124 hekunvalo kateissa
124 hekunvalo kateissa
Mistä voisi johtua kun -88 300D:n hekuvalo ei syty? Olen tutkinut johdon relen ja merkkilampun välillä ja kunnossa on. Samoin paria eri relettä on testattu huonolla menestyksellä, hehkutus kyllä pelaa. Voisiko releelle tulla merkkivalon ohjaus jostakin kauempaa, lämpötila-anturilta tms.?
Ei OM603:ssa ole kovin suurta vaaraa hehkun katkeamiseenC200B kirjoitti:OK, kiitti vihjeestä. Onko käsitystä/kokemusta hehkunvaihdosta, joku kertoi että uudemmissa saattaapi tulppa katketa helposti reikään jolloin verenpaine aina hieman pmpsahtaa?
Lipes näköjään tuo kysymyskin loota&peräosastolle.
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
hehkuista
Hehkuista voi olla muutama pimeenä omassani loppui valon palaminen kun muutama oli väsynyt
Hehujen vaihto on aika simppeli homma: tarvitsee vain pienen räikän jatkovarren ja kaksi niveltä. kannattaa vaihtaa kaikki samalla
aikaa ei vie kuin pari tuntia
Hehujen vaihto on aika simppeli homma: tarvitsee vain pienen räikän jatkovarren ja kaksi niveltä. kannattaa vaihtaa kaikki samalla
aikaa ei vie kuin pari tuntia
No nyt lopultakin on hehkut vaihdettu, ja kas kummaa, valo syttyi kojelaudasa. Hommassa olisi kätilölläkin kädet menneet huonoon kuntoon, joten voitte kuvitella, millaiset olivat meikäläisen lapiot askartelun jälkeen. Mutta siitä viis, homma pelittää. Kertauksena oireet: Hehkun valo kateissa mutta hehkutus kuitenkin toimi, loppu ajasta huomasi kyllä käyntiinlähdössäkin, että jotain muutakin oli pimeänä kuin vain hehkuvalo. Lopputuloksena oli yksi västoliitosynyt hehku ja yksi löysä johtoliitos.