No siinähän se kysymys tulikin Luultavasti tuohon jo vaihdettu suomimallin huohotinletku, mutta eipä tekisi pahaa tarkistaakaan onko oikeanlainen. Pakkasessa noilla saksanmallisilla kai taipumusta tehdä pösömäiset jäätymiset ja pulauttaa öljyt sitten sopivasta paikasta konetta ulos...
Edit: Niin joo, ei näin aloittelevana foorumin käyttäjänä muistanut mainita koneen mallia 290 turpotiisseli.
Huohotin, mistä tietää onko "Suomimallia"?
Niin, vaikea vaan tietää miten paksu kun ei ole nähnyt kuin tuon yhden Kai sitä voisi käydä vertailemassa kooällän tiskillä, eihän se edes hirveän kallis ollut.Tulisipahan siisti eikä itsetehdyn näköinen. Siis olettaen ettei siinä jo ole sellaista. Luultavasti tosin on kun sillä jo 3-4 talvea Suomessa aleltu.dealer kirjoitti:Eriste on paksumpi suomimallissa.
Kääri itse lisää eristettä putken ympärille ?
Pitäisikö väykkytuojan muka avata konepelti Kertokaapas nyt mitä sanon seuraavassa huollossa, että saavat suometettua väykkyni.heikki5 kirjoitti:Luulen ettei 90%:lle auton tuoneista tule edes mieleen tuollainen asia. Ilmastointi ja vanteet on tärkein juttu, muulla ei niin väliäAM kirjoitti: Luultavasti tosin on kun sillä jo 3-4 talvea Suomessa aleltu.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.