Runtulan pornstartteri alias hopeanuoli
Käytiin tuossa tepon kanssa ulkoiluttamassa hopeanuolta ja parkkipaikka kutsui kerran mennessä ja kerran tullessa kiitos kylmän syylärin ja lämpimän kopin Kytkin pitää nyt ilman ahtorikastusta ajaessa eli toivotaan että se rupeaa pitämään rikastuksen kanssa pienen totuttelun jälkeen. Tietenkin yksi keino on nostaa ahtoja ylemmille kierroksille ku nyt on se 0,6 kiloa ja 2000 kierrosta
Voisha tuota viteota kehitellä jos olis sopiva suljettu alue "naapurin etupiha"
Voisha tuota viteota kehitellä jos olis sopiva suljettu alue "naapurin etupiha"
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Vielä kun löytää avaimen jolla aukasta kannenpultit niin hattu on pois päästä.
Huomion arvoisia juttuja:
- Kampiakselin YKK on merkattu paineasetelmaan joka voidaan asentaa ainakin kolmeen eri asentoon
- Kaikki ruuvit täytyy ilmeisesti liimata kiinni koskien pakoputkea ja turbon tukirautoja. Oli aika veltosti kiinni ja osa puuttui
- Kolmosen suutinputki oli kierretty niin tiukkaan että joutu jo ottamaan avaimesta kunnolla kiinni ja antamaan pillillä kuumaa että se aukes
Loppuyhteenvetona voidaan sano että Saksalainen insinööri on täys kyrpä ja jos tuonne pihalle tulee joku ituhippi keräämään nimiä adressiin koskien ilmastonmuutosta ja leutoa talvea niin vedän sitä tattiin vasaralla
Huomion arvoisia juttuja:
- Kampiakselin YKK on merkattu paineasetelmaan joka voidaan asentaa ainakin kolmeen eri asentoon
- Kaikki ruuvit täytyy ilmeisesti liimata kiinni koskien pakoputkea ja turbon tukirautoja. Oli aika veltosti kiinni ja osa puuttui
- Kolmosen suutinputki oli kierretty niin tiukkaan että joutu jo ottamaan avaimesta kunnolla kiinni ja antamaan pillillä kuumaa että se aukes
Loppuyhteenvetona voidaan sano että Saksalainen insinööri on täys kyrpä ja jos tuonne pihalle tulee joku ituhippi keräämään nimiä adressiin koskien ilmastonmuutosta ja leutoa talvea niin vedän sitä tattiin vasaralla
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
eiks tuoho käy normi 12 kantanen hylsy siis? Niin oli ainakin Volvossa...
eiku nii vai onkos ne siis niin päin kuin kuusiokolokin?
eiku nii vai onkos ne siis niin päin kuin kuusiokolokin?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Nyt iski pätöpätöpätö
Onko tuossa lyhyessä lohkossa sama juttu kuin kuusireikäsessä että pitää muistaa tyhjentää tarkkaan lohkon kannenpulttien reiät öljystä etc ennen kannenpulttien kiristämistä, muuten saattaa tehhä halakeaman lohkoon ja alkaa mennä öliyt ja vetet sekasin
Ihanan näköstä hommaa tuo laatikkojumppa talavipakkasessa, siinä tietää elävänsä
Tuliko sinne vakiokytkin? Vähän jännittää että tulleneeko millään pitämään tehoja, sintteriä onpi vailla
Onko tuossa lyhyessä lohkossa sama juttu kuin kuusireikäsessä että pitää muistaa tyhjentää tarkkaan lohkon kannenpulttien reiät öljystä etc ennen kannenpulttien kiristämistä, muuten saattaa tehhä halakeaman lohkoon ja alkaa mennä öliyt ja vetet sekasin
Ihanan näköstä hommaa tuo laatikkojumppa talavipakkasessa, siinä tietää elävänsä
Tuliko sinne vakiokytkin? Vähän jännittää että tulleneeko millään pitämään tehoja, sintteriä onpi vailla
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Vitut sielä mikään pahvi on antanu periks kyl se on koko kansi joka on antautunu
Tuo valussa oleva orkonen pitää viel tutkia onko tiivisteessä jonkinlaista jälkeä puhalluksesta mutta eiköhän se oo uuden kannen hommaaminen edessä jokatapauksessa.
Tuo valussa oleva orkonen pitää viel tutkia onko tiivisteessä jonkinlaista jälkeä puhalluksesta mutta eiköhän se oo uuden kannen hommaaminen edessä jokatapauksessa.
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Jos se on turbon kansi ja kovilla nostajilla eikä seetien välit oo halki niin ehkä mut kattoo nyt ensin onko suomessa uusia kansia hyllyssäjovihava kirjoitti:Mullapa vois olla vähänajettu kansi joka on kiinni tosi väljässä alakerrassa, kiinnostaako? Saapi haku/rahtipalakalla
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Vaparin kansi, ja eikö nuo kaikki ole kovilla nostajilla, ja seetien väleistä en ossaa sanua, mutta kilomterejä tuolle ei ole takana kun max 50k.
Toki uus on aina uus
Eikö tuohon kannattaisi kahella semmoinen TDI:n edeltäjä 1.9 TD kones? Menisi tuon paikalle iliman rälläköintejä ja olisi mahdollisesti uskottavampi esitys
Toki uus on aina uus
Eikö tuohon kannattaisi kahella semmoinen TDI:n edeltäjä 1.9 TD kones? Menisi tuon paikalle iliman rälläköintejä ja olisi mahdollisesti uskottavampi esitys
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Menee siihen TDI ihan samalla tavalla eikä tarvi vaihtaa kuin kytkinakseli joita saa kyl saksasta TDI booreilla mutta ei oo nyt aikaa kikkailla sähköjen kanssa. Enskuun kolmas päivä on viimenen leimapäivä ja siihen mennessä tuo pitäs saada kasattua ja dynotettua Tölkkifoorumilla sai vähä semmosta tuomiota että eiku paikalleen vaan ja nuo kannet halkeaa jo uutena alle 1000 kilometrin jälkeen. Täytyy nykästä osiks tuo niin näkee venttiilit kans ja tekee tuomion sen jälkeen ostetaanko uus vai otetaanko riski ja laitetaan vanha paikalleen. Onpaha ainaki ruuvit löysällä valmiiks jos se ei kestäkkään
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
AAZ on oikeestaan sama kone ku tuo JX mut 10mm pitemmällä iskulla ja isommilla venttiileillä eli samat viat siinäki on kannen suhteen Jospa vähä lasin päällä liippais pintaa puhtaaks ja huomenna aattelis takasin laittamista
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla