® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Tähän renkula-keskusteluun ottaisin sen verran kantaa, että lintta kyllä muuttui ihan toiseksi autoksi ajaa kun laittoi kunnon renkaat siihen alle. Nyt kelpaa.
Taidanpa ottaa ihan tavaksi törsätä vähät rahani kunnon renkuloihin tästedes, meinaan oli tuossa kehä-ykkösellä sen sortin tilanne että ilman mainittuja renkaita ois eräs Passat varmaan lyhentynyt metrin Kurvas kaistalle ihan lähelle eteen ja tämmäs samantien liinat kiinni ilman mitään järkevää syytä. Onneks on tosiaan kunnon renkaat ja hyvä alusta sekä jarrut, meinaan onnistui ehkä tähän mennessä haastavin suorittamani väistöliike eikä kellekään käynyt mitään, edes autoille.
Niin, ja tuli kanssa tuossa suoritettua lintalla kunnon trucker-suoritus. Nimittäin kiskottiin sillä autotraileria ja autoa, mainittujen kamojen yhteispaino jokseenkin yhtä paljon kuin lintan. Ylämäissä sai hakea parhaimmillaan kakkosta pesään, mutta hyvin lintta sen kesti. Ei edes alkanut ylikuumeilemaan tai muuten kummittelemaan. On ne sitkeitä hevosia, ne kaikki 55
Taidanpa ottaa ihan tavaksi törsätä vähät rahani kunnon renkuloihin tästedes, meinaan oli tuossa kehä-ykkösellä sen sortin tilanne että ilman mainittuja renkaita ois eräs Passat varmaan lyhentynyt metrin Kurvas kaistalle ihan lähelle eteen ja tämmäs samantien liinat kiinni ilman mitään järkevää syytä. Onneks on tosiaan kunnon renkaat ja hyvä alusta sekä jarrut, meinaan onnistui ehkä tähän mennessä haastavin suorittamani väistöliike eikä kellekään käynyt mitään, edes autoille.
Niin, ja tuli kanssa tuossa suoritettua lintalla kunnon trucker-suoritus. Nimittäin kiskottiin sillä autotraileria ja autoa, mainittujen kamojen yhteispaino jokseenkin yhtä paljon kuin lintan. Ylämäissä sai hakea parhaimmillaan kakkosta pesään, mutta hyvin lintta sen kesti. Ei edes alkanut ylikuumeilemaan tai muuten kummittelemaan. On ne sitkeitä hevosia, ne kaikki 55
Voej että on siinä jotai herkkää tuossa autossa.. Nyt se työntää suoraa niinku ainaski.. aivan IHQEzKo kirjoitti:aaahhhh...tää on mun suosikki puheenaihe jos oikeasti haluu tietää miten paljon auto voi vetää oikealle niin saa kokeilla mun lavettia sanoisimpa että nyt viimepäivinä on vetäny ihan hullunlailla nooh...pitääpähän ainakin kuskin valveillatupru kirjoitti:Normisti puoltanu pikkusen oikealle, mutta nyt viime päivinä alakanu viemää saman verran vasemmalle...hmm
Jos se on tähän asti puoltanut 20 vuotta oikealle, niin ilmeisesti seuraavat 20 vuotta se puoltaa sitte vasemmalle,,ikäänkuin korvatakseen aikaisemman. Osaakoha tuo auto ajatellakki jopa?
Että HIPHEI!! ja Ezkolle voimia vääntelyyn
No ei sillä eikä millää,,kuttiplukerror.. Vapisi ja vispasi niin palijo, että aattelin vian olevan jo peltivanteissa / niillä olevissa kumeissa.. ja niihä siinä kävi, että ku vaihto eri renkaat keulille, nii jopaha tuntuu taas ajettavalta kapistukselta..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Sääntökirjassahan se tämäkin:Boss kirjoitti:Jaa, pitänee napata muutama kuva, väyryselläkös pääsi kanssa mukaan kun kriteerit täyttyy?
Että tervetuloa sakkiin Huugo! Kuviakin odottelemme mielenkiinnolla ja jännityksellä. Muistathan että tänne ei tarvitse skannata esitteestä uden auton fotoja, kuten jotkut kainoimmista uusista jäsenistämme ovat ilmeisesti viimeaikoina tehneet, täällä auto saa näyttää autoltaLisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat.
Kiitoksia kysymyksistä, tässäpä vastaukset: Kyllä, ei, ahaa, hmm. 1.2-5 bar, hyvä. Ei yhtään, vai niin, ei haittaa. 258, jos teet rengastyöt itse ulkosalla. 75% saanto on jo hyvä, päästäisiinpä poliitikkojen täyspäisyydessä samaan. Et. Se on aina ollut muodikasta.Renkaisiin liittyviä kysymyksiä arvoisalle linttaklubille.
Kiitoksia Ranexille hyvästä nastanpoistovinkistä, kuulostaa pelottavalle mutta varmasti tehokasta
Sikälis hassua että nuot laitteet jotka koskevan vain vähän reilun kämmenen alalta maahan vaikuttavat niin paljon siihen miten se auto käyttäytyy suhteessa juurikin siihen maahan Eli kuten Malmi tuolla aikaisemmin jo vihjaisikin, vaikka kuinka linttamiehiä, niin oikeasti jarrusatuloita ei kiinnitetä rautalangalla (kuin korkeintaan väliaikaisesti) ja renkaat pitää olla liikennöintikelpoiset Jutunheitto sitten erikseenSir onre kirjoitti:Tähän renkula-keskusteluun ottaisin sen verran kantaa, että lintta kyllä muuttui ihan toiseksi autoksi ajaa kun laittoi kunnon renkaat siihen alle. Nyt kelpaa.
Taidanpa ottaa ihan tavaksi törsätä vähät rahani kunnon renkuloihin tästedes, meinaan oli tuossa kehä-ykkösellä sen sortin tilanne että ilman mainittuja renkaita ois eräs Passat varmaan lyhentynyt metrin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Olen tässä jo pitempään katsellut tänne lintaklubiin hyväksyttyjä autoja. En millään haluaisi tunnustaa omistavani lintan, mutta pakko kait se on uskottava linttoja ne on molemmat Anoisin siis kaksoisjäsennyyttä.
Aloitetaan vaikka ceestä ja lopetallaan 250deehen
Cee:
Ruostetta on kuten seuraavat kuvat voivat todistaa KLIK KLAK. Moottorista kuuluva ääni ei liene normaali kuuntele tästä.
Lapset moittivat eilen hiekkalaatikon olevan tyhjä, no ei huolta vein ceen takapenkiltä muutaman kottikärryllisen hiekkaa laatikolle ja taas lapset on tyytyväisiä.
250dee:
Tästäkin löytyy ruostetta NÄPS ja kuten edellisestä kuvasta voit päätellä lintaankin se on painunut, tässä vielä kuva paremmasta kyljestä LINTTIS. Öljyähän tämä yksilö ei valitettavasti vuoda kuin moottorista ja vaihdelaatikosta Nestevuodotkin loistavat poissa olollaan . Savun määrä auton perässä on ihan huomattava.
Molemmat autot ovat meidän perheeseen kohtu tuoreita hankintoja, siitä johtuen monet lintta ominaisuudet ovat vasta tulollaan mutta ne tulevat kyllä
Rengas asioissa olen kyllä aika tiukka pinnattuja en salli ollenkaan, koska halvemmalla saa uusia korealaisia ja ne on oikeesti hyviä. Talveksi kyllä ajattelin ostaa Ceehen 2 uutta Nokian HKPL 5:sta, mutta 124 pärjää ihan hyvin "hieman" heikommillakin renkailla.
-Harri
ps. Tässä vielä video edellisestä autostani joka todistaa että linttoja on ollut ennenkin
Aloitetaan vaikka ceestä ja lopetallaan 250deehen
Cee:
Ruostetta on kuten seuraavat kuvat voivat todistaa KLIK KLAK. Moottorista kuuluva ääni ei liene normaali kuuntele tästä.
Lapset moittivat eilen hiekkalaatikon olevan tyhjä, no ei huolta vein ceen takapenkiltä muutaman kottikärryllisen hiekkaa laatikolle ja taas lapset on tyytyväisiä.
250dee:
Tästäkin löytyy ruostetta NÄPS ja kuten edellisestä kuvasta voit päätellä lintaankin se on painunut, tässä vielä kuva paremmasta kyljestä LINTTIS. Öljyähän tämä yksilö ei valitettavasti vuoda kuin moottorista ja vaihdelaatikosta Nestevuodotkin loistavat poissa olollaan . Savun määrä auton perässä on ihan huomattava.
Molemmat autot ovat meidän perheeseen kohtu tuoreita hankintoja, siitä johtuen monet lintta ominaisuudet ovat vasta tulollaan mutta ne tulevat kyllä
Rengas asioissa olen kyllä aika tiukka pinnattuja en salli ollenkaan, koska halvemmalla saa uusia korealaisia ja ne on oikeesti hyviä. Talveksi kyllä ajattelin ostaa Ceehen 2 uutta Nokian HKPL 5:sta, mutta 124 pärjää ihan hyvin "hieman" heikommillakin renkailla.
-Harri
ps. Tässä vielä video edellisestä autostani joka todistaa että linttoja on ollut ennenkin
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Haloo, missäs se hallitus on Minä ainakin puollan Harjun jäsenyyttäHarju kirjoitti:Kauankohan arvoisa Linttaneuvosto käsittelee hakemustani? Jännittää vaan niin kauheesti et kuin käy
Asiasta kolmanteen, tänään säätelin lintan seisontajarrun siihen kuntoon jotta pitoa luulis löytyvän. Samalla testailin alapallon, kun tuntuu joku kolahdus, väljähän se kuskin puolelta oli Kiitos tiileri mainioista ohjeista mitä olet jakanut täällä foorumilla, niiden mukaan osasin sen testata. Hommahan menee kutakuinkin näin, kulma tukivarren alta ylös(ei tartte sen ylemmäksi kuin että saa renkaan irti, tulisi testata suunnilleen jousituksen normikorkeudella). Rengas pois, sitten vääntää alapallon vierestä pyöräntuentaa ylöspäin, ihan siitä suojakumen vierestä, aika helposti tuntuu välys. Minä käytin isoa meisseliä siihen, kuvasta siis:
Osa 62 on alapallonivel, se on tuossa tukivarressa 56 sekä pyöräntuenta osassa 5 pultilla 65 kiinni, väännetään tuosta pultin alamaastosta siis ylöspäin.
Huomenna ajattelin kuitennin käyttää leimasedällä ihan pirruuttani, jos ei alapallosta narahda niin alkaa älämölö
Sitten pitäs miettiä että vaihtaakko ite, vai käykö pajalla, pajalla vaihtuis luultavammin tuntiin molemmat (toinen huutaa) kuin taas itse vaihtamalla siinä menee....Nooh, hyvän osan lauantai päivästa + illasta, ja loppujen lopuksi maanantaina vielä haetaan kaupasta loput tarvittavat työkalut Kumpi parempi ?
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Alapallo vaihtuu kätevältä mieheltä alta 10 tuntiin, eiku ttaisin vaihtaa tietysti molemmat, eli 5 tuntia kappale.....ei siinä sen kauempaa.
Korjaamolla sitte vaihtovat perhanat vissiin puolessa tunnissa molemmat ja velotti huimat 40 rahaa + osat.
Korjaamolla sitte vaihtovat perhanat vissiin puolessa tunnissa molemmat ja velotti huimat 40 rahaa + osat.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Woe, älä nyt harju vaivu epätoivoon. Minä voin otta oikeuden omaan kätöseeni ja myöntää sinulle jäsenyyden koeajalla, sovittaisiinko että jos ei viikonloppuun mennessä hallitukselta tule vastausta, vastaako autosi kriteeristöä, niin sitten otetaan hallitus puhutteluunHarju kirjoitti:Eikö tästä nyt tullu mitään Kerrankin koin jonkin asian olevan hyvinkin lähellä sydäntäni, mutta ei jäsennyyttä tainnut tulla tähänkään kerhoon .....
...
Hyvästi pitäkää linttanne
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Joo, jotain tämmöistä skenaariota olen myös mielessäni pyöritellyt, noinhan ne remontit yleensä muutenkin meneeBoss kirjoitti:Alapallo vaihtuu kätevältä mieheltä alta 10 tuntiin, eiku ttaisin vaihtaa tietysti molemmat, eli 5 tuntia kappale.....ei siinä sen kauempaa.
Korjaamolla sitte vaihtovat perhanat vissiin puolessa tunnissa molemmat ja velotti huimat 40 rahaa + osat.
Jotenkin kuitenkin hirmuinen hinku ois ite ruveta vaihtamaan, mistäköhän tuokin johtuu
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Missä lie koko johivajava..Mersun alla lie
Ehottomasti puollan Harijun jäsenyyttä tähän porukkaan,,ei muuta ku sekaan vaan, vaik ei seisokkaa..
Vieläku kolomas puoltaja löytys, nii ei puhuttasi hallitukselle mittää, vaan ylennettäsi hariju suoraa ihan täyspäiväseksi jäseneksi.. Näin se mennee meilläpäi..
Ehottomasti puollan Harijun jäsenyyttä tähän porukkaan,,ei muuta ku sekaan vaan, vaik ei seisokkaa..
Vieläku kolomas puoltaja löytys, nii ei puhuttasi hallitukselle mittää, vaan ylennettäsi hariju suoraa ihan täyspäiväseksi jäseneksi.. Näin se mennee meilläpäi..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Kyllähän sitä puolletaan yhtä paljon, kun mersu puoltaa raviojaantupru kirjoitti:Missä lie koko johivajava..Mersun alla lie
Ehottomasti puollan Harijun jäsenyyttä tähän porukkaan,,ei muuta ku sekaan vaan, vaik ei seisokkaa..
Vieläku kolomas puoltaja löytys, nii ei puhuttasi hallitukselle mittää, vaan ylennettäsi hariju suoraa ihan täyspäiväseksi jäseneksi.. Näin se mennee meilläpäi..
Eli Tervetuloa Harju joukkoon tummaan..
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
klo 9:03 Harju kirjoitti:...Anoisin siis kaksoisjäsennyyttä.
...
klo 10:41 Harju kirjoitti:Kauankohan arvoisa Linttaneuvosto käsittelee hakemustani?...
Jäsenlista muokattu klo 14:48 jovihava kirjoitti:Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille tähtikeuloille...
...
Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan.
...
Jäsenlista ilmoittautumisjärjestyksessä:
- ...
Boss
Harju <meneeköhän pitkäänkin ennenkun se huomaa jo olevansa listoilla
Byrokraatti saapi kiksinsä mitä kummallisimmista asioista22.9.2007 1:48 jovihava kirjoitti:...onkohan muuten kukaan enää jaksanut ensimmäistä viestiä, eli klubin peruskirjaa lukea (itsaria tekemättä) läpi herran aikaan ...
Tulipahan todistettua että ei taida tosiaan olla tuo peruskirja ensimmäisessä viestissä kovin suuressa suosiossa Siellä kun tuo jäsenlistakin sijaitsee. Pitäisiköhän se lista siirtää topikkeen alkuun.
Harju. Hakemus oli hyvä ja kattava, tykkäsin etenkin siitä liitteenä olleesta videosta jossa mersulla pyöritetään hidastettuna kääntöpaikalla lumessa rinkiä. Anteeksi nyt etten ehtinyt heti saman illan sisään vastaamaan, elä oo vihanen ainakkaan pitkään
Joten tervetuloa sakkiin! Harjun tietäen meillä on joukossamme nyt uusi aktiivijäsen
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Malm kirjoitti:Minä voin otta oikeuden omaan kätöseeni ja myöntää sinulle jäsenyyden koeajalla
tupru kirjoitti:Ehottomasti puollan Harijun jäsenyyttä tähän porukkaan,,ei muuta ku sekaan vaan, vaik ei seisokkaa..
Vieläku kolomas puoltaja löytys, nii ei puhuttasi hallitukselle mittää, vaan ylennettäsi hariju suoraa ihan täyspäiväseksi jäseneksi.. Näin se mennee meilläpäi..
Mitä? Tämähän on... tämähän on linttalaistottelemattomuutta! Kapina! Että oikeutta omiin kätösiin, sinäkin Malmini?Sir ArPi kirjoitti:Kyllähän sitä puolletaan yhtä paljon, kun mersu puoltaa raviojaan
Eli Tervetuloa Harju joukkoon tummaan..
Täytyy sanoa että nyt olen hyvin... Hyvin... Hyvin mielissäni Tämähän osoittaa että lintta-aate on saavuttanut tietyn pisteen, pisteen jossa klubi alkaa osoittaa itsenäisyyttä ja päätöksentekokykyä! Kokonaisuus on suurempi kuin osastensa summa! Jatkakaa samaan malliin, minua alkoikin jo tuo harjoittamani näennäisdemokraattinen diktatuuri kyllästyttää
Tästä on hyvä jatkaa arvon kanssalinttalaiset.
Malm kirjoitti:Sitten pitäs miettiä että vaihtaakko ite, vai käykö pajalla, pajalla vaihtuis luultavammin tuntiin molemmat (toinen huutaa) kuin taas itse vaihtamalla siinä menee....Nooh, hyvän osan lauantai päivästa + illasta, ja loppujen lopuksi maanantaina vielä haetaan kaupasta loput tarvittavat työkalut Kumpi parempi ?
Vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! ...tai vie korjaamolle, mikäs minä olen neuvomaanMalm kirjoitti: Jotenkin kuitenkin hirmuinen hinku ois ite ruveta vaihtamaan, mistäköhän tuokin johtuu
Jos sinulta puuttuu jotain essentiaalia vaihtotyöhön liittyvää, niin huikkaa, voin tsekata OOO:n valikoimista
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
EIH, minä jo vaivuin epätoitoon ja aamulla varasin pajalle ajan, vaihtuu kuulemma tuntiin molemman Alkaa pikkuhiljaa tuntua että nyt on jotain pielessä, pitäsikö sittenkin perua aika....AAARRGHH..jovihava kirjoitti:Vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! ...tai vie korjaamolle, mikäs minä olen neuvomaanMinä Ihte kirjoitti: Jotenkin kuitenkin hirmuinen hinku ois ite ruveta vaihtamaan, mistäköhän tuokin johtuu
Jos sinulta puuttuu jotain essentiaalia vaihtotyöhön liittyvää, niin huikkaa, voin tsekata OOO:n valikoimista
Noh, kävin sitten suikkapipon luona tänään, totesi ettei tarvi vuoteen katsastaa, kun kerran rekisteröintikatsastus vastasi myös vuoskatsastusta, koska oli tehty alle puolivuotta ennen kuin vuosikatsastuksen aika olisi.
Nooh, meni siinä mies hilijaseksi, mentiin sitten ihan kuntotarkastuksella, kun onhan se hyvä tarkistaa mitä sieltä löytyy.
Minun hienosti säädetyt seisontajarrut pelasi niin että oikepuoli tuli jälkijunassa, olisi kelvannut kuitennin justiinsa. Apusimpukassa väljää(se kait siellä huutakin sittenkin) sekä ohjauksen välitangossa pikkasen(mikä se nyt onkaan oikealta nimeltään). Huomasi se sen kuskinpuolen alapallonkin, ei päässyt marmattamaan Koiranluu takaa, sekä toisessa apurungon etu-puslassa jotain hämminkiä.
Renkaista totesi että on sekarengaistus ja eturenkaat sakkorajoilla.
Noniin, pääsen minä apusimpukan heloittamaan sentään ite ja nuo muut alapalloa lukuunottamatta onkin aika läpihuutojuttuja, ossaisinkohan aurauksen vielä sitten tarkistaa remontin jälkeen ?
Joo, näillä mennään,
Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Joku se taisi tällaista kojislenkillä epäilläMalm kirjoitti:Apusimpukassa väljää(se kait siellä huutakin sittenkin)
Eli tuolla perusteella minun kesärengaspinossa on ainakin kaksi hyvää rengasta Taisi olla leimasetä hyvällä tuulellaMalm kirjoitti:Renkaista totesi että on sekarengaistus ja eturenkaat sakkorajoilla.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
jovihava kirjoitti:Kokeillaan, sittenhän tietää. Tervetuloa jäseneksi!Olli Lajunen kirjoitti:En tiedä olenko tyytyväinen vai en jos tällä jäsenyys irtoaa.
Jos alkaa ahistaa, niin tokihan täältä voipi erotakin vaikka se vähän haikeaa tekeekin. Tosin yhtään ennakkotapausta ei vielä ole, joten saattaa olla että joudumme kuitenkin ampumaan mahdolliset pakenijat ihan vaan esimerkiksi toisille , mutta siinä ei ole mitään henkilökohtaista systeemi vaan toimii näin
Pikkutunneilla rustattu hakemus näköjään osui ja upposi -> olen onnellinen, kai. Kts!.
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Mitäseon?jovihava kirjoitti:Eihän vain alkoholilla ollut osuutta asiaan?Olli Lajunen kirjoitti:Pikkutunneilla rustattu hakemus näköjään osui ja upposi -> olen onnellinen, kai. Kts!.
Nyt mulla on uus allekirjoituskin.
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
No mutta sanopas muuta! Kyllä raato pidetään tukevassa kontaktissa elementtiin, josta on tultu ja joksi muututaan. Nyt on muuten hassu tilanne päällänsä - kenties saadaan talvikulkineeksi ihan muu värkki, merkki alkaa ällällä ja valmistusmaa on idässä - ja sitä myötä päästään tuota vanhusta pajottaan ihan urakalla. Tänään pestiin painepesurilla, ja alta löytyi jo kolmannenväristä pintamaalia - ja neljännen... tuon yksilön identiteetti ei ole enää pätkääkään yksiselitteinenjovihava kirjoitti:Sikälis hassua että nuot laitteet jotka koskevan vain vähän reilun kämmenen alalta maahan vaikuttavat niin paljon siihen miten se auto käyttäytyy suhteessa juurikin siihen maahan Eli kuten Malmi tuolla aikaisemmin jo vihjaisikin, vaikka kuinka linttamiehiä, niin oikeasti jarrusatuloita ei kiinnitetä rautalangalla (kuin korkeintaan väliaikaisesti) ja renkaat pitää olla liikennöintikelpoiset Jutunheitto sitten erikseen
Mutta, siis, tuota. Tähän liitän pari kappaletta tunnelmointia lintalla ajon tunnelmallisesta kauneudesta ja ajoittaisesta hämmentävyydestä. On ihan pakko, ja uskon että hienostoklubimme linjan mukaista on näillä arvokkaasti vanhentuneilla ajoneuvoyksilöillä tapahtuneen ajon tiimellyksessä sattuneita asioita kertoilla. Tässä tulee, siis. Jos jotakuta haittaa, pyytäköön lopettamaan.
Parisen kuukautta sitten ajelimme pitkin Vantaan Länsimäkeä paremman tekemisen puutteessa. Tiensyrjässä sijaitsi pari kappaletta erinomaisen muodokkaita harmaatuonti-kansalaisia, ja soitimmepa tämän havaittuamme reippahasti lintan torvea (400Hz, 70W). No, mikäpäs siinä, miedomman valotuksen tytöt kääntyivät katsomaan jotta mitähän nyt tapahtuu, ja ylvään kulkupelimme jo havaittuaan (!) hymyilivät meille, ja vilkuttivat kun matkamme jatkui jotakuta perkeleen tärkeää päämäärää kohden. Vilkuttelimme takaisin ja jatkoimme matkaa kaikkien viidenkymmenenviiden hevosvoiman ryskätessä monotonista sinfoniaansa konehuoneen uumenissa. Sen syvempiä ihmissuhteita tästä ei aiheutunut - olemme jälestäpäin läpsytelleet otsaamme kuin edesmennyt Pasanen ikään.
Tuo oli selkeästi positiivinen linttakokemus. Negatiivinen sen sijaan sattui, kun tämä valvomisjakso l. vuorokauden siivu oli aluillansa.
Nimittäin, kävi niin että etuajo-oikeutetulla pätkällä valkoinen uudenkarhea Honda Accord keksi yrittää kyljestä sisään. Sehän ei tunnetusti kannata, koska uudenkarhean japania-tuotteen kaskomaksut huomioiden kyseessä voi olla bonusten menetyksen takia kovin kallis pieti, etenkin jos korvausasiat ovat kovin yksiselitteiset. Näin ei kuitenkaan käynyt, koskapa Accordisti jarrutti. Kovin suivaantunut herra pukuherra siitä huolimatta Samurai-ajoneuvoineen suvaitsi olla, koskapa otti asiakseen seurata viatonta vanhustamme n. metrin turvaväliä noudattaen - hetken...
Nimittäin, tuota, krhm. Otetaan peliin yhtälön tekijät. Uudenkarhea vitivalkoinen Accord, etupuskurituntumassaan kolmekymmentäyksivuotias 200D, jonka syöttöpumpun säädöistä saamme kiittää herra maanviljelijää. Ykkösvaihteen loppuunkelauksen tapahduttua vaihtui vaihde numeroon kaksi, ja kaasupoljin painui pohjaan. Hetken aikaa saimme seurata, kuinka Accordistin kiiltävänvalkea konepelti alkoi kummallisesti kerätä itseensä mustia pilkkuja. Kumma ilmiö, eikö vain? Yhtäkkiä alkoi se turvavälikin löytyä.
((eikai tosta nyt kukaan oikeasti suutu, eihän? kyllä se on jokaisen hyväksyttävä että jos kerran 200D W123 on katsastettavissa oleva auto, niin sillä saa liikennesääntöjen mukaisesti ajaakin?))
Lazda? Loyota?Sir onre kirjoitti:...kenties saadaan talvikulkineeksi ihan muu värkki, merkki alkaa ällällä ja valmistusmaa on idässä
Jalostettu yksilö, koottu raaka-aineistaTänään pestiin painepesurilla, ja alta löytyi jo kolmannenväristä pintamaalia - ja neljännen... tuon yksilön identiteetti ei ole enää pätkääkään yksiselitteinen
Pyydän lopettamaan. Tuon jahkailun siis, kerro lisää. Juuri tunnelmointia kultivoitunut yhteisömme tarvitseekin, yläpallonivelten vaihdon raportointi ilman maalattua taustaa aiheuttaa uneliaisuutta.Mutta, siis, tuota. Tähän liitän pari kappaletta tunnelmointia lintalla ajon tunnelmallisesta kauneudesta ja ajoittaisesta hämmentävyydestä. On ihan pakko, ja uskon että hienostoklubimme linjan mukaista on näillä arvokkaasti vanhentuneilla ajoneuvoyksilöillä tapahtuneen ajon tiimellyksessä sattuneita asioita kertoilla. Tässä tulee, siis. Jos jotakuta haittaa, pyytäköön lopettamaan.
Smouking seivs laifs kato... saimme seurata, kuinka Accordistin kiiltävänvalkea konepelti alkoi kummallisesti kerätä itseensä mustia pilkkuja. Kumma ilmiö, eikö vain? Yhtäkkiä alkoi se turvavälikin löytyä.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Jäsenanomus
Pääseekö tällä kunnoitettuun klupiin mukaan Huomaa sivuvilkun asennus Nuot alut ovat juuri niin huonossa kunnossa kuin miltä näyttää
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik