Multona, vertailutaulukon mukaan sävy 0400.touhottaja kirjoitti:
muuten minkä nimisestä maalista noi sun paukut on tehty
No aika hyvin istuu kun vertaa kiillotettuun oikeaan sävyyn. Ei oo niin tarkkaa.
miksi sitten et maalaisi punaisella se sopii minusta parhaitenHVM kirjoitti:Multona, vertailutaulukon mukaan sävy 0400.touhottaja kirjoitti:
muuten minkä nimisestä maalista noi sun paukut on tehty
No aika hyvin istuu kun vertaa kiillotettuun oikeaan sävyyn. Ei oo niin tarkkaa.
No miksen, mutta vetoan edelleenkin viestiin jossa oli maskin kuvia - kokeilla pitää, ja pitää kokeilla rohkeasti.touhottaja kirjoitti: miksi sitten et maalaisi punaisella se sopii minusta parhaiten
onko toi multona joku auto maali :?:minkä maalainen valmistaja,aivan outo merkki
Noh noh?? Se rippuu sieltä , mistä roikuukin. On tietysti väripikmenttejä ,mitkä luovuttavat enenmän aurinkossa , kuin toiset , joten vaatii ns. korjatunkaavan jne... Metalliväreissä voi ruiskuttaja tehdä "ranneliikkeellään" Kaikkee kivaa . Katoppa miten se metallihiukkanen on mersussasi ja kun seuraavan kerran maalaat sitä ,laita samoin päin.Maalalarimestari kirjoitti:
No sävy ei siis ole oikea koskaan, ellet maalaa koko autoa.
mutta siellähän on kakkaa siellä kiinnitysjousen sisäpinnassaHVM kirjoitti:mutta valitettavasti putkea ei tarvitse irrotella eikä kiinnitellä.
Mykistävää, ei osaa sanoa oikein mitään.Professori kirjoitti:Noh noh?? Se rippuu sieltä , mistä roikuukin. On tietysti väripikmenttejä ,mitkä luovuttavat enenmän aurinkossa , kuin toiset , joten vaatii ns. korjatunkaavan jne... Metalliväreissä voi ruiskuttaja tehdä "ranneliikkeellään" Kaikkee kivaa . Katoppa miten se metallihiukkanen on mersussasi ja kun seuraavan kerran maalaat sitä ,laita samoin päin.Maalalarimestari kirjoitti:
No sävy ei siis ole oikea koskaan, ellet maalaa koko autoa.
Ei tule kesää. Ja ehdottamasi menetelmät ovat liian haasteellisia!Sivonen kirjoitti: Vaaleenpunanen candyväri.
Ei kerrota kellekään, pidetään tämä meidän kesken.veskola kirjoitti: mutta siellähän on kakkaa siellä kiinnitysjousen sisäpinnassa
No reiät eivät ole sinällään ongelma tai itseisarvo - paikkasin sellaisen tänäänkin pelkällä pakkelilla.veskola kirjoitti: Aikoinaan otin nuo listat pois golfista, nehän on vain liimalla kiinni eli ei tarvitse edes hitsata mitään reikiä umpeen, paitsi siitä takalokarin etualajuuresta kolme isoa reikää.
Täytyy miettiä asiaa, tai sitten ulkoistaa - kuten tavallista ja viisasta.veskola kirjoitti: Maalattu lista *) olisi aika tyylikäs tuon hapartuneen muovirömpän tilalla, helpompi vahatakkin
*) voi sen tehdä teipilläkin, niin saa sponsorit ja raidat samalla sävyllä tehtyä... musta siinä pitää lukea sponsorit etuloksussa allekkain ja touhottaja ylimpänä. Kullanvärisillä siirtokirjaimilla jos semmosia on.
No seuraavissa kuvissa ei valitettavasti lattia näy, ja se iso mies on näin viisas:Makemyday kirjoitti:Todista puhhees! Parempi olla seuraavissa kuvissa puhasHVM kirjoitti: Vesihiontasotkua, elä huoli. Juku kun naurattaa.
Taisi olla vähän paniikin sekaista naurua, "Juku kun..." tuli housuun kun iso mies konahti
Joo! Mutta varovasti! Tai sitten ostaa glym merkkistä puskurinhoitoainetta Semmoista punaista tökköttiä ja sillä vetelee..AM kirjoitti: Muistaakseni noita, ainakin puskurin mustia osia, sai ehostettua uuden veroiseksi varovaisella kuumailmapuhallin käsittelyllä. Kertokaapa viisaammat, minulla kun kaikki mustat osat on maalattu korinväriseksi
Kuumailmapuhellin kikka on tuttu, ja volskin muovi vaikuttaa tosiaan sellaiselta että se jopa toimii tässä tapauksessa. No ei sitten maalata, herra skitsofreenikko.AM kirjoitti:No kun kerran kysytään...Tai no sama tuo kysytäänkö kun sanon kuitenkin että älä vedä. Muistaakseni noita, ainakin puskurin mustia osia, sai ehostettua uuden veroiseksi varovaisella kuumailmapuhallin käsittelyllä. Kertokaapa viisaammat, minulla kun kaikki mustat osat on maalattu korinväriseksi
Mie varmaan vetäsisin. Jotakii nuille ainakii pitäs tehhä, joko pallauttoo alkuperänen tumma sävy jotennii tahi sitten suunnitella todellista amis-thööninkiä.HVM kirjoitti:...vetästäänkö noita mustia muoviosia korin väriin? ...
Hö, minähän vain varovaisesti tuon mielipiteeni esille, yleensä joka asiaan Minkäs minä voin sille että makuasioissa olen oikeassaHVM kirjoitti: No ei sitten maalata, herra skitsofreenikko.
No makuvinkit ovat erittäin tervetulleita, minulla kun ei ole tunnetusti makua ollenkaan.AM kirjoitti:Hö, minähän vain varovaisesti tuon mielipiteeni esille, yleensä joka asiaan Minkäs minä voin sille että makuasioissa olen oikeassaHVM kirjoitti: No ei sitten maalata, herra skitsofreenikko.
Kommmeathan nuo alareunat nyt on, toivottavasti kestää ajan hammasta, itsellä huonoja kokemuksia paukkupulloista, tosin onhan tuohon tehty pohjatkin kunnolla.
Jännityksellä odotetaan seuraavaa korjailun kohdetta autossa. Tai no ohan noissa ovissakin nyt vielä pariksi päivää hommia..
Kiitoksia rohkaisusta ongelman n:o 1 kanssa.Boss kirjoitti:Vastaus ongelmaan numero 1. : Ehdottomasti persiiseen tuommoset
Ja toiseen ongelmaan: Juu toimii, ei tarvii peltiseppää lähteä pokaamaan tuommoseen pikkujuttuun, laita lasikuitukittiä ensin, sitte sitä pakkelia.
HVM kirjoitti:Kiitoksia rohkaisusta ongelman # 1 kanssa.Boss kirjoitti:Vastaus ongelmaan numero 1. : Ehdottomasti persiiseen tuommoset
Ja toiseen ongelmaan: Juu toimii, ei tarvii peltiseppää lähteä pokaamaan tuommoseen pikkujuttuun, laita lasikuitukittiä ensin, sitte sitä pakkelia.
Toiseen ongelmaan voisi olla ratkaisuna elimenluovuttaja-Jetan kyljestä palan viipalointi, mutta koko totuus ei luultavastikaan kyllä näy kuvassa. Käy pian kuin eräälle nissanistille. Ja sitä ajoaikaakin kun on rutkasti reservissä...
Entäs mehukattipurkin pohja sopivasti modifioituna ja sikatötkällä kiinnitettynä? Päälle kerros kajalia ja puuteria.
Mistä luukku? Nyt on kiire, todella kiire!J.T.S kirjoitti:nythän olisi hyvä aika asentoo semmonen "thööning" polttoaineluukku, semmonen metallinen, missä on paljon pulttiloita, niiku moottoripyörissä.
Ei tarvihtis kun täyttee tuo monttu tuosta vaikka sillä korikitillä ja jyrsiä siihen paikka sille mp-polttoainetäyttöaukko-systeemille.
Ei oo ihan niin yksinkertainen homma, koska tuossa on kotelorakenne joka on haihtunut taivaan tuuliin. Eli pitäs vaihtaa aluspelti ja pintapelti, ja jos aluspeltiä käy repimään, saattaa käydä äkkiä ohkaisesti.touhottaja kirjoitti:olikos siinä valkosessa aarteessa minkä löysit ehjä tankin putken reikä no jos oli niin ota siitä rälläkällä vähä reilumpi pala ja punasesta hiukan pienempi,sovita "uusi"pala paikalleen ja pistä muutamalla hepillä kiinni ja loput koritinalla,vetele tina saumat raspilla tasan ja siihen vaikka happomaali päälle ja normaali pohja ja siihen maalit kestää isältä tyttärelle