Kolme kirjainta joihin voit luottaa: Volvo

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Pappi kirjoitti:Hyvältä näyttää. Menestyvällä miehellä pitää olla pihassaan yksi farmari. Olkoon se tässä tapauksessa Volvo.
No vaan muttaku :roll: Minä oon tavoilleni uskollisesti pohdiskellut tätä juttua jo päiväkausia ja nyt on pakko avata sanainen arkku...

Katoppakö tuolla hovipahalla on varmaari-volvo, varmaari-mersu ja isovarmaarivolokkari :shock:

Onkos hää sitten jo aivan liian menestyvä mies nuin johtotehtäväkoulutuksen saaneeksi :roll: Sitäpaitsi tuolla hyväkkäällä on vielä aivan hirviän kokonen ropeli jemmassa - semmonen millä paketsivolkkari nousis vaikka ilmaan, olokoot vaikka usiampi kerros maaliakin pinnassa :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Harju kirjoitti:Kaveri vaihto aikoinaan ammattikoulussa saappiin puhaltimen moottoria, tarkka jannu kun oli kaikki osat huolellisesti järjestykseen pahavilaatikkoon :!: Hiukan jannu raapi päätään kun kasauksesta jäi muutama ylimääränen pultti ja mutteri :whistle:
Harjukos se oli käynyt miljoonalaatikolla :naughty: Kaveria ei jätetä. Siis härnäämättä, mikäli mahdollista. :lol:
jusamb kirjoitti:
jovihava kirjoitti:
jusamb kirjoitti:Et muuten tainnut saada sitä toisen topikin kollegaa kaveriksi :roll: :wink:
:ei_tajuu: Tä?
jovihava kirjoitti:Tällä viikolla minulla on töissä ollut vieraana UK:sta kaveri,
:idea: Niinmuuten, siinäpä tosiaan ajatusta kun se seuraavan kerran tulee Oulussa käymään, pyytää vieraaksi, ja eikun haalarit päälle ja remonttiin :lol:
Jone M kirjoitti:
Ekoteko, ei päädy turhaan kuormittamaan maailmaa raskasmetallilla, vielä.
Akkujen lyijy kylläkin sulatetaan uusiokäyttöön, happo neutrailsoidaan vedeksi ja muovikin päätyy kierrätykseen.
No niihän se onkin, ei siinä mittään. Mutta samahan tuosta purkaamon akusta on käyttää käyttökelpoinen elinkaariaika loppuun, tulee parempi hyöty valmistuksen energian ja vedenkäytölle sekä tänne rahtaamisesta aiheutuneille hiilidioksiidipäästöille :wink:
XUX63 kirjoitti:Sitäpaitsi tuolla hyväkkäällä on vielä aivan hirviän kokonen ropeli jemmassa - semmonen millä paketsivolkkari nousis vaikka ilmaan, olokoot vaikka usiampi kerros maaliakin pinnassa :lol:
:whistle: Miltähän semmonen ropeli muuten näyttäsikään punaisen farmarifiestan katolle pultattuna :niinpaniin:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
kerosiini
Viestit: 773
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Tulipa tuota eilen käytyä Oulussa ja mukaan tarttu tämmönen:
PLOP
Ja pensselinpesuaine maistuu :D
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Onkos tuo 264, vai 244:n jenkkilän vientimalli?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
kerosiini
Viestit: 773
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

244 jenkkilän malli, ostin ensimmäiseltä omistajalta joka oli sen uutena San Diegosta hommannut :shock: Pitää tänään ottaa valosalla parempia kuvia.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Perkele pitääkö munki ostaa tuommonen volvo,se oliski vuoden ekoteko ajella mieluummin taloudellisella B21 volvolla kuin 300D mersulla :twisted: .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Mie mietin juuri sitä sammaa... Tuossa vois olla sopivasti hollillaki yks 740 farmari 2 litran kaasarikoneella...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

JaniH kirjoitti:Mie mietin juuri sitä sammaa... Tuossa vois olla sopivasti hollillaki yks 740 farmari 2 litran kaasarikoneella...
Olis viherpiipertäjät tyytyväisiä kun kiskasee ryypyn täysille ja täräyttää volovon pakkasella käymään :twisted: .Mittasin muuten huvikseen oman 300D:n päästöjä bensa autojen pakokaasuanalysaattorilla.Tulokset oli:
CO 0,02%
CO2 2,8%
HC 11
O2 17,7%

Vanhan kaasari volvon tyypilliset arvot:
CO 2,5%
CO2 ?
HC 300
O2 1,7%
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Holomes
Tekijämies
Viestit: 549
Liittynyt: 21.5.2007 14:19

Viesti Kirjoittaja Holomes »

MIäs nuo kolme kirjainta on? BMW? GMC? DVD? FBI? CIA? KGB? ASD?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Holomes kirjoitti:MIäs nuo kolme kirjainta on?
VOLVO :pappa:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

ämb
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Holomes kirjoitti:MIäs nuo kolme kirjainta on? BMW? GMC? DVD? FBI? CIA? KGB? ASD?
V
O
L
:roll:
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
kerosiini
Viestit: 773
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Tässä vähän parempi kuva bensiinikrematoriosta :D
PLÖP

Tänään tuli asenneltua cd-soitin ensitöikseen alkuperäisen nännimankan tilalle ja froteepenkkien tilalle tuli nahkapenkit. Vielä kun jaksaisi vaihtaa loput sisustasta, alkuperäinen kun on beige ja tämä nahkasisusta musta... Sähkölasisarja ja muuta pientä odottelee myös asennusta 8)
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
Håkke
Tolokun mies
Viestit: 768
Liittynyt: 02.10.2005 18:17
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Håkke »

XUX63 kirjoitti:
Holomes kirjoitti:MIäs nuo kolme kirjainta on?
VOLVO :pappa:
v= valitamme
O= ostostasi
L= lähetämme
V=vara
O=osia

volvo on latinaa... minä kierin/pyörin
audi =minä kuuntelen
veho=minä kuljetan

edittiä

minä luota kolmeen kirjaimeen Aaa ääM ja Gee
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Håkke kirjoitti:volvo on latinaa... minä kierin/pyörin
audi =minä kuuntelen
veho=minä kuljetan
väykky=minä korjaan :wink:
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
Håkke
Tolokun mies
Viestit: 768
Liittynyt: 02.10.2005 18:17
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Håkke »

jusamb kirjoitti:
Håkke kirjoitti:volvo on latinaa... minä kierin/pyörin
audi =minä kuuntelen
veho=minä kuljetan
väykky=minä korjaan :wink:
F=fix
O=or
R=rapair
D=daily

toine vanha sanonta on kun välikoppa eskoon laitettiin ämpärin kokoiset kaasarit niin imu ääni sanoi FOOOOOORRRDDD
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Avatar
Waunumäki
Viestit: 44
Liittynyt: 07.10.2005 14:50

varaosia

Viesti Kirjoittaja Waunumäki »

Tää tehtaan pahoittelu varmaankin jo on täällä:

V-alitamme
O-stostanne,
L-ähetämme
V-ara-
O-osia.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

jusamb kirjoitti:
Håkke kirjoitti:volvo on latinaa... minä kierin/pyörin
audi =minä kuuntelen
veho=minä kuljetan
väykky=minä korjaan :wink:
:rollin:

Nämät oli niin hyvejä, että puuhasin oman topiaksen näille:
viewtopic.php?p=252571#252571
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jaahas, lämppäriremontti jatkuu, elien kävin uuden puhallinmoottorin hintaan 63€. Samalla kyselin uutta lämppärinkennoa, varaosamyyjä katsoi hitu pitkään :shock: ja kysyi että olenkos minä sen sitten saanut jotenkin rikki? Kun niitä ei kuulemma ole tarvinnut myydä herran aikoihin, joten het eivät ole niitä varastossa pitäneet. Sanoin että ajattelin vaihtaa varmuuden vuoksi, jolloin viereinen asiakas kommentoi kanssa että eihän ne hajoa jossei hajota. Tästä ilostuneena en sitten pistänyt tilaukseen :D vaan päätin kasata entisellä kennolla.

Tässä ollaan nyt:
Kuva
Eli osien pesu on menossa ja vanhojen kovettuneiden läppätiivisteiden poiskaapiminen. Ajattelin laittaa tilalle uutta kumia :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Niin, ne läpät, niissä oli semmoiset solukumimatonpalaset liimattuna jotka olivat kovettuneet tilaan "muuttu jauhoksi koskettaessa", joten päädyin rapaamaan neth poisa. Nu se kuminjäänne lähtikin helposti, mutta sitten se liima olikin toinen juttu. Raaputin siitä ensin puukolla niin paljon kuin sain, jatkoin kynsillä kunnes oli kynnenaluset täynnä, ja sitten siirryttiin ruohonleikkuribensaan, jolla sulattelin liiman loppuun.

Sitten pesu kaikille osille ja eikun kasaamaan.

Tässä on räikänkäännön hetki. :halm: Se maaginen piste remontissa jolloin päästään vaiheesta purkaminen vaiheeseen kasaaminen. Tyypillisesti tämä siis tarkoittaa että 1/3 remontista on tehty :!: :ope:

Tässäpä työpöytä ja osat:
Kuva

Uudet osat on aina niin ihania:
Kuva

Ensimmäisenä käsittelyyn pääsevät läppäventtiilit, uudeksi tiivisteeksi valitsin tietenkin alkuperäismaasta tulevan Värnamon tiivistenauhan
Kuva

Ja tässäpä sitten uudet tiivisteet asennettuna
Kuva

Tässäpä siis tämän päivän remonttisaalis, tästä jatketaan kun aikaa siunaantuu.

Mitä muuten luulette, kestääkö nuot ikkunatiivisteet tuolla läpissä, vai lentävätkö ne ekan talven jälkeen ilmanvaihtokanavista silimille?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Stasi
Viestit: 244
Liittynyt: 16.4.2006 11:42
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Stasi »

Aika näyttää miten pitkään kestää, ei ole itsellä kokemusta kyseisestä operaatiosta. 8)
Sama jätkä, eri verkkarit...
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Nämon aivan parraita juttuja nämä remppajutut.
Melekeen kuin Jetta-topiksi. :D
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Kannattaisiko noihin ikkunatiivisteisiin laittaa lisäksi vielä joku "mekaaninen" kiinnitys, esim nitojalla, jolla se ei varmaan tuohon onnistu, mutta vastaava? Tosin tuo råattin ikkunatiiviste on omasta mielestäni ollu aika hyvää, jotain reilu 50m olen sitä jo meidän taloonkin jo vetäny... :wink:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

romu kirjoitti:Nämon aivan parraita juttuja nämä remppajutut.
Melekeen kuin Jetta-topiksi. :D
Onpa mukava kuulla :)
Vaikka pientähän tämä minun puuhasteluni tuohon Jedin paluuseen verrattuna :oops:
Vensku_ kirjoitti:Kannattaisiko noihin ikkunatiivisteisiin laittaa lisäksi vielä joku "mekaaninen" kiinnitys, esim nitojalla, jolla se ei varmaan tuohon onnistu, mutta vastaava? Tosin tuo råattin ikkunatiiviste on omasta mielestäni ollu aika hyvää, jotain reilu 50m olen sitä jo meidän taloonkin jo vetäny... :wink:
Lähinnä tuossa ajattelin että tuolla lämppärissä sitä lämpöä parhaillaan kohdistuu noihin tiivisteisiin helposti yli 60 astetta, voipi olla ettei nuot liimat ole aivan siihen ajateltu. Nii ja se voipi olla että lämpötila muutuu -20 lukemasta sinne +60 lukemaan niinkun alle vartissa :shock:

Nitominen voipi tosiaan olla vähän hankalaa, tosin yksi joka voisi tepsiä olisi ehkä pikaliimalla varmistaminen.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Stasi
Viestit: 244
Liittynyt: 16.4.2006 11:42
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Stasi »

jovihava kirjoitti: Nitominen voipi tosiaan olla vähän hankalaa, tosin yksi joka voisi tepsiä olisi ehkä pikaliimalla varmistaminen.
Tai stten ottaa tiivisteet kokonaan pois ja tekee Kuva-tiivisteet noihin läppiin. Kestää lämpöä paremmin kuin pikaliima... :pappa:
Sama jätkä, eri verkkarit...
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Lainaampas tätä ketjua tässä, näistä ruotsalaisista kerosiinipolttimista kun on kuitenkin kyse, Jovihava, kastelehan ittes ny! :happy:

Eli kaveri ostaa täräytti 240 2.3i GLE:n, noin 315tkm mittarissa, päällisin puolin aika siisti, tarkemman tarkastelun alla huomattiin jalkatilan kohdilla oleva poikittaispalkki aika mädäksi noista helmojen kohdin, taitaa kuskin penkin allakin olla jonkinlainen "repeämä", ainakin massat kipparassa tjsp... :roll: Mutta ne tavalliset varapyörän kotelot siistissä kunnossa yms, toki vähä akseleissa ja pyöräntuennoissa ruostetta, mutta onhan autokin 88... :!:

Mutta ongelma oli ku ei käyny, kun ei saanu bensaa, vanha omistaja sano että sikafleksiä vaan polttoaineputkiin, kun oli mätiny aika pahasti tankin päältä... :shock: No, homma ei ollu ihan niin yksinkertainen, kun oli tankin sisällä ole siirtopumppu jumissa aivan täysin, tuossa pikkukuvassa näkee kuinka kulunut moottori oli, ei ollu hiilille enää paljoa vastinpintaa :lol: Ruoste vähä pyöriny tuolla moottorin sisällä... No, kaveri sai sitte kohtuu hinnalla 200SX:n polttoainepumpun, ei tarvi enää siirtopumppuja eikä mitää, ku painepumppu tulee jo ihan tankkiin! Oli vaan VÄHÄN tekemistä, että sai sen tuonne tankin sisään, saati että sai bensamittarin anturin... Joutu tuon paketin kasamaan kun ne oli tankin sisällä... :eec: Ja miettikää sitä, minkä kokoinen tuo tankin "luukku" on... :roll: No, ei sen laittaminen sinne onnistunu muuten kuin ottamalla tankki pois, kun takapaksin huoltoluukku on niin pieni, ja pumppu todellakin iso! :lol:

Oranssit kuormaliinat varmasti näkyykin kuvissa, niillä pidettiin vähän kiinni kun laskettiin tankki ales. Oli aika homma sitten saada polttoaineletkut paikoilleen tuossa takaspäin asennuksessa, painepuolen letku laitettiinkin jo tankin ollessa kokonaan irti, mutta paluupuoli laitettiin siinä vaiheessa, ku tankki oli ~5cm vaille paikallaan... No, painepuolelle 8mm "yleismallinen" polttoainsuodin, ja koko vanha suodatin + pumppu pois siitä takarenkaan etupuolelta, ja pitihän se kattoa mitä suodatin oli syöny, ja sen jälkeen vielä vähän tulta perään... :happy:

Ja volvo lähti jopa tulille! Pelättiin jo pahinta, kun käänsi virrat päälle, eikä pumppu surissu yhtään.... :cry: Mut kaveri vaan alko starttaamaan, katoin ettei mikään vuoda kuin seula, ja sitte yskäs pari kertaan ja käyntiin... :shock: Jes! Sehän toimii! :beerhug:

Nyt on siis laitettu Laatuautoon vieläkin laadukkaampia osia (eli sitä japanin rautaa! :happy: ), joten pitäisi olla paljon varmoja kilometrejä, tänään kun kaveri kävi siihen puhumassa ja ostamassa leimankin konttorilla, eli ei siis katsastettu, mutta ajoaikaa tuli vuoden loppuun... :lol:
Ja ei tunnu kiihtyvän yhtään, on niin murskaavan tasanen vääntö, kokoajan jos pikkusenkin kiihdyttää pidemmän aikaa, on heti 80 vauhtia... :shock: :twisted:

KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

No oottahan te seppiä :shock: Ite olisin varmaan tuon polttoainespumppuhasteen kanssa turvautunut yhteensopivaan tarvikepumppuun.

Saisikos siittä semmosta yleiskuvaa?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

No pitää olla, ku kaveri ei raattinu lähtä niitä alkuperäsiin paikkoihin meneviä pumppujakaan ostamaan... :?

Mutta hyvä tuli noinkin! :D

Letkulemmoilla vaan pumppu ja anturi kiinni noihin uusiin kupariputkiin, mitkä se kävi hopealla juotattamassa tuohon lätkään kiinni... :P Sen verta teki tiukkaa tuon pumpun kanssa, että ensin oli 2 klemmaria, ei mahtunu, kävi hakemassa yhden pidemmän, että saatiin edes mahdolliseksi toi mahtuminen. Sittenkin piti se pikkunen "kynsi" taitaa ylös siitä aukosta ja vähä murjoa se pumppu tupaan... :lol: Ja se vasta hauskan siitä tekikin, kun alettiin sitä kasaamaan sen anturin kanssa, ku eka kokeiltiin ilman... :shock:

Jaa sellasta et näkyis koko aaato? :ei_tajuu: Enpäs oo varma onko mulla... :cry:

Katotaas arkistosta :ope:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tänään laittelin laturin hiilipaketin paikalleen :idea: Ja totesin että minulta puuttuu vielä osia että saisin tuon kasaan, näköjään tuulilasille ja kojetaulun räppänöihin menevät suuttimet ovat erilaiset ilmastoidussa ja ilmastoimattomassa :?

Eli olisin syyllistynyt myyjän epärehellisyyteen jos olisin tuon myynyt, luulin että minulla on kaikki tarvittavat osat kasassa :(
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jäsen Taktikilta on sadellut osia, ja tänään oli kirjekuori odottamassa jossa oli viimeisimmät kaivatut peltilipareet :D Ihan kaikki on tosiaan erilaista tuossa ilmastoidussa lämppärissä verrattuna ilmastoimattomaan :?

Joten vietin iloisen kasaustunnin pihalla laitellen lämppärinputkia, sain tuulilasille menevät suuttimet ja putket jo paikalleen :happy: Aikaa paloi siinäkin että pesin röörit ja suuttimet ennen asentamista :lava:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”