Huohotin, mistä tietää onko "Suomimallia"?

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Huohotin, mistä tietää onko "Suomimallia"?

Viesti Kirjoittaja AM »

No siinähän se kysymys tulikin :lol: Luultavasti tuohon jo vaihdettu suomimallin huohotinletku, mutta eipä tekisi pahaa tarkistaakaan onko oikeanlainen. Pakkasessa noilla saksanmallisilla kai taipumusta tehdä pösömäiset jäätymiset ja pulauttaa öljyt sitten sopivasta paikasta konetta ulos...

Edit: Niin joo, ei näin aloittelevana foorumin käyttäjänä muistanut mainita koneen mallia :oops: 290 turpotiisseli.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29252
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eriste on paksumpi suomimallissa.
Kääri itse lisää eristettä putken ympärille ?

Sprintereitä / LT:eitä on hajonnut putken jäädyttyä tukkoon, meillä korjaamolla tehty useampi koneremontti tuon pikku puutteen takia. :(
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

dealer kirjoitti:Eriste on paksumpi suomimallissa.
Kääri itse lisää eristettä putken ympärille ?
Niin, vaikea vaan tietää miten paksu kun ei ole nähnyt kuin tuon yhden 8) Kai sitä voisi käydä vertailemassa kooällän tiskillä, eihän se edes hirveän kallis ollut.Tulisipahan siisti eikä itsetehdyn näköinen. Siis olettaen ettei siinä jo ole sellaista. Luultavasti tosin on kun sillä jo 3-4 talvea Suomessa aleltu.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7170
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mulla on joku viitisen milliä vahva eriste sen muoviputken ympärillä.
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

AM kirjoitti: Luultavasti tosin on kun sillä jo 3-4 talvea Suomessa aleltu.
Luulen ettei 90%:lle auton tuoneista tule edes mieleen tuollainen asia. Ilmastointi ja vanteet on tärkein juttu, muulla ei niin väliä :roll: :lol:
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

heikki5 kirjoitti:
AM kirjoitti: Luultavasti tosin on kun sillä jo 3-4 talvea Suomessa aleltu.
Luulen ettei 90%:lle auton tuoneista tule edes mieleen tuollainen asia. Ilmastointi ja vanteet on tärkein juttu, muulla ei niin väliä :roll: :lol:
Pitäisikö väykkytuojan muka avata konepelti :? Kertokaapas nyt mitä sanon seuraavassa huollossa, että saavat suometettua väykkyni.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”