Provotopikki
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Provotopikki
Kun aina väitetään että väykky on p*ska ja 124 oli viimeinen toimiva mersu, niin miksikä siellä 124 -osastolla on niin paljon kysyttävää ja ongelmia esillä, vaikka piti olla kestävä ja laadukas peli ?
Ei liene salaisuus, että itse ajan väykyllä, tarkemmin sanottuna 300 TDT:llä.
Ihmettelen miksi mallia mollataan lähestulkoon surutta, vaikka kokemuksia siitä ei välttämättä ole
Itse olen ollut kovasti tyytyväinen, tosin auto on ollut meillä vasta syksystä 2004 ja se hankittiin 189 000 km ajettuna.
Nyt mittarissa on nelisensataa tuhatta, vedetty vaunua, traileria ja ajettu tyhjänäkin.
Onko tää nyt sitten p*ska auto vaiko eikö ole?
Pitääkö vaihtaa ettei kasvot mene mersuilijoiden keskuudessa?
Kommentteja?
Ei liene salaisuus, että itse ajan väykyllä, tarkemmin sanottuna 300 TDT:llä.
Ihmettelen miksi mallia mollataan lähestulkoon surutta, vaikka kokemuksia siitä ei välttämättä ole
Itse olen ollut kovasti tyytyväinen, tosin auto on ollut meillä vasta syksystä 2004 ja se hankittiin 189 000 km ajettuna.
Nyt mittarissa on nelisensataa tuhatta, vedetty vaunua, traileria ja ajettu tyhjänäkin.
Onko tää nyt sitten p*ska auto vaiko eikö ole?
Pitääkö vaihtaa ettei kasvot mene mersuilijoiden keskuudessa?
Kommentteja?
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Veikkaan, että noin puolet on kateellisten (rahattomien tonnin ropposilla ajavien) panettelua, neljäsosa vitsiä/essonpaarijuttua ja se neljäsosa jonkinlaiseen kokemukseen perustuvaa faktaa
Muoks: jaa niin, autoista puhuttaessa aina ilmoille pääsee akkamaista sössöttelyä, kuten:
auto on vain kulkuneuvo, värillä ei ole väliä ja sama, minkä näköinen auto on, kunhan se on sitä ja tätä.
Höpöhöpö...
Muoks: jaa niin, autoista puhuttaessa aina ilmoille pääsee akkamaista sössöttelyä, kuten:
auto on vain kulkuneuvo, värillä ei ole väliä ja sama, minkä näköinen auto on, kunhan se on sitä ja tätä.
Höpöhöpö...
puhuit vähä muta totta.Haikara kirjoitti:Veikkaan, että noin puolet on kateellisten (rahattomien tonnin ropposilla ajavien) panettelua, neljäsosa vitsiä/essonpaarijuttua ja se neljäsosa jonkinlaiseen kokemukseen perustuvaa faktaa
Muoks: jaa niin, autoista puhuttaessa aina ilmoille pääsee akkamaista sössöttelyä, kuten:
auto on vain kulkuneuvo, värillä ei ole väliä ja sama, minkä näköinen auto on, kunhan se on sitä ja tätä.
Höpöhöpö...
yksi poikkeus on olemassa. hirvisani. mutta siitä ei tiedä kuin 0.5 prosenttia suomalaisista.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Re: Provotopikki
Vaiha MatikkiinAri66 kirjoitti: Pitääkö vaihtaa ettei kasvot mene mersuilijoiden keskuudessa?
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Satakaksnelkulla kun moni joutuu köyhyyttään ajamaan niin on pakko kateuksissaan joskus puhua perättömiä väykyn ongelmista ... kestävin ja laadukkain mersumallihan on W204, sen osastolla ei ole kyselty ongelmista oikeastaan ollenkaan.miksikä siellä 124 -osastolla on niin paljon kysyttävää ja ongelmia esillä, vaikka piti olla kestävä ja laadukas peli
Otetaan esimerkiksi W210 CDI-moottorilla, vaikkapa 220.
Ulkomuoto on tyylikkään näköinen, muotoilu on ajatonta.
Valot ovat kohtuulliset ja sumuvalotkin oikealla paikalla alhaalla puskurissa.
Penkit ovat hyvät istua toisin kuin 124-vanhuksen hetekat, säädöt riittävät ja verhoilumateriaalit ovat laadukkaita.
Auto on hiljaisempi kuin edeltäjänsä ja hammastanko-ohjaus on selvä muutos parempaan suuntaan.
Hallintalaitteet toimivat totutusti, erinomaiseen monitoimiviikseen on lisätty kertapyyhkäisytoiminto josta W124 omistajat haaveilivat.
Hehkutusaika on erittäin lyhyt verrattuna esikammiodieselin "rukoushetkeen".
Automaatti-ilmastointi hoitaa lämmityksen ja tuuletuksen huomaamatta ja Webasto lämmittää moottorin nopeasti.
W210 on vakaa, rauhallinen ajettava - satakaksnelkuista tuttu puoltamistaipumus ja rauhattomuus loistaa poissaolollaan.
Automaatti vaihtaa pehmeästi, lähes huomaamatta.
Moottorissa on riittävästi tehoa ja laaja-alainen vääntö - moisesta vanhan 124:n omistajat saattoivat vain haaveilla.
Edes 300 24V turbodiesel ei pääsisi lähellekään näitä ominaisuuksia vaikka sellainen olisi joskus 124:än keulille laitettu, puhumattakaan polttoaineenkulutuksesta joka on CDI-moottorissa monta litraa pienempi sataa kilometriä kohden.
CDI onkin käyttöominaisuuksiltaan ensimmäinen 210-koriseen valittu moottori joka on sopusoinnussa auton muiden ominaisuuksien kanssa.
Ajonvakautusjärjestelmän ansiosta ohitukset hoituvat turvallisesti; kaasun voi painaa pohjaan ja vaihtaa samalla kaistaa liukkaallakin kelillä.
Vanhalla 124:llä sama temppu aiheuttaa välittömän ulosajon, ainakin jos varusteena on ASD joka on tällaisissa tilanteissa suorastaan vaaratekijä.
Mikäli kulkua halutaan lisää se onnistuu erittäin helposti ja edullisesti moottorinohjauksen ohjelmaa muuttamalla, jopa +50hv ja rajusti vääntöä saadaan hetkessä.
Mikä parasta, moottori kestää tämän - samoin voimansiirto, 124:ssähän automaattilaatikko antautuu heti kun tehoa lisätään.
Eikä polttoaineenkulutus kasva ohjelmamuutoksella.
W210:ssa on 124:ään verrattuna keskimäärin huomattavasti paremmat varusteet - siitä huolimatta käytetyn hinta on edullinen.
Monesta 124:stä puuttuu jopa ilmastointi joka W210:ssä on lähes itsestäänselvyys.
Perushuolto on jopa edullisempaa kuin isokoneisessa 124:ssä kiitos pienemmän öljytilavuuden - pari litraa laadukasta täyssynteettistä öljyä maksaa jo parikymppiä.
Öljynvaihdot ja huollot on helppo tehdä itse - ja mikäli katsastuksessa havaitaan jotain vikaa ne voi korjata maalaisjärkeä käyttämällä.
Joskus paljon ajetuissa saattaa alapallonivel väljistyä (samahan se on muissakin merkeissä) jolloin vaihtotyö on huomattavasti helpompi kuin 124:ssä.
Ei ole mitään järkeä maksaa yli 10-vuotiaasta vanhentuneen tekniikan voimin liikkuvasta 124:stä jopa yli 5000 euroa kun (kiitos autoveroremontin) lähes samalla rahalla saa uudemman commonrail-dieselin jonka kulutus on paljon pienempi ja jossa on hyvät varusteet.
Lisäbonuksena W210 ostaja saa mm. naapurien kateelliset katseet.
Ei ole ihme että mersuharrastajat ovat ottaneet W210n omakseen kateellisten panetteluista piittaamatta.
Ei sitä väykkyä kokoajan olla haukkumassa. Itselläni ei ole muuta kuin positiivista kerrottavaa ko. autosta.
En ole koskaan aikaisemmin omistanut noin hyvää autoa, kuin tuo väykky.
Ajonautinto on todellisuutta tuolla autolla. ainoa haittapuoli on että muunlaiseen ei alua vaihtaa, pakko pitäytyä mersumiehenä.
En ole koskaan aikaisemmin omistanut noin hyvää autoa, kuin tuo väykky.
Ajonautinto on todellisuutta tuolla autolla. ainoa haittapuoli on että muunlaiseen ei alua vaihtaa, pakko pitäytyä mersumiehenä.
S212 350 CDI
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
Minun pitää vielä odotella vajaa 10 vuotta ennen vaihtoa. Vasta sitten saa 20 vuotta vanhoja väykkyjä.AM kirjoitti:Mikäs Tiilerille nyt on iskenyt Tosin veikkaan että kohta tulee vikalistaa samasta autosta
No itse en oikein osaa vielä tuosta kestävyys puolesta sanoa, takana vasta joku 20tkm väykyllä. Mutta jos toimii niin paluuta takaisin kakkosnelosiin ei ole. Tai no joku harrastepeli voi olla..
www.mersuforum.net - Se aito alkuperäinen käpyfoorumi!
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Apropooo.....
Kokemusta on mersuista vuodesta 90. Nyt alla C 220 CDI niinku kaikki jo tietää, se romiseva metsänvihreä varmari..
Nyt on käyny niin, kesällä, kun auto oli " huollossa " ajoin farmariväykyllä 6000 km ja autokuume iski päälle... Seuraavaksi autoksi tulee E varmari vähintään 270 CDI..
Kokemusta on mersuista vuodesta 90. Nyt alla C 220 CDI niinku kaikki jo tietää, se romiseva metsänvihreä varmari..
Nyt on käyny niin, kesällä, kun auto oli " huollossa " ajoin farmariväykyllä 6000 km ja autokuume iski päälle... Seuraavaksi autoksi tulee E varmari vähintään 270 CDI..
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ei oo paljoo Veholle asiaa....kilander kirjoitti:Väyrysten omistajat ei paljoa vehon keikoista kirjoittele
Viimeksi kun väykky kävi Veholla määräaikaishuollossa, piti itse laittaa Vehon pihassa pölykapselit paikalleen ja sulkea konepelti.
Koska piti konepeltiin koskea, niin saman tien kurkkasin pellin alle... oli öljynvaihdossa onnistuttu sotkemaan koko konehuone
Veholla asioidessa tulee usein mieleen, että pitäisköhän mennä halliin mukaan opastamaan, miten huoltoja tehdään...
Voe elämän kevät.... sanon mie....
Amatöörejä maahantuojan hallit täys... ja tää vielä sattui Pitäjänmäellä Helsingissä, jossa vähintään hommat pitäis pelata....
Kukaan ei tainnu mainita vielä mitä eroa koreissa on ulkonäön lisäksi.
Dealer kiteytti ajatukseni tekniikkapuolelta (liekkö ollu edes tosissaan )
W210:n runkoaisaan kun lyödään lekalla> se soi niin että korviin ottaa, eikä muuta tapahdu
w124 aisaan tempastaa hienosäätimellä>> tulee siihen kohti lommo
Mitä lie virkaa sitten jos autossa on sivubägit ovissa, kattoverhot ylhäällä, edessä bägit x2 ja vyön kiristimet. Toki näitä löytyy jo jossain määrin 124:ssakin, mutta ovat toiminnalleen paljon vanhanaikaisempia.
Ajettavuudesta: Viimeyönä ajelin kotia päin siinä klo 01:20, sohjoa jäisellä tiellä semmonen 10cm paikotellen
Muutamaan kertaan tuli mieleen että onneksi lähdin väykyllä. Esp valo välkytteli meklko reippaasti ja tuli muutama tilanne jossa edellä ajavalle ei auton ominaisuudet ja taito riittänyt hallita kulkinetta yli 40km/h nopeuksilla> eli ajauduin ohitukseen
Palteen yli loivasti hop noooin--- kaasua lissää--- vierelle/ohi---- looooivasti takas omalle kaistalle.
Lankulla vastaavassa tilanteessa meidän äitin poika ois ajellu kiltisti edellä menevän takana
Eli ts. OMISTAN väykyn ja olen ylpeä siitä
Dealer kiteytti ajatukseni tekniikkapuolelta (liekkö ollu edes tosissaan )
W210:n runkoaisaan kun lyödään lekalla> se soi niin että korviin ottaa, eikä muuta tapahdu
w124 aisaan tempastaa hienosäätimellä>> tulee siihen kohti lommo
Mitä lie virkaa sitten jos autossa on sivubägit ovissa, kattoverhot ylhäällä, edessä bägit x2 ja vyön kiristimet. Toki näitä löytyy jo jossain määrin 124:ssakin, mutta ovat toiminnalleen paljon vanhanaikaisempia.
Ajettavuudesta: Viimeyönä ajelin kotia päin siinä klo 01:20, sohjoa jäisellä tiellä semmonen 10cm paikotellen
Muutamaan kertaan tuli mieleen että onneksi lähdin väykyllä. Esp valo välkytteli meklko reippaasti ja tuli muutama tilanne jossa edellä ajavalle ei auton ominaisuudet ja taito riittänyt hallita kulkinetta yli 40km/h nopeuksilla> eli ajauduin ohitukseen
Palteen yli loivasti hop noooin--- kaasua lissää--- vierelle/ohi---- looooivasti takas omalle kaistalle.
Lankulla vastaavassa tilanteessa meidän äitin poika ois ajellu kiltisti edellä menevän takana
Eli ts. OMISTAN väykyn ja olen ylpeä siitä
Mitä mie olen seurannu niin onhan nuissa väykyissä susiakin seassa mutta taitaa silti enin osa olla ihan toimivia ja ainahan sitä on niitä maanantai-kappaleita jokaisessa automerkissä, esim kahdella eri tutulla jotka eivät edes tunne toisiaan on samanlaiset volvot, tai no toinen vaihtoi sen jo pois mutta toisessa oli kaikki mahdolliset viat ja toinen on ajellut ainoina huolinaan huonot tuulilasinpyyhkijät. Samoin ko aina sanotaan fiiatista että se on petojen sukua niin työkaverin isällä on ollu Uno monet vuodet ja toiminut täydellisesti, katsastuksesta menty ekalla yrityksellä läpi ja ainoastaan öljyjä vaihdeltu kun on muistettu.
Pomolla on väyrynen ja ollut kanssa huoleton (200 CDI vm2000).
Itselläni ei ole ollu minkään mersun kanssa juurikaan huolia, sitä normaalia laturia, starttia ja akkuja on joutunut vaihtelemaan, W201:seen W124 200D:hen olen joutunut kardaanin tukilaakerin vaihtamaan, samaan lankkuun tuli vaihdettua myös kardaanin kumit, raidetangon ulompi pää ja apusimpukan pusla, että ei se 124:kään nyt täydellinen auto ole, kuluvista osista seki on tehty ja nuinki paljon sai tehdä remonttia ja kumminki oli alle 400 tkm ajettu. 124:n penkeistä olen kyllä aina tykänny että ne on tukevat ja mieluisammat istua kuin esimerkiksi 123:sen tosin mulla on ollu nuissa omissa kakkosnelosissa aina penkit kunnossa, samoin oli kahdessa 123:ssakin kahdessa taas oli huonot ja erittäin huonot, Väyrysessä taas en ole istunu ko kerran hantin paikalla reilussa humalassa mutta kyllä siinäkin mielellään istu ainaki siinä mielentilassa.
Asian vierestä voisin huvikseni kysäistä että ajaisiko 50 tkm vuodessa ajava edustaja vuosimallin 97 220D väyrysellä?
Onko C parempi kuin väyrynen?
Isälläni on C 220D vuosimallia 97 ja ei ole siinäkään mitään vikaa ollut, omistanut sen kohta vuoden ja 25-30 tkm...
W124 200D:hen olin tyytyväinen kun kulutus oli 6,2 sadalle, 2000 vuoden väyrynen 2 litran diisselillä kulkee alle kuudella ja varmasti kulku on ihan eri, muistelisin että OM601 potkii 72 hevosen turvin ja tuo väykyn CDI työntää 150 pollea ja painoeroakaan ei nyt montaa sataa kiloa ole...
Onko väykkyä 2,3 litran bensakoneella? Jos on niin paljonko moinen kuluttaa automaattina? Jos ei ole niin paljonko lähimmäsi osuva kuluttaa? Ittelä tuo W124 230E Automaatti antaa keskikulutukselle tuloksen 9,38...
Pomolla on väyrynen ja ollut kanssa huoleton (200 CDI vm2000).
Itselläni ei ole ollu minkään mersun kanssa juurikaan huolia, sitä normaalia laturia, starttia ja akkuja on joutunut vaihtelemaan, W201:seen W124 200D:hen olen joutunut kardaanin tukilaakerin vaihtamaan, samaan lankkuun tuli vaihdettua myös kardaanin kumit, raidetangon ulompi pää ja apusimpukan pusla, että ei se 124:kään nyt täydellinen auto ole, kuluvista osista seki on tehty ja nuinki paljon sai tehdä remonttia ja kumminki oli alle 400 tkm ajettu. 124:n penkeistä olen kyllä aina tykänny että ne on tukevat ja mieluisammat istua kuin esimerkiksi 123:sen tosin mulla on ollu nuissa omissa kakkosnelosissa aina penkit kunnossa, samoin oli kahdessa 123:ssakin kahdessa taas oli huonot ja erittäin huonot, Väyrysessä taas en ole istunu ko kerran hantin paikalla reilussa humalassa mutta kyllä siinäkin mielellään istu ainaki siinä mielentilassa.
Asian vierestä voisin huvikseni kysäistä että ajaisiko 50 tkm vuodessa ajava edustaja vuosimallin 97 220D väyrysellä?
Onko C parempi kuin väyrynen?
Isälläni on C 220D vuosimallia 97 ja ei ole siinäkään mitään vikaa ollut, omistanut sen kohta vuoden ja 25-30 tkm...
W124 200D:hen olin tyytyväinen kun kulutus oli 6,2 sadalle, 2000 vuoden väyrynen 2 litran diisselillä kulkee alle kuudella ja varmasti kulku on ihan eri, muistelisin että OM601 potkii 72 hevosen turvin ja tuo väykyn CDI työntää 150 pollea ja painoeroakaan ei nyt montaa sataa kiloa ole...
Onko väykkyä 2,3 litran bensakoneella? Jos on niin paljonko moinen kuluttaa automaattina? Jos ei ole niin paljonko lähimmäsi osuva kuluttaa? Ittelä tuo W124 230E Automaatti antaa keskikulutukselle tuloksen 9,38...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Muistaakseni on 240 neloskoneinen 96-98 ja -99 eteenpäin 240 V6 koneella. Kulutuksista ei ole tietoa. Luulis tuon V6 menevän 10 litran pintaan.JaniH kirjoitti:
Onko väykkyä 2,3 litran bensakoneella? Jos on niin paljonko moinen kuluttaa automaattina? Jos ei ole niin paljonko lähimmäsi osuva kuluttaa? Ittelä tuo W124 230E Automaatti antaa keskikulutukselle tuloksen 9,38...
95-98 on tehty myös 230 bensaa. Kulutuksista ei ole tietoa kuin valmistajan ilmoittamat, ne ovat kyllä hullun pieniä http://www.mercefreaken.com/modellene/210/210.htm
Joo. Kumma kun pitäs p*rkele autoista puhua niin jätkät alkaa vääntämään juttua jostain muovista valetuista p*rseensiirtimistä. Ja jos niistä pökäleen muotoisista jäteastioista löytyy pienikin palanen peltiä, niin sekin vähä on aina ruosteessa. Myykää nyt ne väykyt, 100lankut ja muut rojut vaikka naapurille ja ostakaa AUTO.Olli Lajunen kirjoitti:Muovimersuja kaikki.
ps.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
Pitäisiköhän minun olla vielä vastaamatta tähän mitään kun olen paavon omistanut vasta 4päivää ja kilometrejä on kertynyt hieman yli 100....
Pientä remonttia tuossa omassa ropposessa on ainakin tiedossa.
Etupäässä lotisee joku nivel tms. ikävän kuuloisesti (ylläri)
Ovista ja takakontinluukusta löytyvät ne normaalit ruosteet (ensi viikolla käynti vehon koritarkistuksessa...saa nähdä miten koritakuun laita on
jos ei mene takuuseen niin korjataan itse.)
No ainakin sen olen huomannut että ihan kiva auto se taitaa olla matkaa ajaa
vaikka aika rauhallinen on liikkeissään
Pientä remonttia tuossa omassa ropposessa on ainakin tiedossa.
Etupäässä lotisee joku nivel tms. ikävän kuuloisesti (ylläri)
Ovista ja takakontinluukusta löytyvät ne normaalit ruosteet (ensi viikolla käynti vehon koritarkistuksessa...saa nähdä miten koritakuun laita on
jos ei mene takuuseen niin korjataan itse.)
No ainakin sen olen huomannut että ihan kiva auto se taitaa olla matkaa ajaa
vaikka aika rauhallinen on liikkeissään
BMW E31 V12
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Just joo.. Väyryspatesta ei saa autoo , mutta rupeehan sillä oleen jo pidentävä vaikutus teinien keskuudessa ,kuten myös pemarilla. Siis auto->Sivonen kirjoitti:Joo. Kumma kun pitäs p*rkele autoista puhua niin jätkät alkaa vääntämään juttua jostain muovista valetuista p*rseensiirtimistä. Ja jos niistä pökäleen muotoisista jäteastioista löytyy pienikin palanen peltiä, niin sekin vähä on aina ruosteessa. Myykää nyt ne väykyt, 100lankut ja muut rojut vaikka naapurille ja ostakaa AUTO.Olli Lajunen kirjoitti:Muovimersuja kaikki.
ps.
big jopo
Onkos tuo nyt sitten Audi Quattro? Mie joskus 80-luvun alussa haaveilin tuommosesta ja sitten vielä Michele Mouton autonkuljettajaksi ko ei ollu korttia vielä sillonaudimies kirjoitti:Just joo.. Väyryspatesta ei saa autoo , mutta rupeehan sillä oleen jo pidentävä vaikutus teinien keskuudessa ,kuten myös pemarilla. Siis auto->
Väykystä vs. satalankusta vielä sen verran että kyllä mie voisin hyvän S210 farkun esim. OM606:lla ottaa jos jostain hyvä tulisi kohtuuhinnalla tarjolle. Ei 124 mikään ehdottomuus ole, käytännön syistä ajelen semmoisella kun sattuu olemaan vielä kohtuu hyvä peli, mutta uudempaan vaihtuu aivan varmasti lähitulevaisuudessa. Ei väyrystä täällä pelätä.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Hyvä peli.. Empä vaihtais takaisin 124seen.
CDI:tä vähän vielä vieroksun mutta nämä vanhalla tekniikalla olevat väykyt tuntuu ihan mukavilta kamppeilta.
Ja tuntuu tämä 290 olevan aika polttoaine taloudellinenkin.
CDI:tä vähän vielä vieroksun mutta nämä vanhalla tekniikalla olevat väykyt tuntuu ihan mukavilta kamppeilta.
Ja tuntuu tämä 290 olevan aika polttoaine taloudellinenkin.
Viimeksi muokannut Mika.T, 06.12.2007 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isännän kaverilla oli joskus tuomonen coupe audi, tai no sen tytön ja vaimon käytössä... Oli muuten vaikea auto myydä pois... Itte olisin ostanu mutta oli silloin 90 luvun lopussa vielä kovissa hinnoissa ja oli enemmän käyttöä 4 oviselle autolle ko perheenlisäystä silloinkin oli tulossa ja muistaakseni myyntiaikana tulikin... Oiskohan toista vuotta seissyt hallin nurkassa tuomonen mutta harmaa.
Kyllä mulle kelpaisi väyrynenki, ei siinä mithään... Samahan se on millä sitä ajjaa kunhan pääsee aina perile asti. Tosin 2 autoa on jättäny ainoastaan koskaan välile, vm 83 Nissan Sunny Diesel ko napsahti vetari poikki keskellä ylitornion kylää (odotettavissa oli ko naputti ainaki puoli vuotta ennen hajoamista) ja vm 89 1,6 bensa-golffi ko katkesi kaasuvaijeri...
Kyllä mulle kelpaisi väyrynenki, ei siinä mithään... Samahan se on millä sitä ajjaa kunhan pääsee aina perile asti. Tosin 2 autoa on jättäny ainoastaan koskaan välile, vm 83 Nissan Sunny Diesel ko napsahti vetari poikki keskellä ylitornion kylää (odotettavissa oli ko naputti ainaki puoli vuotta ennen hajoamista) ja vm 89 1,6 bensa-golffi ko katkesi kaasuvaijeri...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi