w208 joutokäynti...
w208 joutokäynti...
eli autoni on 230kompura koneella ja 160tkm ajettu ja joutokäynti ikään kuin aaltoilee... onko syy jossain tietyssä osassa vai onko monen tekiän summa??
Onkos tässä mallissa puola jokaisella tulpalla omansa jos on laita auto käymään ja irroita yksitellen piuha puolasta ja toki kytke heti kiinni kun olet todennut että vaikuttaako käyntiin,se minkä puolan piuhan irroitus ei vaikuta käyntiin on viallinen.Tietysti vika voi olla muuallakin,mutta yks paikka vähemmän.
noniin... nyt on nuo edellä mainitut käyty läpi ja niiden lisäksi vielä lamda anturi vaihdettu... eikä auttanu.
onko vielä vinkkejä, vaihdetaan nyt kaikki kerralla niin käy moottori kunnolla pitkän aikaa
missä muuten w208 230K siaitsee ilmamäärämittari? ajattelin sen mahdollisesti olevan syylinen ongelmaan, kun kylmällä säällä esiintyy pientä nykimistäkin.
onko vielä vinkkejä, vaihdetaan nyt kaikki kerralla niin käy moottori kunnolla pitkän aikaa
missä muuten w208 230K siaitsee ilmamäärämittari? ajattelin sen mahdollisesti olevan syylinen ongelmaan, kun kylmällä säällä esiintyy pientä nykimistäkin.
Antaako ilmamassamittari edes tyhjäkäynnillä kovin kummoisesti dataa, kun eikös ne yleensä tuppaa kuoleutumaan ja antamaan väärää dataa vasta isoilla kierroksilla?
Enpäs osaa kompurakoneesta sanoa, mutta vapareissa ilmamassamittari on imusarjaan menevän muoviputken varrella, siinä ainoassa kohtaa mihin menee sähköjohto.
Enpäs osaa kompurakoneesta sanoa, mutta vapareissa ilmamassamittari on imusarjaan menevän muoviputken varrella, siinä ainoassa kohtaa mihin menee sähköjohto.
2005 S 500 L
1995 C 220 Elegance
1995 C 220 Elegance
noniin... nytten se vika selvisi lamdan, ilmanmäärämittarin, polttoaine suodattimen ym... jälkeen.
auto ei tarvinut muuta kun lamdan vaihdon jälkeen nollata testerillä ja palauttaa kaasuläppä kotelo tehdasasetuksille, niin johan alkoi käydä sievästi
jos olisi ekalla kerralla ollu autosommassa ammattitaitonen korjaaja niin ei olisi tarvinu puljata näin pitkään
auto ei tarvinut muuta kun lamdan vaihdon jälkeen nollata testerillä ja palauttaa kaasuläppä kotelo tehdasasetuksille, niin johan alkoi käydä sievästi
jos olisi ekalla kerralla ollu autosommassa ammattitaitonen korjaaja niin ei olisi tarvinu puljata näin pitkään