Tuosta kattoluukun säädöstä ja moottorista...
On ajankohtaista jos saan jotenkin liitettyä sen luukkua liikuttavan poikkipalkin takaisin niihin sarana "härdelleihin"
(Taitaa olla aika hintavat palikat) Viimeksi kun samanlainen tilanne oli niin romikselta sain itse purkaen halvalla moottoria myöden osat.
Näyttää olevan pikkusen erillainen moottori tuossa vuoden -85 vekottimessa.
-Eli sitä säätönuppia ei pysty ruuvvailemaan.
-Eikös se niin ollut että ensin joko vedetään tai painetaan sitä valkoista "härpäkettä" ja sitten pyöritellään?
Kattoluukun moottori+säätö
Nyt olis sitten poikkipalkki kiinni sarana-asetelmissa mutta tuli sitten uusi ongelma!
Ilmeisesti vaiskan suojakuori rikki kun avautuu kyllä mutta kiinni ei mene muuten kuin luukusta avittamalla.
Ja taitaa sähköissäkin jotain vikaa olla kun välillä naksuu pelkkä rele eikä moottori pyöri.
Tarvii ruveta suunnittelemaan käsikäyttöä luukun mekanismille...
Ilmeisesti vaiskan suojakuori rikki kun avautuu kyllä mutta kiinni ei mene muuten kuin luukusta avittamalla.
Ja taitaa sähköissäkin jotain vikaa olla kun välillä naksuu pelkkä rele eikä moottori pyöri.
Tarvii ruveta suunnittelemaan käsikäyttöä luukun mekanismille...
Hiaskahtaa tuo hommeli siltä, että on se moottorin "ajoitus" ketuillaan
Se on nimittäin ääriherkkä säädölle, ei oo metriheikin hommaa.
Viiimeksi meni palttiarallaa parituntia sen ajoituksen hakemiseen.
Se on nimittäin ääriherkkä säädölle, ei oo metriheikin hommaa.
Viiimeksi meni palttiarallaa parituntia sen ajoituksen hakemiseen.
Tusbyn Teräs & Tuning
Punkki-Junkkari
Erehtyminen on inhimillistä, mutta todellisen sekasorron luomiseen tarvitaan tietokone. - Paul Ehrlich
Punkki-Junkkari
Erehtyminen on inhimillistä, mutta todellisen sekasorron luomiseen tarvitaan tietokone. - Paul Ehrlich
On se komiaa kun aurinko paistaa ja saa luukku auki ajella
Jep eli nyt luukku pelittää ainakin tovin!
Oli siinä vikaa monessakin kohtaa:
-Saranahärdellit irti poikkitangosta(saa nähdä kauanko patentti kestää)
-Poikkitankoa joutui vahvistelemaan kun joku oli ennenkin käynyt vähän "säätelemässä" liikkuvia osia.
-Moottorin kyljessä olevassa relepaketissa pientä hapettumaa(toimi silloin tällöin.)
-Maadoituspiuha parilla karvalla kiinni.
-Yleistä herkistelyä ja rasvailua.
Koskaan ei tule otettua projektikuvia kun niin kiire ja täpinöissään touhuaa
Jep eli nyt luukku pelittää ainakin tovin!
Oli siinä vikaa monessakin kohtaa:
-Saranahärdellit irti poikkitangosta(saa nähdä kauanko patentti kestää)
-Poikkitankoa joutui vahvistelemaan kun joku oli ennenkin käynyt vähän "säätelemässä" liikkuvia osia.
-Moottorin kyljessä olevassa relepaketissa pientä hapettumaa(toimi silloin tällöin.)
-Maadoituspiuha parilla karvalla kiinni.
-Yleistä herkistelyä ja rasvailua.
Koskaan ei tule otettua projektikuvia kun niin kiire ja täpinöissään touhuaa