Kierrokset ei nouseyli 3000?
Kierrokset ei nouseyli 3000?
cdi 220 tänään kun ajelin mökille päätti että moottori ei saa enempää kierroksia kuin 3000. menikö ilmamassamittari vaiko mikä? eipä sinäänsä, takuu voimassa autossa mutta mietimpä silti.
vikoja tai mitään ei autoilmoita, 8000km on vielä b-huotloon. autolla on ajettu 87tkm.
vikoja tai mitään ei autoilmoita, 8000km on vielä b-huotloon. autolla on ajettu 87tkm.
e30 320i -88
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4311
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ekana Jonnekin *:rin piuhan päähän koodin lukuun,
ei tarvitse turhia osia vaihedella,
jos on eropainen tunnistin tai DPF suodatin vika niin ei kannata alkaa vaihtamaan/korjaaman
ne voi heittä huoletta mäkeen(ei vaikuta katsastukseen tms)
ohjelmaan vaan pieni muutos
ei tarvitse turhia osia vaihedella,
jos on eropainen tunnistin tai DPF suodatin vika niin ei kannata alkaa vaihtamaan/korjaaman
ne voi heittä huoletta mäkeen(ei vaikuta katsastukseen tms)
ohjelmaan vaan pieni muutos
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 10.1.2011 10:57
itellä sama homma 220cdi:ssä käytin piuhan päässä niin ahtopaineen säätelyssä vika ja johtuu siitä että ahtoputket vuotaa liitoksista :/ vissiin täytyy vaihtaa kunnolliset klemmarit putkiin ku on aika surkeet noi mersun alkuperäiset "klemmarit" aikamoinen homma alkaa melkein joka klemmari vaihtaa mutta pakkohan se on...
Kannattaa tutkia vielä ennen hätiköityjä toimenpiteitä.mersumees90 kirjoitti:itellä sama homma 220cdi:ssä käytin piuhan päässä niin ahtopaineen säätelyssä vika ja johtuu siitä että ahtoputket vuotaa liitoksista :/ vissiin täytyy vaihtaa kunnolliset klemmarit putkiin ku on aika surkeet noi mersun alkuperäiset "klemmarit" aikamoinen homma alkaa melkein joka klemmari vaihtaa mutta pakkohan se on...
Mitä vikakoodeja herjasi?
Äkkiseltään vaikuttaisi map-anturissa/johdoissa jotain vikaa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 10.1.2011 10:57
vikakoodi oli jotain että ahtopaineen säädössä vika tai joku sinnepäin ei ole nyt lappua tässä lähellä mut voin tarkistaa vielä koodin kun sen lapun käsiini saan. mut tutkailtiin ahtoputkia tuossa niin on tullu öljyä monesta liitoskohdasta ja pitää kauheeta suhinaa tuo auto kun alkaa ahtamaan. putket siellä vuotaa tai ainakin liitokset. ainakin siitä vuotaa kun turbolta menee putki coolerille niin siinä se liitos ja sit coolerin jälkeen oleva liitos..
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 10.1.2011 10:57
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 10.1.2011 10:57
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 10.1.2011 10:57
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 10.1.2011 10:57