Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Muutama video tuli kuvattua Sciroccosta viime kesänä...

Dynossa
Sisäänajopätkä
Suunnilleen 60-120 kolmosvaihteella
*******
Viestit: 2068
Liittynyt: 16.12.2006 18:19

Viesti Kirjoittaja ******* »

Lerssinen kirjoitti:No niin, projektitatsunikin on rattaillaan taas.. Vielä uupuu paljon mutta aina se virkistää käydä remontin välissä kojolla..

http://www.youtube.com/watch?v=M0qB0RUFB6A
Komiaa mustaa hatsia tuli Nissanin pakareista :lol: .
jps
Viestit: 520
Liittynyt: 15.1.2006 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jps »

Ostin BMW:n joltain Hassanilta muuttaessani Sveitsiin vuonna -98, 500 Frangilla, auto on 323 vm -85, varustuksena automaattilaatikko, ilmastointi, vakionopeudensäädin, keskuslukko ja sähköikkunat edessä, penkit ovat jotkut sporttipenkit kangas verhoilulla. Mittarissa oli 90 000 km ostettaessa, nyt mittarissa on 138 000. Tuo mittarilukema lienee paikkansapitävä koska siellä on autoihin pitänyt tehdä pakokaasu testi vuosittain jo vuodesta -88 lähtien ja tulokset kirjataan erilliseen pakokaasu testikirjaan kilometreineen, joka kulkee auton mukana.

Kuva

Mulla ei ollut ajatusta tuoda autoa Suomeen vaan käyttää sitä vain muutaman kuukauden ennen uuden autoa saantia. Se kuitenkin jäi perheen kakkos autoksi kun ei ollut kiirettä toisen auton hankinnan kanssa.

Kuva

Mun piti tehdä sillä reissu Suomeen ja takas mutta kesken lomailun tuli kiirus takaisin Sveitsiin ja auto jäi seisomaan Suomeen. Tarkoitus oli edelleen viedä se takaisin mutta sopivaa hetkeä ei vain osunut ennen muuttoa uuteen maahan. Muutaman tovin, siis pidemmän ajan jälkeen kun tulin taas käymään Suomessa, uskaltauduin tulliin kyselemään mitä tullaaminen ja rekisteröinti maksaisi jotta saisin sen loman ajaksi käyttöön eikä tarvitsisi kerjätä kavereilta loma-autoa. Se palveli meillä siinä tarkoituksessa useamman vuoden ja kun muutimme takaisin Suomeen niin jätin sen talvi-autoksi itselleni kun tuota SL:ää en halua suolata.

Kuva

Vikoja siinä ei ole ollut juurikaan, takakelkan kumipuslat ja alapallo nivel eteen on vaihdettu ja tietysti kuluvia osia kuten jarrut ja pakoputki. Ajattelin pitää sen talvi ajossa (tai sitten museo rekisteriin joskus kun ei siitä taida juurikaan mitään saada myydessä, eikä työmatkoille ihmeenpää peliä tarvitse), jos sen pellit kestää kun jotain ruostekukkasia lokasuojien reunoihin on jo ilmestynyt, pohja kuitenkin on aivan terve.

Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur :shock: ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
Avatar
veppe
Mekka-master
Viestit: 1715
Liittynyt: 02.10.2005 14:42
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

Laitetaanpa nyt sitten autoesittelyä, kun ei ole enää niin kovin tavallinen W124 alla :lol: Tämä on kyllä jo melkein sanatarkalleen suomalaisella Corvettefoorumilla, mutta tulkoon tännekin, kun täällä niin hyvin viihdyn :D Ihan taustatietona, että ei ollut missään tapauksessa tarkoitus tuollaista autoa ostaa (tai no, C4 Corvetteja myös katselin, mutta ne oli niin rohjoja, etten parin koeajetun jälkeen edes enää harkinnut). Sitten sorruin koeajolle tällä kyseisellä autolla, niin se oli menoa sitten :lol: Tuli vertailun vuoksi ajettua useita muitakin, mutta tästä tykkäsin eniten. (suurella tunteella ostettu, niin varmaan sitten suurella rahalla joutuu korjailemaan)

Autoni on siis 1998 Corvette Indy Pace Car replica (Z4Z varustekoodi) 6-speed manuaalilaatikolla. Kyseistä erikoismallia on valmistettu 1163 kpl, joista varsinaisesti 1158 myyntiin, tästä n. puolet manuaalina. Värinä on Radar Blue (myös Purpleksi sanottu), käytännössä violetti, jossain valaistuksessa (+jostain syystä useimmissa ottamissani kuvissa) enemmänkin sininen. Sisustus keltamustilla sport penkeillä. Väri saattaa jakaa mielipiteitä, mutta itse pidän väriyhdistelmästä, joten se siitä :) Varusteita (tähän mennessä lisävarusteiksi ymmärtämäni) tuon Z4Z paketin sisältämänä nuo sporttipenkit muistilla, Active Handling ja jotain jota ei tule mieleen :) Alkuperäiset Pace Car teippaukset + keltaiset vanteet on "poistettu" jonkun aiemman omistajan toimesta. Alla on vastaavat kromivanteet.

Mittarissa on 60 tuhatta mailia. Ulkopinta on maalautettu Chevy dealerillä, ilmeisesti ilkivallan (naarmuja) takia vajaa vuosi takaperin. Yli 7000 taalan kuitti löytyy tästä remontista :shock: Rätti on uusittu aika vasta, alla on samaten uudet Bridgestone Potanza run flat renkaat, uutta oli myöskin akku. Lisäksi vasta laitettu DVD soitin ja jotain muuta päivitystä äänipuolelle.

Jotain päivitystä on myös performance puolelle tehty. Pitää ottaa tarkemmin vielä näistä päivityksistä selvää, mutta ilmeisesti pakoputkisto on päivitetty vastikään Magnaflow äänenvaimentajilla (mitä sitten lie käytännössä tarkoittaakaan lisätehojen kannalta, varmaan enemmän lisä-ääntä kuin -tehoa), imupuolella on parannettu ilmansaantia, jotain SS performance gummiletkua vakio haitariletkun tilalla yms. Heh, meikän bensa-autojen virityskokemus paistaa näistä lauseista läpi :D Mersuun riitti, kun käytti pumpun PPD:llä, ja poisti kuristusputken imupuolelta, tehot lisääntyi persdynolla 10-15 hv.) Myyjän mukaan Corvettessa tehoa olisi n. 380 hv tällä hetkellä, vs. vakio 345. Uskoo ken tahtoo, dynolla ei ole käytetty, enkä varmaan koskaan käytäkään :lol:

Ai niin, on siinä myös short shift kit asennettuna. Vakiolla en ole ajanut, joten en pysty eroa vakioon sanomaan, mutta aika kova tuo on vaihtaa. Ei kuulemma ole kumipuslia, kuten vakiossa... No, onhan se kiva nykiä vaihteita pesään, kun ei tarvi kovin paljon kauhoa ;) Ja vakio vaihdekepin nupin tilalle vaihdettu "sporttisempi" versio, joka varmaan vaikuttaa myös kiihtyvyyteen todella radikaalisti :roll:

Itselle auto tuli ihan jokapäiväiseen ajoon, eli miksikään keräilykappaleeksi en tuota pace caria ollut edes ostamassa. Lähinnä väri miellytti silmää + kunto käänsi päätöksen tälle autolle. Mm. vikakoodilistalle ei joka ajokierroksella ilmaannu uusia, vaan siellä on erilaista historiadataa. Corvetessahan saa helposti itse luettua vikakoodit, ja kyllä niitä siellä yleensä reilusti riittääkin :lol: täytyy putsata historiadata ja tarkemmin seurata, mitä sinne omassa ajossa ilmaantuu. Välillä herjailee "Service ABS, Service Active Handling, Service Tracking Control", että varmaan ihan väyrysmäisiä vikakoodeja :lol: Mutta noillekin on jo todennäköinen syypää olemassa, eli pitäisi putsailla maadoituspisteitä :roll: Ylimääräinen kahina ykkösellä ja kakkosella on tosin alkanut nyt häiritsemään korvaa. Työmatka-ajossa pystyn onneksi välttämään ruuhkaisen moottoritien, joten tuo manuaali ei siinä mielessä haittaa. Onpahan enemmän kontrollia ajamiseen itsellä eikä tietokoneella ;)

Ja jokunen kuva vielä esittelyn lopuksi. Kuvissa edelleen oli puunaus tekemättä, enkä ole ehtinyt puunauksen jälkeen uusia kuvia näpsimään (mm. tuo sisustus vähän turhan likainen tuossa alla) :oops:
Kuva
Kuva
Kuva

Tällainen se olisi alkuperäisasussaan:
Kuva
*******
Viestit: 2068
Liittynyt: 16.12.2006 18:19

Viesti Kirjoittaja ******* »

jps:n kuvat ei näy.

Edit: Nyt näkyy, todella hienokuntonen Bemari sulla :o .
Viimeksi muokannut *******, 04.1.2008 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Harald
Viestit: 270
Liittynyt: 21.11.2007 11:52
Paikkakunta: Utsjoelta etelään

Viesti Kirjoittaja Harald »

Ihan hyvin näkyy (Safaria käyttäen).

Komia on pirssi eikä noissa keleissä kerää ruostettakaan :pappa:
Avatar
SamuliS
Käkisalamen Kuatro
Viestit: 1291
Liittynyt: 11.10.2005 13:18

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

:eec: Noi värit! No, makuasioita ja muniennuolemista
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Järisyttävän suuri parannus Corvetten ulkonäölle tuo teippien unohtaminen uuden maalauksen jälkeen... ja ne keltaiset vanteet! :eec:
Itseni olisi pakko vielä vaihtaa Corvette -tekstit kiiltäviksi... olin ainakin katsovinani niidenkin hohkaavan tipulle? No en pysty olemaan sanomatta noista penkeistäkin... tässä tapauksessa hyväksyisin jo melkein ARPin sini/mustat päälliset! :lol: No, nämä on kaikki aika pikku juttuja! Aivan Mahtava auto! :D Ei siitä silti Ladaa saa tekemälläkään! :no:
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Siisti Bemari jps:llä,tuo on vielä siltä ajalta jolloin bemarissakin oli laatua :!: .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

jps kirjoitti: Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur :shock: ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
Mikäs ihme se on että BMW:n vakuutukset on kalliita? Näinhän on aina teinien suosimissa takavetoisissa autoissa...

Mutta hieno ja erikoinen "puimuri".

Komia on myös Vepen korvetti! 8)
I drive an Opel. What's your excuse?
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

jps kirjoitti: Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur :shock: ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
Hieno Bemari sportti jakkaroin. Vakuutus kyllä aika kallis. Mulla tuossa e30:ssä on ilman bonuksia 596€. Mb:ssä satasen halvempi
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
Avatar
PM
Gourmet-ässä
Viestit: 563
Liittynyt: 30.9.2005 13:25
Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PM »

No nyt jysähti. :shock:

Velipoika vaihtoi 300CE:nsä tappiinsa viritettyyn Subaru Impreza WR240 GT:hen. Tai no on siinä vielä viritysvaraa isomman coolerin ja suuttimien muodossa, mutta vakiollakin 0-100 kuluu vain noin 5,5 sek ja tuossa on kuitenkin 60+ hv enemmän pätäkkää. Jättää kuulemma uudemman WRX STi:n varttimaililla ku tossun paskaan. Tuntuu tuo 230 Kompressor vähän aneemiselta nuhapumpulta tuohon Imprezaan verrattuna, vaan harvemmin tälläkään on tarvinnut muitten jaloissa pyöriä. Mutta kertokoon ja esitelköön autoa itse enemmän jos töpinöiltään foorumille eksyy.
En tiedä, mutta ihan perseestä on.
Avatar
tompsu
Viestit: 8
Liittynyt: 24.12.2007 0:48

Viesti Kirjoittaja tompsu »

Meijän tallista löytyy tämmönenki härpäke:

Lantikka1
Lantikka2
Lantikka3

Land rover Defender vm 78 jota liikuttaa Range roverin 3.6l V8 bensa moottori. Auto on rakennettu range roverin rungolle, voin sanoa että ainut suomessa ;)
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Valianttiki on otettu taas ajoon ja katsastettu lauantaina, läpi meni ja ainoa korjausta vaativa kohde on oikea takaiskari josta oli kiinnityskumi murentunut jonnekkin hukkaan..

2vko päästä on näet kaverin häät joten ajoon oli saatava, kaveri investoi mulle jopa talvikumitkin tähän joten ei mitään hätiä siltä puolelta, pesulla kävin sentään ennen konttorilla käyntiä ja viimeinen puleeraus&koristelu jää ens viikonlopulle..

Viikonlopun ajelin pillurallia tällä noin 10 pakkasessa ja kyllä siellä sisälläkin jotenkin tarkeni, parit kuvat alla..

Kuva

http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Valsu/valsu.jpg
http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Valsu/Valsu1024.jpg

Kumma homma kun tuolla päästeli menemään illalla paikalliselle abc:lle niin jo rupes päät kääntyileen... Letkeen leveetä luisua tuolla pääsee :mrgreen:
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

jps jos tuo bmw on joskus myynnissä niin ilmoittele.
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Ostin Seatin :shock: Leon 8) ja TDI(agr) :idea: vm-00,
Vähän ajettu oli, vain 280tkm, kuulemma vanhalla miehellä ollu, noh. turmion kätilöiden cd oli soittimessa.. kaikkea ne papat nykyään kuuntelee :?
Suomen halvin oli kuulemma 8)

Kuka osaa sanoa mitä näistä hajoaa?, jakopää on vasta uusittu ja vesipumppu. Ja kohta kampuran stefa(miksi tehdä kaikki kerralla, kun sen voi purkaa kolmekin kertaa) :roll:
Kallistuksen vakaajan puslat vaihdoin tunti oston jälkeen, muuta vikaa en äkkiseltään nähny(kuullu) :roll:

5.5l vieny 100km sekalaisessa(vai sekopäisessä?) ajossa 8)

VDO:n kaukosäätimen laitan huomenna+poppikoneet uusiksi.
Jos ei kulje niin kromaa se.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

^ Varmista ettei ole naaras puoleinen seatti. Niitä on esiintynyt täälä päin ja tuppaavatten heittään täydestä laukasta selälteen :?
Noi vakavasti ottaen voitele hyvin oven kahvat ja ne lukon systeemit että pääset pakkasilla sisälle ja ulos autosta
Avatar
Ville S.
VAG asiantuntija
Viestit: 544
Liittynyt: 01.10.2005 11:54
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Ville S. »

Ei kai tuommosesta leukusta mikään erityisemmin hajoa, syöttöpumppu korkeintaan, mutta se on tuurista kiinni. Taka-akselin puslia katoikko? On noilla metreillä topulia jos ei oo uusittu. Nii ja lukot ei jäädy, sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Ville S. kirjoitti: sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
Täähän on niin neekerimallia ettei oo ees keskuslukkoa(vielä), jotenka lukossa pelkkä valokytkin :lol: ne toimii :wink:

Katoin puslia sen verran ettei ne näyttäny mistään ratki olevan, tiiä sitte, irtoaako ne vulkanoinnista vai mureneeko tyyliin vento :?:
Jos ei kulje niin kromaa se.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Ville S. kirjoitti:Nii ja lukot ei jäädy, sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
Mikäs serkun seatissa on kun siinä ei pakkasilla kahvasta ovi aukee??
viime talveksi muistettiin voidella lps:llä ja pelas mutta nyt ei voideltu ja pitää lämmittää ovea hiustenkuivaajalla aina semmone 15 min että toimii.
Hyvät vinkit kelpaa ja huonotkin huomioidaan
:D
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Pega kirjoitti:
Ville S. kirjoitti:Nii ja lukot ei jäädy, sähkövikaa niissä lukoissa voi kyllä olla, syttyykö sisävalo joka ovesta?
Mikäs serkun seatissa on kun siinä ei pakkasilla kahvasta ovi aukee??
viime talveksi muistettiin voidella lps:llä ja pelas mutta nyt ei voideltu ja pitää lämmittää ovea hiustenkuivaajalla aina semmone 15 min että toimii.
Hyvät vinkit kelpaa ja huonotkin huomioidaan
:D
Se vika on ibiza+cordoba+vanha toledo(+polo, vento ja golf 3).
Hoituu kun lukon purkaa ja lisää pienen jousen vetämään yhtä tinksiä ylös. :wink:
E: ohjeetkin: http://www.seatclubfinland.com/filet/ma ... usopas.pdf
Jos ei kulje niin kromaa se.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

^Jahas ja eiku heti viikoloppuna tsekkaan toi homma.
Omassa 3 korisessa Golffissa ei ole tuota ongelmaa esiintynyt vielä ainakaan vaikka on jälki tuonti peli kepappi paikan takaa :lol:
hoge
Viestit: 44
Liittynyt: 05.1.2006 18:30
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja hoge »

Tällaisella tulee ajeltua kesällä. Kuutioita vaatimattomat 1540 ja ääntä niin paljon kuin maailmaan mahtuu. 8)


Kuva
Viimeksi muokannut hoge, 23.2.2008 12:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Wikke
Becker-spesialisti
Viestit: 1592
Liittynyt: 30.9.2005 11:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

jps kirjoitti:Muuten, sen vakuutusmaksut on 872 eur :shock: ilman bonuksia per vuosi kun SL:n maksu on 759 euroa ilman bonuksia, vakuutus maksu on enemmän kuin auton arvo, huh huh.
Ohoh, onpas harvinaisen originaali E30 ja vielä hyvillä varusteilla! 8) Vakuutusmaksu on kyllä aika suuri, johtuneeko siitä että E30-korimalli on (ollut) nuorison suosiossa. Hyvä verrata tuohon omaan E23:een, siinä on liikennevakuutus ilman bonuksia 467 e/vuosi.
® Mesen Porkkana-klubi
Injectionstw
Viestit: 116
Liittynyt: 11.9.2007 10:18
Paikkakunta: Mustasaari

Viesti Kirjoittaja Injectionstw »

Kerrassaan HIENO Valtteri :D Muodot kohdallaan. Tossa autossa sopii valkoinen väri.
Myös Lantikka oli hieno. Myös tien PÄÄLLÄ paremmat ajo-ominaisuudet Rangen alustalla?
Avatar
jameri
Viestit: 210
Liittynyt: 24.2.2007 18:27
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Tuollainen kakkospeli, tulossa ilmajouset, ahdinta yms tässä keväänkorvalla sekä viimosen päälle poppikoneet 8)

Kuva
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

jameri kirjoitti:Tuollainen kakkospeli,...]
Nuo vanteet taitaa olla jo mitä - 23-24 tuumaiset??? :shock: :shock:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
jameri
Viestit: 210
Liittynyt: 24.2.2007 18:27
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Eldorado kirjoitti:
jameri kirjoitti:Tuollainen kakkospeli,...]
Nuo vanteet taitaa olla jo mitä - 23-24 tuumaiset??? :shock: :shock:
Ilman ja muuta 24" 8) jos tarvetta niin mahtuuhan ainakin kunnon levyt jarruhin, en minä muuten olisi mutta kun tuo turvallisuus näkökulma ja ...
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Avatar
pece
Viestit: 9
Liittynyt: 14.12.2006 9:28

Viesti Kirjoittaja pece »

Kuva

Kuva

Siinä kuljetus välineet millä tulee liikuttua, kaikki varmaan kuvista erottaa mitä ne on joten esittelyjä ne ei enempää tarvitse. :roll:

Edit by Melitos, pistin kuvat allekkain niin ei venytä ruutua
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Könysin tuolla Mazdan moottoritilassa huoltoja tehdessä sen verran, että enimmät piet taisi tarttua työhaalariin? 8)

Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”