Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
Komiaa mustaa hatsia tuli Nissanin pakareista .Lerssinen kirjoitti:No niin, projektitatsunikin on rattaillaan taas.. Vielä uupuu paljon mutta aina se virkistää käydä remontin välissä kojolla..
http://www.youtube.com/watch?v=M0qB0RUFB6A
Ostin BMW:n joltain Hassanilta muuttaessani Sveitsiin vuonna -98, 500 Frangilla, auto on 323 vm -85, varustuksena automaattilaatikko, ilmastointi, vakionopeudensäädin, keskuslukko ja sähköikkunat edessä, penkit ovat jotkut sporttipenkit kangas verhoilulla. Mittarissa oli 90 000 km ostettaessa, nyt mittarissa on 138 000. Tuo mittarilukema lienee paikkansapitävä koska siellä on autoihin pitänyt tehdä pakokaasu testi vuosittain jo vuodesta -88 lähtien ja tulokset kirjataan erilliseen pakokaasu testikirjaan kilometreineen, joka kulkee auton mukana.
Mulla ei ollut ajatusta tuoda autoa Suomeen vaan käyttää sitä vain muutaman kuukauden ennen uuden autoa saantia. Se kuitenkin jäi perheen kakkos autoksi kun ei ollut kiirettä toisen auton hankinnan kanssa.
Mun piti tehdä sillä reissu Suomeen ja takas mutta kesken lomailun tuli kiirus takaisin Sveitsiin ja auto jäi seisomaan Suomeen. Tarkoitus oli edelleen viedä se takaisin mutta sopivaa hetkeä ei vain osunut ennen muuttoa uuteen maahan. Muutaman tovin, siis pidemmän ajan jälkeen kun tulin taas käymään Suomessa, uskaltauduin tulliin kyselemään mitä tullaaminen ja rekisteröinti maksaisi jotta saisin sen loman ajaksi käyttöön eikä tarvitsisi kerjätä kavereilta loma-autoa. Se palveli meillä siinä tarkoituksessa useamman vuoden ja kun muutimme takaisin Suomeen niin jätin sen talvi-autoksi itselleni kun tuota SL:ää en halua suolata.
Vikoja siinä ei ole ollut juurikaan, takakelkan kumipuslat ja alapallo nivel eteen on vaihdettu ja tietysti kuluvia osia kuten jarrut ja pakoputki. Ajattelin pitää sen talvi ajossa (tai sitten museo rekisteriin joskus kun ei siitä taida juurikaan mitään saada myydessä, eikä työmatkoille ihmeenpää peliä tarvitse), jos sen pellit kestää kun jotain ruostekukkasia lokasuojien reunoihin on jo ilmestynyt, pohja kuitenkin on aivan terve.
Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
Mulla ei ollut ajatusta tuoda autoa Suomeen vaan käyttää sitä vain muutaman kuukauden ennen uuden autoa saantia. Se kuitenkin jäi perheen kakkos autoksi kun ei ollut kiirettä toisen auton hankinnan kanssa.
Mun piti tehdä sillä reissu Suomeen ja takas mutta kesken lomailun tuli kiirus takaisin Sveitsiin ja auto jäi seisomaan Suomeen. Tarkoitus oli edelleen viedä se takaisin mutta sopivaa hetkeä ei vain osunut ennen muuttoa uuteen maahan. Muutaman tovin, siis pidemmän ajan jälkeen kun tulin taas käymään Suomessa, uskaltauduin tulliin kyselemään mitä tullaaminen ja rekisteröinti maksaisi jotta saisin sen loman ajaksi käyttöön eikä tarvitsisi kerjätä kavereilta loma-autoa. Se palveli meillä siinä tarkoituksessa useamman vuoden ja kun muutimme takaisin Suomeen niin jätin sen talvi-autoksi itselleni kun tuota SL:ää en halua suolata.
Vikoja siinä ei ole ollut juurikaan, takakelkan kumipuslat ja alapallo nivel eteen on vaihdettu ja tietysti kuluvia osia kuten jarrut ja pakoputki. Ajattelin pitää sen talvi ajossa (tai sitten museo rekisteriin joskus kun ei siitä taida juurikaan mitään saada myydessä, eikä työmatkoille ihmeenpää peliä tarvitse), jos sen pellit kestää kun jotain ruostekukkasia lokasuojien reunoihin on jo ilmestynyt, pohja kuitenkin on aivan terve.
Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
Laitetaanpa nyt sitten autoesittelyä, kun ei ole enää niin kovin tavallinen W124 alla Tämä on kyllä jo melkein sanatarkalleen suomalaisella Corvettefoorumilla, mutta tulkoon tännekin, kun täällä niin hyvin viihdyn Ihan taustatietona, että ei ollut missään tapauksessa tarkoitus tuollaista autoa ostaa (tai no, C4 Corvetteja myös katselin, mutta ne oli niin rohjoja, etten parin koeajetun jälkeen edes enää harkinnut). Sitten sorruin koeajolle tällä kyseisellä autolla, niin se oli menoa sitten Tuli vertailun vuoksi ajettua useita muitakin, mutta tästä tykkäsin eniten. (suurella tunteella ostettu, niin varmaan sitten suurella rahalla joutuu korjailemaan)
Autoni on siis 1998 Corvette Indy Pace Car replica (Z4Z varustekoodi) 6-speed manuaalilaatikolla. Kyseistä erikoismallia on valmistettu 1163 kpl, joista varsinaisesti 1158 myyntiin, tästä n. puolet manuaalina. Värinä on Radar Blue (myös Purpleksi sanottu), käytännössä violetti, jossain valaistuksessa (+jostain syystä useimmissa ottamissani kuvissa) enemmänkin sininen. Sisustus keltamustilla sport penkeillä. Väri saattaa jakaa mielipiteitä, mutta itse pidän väriyhdistelmästä, joten se siitä Varusteita (tähän mennessä lisävarusteiksi ymmärtämäni) tuon Z4Z paketin sisältämänä nuo sporttipenkit muistilla, Active Handling ja jotain jota ei tule mieleen Alkuperäiset Pace Car teippaukset + keltaiset vanteet on "poistettu" jonkun aiemman omistajan toimesta. Alla on vastaavat kromivanteet.
Mittarissa on 60 tuhatta mailia. Ulkopinta on maalautettu Chevy dealerillä, ilmeisesti ilkivallan (naarmuja) takia vajaa vuosi takaperin. Yli 7000 taalan kuitti löytyy tästä remontista Rätti on uusittu aika vasta, alla on samaten uudet Bridgestone Potanza run flat renkaat, uutta oli myöskin akku. Lisäksi vasta laitettu DVD soitin ja jotain muuta päivitystä äänipuolelle.
Jotain päivitystä on myös performance puolelle tehty. Pitää ottaa tarkemmin vielä näistä päivityksistä selvää, mutta ilmeisesti pakoputkisto on päivitetty vastikään Magnaflow äänenvaimentajilla (mitä sitten lie käytännössä tarkoittaakaan lisätehojen kannalta, varmaan enemmän lisä-ääntä kuin -tehoa), imupuolella on parannettu ilmansaantia, jotain SS performance gummiletkua vakio haitariletkun tilalla yms. Heh, meikän bensa-autojen virityskokemus paistaa näistä lauseista läpi Mersuun riitti, kun käytti pumpun PPD:llä, ja poisti kuristusputken imupuolelta, tehot lisääntyi persdynolla 10-15 hv.) Myyjän mukaan Corvettessa tehoa olisi n. 380 hv tällä hetkellä, vs. vakio 345. Uskoo ken tahtoo, dynolla ei ole käytetty, enkä varmaan koskaan käytäkään
Ai niin, on siinä myös short shift kit asennettuna. Vakiolla en ole ajanut, joten en pysty eroa vakioon sanomaan, mutta aika kova tuo on vaihtaa. Ei kuulemma ole kumipuslia, kuten vakiossa... No, onhan se kiva nykiä vaihteita pesään, kun ei tarvi kovin paljon kauhoa Ja vakio vaihdekepin nupin tilalle vaihdettu "sporttisempi" versio, joka varmaan vaikuttaa myös kiihtyvyyteen todella radikaalisti
Itselle auto tuli ihan jokapäiväiseen ajoon, eli miksikään keräilykappaleeksi en tuota pace caria ollut edes ostamassa. Lähinnä väri miellytti silmää + kunto käänsi päätöksen tälle autolle. Mm. vikakoodilistalle ei joka ajokierroksella ilmaannu uusia, vaan siellä on erilaista historiadataa. Corvetessahan saa helposti itse luettua vikakoodit, ja kyllä niitä siellä yleensä reilusti riittääkin täytyy putsata historiadata ja tarkemmin seurata, mitä sinne omassa ajossa ilmaantuu. Välillä herjailee "Service ABS, Service Active Handling, Service Tracking Control", että varmaan ihan väyrysmäisiä vikakoodeja Mutta noillekin on jo todennäköinen syypää olemassa, eli pitäisi putsailla maadoituspisteitä Ylimääräinen kahina ykkösellä ja kakkosella on tosin alkanut nyt häiritsemään korvaa. Työmatka-ajossa pystyn onneksi välttämään ruuhkaisen moottoritien, joten tuo manuaali ei siinä mielessä haittaa. Onpahan enemmän kontrollia ajamiseen itsellä eikä tietokoneella
Ja jokunen kuva vielä esittelyn lopuksi. Kuvissa edelleen oli puunaus tekemättä, enkä ole ehtinyt puunauksen jälkeen uusia kuvia näpsimään (mm. tuo sisustus vähän turhan likainen tuossa alla)
Tällainen se olisi alkuperäisasussaan:
Autoni on siis 1998 Corvette Indy Pace Car replica (Z4Z varustekoodi) 6-speed manuaalilaatikolla. Kyseistä erikoismallia on valmistettu 1163 kpl, joista varsinaisesti 1158 myyntiin, tästä n. puolet manuaalina. Värinä on Radar Blue (myös Purpleksi sanottu), käytännössä violetti, jossain valaistuksessa (+jostain syystä useimmissa ottamissani kuvissa) enemmänkin sininen. Sisustus keltamustilla sport penkeillä. Väri saattaa jakaa mielipiteitä, mutta itse pidän väriyhdistelmästä, joten se siitä Varusteita (tähän mennessä lisävarusteiksi ymmärtämäni) tuon Z4Z paketin sisältämänä nuo sporttipenkit muistilla, Active Handling ja jotain jota ei tule mieleen Alkuperäiset Pace Car teippaukset + keltaiset vanteet on "poistettu" jonkun aiemman omistajan toimesta. Alla on vastaavat kromivanteet.
Mittarissa on 60 tuhatta mailia. Ulkopinta on maalautettu Chevy dealerillä, ilmeisesti ilkivallan (naarmuja) takia vajaa vuosi takaperin. Yli 7000 taalan kuitti löytyy tästä remontista Rätti on uusittu aika vasta, alla on samaten uudet Bridgestone Potanza run flat renkaat, uutta oli myöskin akku. Lisäksi vasta laitettu DVD soitin ja jotain muuta päivitystä äänipuolelle.
Jotain päivitystä on myös performance puolelle tehty. Pitää ottaa tarkemmin vielä näistä päivityksistä selvää, mutta ilmeisesti pakoputkisto on päivitetty vastikään Magnaflow äänenvaimentajilla (mitä sitten lie käytännössä tarkoittaakaan lisätehojen kannalta, varmaan enemmän lisä-ääntä kuin -tehoa), imupuolella on parannettu ilmansaantia, jotain SS performance gummiletkua vakio haitariletkun tilalla yms. Heh, meikän bensa-autojen virityskokemus paistaa näistä lauseista läpi Mersuun riitti, kun käytti pumpun PPD:llä, ja poisti kuristusputken imupuolelta, tehot lisääntyi persdynolla 10-15 hv.) Myyjän mukaan Corvettessa tehoa olisi n. 380 hv tällä hetkellä, vs. vakio 345. Uskoo ken tahtoo, dynolla ei ole käytetty, enkä varmaan koskaan käytäkään
Ai niin, on siinä myös short shift kit asennettuna. Vakiolla en ole ajanut, joten en pysty eroa vakioon sanomaan, mutta aika kova tuo on vaihtaa. Ei kuulemma ole kumipuslia, kuten vakiossa... No, onhan se kiva nykiä vaihteita pesään, kun ei tarvi kovin paljon kauhoa Ja vakio vaihdekepin nupin tilalle vaihdettu "sporttisempi" versio, joka varmaan vaikuttaa myös kiihtyvyyteen todella radikaalisti
Itselle auto tuli ihan jokapäiväiseen ajoon, eli miksikään keräilykappaleeksi en tuota pace caria ollut edes ostamassa. Lähinnä väri miellytti silmää + kunto käänsi päätöksen tälle autolle. Mm. vikakoodilistalle ei joka ajokierroksella ilmaannu uusia, vaan siellä on erilaista historiadataa. Corvetessahan saa helposti itse luettua vikakoodit, ja kyllä niitä siellä yleensä reilusti riittääkin täytyy putsata historiadata ja tarkemmin seurata, mitä sinne omassa ajossa ilmaantuu. Välillä herjailee "Service ABS, Service Active Handling, Service Tracking Control", että varmaan ihan väyrysmäisiä vikakoodeja Mutta noillekin on jo todennäköinen syypää olemassa, eli pitäisi putsailla maadoituspisteitä Ylimääräinen kahina ykkösellä ja kakkosella on tosin alkanut nyt häiritsemään korvaa. Työmatka-ajossa pystyn onneksi välttämään ruuhkaisen moottoritien, joten tuo manuaali ei siinä mielessä haittaa. Onpahan enemmän kontrollia ajamiseen itsellä eikä tietokoneella
Ja jokunen kuva vielä esittelyn lopuksi. Kuvissa edelleen oli puunaus tekemättä, enkä ole ehtinyt puunauksen jälkeen uusia kuvia näpsimään (mm. tuo sisustus vähän turhan likainen tuossa alla)
Tällainen se olisi alkuperäisasussaan:
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Järisyttävän suuri parannus Corvetten ulkonäölle tuo teippien unohtaminen uuden maalauksen jälkeen... ja ne keltaiset vanteet!
Itseni olisi pakko vielä vaihtaa Corvette -tekstit kiiltäviksi... olin ainakin katsovinani niidenkin hohkaavan tipulle? No en pysty olemaan sanomatta noista penkeistäkin... tässä tapauksessa hyväksyisin jo melkein ARPin sini/mustat päälliset! No, nämä on kaikki aika pikku juttuja! Aivan Mahtava auto! Ei siitä silti Ladaa saa tekemälläkään!
Itseni olisi pakko vielä vaihtaa Corvette -tekstit kiiltäviksi... olin ainakin katsovinani niidenkin hohkaavan tipulle? No en pysty olemaan sanomatta noista penkeistäkin... tässä tapauksessa hyväksyisin jo melkein ARPin sini/mustat päälliset! No, nämä on kaikki aika pikku juttuja! Aivan Mahtava auto! Ei siitä silti Ladaa saa tekemälläkään!
Mikäs ihme se on että BMW:n vakuutukset on kalliita? Näinhän on aina teinien suosimissa takavetoisissa autoissa...jps kirjoitti: Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
Mutta hieno ja erikoinen "puimuri".
Komia on myös Vepen korvetti!
I drive an Opel. What's your excuse?
Hieno Bemari sportti jakkaroin. Vakuutus kyllä aika kallis. Mulla tuossa e30:ssä on ilman bonuksia 596€. Mb:ssä satasen halvempijps kirjoitti: Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
- PM
- Gourmet-ässä
- Viestit: 563
- Liittynyt: 30.9.2005 13:25
- Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
- Viesti:
No nyt jysähti.
Velipoika vaihtoi 300CE:nsä tappiinsa viritettyyn Subaru Impreza WR240 GT:hen. Tai no on siinä vielä viritysvaraa isomman coolerin ja suuttimien muodossa, mutta vakiollakin 0-100 kuluu vain noin 5,5 sek ja tuossa on kuitenkin 60+ hv enemmän pätäkkää. Jättää kuulemma uudemman WRX STi:n varttimaililla ku tossun paskaan. Tuntuu tuo 230 Kompressor vähän aneemiselta nuhapumpulta tuohon Imprezaan verrattuna, vaan harvemmin tälläkään on tarvinnut muitten jaloissa pyöriä. Mutta kertokoon ja esitelköön autoa itse enemmän jos töpinöiltään foorumille eksyy.
Velipoika vaihtoi 300CE:nsä tappiinsa viritettyyn Subaru Impreza WR240 GT:hen. Tai no on siinä vielä viritysvaraa isomman coolerin ja suuttimien muodossa, mutta vakiollakin 0-100 kuluu vain noin 5,5 sek ja tuossa on kuitenkin 60+ hv enemmän pätäkkää. Jättää kuulemma uudemman WRX STi:n varttimaililla ku tossun paskaan. Tuntuu tuo 230 Kompressor vähän aneemiselta nuhapumpulta tuohon Imprezaan verrattuna, vaan harvemmin tälläkään on tarvinnut muitten jaloissa pyöriä. Mutta kertokoon ja esitelköön autoa itse enemmän jos töpinöiltään foorumille eksyy.
En tiedä, mutta ihan perseestä on.
Valianttiki on otettu taas ajoon ja katsastettu lauantaina, läpi meni ja ainoa korjausta vaativa kohde on oikea takaiskari josta oli kiinnityskumi murentunut jonnekkin hukkaan..
2vko päästä on näet kaverin häät joten ajoon oli saatava, kaveri investoi mulle jopa talvikumitkin tähän joten ei mitään hätiä siltä puolelta, pesulla kävin sentään ennen konttorilla käyntiä ja viimeinen puleeraus&koristelu jää ens viikonlopulle..
Viikonlopun ajelin pillurallia tällä noin 10 pakkasessa ja kyllä siellä sisälläkin jotenkin tarkeni, parit kuvat alla..
http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Valsu/valsu.jpg
http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Valsu/Valsu1024.jpg
Kumma homma kun tuolla päästeli menemään illalla paikalliselle abc:lle niin jo rupes päät kääntyileen... Letkeen leveetä luisua tuolla pääsee
2vko päästä on näet kaverin häät joten ajoon oli saatava, kaveri investoi mulle jopa talvikumitkin tähän joten ei mitään hätiä siltä puolelta, pesulla kävin sentään ennen konttorilla käyntiä ja viimeinen puleeraus&koristelu jää ens viikonlopulle..
Viikonlopun ajelin pillurallia tällä noin 10 pakkasessa ja kyllä siellä sisälläkin jotenkin tarkeni, parit kuvat alla..
http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Valsu/valsu.jpg
http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Valsu/Valsu1024.jpg
Kumma homma kun tuolla päästeli menemään illalla paikalliselle abc:lle niin jo rupes päät kääntyileen... Letkeen leveetä luisua tuolla pääsee
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Ostin Seatin Leon ja TDI(agr) vm-00,
Vähän ajettu oli, vain 280tkm, kuulemma vanhalla miehellä ollu, noh. turmion kätilöiden cd oli soittimessa.. kaikkea ne papat nykyään kuuntelee
Suomen halvin oli kuulemma
Kuka osaa sanoa mitä näistä hajoaa?, jakopää on vasta uusittu ja vesipumppu. Ja kohta kampuran stefa(miksi tehdä kaikki kerralla, kun sen voi purkaa kolmekin kertaa)
Kallistuksen vakaajan puslat vaihdoin tunti oston jälkeen, muuta vikaa en äkkiseltään nähny(kuullu)
5.5l vieny 100km sekalaisessa(vai sekopäisessä?) ajossa
VDO:n kaukosäätimen laitan huomenna+poppikoneet uusiksi.
Vähän ajettu oli, vain 280tkm, kuulemma vanhalla miehellä ollu, noh. turmion kätilöiden cd oli soittimessa.. kaikkea ne papat nykyään kuuntelee
Suomen halvin oli kuulemma
Kuka osaa sanoa mitä näistä hajoaa?, jakopää on vasta uusittu ja vesipumppu. Ja kohta kampuran stefa(miksi tehdä kaikki kerralla, kun sen voi purkaa kolmekin kertaa)
Kallistuksen vakaajan puslat vaihdoin tunti oston jälkeen, muuta vikaa en äkkiseltään nähny(kuullu)
5.5l vieny 100km sekalaisessa(vai sekopäisessä?) ajossa
VDO:n kaukosäätimen laitan huomenna+poppikoneet uusiksi.
Jos ei kulje niin kromaa se.
Ei kai tuommosesta leukusta mikään erityisemmin hajoa, syöttöpumppu korkeintaan, mutta se on tuurista kiinni. Taka-akselin puslia katoikko? On noilla metreillä topulia jos ei oo uusittu. Nii ja lukot ei jäädy, sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Täähän on niin neekerimallia ettei oo ees keskuslukkoa(vielä), jotenka lukossa pelkkä valokytkin ne toimiiVille S. kirjoitti: sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
Katoin puslia sen verran ettei ne näyttäny mistään ratki olevan, tiiä sitte, irtoaako ne vulkanoinnista vai mureneeko tyyliin vento
Jos ei kulje niin kromaa se.
Mikäs serkun seatissa on kun siinä ei pakkasilla kahvasta ovi aukee??Ville S. kirjoitti:Nii ja lukot ei jäädy, sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
viime talveksi muistettiin voidella lps:llä ja pelas mutta nyt ei voideltu ja pitää lämmittää ovea hiustenkuivaajalla aina semmone 15 min että toimii.
Hyvät vinkit kelpaa ja huonotkin huomioidaan
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Se vika on ibiza+cordoba+vanha toledo(+polo, vento ja golf 3).Pega kirjoitti:Mikäs serkun seatissa on kun siinä ei pakkasilla kahvasta ovi aukee??Ville S. kirjoitti:Nii ja lukot ei jäädy, sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
viime talveksi muistettiin voidella lps:llä ja pelas mutta nyt ei voideltu ja pitää lämmittää ovea hiustenkuivaajalla aina semmone 15 min että toimii.
Hyvät vinkit kelpaa ja huonotkin huomioidaan
Hoituu kun lukon purkaa ja lisää pienen jousen vetämään yhtä tinksiä ylös.
E: ohjeetkin: http://www.seatclubfinland.com/filet/ma ... usopas.pdf
Jos ei kulje niin kromaa se.
Ohoh, onpas harvinaisen originaali E30 ja vielä hyvillä varusteilla! Vakuutusmaksu on kyllä aika suuri, johtuneeko siitä että E30-korimalli on (ollut) nuorison suosiossa. Hyvä verrata tuohon omaan E23:een, siinä on liikennevakuutus ilman bonuksia 467 e/vuosi.jps kirjoitti:Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
® Mesen Porkkana-klubi
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: 11.9.2007 10:18
- Paikkakunta: Mustasaari
Tuollainen kakkospeli, tulossa ilmajouset, ahdinta yms tässä keväänkorvalla sekä viimosen päälle poppikoneet
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Ilman ja muuta 24" jos tarvetta niin mahtuuhan ainakin kunnon levyt jarruhin, en minä muuten olisi mutta kun tuo turvallisuus näkökulma ja ...Eldorado kirjoitti:Nuo vanteet taitaa olla jo mitä - 23-24 tuumaiset???jameri kirjoitti:Tuollainen kakkospeli,...]
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola