Sedaniin isommat jarrut, vaihtoehtojen pohdintaa
Sedaniin isommat jarrut, vaihtoehtojen pohdintaa
Aikani kuluksi kyselen, jos päivittäis jarruja jossain välissä
Passaako nuo farkun takajarrusatulat suoraan sedaniin
Sedanissa levyn halkaisia ilmeisesti 254mm ja farkussa 278mm
Onko tuo 278mm maximi levy mikä mahtuu farkun satuloihin
Onko 320TE:ssä isommat takajarrut mitä tavan farkussa Etujarrut ainakin on isommat
Passaako väyrysestä satulat suoraan ja missä mallissa olis isommat jarrut mitä farkussa tai tuossa 300TurboD:ssä
Passaako nuo farkun takajarrusatulat suoraan sedaniin
Sedanissa levyn halkaisia ilmeisesti 254mm ja farkussa 278mm
Onko tuo 278mm maximi levy mikä mahtuu farkun satuloihin
Onko 320TE:ssä isommat takajarrut mitä tavan farkussa Etujarrut ainakin on isommat
Passaako väyrysestä satulat suoraan ja missä mallissa olis isommat jarrut mitä farkussa tai tuossa 300TurboD:ssä
Viimeksi muokannut Mika.S, 20.1.2008 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
..
Sedanin takajarrukilvet käy pieneksi, jos farmarin jarruja meinaa laitella jarrukilvet vaihtoon.
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Re: ..
Tuo oli tiedossa Käykö sedanin käsijarru farkun jarruihin vai pitääkö olla farkun käsijarruosatjarski kirjoitti:Sedanin takajarrukilvet käy pieneksi, jos farmarin jarruja meinaa laitella jarrukilvet vaihtoon.
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Saisko tuonne sovitettua väykyn jarruja
Laittas 300TurboD väykystä etu ja takajarrut Väykyssä taitaa olla 300mm etulevy ja 290mm takalevy
Tuleekohan siinä jotain ongelmia sitte jos väykyn jarrut passais tuonne muutako laittaa
Entäs jarrukilvet, mahtaako väykyn kilpi passata 124
Laittas 300TurboD väykystä etu ja takajarrut Väykyssä taitaa olla 300mm etulevy ja 290mm takalevy
Tuleekohan siinä jotain ongelmia sitte jos väykyn jarrut passais tuonne muutako laittaa
Entäs jarrukilvet, mahtaako väykyn kilpi passata 124
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Eli E300 24V Onko kaikissa samankokoset (sedan, coupe, farkku)audimies kirjoitti:Laita samalla 24-ventiilisen bensan jarrut! Jäähdytetyt myös takana.
Ja nelimäntäiset edessä.
Minkäkokoset laikat noissa on
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ei.Mika.S kirjoitti:Eli E300 24V Onko kaikissa samankokoset (sedan, coupe, farkku)
Etulevyt on 280 E, 280 TE: 22 mm / 284 mm.
300-24 (E, CE, TE), 320 (E, CE, TE) melkolailla samat – 22 mm / 295 mm.
320:sissa on 11/92 lähtien vähän paksummat – 25 mm / 294 mm.
Takana on enemmän hajontaa:
280 E: 9 / 258 mm.
280 TE, 300-24 (E, CE), 320 (E, CE): 9 / 287 mm.
300-24 TE, 320 TE: 20 / 287 mm.
Lisäksi 320 farkku 4/95 -> 10 / 290 mm.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
400 E:ssä (E 420) on ollut edessä 9/93 asti saman kokoiset jarrulevyt kuin E 320:ssa. Siitä eteenpäin sitten on ollut E 500:n jarrut (Ø 320 mm, paksuus 30 mm)Diosol kirjoitti:Mistä näkis että minkä kokoiset jarrut on missäkin mallissa?
Onko 400E suurimmat ja tehokkaimmat jarrut mitä sais 300td "heittämällä", kun eikös 500E:ssä ollut vähän kaikki erilaista mitä perusmalleissa?
Takajarrut vastaavat alkupään viissatasia (Ø 278 mm, paksuus 24 mm).
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
300TDT:iin 320-420 jarrut ei mee suoraan vaan alatukivarret yms pitää vaihtaa. Niihin sitten saa erikseen vaihettua alapallot jollain kikkakepposella kuulemma.
500E tai SL500 jarrut sopii 9/92 saakka suoraan ja siitä eteenpäin sama tilanne kuin em jarrujen kanssa. Näissä on taas ikävänä piirteenä ilman spacereita sopivien vanteiden saatavuus - niitä on tosi vähän johtuen nelimäntien ulkonevasta profiilista.
500E tai SL500 jarrut sopii 9/92 saakka suoraan ja siitä eteenpäin sama tilanne kuin em jarrujen kanssa. Näissä on taas ikävänä piirteenä ilman spacereita sopivien vanteiden saatavuus - niitä on tosi vähän johtuen nelimäntien ulkonevasta profiilista.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Minkä sopivan vaan sattuu sopivasti löytämään Esim nuo 500€:n satulat oli jenkkilässä 500e setti sis etu- ja takasatulat. Jos sattuu löytään Euroopasta, hinta on todnäk alhaisempi. Takasilla nyt ei liiemmälti hyötyä jos kohdeautona on 300TDT jossa on jos varsin hyvät takajarrut. 320-420 malleissa on muistaakseni isommat takaset ?Diosol kirjoitti:Pitäis varmaan kysyä, että mikä olis tehokkain jarrusatsi minkä sais järkevään hintaan?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Voisin nimittäin harkita tulevaisuudessa niiden 500e:n jarrujen laittoa, niin sais syyn laittaa parisen tuumaa isommat vanteet. Itse tykkään katsella kun on jarrua vanteen täydeltä.
Niin onko netissä jotain sivua, mistä näkis nämä jarrujen koot tai muuta nippelinappeli tietoa, kuten miten 500e porsche eroaa muista malleista? Nuo 500e:n 320mm jarrut olis kyllä muikian kokoiset.
Niin onko netissä jotain sivua, mistä näkis nämä jarrujen koot tai muuta nippelinappeli tietoa, kuten miten 500e porsche eroaa muista malleista? Nuo 500e:n 320mm jarrut olis kyllä muikian kokoiset.
- Manu300cea24
- Viestit: 30
- Liittynyt: 23.3.2006 8:51
- Paikkakunta: Pielavesi
Ei ole 24 venasessa jäähdytetyt takanaaudimies kirjoitti:Laita samalla 24-ventiilisen bensan jarrut! Jäähdytetyt myös takana.
Ja nelimäntäiset edessä.
Pelkästään edessä on jäähdytetyt levyt.
Jos en pahasti erehdy niin saman takapalat käy 420 väykkyyn kun tuohon 300-24:n.
Mutta edes 420 väykystä ei löydy jäähdytettyjä takalevyjä.
3mm niin sopii jo tosi moni ainakin mersun orggis-vanteista.hcmato kirjoitti:xux paljonko sitä spacerin paksuutta pitää olla 500 etujarruissa
Kiva että tulee hyödyllistä FAKTAA Mulla on ollu näköjään väärää tietoa tässäkin asiassaNFS kirjoitti:Sopii ihan samallalailla 300TDT:hen kuin W201 16v malleihin.
Ja tämä on FAKTA Piste!.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Olikos se farkku?dealer kirjoitti:Akilla oli purkuautona W124 320-24v ja siinä oli jäähdytetyt takalevyt.Ei ole 24 venasessa jäähdytetyt takana
Eli on, ainakin yhdessä yksilössä.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
Joo, eli sedaneissa sigle levyt ja farkuissa jäähytetyt laikat takana?dealer kirjoitti:Farkkuhan se.
Ejit: Tuolta Roiston postistahan tuoki selviää.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com