässyt käsitykseen,että autokauppiaat ei noteeraa esim.kakkosnelkkuja mitenkään.
Vanhat tojotat sentään menee afrikkaan
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ajelin tässä nyt perjantai-lauantae välillä tuommoisella uuvempi korisella avensiksella reilut 1000:t kilomiitteriä. Ja täytyy myöntää että matka taittui yllättävän leppoisasti. Mukana oli vielä pari henkilövä+muuta ylen hyövyllistä hyötykuormaa... (Kyseinen "hyötykuorma johti volovoketta tilavamman ajokin pummaamiseen ajoon).
Pahimpana ongelmana ko. pirssissä pidän kyllä penkkejä, selkänoja niissä olisi jopa hyvä, mutta miksi istuinosa on 10:nen senttiä pitkä? Muuten sisusta on yllättävän laadukas, mitään nitinöitä tahi natinoita ei esiinny, stereot nyt saisivat tosin olla parempi sointiset.
Ajolleen auto on hyvä, hinnan huomioon ottaen, 2.0:lla pensa kone vetää hyvin jo matalalta, mutta se kovin särmä puuttuu sitten sieltä punarajalta. Muuten tehoa on tosin riittävästi. Viitos-vaihdetta voi huoletta käyttää ohituksissa. Kulutuskin pysytteli moottoritiellä ihmeen alhaalla, noin 7:män litran tienoilla. Ohjaus on tunnoltaan samaa luokkaa kuin meikeläisen ex-koupessa. Auto tosin kulkee suoraan. (tässä 2-litraisessahan on se hytrallinen tehostus, eikä sähköinen.) Ratin etäisyys säätöä täytyy kyllä moittia, säädöt eivät nimittäin riitä meikeläiselle.
Vaihteensiirto pelaa kohtuullisesti, tosin karahka on turhan pitkäliikkeinen, volovon vaihteisto on huomattavasti "sporttisempi". Kytkin on lyhytliikkeinen, mielestäni suht hyvä. Jarrut ovat autossa myös tehokkaat. (niitä jopa tarvittiin... ) Ajokissahan on siis hätäjarrutehostin, ym. ajonhallinta vermeet. Myös turvatyynyjä on kuulemma "useita".
Valot kyseisessä kärryssä pelaavat jotenkin, lähivaloilla näkee kohtuullisesti, samaten kaukovaloilla. Sumuvalot näyttävät kummasti sivuille, eikä niistä normaalitilanteissa juuri hyötyä ole. Valokatkaisijan toiminta ärsyttää raktorin jälkeen, miksi pitkät pitää työntää päälle. Niin ja vilkku/pyyhin viiksissä on säästetty, ne nimittäin ovat ilkeää "niks-naks" muovia. Ilkeä seikka muuten laadukkaassa sisustuksessa.
Auton "ulkokuortakin" on hyvä arvioida tässä yhteydessä, koska kärryllähän on ajettu jo 60:ntä tuhatta. Elikkä päälle päin auto on kuin uusi, maalipinnan kiilto ei ole heikentynyt sitten yhtään, eikä muutakaan häiritsevää näy. Muotoilultaan kyseinen panssarivaunu on mielestäni toyotaksi onnistunut. Keula ja sivu-rofiilit ovat mielestäni sopivan massiiviset. Perän muotoilu on taasen liian "pyöreää", ehkä se alkuperäinen TTE:n spoileri vähän tasoittaisi... Ajaisihan tuollaisellakin.
Tulipa tässä sitten kirjoitettua "pienoiskoeajokeretomus."
Etittiä; Nii ja käsijarru on "tehokas&tunnokas", sillä oli kyllä helppo taittaa kärry noihin sivistysalueen katukiveyksien väliin. Myös tilanteessa ("kato se liittymän peijakas onkin tossa, ja myö ollaan tällä kaestalla...") tehokas "kääntöjarru" on hyvä. Miksei muuten poliisit meinanneet ymmärtää, että tuollaisen 4.6 metrisen auton perä tahtoo pyrkiä irtoamaan tiestä muuten vaan kadunkulmassa.
Pahimpana ongelmana ko. pirssissä pidän kyllä penkkejä, selkänoja niissä olisi jopa hyvä, mutta miksi istuinosa on 10:nen senttiä pitkä? Muuten sisusta on yllättävän laadukas, mitään nitinöitä tahi natinoita ei esiinny, stereot nyt saisivat tosin olla parempi sointiset.
Ajolleen auto on hyvä, hinnan huomioon ottaen, 2.0:lla pensa kone vetää hyvin jo matalalta, mutta se kovin särmä puuttuu sitten sieltä punarajalta. Muuten tehoa on tosin riittävästi. Viitos-vaihdetta voi huoletta käyttää ohituksissa. Kulutuskin pysytteli moottoritiellä ihmeen alhaalla, noin 7:män litran tienoilla. Ohjaus on tunnoltaan samaa luokkaa kuin meikeläisen ex-koupessa. Auto tosin kulkee suoraan. (tässä 2-litraisessahan on se hytrallinen tehostus, eikä sähköinen.) Ratin etäisyys säätöä täytyy kyllä moittia, säädöt eivät nimittäin riitä meikeläiselle.
Vaihteensiirto pelaa kohtuullisesti, tosin karahka on turhan pitkäliikkeinen, volovon vaihteisto on huomattavasti "sporttisempi". Kytkin on lyhytliikkeinen, mielestäni suht hyvä. Jarrut ovat autossa myös tehokkaat. (niitä jopa tarvittiin... ) Ajokissahan on siis hätäjarrutehostin, ym. ajonhallinta vermeet. Myös turvatyynyjä on kuulemma "useita".
Valot kyseisessä kärryssä pelaavat jotenkin, lähivaloilla näkee kohtuullisesti, samaten kaukovaloilla. Sumuvalot näyttävät kummasti sivuille, eikä niistä normaalitilanteissa juuri hyötyä ole. Valokatkaisijan toiminta ärsyttää raktorin jälkeen, miksi pitkät pitää työntää päälle. Niin ja vilkku/pyyhin viiksissä on säästetty, ne nimittäin ovat ilkeää "niks-naks" muovia. Ilkeä seikka muuten laadukkaassa sisustuksessa.
Auton "ulkokuortakin" on hyvä arvioida tässä yhteydessä, koska kärryllähän on ajettu jo 60:ntä tuhatta. Elikkä päälle päin auto on kuin uusi, maalipinnan kiilto ei ole heikentynyt sitten yhtään, eikä muutakaan häiritsevää näy. Muotoilultaan kyseinen panssarivaunu on mielestäni toyotaksi onnistunut. Keula ja sivu-rofiilit ovat mielestäni sopivan massiiviset. Perän muotoilu on taasen liian "pyöreää", ehkä se alkuperäinen TTE:n spoileri vähän tasoittaisi... Ajaisihan tuollaisellakin.
Tulipa tässä sitten kirjoitettua "pienoiskoeajokeretomus."
Etittiä; Nii ja käsijarru on "tehokas&tunnokas", sillä oli kyllä helppo taittaa kärry noihin sivistysalueen katukiveyksien väliin. Myös tilanteessa ("kato se liittymän peijakas onkin tossa, ja myö ollaan tällä kaestalla...") tehokas "kääntöjarru" on hyvä. Miksei muuten poliisit meinanneet ymmärtää, että tuollaisen 4.6 metrisen auton perä tahtoo pyrkiä irtoamaan tiestä muuten vaan kadunkulmassa.
- Vilenin Herttua
- MIESASIAMIES
- Viestit: 879
- Liittynyt: 22.12.2005 15:06
Jees, vaikka tuollaiset on ajatuksena mukavia, niin varmasti aika monella on noussut seinä vastaan ylläpitokulujen kanssa, ja enää niistä ajo-ominaisuuksista ja näyttävyydestä ei sitten niin nautikaan. W124:n saa aina myytyä, jos ei muille niin vanhoile papoille jotka pelkäävät elektroniikkaakilander kirjoitti: Täälläkin mainittu rotteloW124-loukusta,mutta tilannehan ei ole ollenkaan niin paha.Huonosti on asiat jos pihassa velkarahalla ostettu saksanmaan ongelmajäte esim.vanhat audi a8,pemarin v12 mallit yms.vastaavat saattaa olla oikeesti kalliita pitää.
Järjellä:
- Auton olisi oltava harmaa (ei kuvaa väriä), mitätön, varma => Omistamani Sååb 9-3 -98 oli pitkälti tätä, siihen ei syntynyt sitten mitään sidettä.
- Auton, johon ei tunnesidettä ole, korjaukset ja muut kulut eivät henkilöidy paskaan autoon, vaan liikkumisen kustannuksiin
Tunteella:
- Joku siinä W124:ssä viehättää, vaikkei sen omistamisessa ole mitään järkeä: vanha, pappamalli, raksuttava, ajettu. Silti olen sellaista halunut v:sta 1986 ja olen nyt tyytyväinen.
- Jos vaimokin, joka valehtelematta on ollut useita vuosia palkintopallisijoilla kisassa "Maailman vähiten autoista kiinnostunut ihminen" näkee painajaista, että automme varastettiin ja pelkää unessa etten löydä vastaavan kuntoista antrasiitinharmaana ja veluurisisustuksella, on auton täytynyt tehdä vaikutus.
- Huonona puolena se, että auton viat = minun vikojani
Summa summarum:
Järkevää olisi ajella kohtuuhintaisella mutta riittävän uudella toijjotalla, jossa ei olisi liikaa varusteita, väri olisi konservatiivinen, ruostesuojaukset kunnossa ja mikään ei hyppisi silmille. Enpä vaan siltikään halua